abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2015 @ 00:07:53 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158299549
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb wel genoten van de beelden. Prachtig om te zien hoe het volk beetje bij beetje de macht terug pakt van de laffe, graaiende bestuurlijke "elite". Geweldig om die angsthazen bibberend in een hoekje te zien wegduiken, net als Melkert destijds.

Wie niet horen wil, moet maar voelen.
Beschaving _O_ .
Huilen dan.
pi_158299559
quote:
Ik heb wel genoten van de beelden. Prachtig om te zien hoe het volk beetje bij beetje de macht terug pakt van de laffe, graaiende bestuurlijke "elite". Geweldig om die angsthazen bibberend in een hoekje te zien wegduiken, net als Melkert destijds.

Ja, oké, we spreken je over een jaar wel weer.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 00:08:36 #28
230491 Zith
pls tip
pi_158299566
quote:
Ik heb wel genoten van de beelden. Prachtig om te zien hoe het volk beetje bij beetje de macht terug pakt van de laffe, graaiende bestuurlijke "elite". Geweldig om die angsthazen bibberend in een hoekje te zien wegduiken, net als Melkert destijds
Melkert stelde voor om mensen in de bijstand te laten werken (melkert-banen), iets waar de VVD nu ruimhartig achter staat.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158299570
quote:

Dit inderdaad. Zou veel vaker moeten gebeuren. Dat de politieke elite die denkt alles te kunnen maken maar eens wakker wordt.
pi_158299574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De mensen die tegen "vluchtelingen" in Nederland zijn, zijn gewone mensen.
Extreem rechts is al sinds de jaren '90 marginaal. Dat neemt ook niet toe.

Het echte ouderwetse extreem recht is ook anti-semitisch. Daar voelen gewone mensen zich niet bij thuis.

Tegen de multiculturele samenleving zijn is niet extreem-rechts.
De mensen vandaag de dag zijn als de dood om nazi, racist en xenofoob genoemd te worden .
Hun idee van verzet is een klachtbrief naar de burgemeester , spandoeken in de vorm van een sinterklaasgedicht of nietszeggende voorgekauwde slogans als: AZC, weg ermee!

Aandoenlijk dat ze op een passief/agressieve manier hun ongenoegen uiten maar dit zal werkelijk niet veranderen

De overheid lacht zich suf als zien hoe dit 'verzet' eruit ziet

Heb daarom moeite om te geloven dat er een ondergrondse verzetsbeweging plaats vind
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158299577
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Beschaving _O_ .
Jij wil Nederland overladen met zgn. "vluchtelingen" die elke vorm van beschaving ontberen, en begint dan tegen mij over beschaving? Ga toch weg man.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 00:09:53 #32
230491 Zith
pls tip
pi_158299586
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Infection het volgende:
Dit inderdaad. Zou veel vaker moeten gebeuren. Dat de politieke elite die denkt alles te kunnen maken maar eens wakker wordt.
Precies, de antifa die wilders conferenties bestormt, toch? Of is dat anders?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158299593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Jij wil Nederland overladen met zgn. "vluchtelingen" die elke vorm van beschaving ontberen, en begint dan tegen mij over beschaving? Ga toch weg man.
Dit soort figuren missen meer beschaving dan de meeste asielzoekers.
pi_158299604
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Syndroom ziet elke 'vluchteling' als een levensgrote bedreiging omdat 'ie bang is dat ze er met ZIJN meisjes vandoor gaan. Dat hij geen meisje kan vinden ligt niet aan hem, natuurlijk.. maar aan de meisjes zelf. En de 'vluchtelingen', natuurlijk!
Hier ga je al de fout in door elke asieleiser een vluchteling te noemen. Probeer je hiermee zieltjes te winnen? Wees eens neutraal en noem deze mensen gewoon asielzoeker.

Je doet alsof die mensen zo zielig zijn en het zo zwaar hebben maar dat valt wel mee hoor. Ondertussen lachen ze ons wel uit met al het gratis geld dat ze krijgen.
  donderdag 17 december 2015 @ 00:11:26 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158299618
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Shit, goed argument yo. Nu mag jij mij vertellen wat voor beschaving je dan vanavond gezien hebt in Geldermalsen. En hoe die beschaving in kwestie dan precies ontbeert bij de asielzoekers.
Huilen dan.
pi_158299625
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Precies, de antifa die wilders conferenties bestormt, toch? Of is dat anders?
Dat is anders ja. Het gaat er juist om dat de 'vluchtelingen' heel Europa op z'n kop zetten. Dat moet bestreden worden door de politici aan te pakken die dit allemaal mogelijk maken. Met lui als antifa help je ze juist. :')
pi_158299632
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om een asielzoeker de lege kamer in mijn studentenhuis te laten bewonen.
Ga ja ga
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Prima idee, dit soort tokkies kunnen we missen als kiespijn.
Je hebt het over landgenoten die worden overspoeld door een invasie van illegalen, waar de overheid niets tegen onderneemt. Het gedrag is niet fraai, maar de overheid is zelf aanleiding.
pi_158299635
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
De asielzoekers zijn in elk geval een stuk beschaafder dan dat tuig van vanavond. Jezus zeg, wat een treurige bedoening :') . Kunnen we ze niet ruilen voor die asielzoekers? Dit soort volk ben je écht liever kwijt dan rijk.
Och die sloegen vorige week de noodopvang nog kort omdat het eten te laat kwam
.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158299636
quote:
10s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

