En nu in relatie met de vluchtelingencrisisquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Praatjes%20vullen%20geen%20gaatjes
Er is zo veel, zoalsquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het hier?
Ah, het befaamde 'not in my backyard'-principe. Dan zou er niks zijn. Geen snelwegen. Geen industrieterreinen. Niks.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoe kun je het budget van een lokale basisschoool vergelijken met de komst van 1500 asielzoekers in een dorp van zo'n 10.000 mensen? En dan ook nog eens rondom een bedrijf van iemand. Dat is iets waarover gestemd moet worden, het budget van een basisschool niet want dat verandert niet zoveel aan hoe een stad eruit komt te zien.
Is niet elk bewijs jouw vreemdquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het hier?
Zoals het nu dus in de praktijk gaat. Maar dan moet je mensen dus wel de kans geven hun mening te geven, en niet als apen vuurwerk gooien en op ramen bonken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.
Genoeg andere plekken. En woonwijken worden vaak om een snelweg heen gebouwd, niet andersom.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, het befaamde 'not in my backyard'-principe. Dan zou er niks zijn. Geen snelwegen. Geen industrieterreinen. Niks.
Die vluchtelingen moeten ergens heen, toch?
Ik ken dat soort filmpjes, ja. Maar wat is het bewijs dat daar volgens jou in te zien is?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is zo veel, zoals
Succes daarmee als het gaat om het aanleggen van een snelweg van Middelburg naar Groningen. Of ieder ander nationaal issue dat meerdere provincies/gemeentes gaat raken.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:35 schreef Infection het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren. De landelijke overheid komt met het voorstel en het is vervolgens aan de gemeente om de bevolking van het desbetreffende dorp/stad te raadplegen hierover.
Weet niet hoe het in Hongarije zit maar Polen.. Vergeet het maarquote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang wij ze nog wel toelaten, gaan Hongarije en Polen uiteindelijk accepteren.
Is toch voldoende om je te wijzen op je eigen reactie of niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:26 schreef BaardHagrid het volgende:
Maar ik vind wel dat we over deze discussie moeten blijven discussiëren
Een waar voorbeeld voor hoe het in Nederland zou moeten gaanquote:Op donderdag 17 december 2015 00:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in Hongarije zit maar Polen.. Vergeet het maarDat durven de politici daar niet aan, sowieso is hun carrière dan voorbij en als ze beetje pech hebben worden ze gelynched.
Wat voor revolutie precies?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is toch voldoende om je te wijzen op je eigen reactie of niet?
Jij wilt blijven discussiëren, nou daarop beweer ik praatjes vullen geen gaatjes.
Je kunt praten tot je een ons weegt het veranderd niet hoor, en discussies voeren wat je wilt.
Hoger hand heeft gesproken in deze, dus wat heeft het voor doel om het erover te hebben?
Ja een revolutie zou die helpen misschien?
Die zorgen zelf wel dat het daar schoon blijft.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang wij ze nog wel toelaten, gaan Hongarije en Polen uiteindelijk accepteren. Ik vind het namelijk ook niet OK dat zij het probleem feitelijk bij ons over de schutting gooien, dus dan wordt het slikken of stikken.
Landen met een geschiedenis van xenofobie die nog verder terug gaat dan de oorsprong van de betreffende landen zelf. Tis maar wat je schoon noemtquote:Op donderdag 17 december 2015 00:44 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die zorgen zelf wel dat het daar schoon blijft.
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een waar voorbeeld voor hoe het in Nederland zou moeten gaan.
Toch?
Ook als ze dan uit de EU moeten? Kost heel wat centen.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Maar Polen kent een van de meest nationalistische bevolkingen in Europa, dus mensen die denken dat Polen dat gaat doen kennen dat land niethetzelfde geldt denk ik voor Hongarije.
Dat zie ik ook niet gebeuren inderdaad. Maar als ze grootschalig opvang inrichten wordt er miniem inzet vertoont, daar ben ik wel zeker van. Dus het heeft ook geen zin, want die vluchtelingen willen dat "arme kut" Polen (of Hongarije) toch verlaten.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ook als ze dan uit de EU moeten? Kost heel wat centen.
Kijk zelf maarquote:Op donderdag 17 december 2015 00:55 schreef TwenteFC het volgende:
Ben benieuwd welk signaal ze in Geldermalsen gaan afgeven.
1. De boel kort en klein slaan werkt, met als risico dat andere plaatsen het voorbeeld van Geldermalsen gaan volgen.
2. Het kort en klein slaan werkt niet, er komt toch een AZC. Met als risico dat deze onder vuur komt te liggen en je er met goed fatsoen eigenlijk niet eens mensen veilig kan plaatsen.
Ze zullen wel in een dubio zitten nu.
De escalatie an sich was te verwachten natuurlijk. En dat het niet de hoek van de hoogopgeleiden zou komen dat is ook geen verassing.quote:
Men is zo bang voor moslims, maar dit soort tuig is wel langzamerhand Nederland aan het overnemenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:09 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer beelden van geenstijl
http://www.dumpert.nl/med(...)ruimd_na_rellen.html
Wat. Welk Nederland zie jij voor je?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men is zo bang voor moslims, maar dit soort tuig is wel langzamerhand Nederland aan het overnemen
Een land waar de grootste bek regeert. Helaas.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat. Welk Nederland zie jij voor je?
Nu ik er over nadenk, de politieke oplossing zal waarschijnlijk in deze richting zitten; Dat AZC komt er, maar de bouw ervan zal nooit afgerond worden.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Meteen buitenspel gezet ook. Komt dat ding er niet dan loont dit soort acties dus, komt 'ie er wel kun je er vergif op innemen dat dat ding bekalkt, belaagd, of nog erger, wordt.
Vandaag pas wakker geworden? Dat is al jaren aan de hand.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een land waar de grootste bek regeert. Helaas.
Dat is helaas wel zo ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een land waar de grootste bek regeert. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |