Het is dan ook allang geprobeerd om het zonder te doen. Praten haalt niets uit, spandoeken ook niet, dus dan maar zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een debat voer je niet met bommen en bedreigingen, daar is niets elitairs aan.
Als je denkt dat je namens het gehele volk spreekt, terwijl de PVV in de peilingen niet verder komt dan 38 zetels, ben je misschien nog wel naïever. Ik ga bij de volgende verkiezingen PVV stemmen, maar ik weet dat als een meerderheid dat niet doet, ik me daarbij hoor neer te leggen. Democratie > individuele keuze, als niemand meer zo denkt, krijg je dictatuur van de minderheid.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je denkt dat politici naar je gaan luisteren door PVV te stemmen en naar inspraakavonden te gaan, dan ben je wel bijzonder naïef.
Inderdaad. Nogmaals het gedrag van de mensen die de vergadering verstoorden is niet ok. Maar om deze mensen als a-socialen neer te zetten terwijl die vluchtelingen zich veel erger misdragen, is schandalig.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jij wil Nederland overladen met zgn. "vluchtelingen" die elke vorm van beschaving ontberen, en begint dan tegen mij over beschaving? Ga toch weg man.
Beter dan als volk alles te moeten slikken. Niemand zit op dit tuig te wachten. De politici gaan lekker rustig slapen in hun dure koopwoning.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je te dom bent om te poepen dan is het ook maar beter om niet naar je te luisteren. Dat betekent niet dat je dan maar meteen toevlucht tot geweld en intimidatie moet zoeken.
Kijk de beelden van wat er bij de Macedonische en Hongaarse grens afspeelt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Shit, goed argument yo. Nu mag jij mij vertellen wat voor beschaving je dan vanavond gezien hebt in Geldermalsen. En hoe die beschaving in kwestie dan precies ontbeert bij de asielzoekers.
Ohja. Want als je het niet met Isdatzo eens bent, dan ben je uiteraard automatisch "te dom om te poepen". En als je "te dom om te poepen" bent, dan ben je het ook niet waard om naar te luisteren. Nee, als je het niet met Isdatzo eens bent, dan moet je gewoon je mond houden en braaf pootjes geven.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je te dom bent om te poepen dan is het ook maar beter om niet naar je te luisteren. Dat betekent niet dat je dan maar meteen toevlucht tot geweld en intimidatie moet zoeken.
Die vluchtelingen? Hoeveel vluchtelingen zijn er precies in het nieuws gekomen? En hoeveel niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad. Nogmaals het gedrag van de mensen die de vergadering verstoorden is niet ok. Maar om deze mensen als a-socialen neer te zetten terwijl die vluchtelingen zich veel erger misdragen, is schandalig.
Je wilt zeggen dat er over de komst van een AZC in Geldermalsen democratisch gestemd is? Er is niets overlegd met de burgers. Terecht dat men dan in opstand komt. Als er daadwerkelijk gestemd was en een meerderheid voor een AZC was, dan vind ik dat rellen ook onterecht. En niet alleen in Geldermalsen, maar door heel Nederland doen deze dingen zich voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als je denkt dat je namens het gehele volk spreekt, terwijl de PVV in de peilingen niet verder komt dan 38 zetels, ben je misschien nog wel naïever. Ik ga bij de volgende verkiezingen PVV stemmen, maar ik weet dat als een meerderheid dat niet doet, ik me daarbij hoor neer te leggen. Democratie > individuele keuze, als niemand meer zo denkt, krijg je dictatuur van de minderheid.
Lijkt me voor iedereen beter inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ohja. Want als je het niet met Isdatzo eens bent, dan ben je uiteraard automatisch "te dom om te poepen". En als je "te dom om te poepen bent", dan ben je het ook niet waard om naar te luisteren. Nee, als je het niet met Isdatzo eens bent, dan moet je gewoon je mond houden en braaf pootjes geven.
Die heb ik gezien. Wat is je vraag?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk de beelden van wat er bij de Macedonische en Hongaarse grens afspeelt.
Kijk, je begint het te snappen. Braaf!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ohja. Want als je het niet met Isdatzo eens bent, dan ben je uiteraard automatisch "te dom om te poepen". En als je "te dom om te poepen bent", dan ben je het ook niet waard om naar te luisteren. Nee, als je het niet met Isdatzo eens bent, dan moet je gewoon je mond houden en braaf pootjes geven.
Ben je het wel eens zat om een rukker te zijn?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te snappen. Braaf!
Kijk naar de vele video's, er zijn honderden links gepost en het gaat om grote groepen. En zelfs "vluchtelingen" die niet rellen, hebben hier niets te zoeken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vluchtelingen? Hoeveel vluchtelingen zijn er precies in het nieuws gekomen? En hoeveel niet?
Precies. De ware fascistische aard van de linksen komt hier weer goed aan de oppervlakte.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen beter inderdaad.
Je snapt hoe een democratie werkt? Iets met volksvertegenwoordigers en zo?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er over de komst van een AZC in Geldermalsen democratisch gestemd is? Er is niets overlegd met de burgers. Terecht dat men dan in opstand komt. Als er daadwerkelijk gestemd was en een meerderheid voor een AZC was, dan vind ik dat rellen ook onterecht. En niet alleen in Geldermalsen, maar door heel Nederland doen deze dingen zich voor.
Je hebt geen idee dus? Ok.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kijk naar de vele video's, er zijn honderden links gepost en het gaat om grote groepen. En zelfs "vluchtelingen" die niet rellen, hebben hier niets te zoeken.
Wist ik toch, dat je er diep van binnen zo over denkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te snappen. Braaf!