9 van de 10 mensen die daar zo staan te schreeuwen heeft nog nooit een asielzoeker gezien, doe normaal man :') .
Doe zelf even normaal man.
pi_158299648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Je hebt het over landgenoten die worden overspoeld door een invasie van illegalen, waar de overheid niets tegen onderneemt. Het gedrag is niet fraai, maar de overheid is zelf aanleiding.
Ik heb liever asielzoekers die hier wat van hun leven willen maken als landgenoten dan deze idioten.
  donderdag 17 december 2015 @ 00:13:21 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158299652
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hier ga je al de fout in door elke asieleiser een vluchteling te noemen. Probeer je hiermee zieltjes te winnen? Wees eens neutraal en noem deze mensen gewoon asielzoeker.

Je doet alsof die mensen zo zielig zijn en het zo zwaar hebben maar dat valt wel mee hoor. Ondertussen lachen ze ons wel uit met al het gratis geld dat ze krijgen.
Reageer jij nou eerst maar eens op deze vraag voordat je mij verwijt 'zieltjes te willen winnen':

quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Spreekt hier jouw onderbuik of heb je daadwerkelijk ervaring met de mensen waar je het nu over hebt?
Huilen dan.
pi_158299656
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit soort figuren missen meer beschaving dan de meeste asielzoekers.
Dat moet je vooral jezelf wijs blijven maken. En dan lekker zelf een paar van die "beschaafde vluchtelingen" in huis nemen.
pi_158299674
Man, man, man. Je kunt dit gewoon niet goedpraten. Protest met vuurwerkbommen en andere mensen intimideren. Dat AZC komt nota bene op een industrieterrein. Een nieuwe middelbare school geeft meer overlast, dan zo'n AZC. Richt je woede op de landelijke en Europese politiek die deze vluchtelingenstroom geen halt toeroept, stem PVV, ga naar inspraakavonden, maar gedraag je en houd in gedachte dat niemand de ultieme waarheid in pacht heeft.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2015 @ 00:15:08 #44
230491 Zith
pls tip
pi_158299685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat is anders ja. Het gaat er juist om dat de 'vluchtelingen' heel Europa op z'n kop zetten. Dat moet bestreden worden door de politici aan te pakken die dit allemaal mogelijk maken. Met lui als antifa help je ze juist. :')
Nee hoor, het gaat er juist om dat de facisten heel Europa op z'n kop zetten. Dat moet bestreden worden door de facistische politici aan te pakken die dit allemaal mogelijk maken.

of ben je toch een beetje hypocriet wanneer het je uitkomt?
  donderdag 17 december 2015 @ 00:15:36 #45
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158299692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Man, man, man. Je kunt dit gewoon niet goedpraten. Protest met vuurwerkbommen en andere mensen intimideren. Dat AZC komt nota bene op een industrieterrein. Een nieuwe middelbare school geeft meer overlast, dan zo'n AZC. Richt je woede op de landelijke en Europese politiek die deze vluchtelingenstroom geen halt toeroept, stem PVV, ga naar inspraakavonden, maar gedraag je en houd in gedachte dat niemand de ultieme waarheid in pacht heeft.
Kunnen ze daar lekker kettingzagen en andere landbouwwerktuigen stelen
RED ONS HENNIEGOD
pi_158299698
quote:
Elitair geleuter.
pi_158299736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:16 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Elitair geleuter.
Een debat voer je niet met bommen en bedreigingen, daar is niets elitairs aan.
pi_158299768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Een debat voer je niet met bommen en bedreigingen, daar is niets elitairs aan.
Wat heeft het voor zin om nog te debatteren? De uitkomst staat voor de politieke elite toch al vast. Bovendien waren de bewoners niet eens welkom om mee te mogen debatteren, dus waar heb je het over.
pi_158299778
quote:
Als je denkt dat politici naar je gaan luisteren door PVV te stemmen en naar inspraakavonden te gaan, dan ben je wel bijzonder naïef. _O-
  donderdag 17 december 2015 @ 00:22:37 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_158299809
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef Infection het volgende:

[..]

Als je denkt dat politici naar je gaan luisteren door PVV te stemmen en naar inspraakavonden te gaan, dan ben je wel bijzonder naïef. _O-
Als je te dom bent om te poepen dan is het ook maar beter om niet naar je te luisteren. Dat betekent niet dat je dan maar meteen toevlucht tot geweld en intimidatie moet zoeken.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')