Dat houdt nog niet in dat nadat iemand verkozen is ze alles maar kunnen doen. Er zou alsnog een volksraadpleging moeten plaatsvinden bij belangrijke onderwerpen. Dat dat niet gedaan wordt laat nog maar eens zien dat deze manier van democratie niet werkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je snapt hoe een democratie werkt? Iets met volksvertegenwoordigers en zo?
Er is toch ook niet in Geldermalsen gestemd over het budget van de lokale basisschool of over het homohuwelijk? Sommige dingen worden nu eenmaal landelijk bepaald, en andere dingen weer op gemeentelijk niveau.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er over de komst van een AZC in Geldermalsen democratisch gestemd is? Er is niets overlegd met de burgers. Terecht dat men dan in opstand komt. Als er daadwerkelijk gestemd was en een meerderheid voor een AZC was, dan vind ik dat rellen ook onterecht. En niet alleen in Geldermalsen, maar door heel Nederland doen deze dingen zich voor.
Xa1pt is een van de linkse trollen op dit forum.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies. De ware fascistische aard van de linksen komt hier weer goed aan de oppervlakte.
Een linkse fascist zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen beter inderdaad.
Wat een vergelijkingen weer. Niet serieus te nemen dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er is toch ook niet in Geldermalsen gestemd over het budget van de lokale basisschool of over het homohuwelijk? Sommige dingen worden nu eenmaal landelijk bepaald, en andere dingen weer op gemeentelijk niveau.
Je hebt geen idee hoeveel vluchtelingen er niet in het nieuws komen dus die generalisaties van je neem ik met een flinke korrel zout.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Xa1pt is een van de linkse trollen op dit forum.
Hoeveel bewijs we ook posten van het wangedrag van de illegalen, en het simpele feit dat die mensen hier sowieso illegaal zijn, hij blijft door blaten dat het "vluchtelingen" zijn.
Niet echt. Maar als mensen domme dingen roepen betekent dat niet dat je ook maar naar ze moet luisteren.quote:
Lekker zwak weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingen weer. Niet serieus te nemen dit.
Wat een domme vergelijking.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er is toch ook niet in Geldermalsen gestemd over het budget van de lokale basisschool of over het homohuwelijk? Sommige dingen worden nu eenmaal landelijk bepaald, en andere dingen weer op gemeentelijk niveau.
Inderdaad. De miljoenen die in de regio zitten en niet illegaal naar Europa komen niet in het nieuws.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel vluchtelingen er niet in het nieuws komen dus die generalisaties van je neem ik met een flinke korrel zout.
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef BaardHagrid het volgende:
Maar ik vind wel dat we over deze discussie moeten blijven discussiëren
Sorry, maar van jou mocht ik alleen luisteren naar Grote Leider Isdatzoquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt. Maar als mensen domme dingen roepen betekent dat niet dat je ook maar naar ze moet luisteren.
Welnee, ik moet je helaas teleurstellen. Ik vind het prima dat mensen een andere mening dan de mijne toebedeeld zijn, alleen dan verwacht ik wel dat die mening gebaseerd is op feiten, kennis van zaken en dat die mening weldoordacht is en niet gebaseerd is op onderbuikgevoelens en populistisch gewauwel.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wist ik toch, dat je er diep van binnen zo over denkt.
We luisteren toch ook naar jou?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt. Maar als mensen domme dingen roepen betekent dat niet dat je ook maar naar ze moet luisteren.
Nee, leg die eens even voor me uit aubquote:Op donderdag 17 december 2015 00:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes.
Wel eens van gehoord?
Daarom negeer ik jou altijdquote:Op donderdag 17 december 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.quote:
Over welk bewijs heb je het hier?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Xa1pt is een van de linkse trollen op dit forum.
Hoeveel bewijs we ook posten van het wangedrag van de illegalen, en het simpele feit dat die mensen hier sowieso illegaal zijn, hij blijft door blaten dat het "vluchtelingen" zijn.
In Groningen wil men geen gas boren, in Zeeland willen ze geen kerncentrale. Stel je eens voor dat al die zaken lokaal zouden worden bepaald...quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je wilt van vluchtelingenopvang een gemeentetaak maken, prima, maar niet erg praktisch.
En nu in relatie met de vluchtelingencrisisquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Praatjes%20vullen%20geen%20gaatjes
Er is zo veel, zoalsquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het hier?
Ah, het befaamde 'not in my backyard'-principe. Dan zou er niks zijn. Geen snelwegen. Geen industrieterreinen. Niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.
Is niet elk bewijs jouw vreemdquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het hier?
Zoals het nu dus in de praktijk gaat. Maar dan moet je mensen dus wel de kans geven hun mening te geven, en niet als apen vuurwerk gooien en op ramen bonken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.
Genoeg andere plekken. En woonwijken worden vaak om een snelweg heen gebouwd, niet andersom.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, het befaamde 'not in my backyard'-principe. Dan zou er niks zijn. Geen snelwegen. Geen industrieterreinen. Niks.
Die vluchtelingen moeten ergens heen, toch?
Ik ken dat soort filmpjes, ja. Maar wat is het bewijs dat daar volgens jou in te zien is?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is zo veel, zoals
Succes daarmee als het gaat om het aanleggen van een snelweg van Middelburg naar Groningen. Of ieder ander nationaal issue dat meerdere provincies/gemeentes gaat raken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.
Weet niet hoe het in Hongarije zit maar Polen.. Vergeet het maarquote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang wij ze nog wel toelaten, gaan Hongarije en Polen uiteindelijk accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |