Hoelang geven we Fok nog?quote:
Nu Fleetwood Mac aan. Genieten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:54 schreef Reya het volgende:
FOK! is als eightiesmuziek; niet van de aardbodem te vegen.
Everywhere. En dan de tweede stem. Pom pom pom.quote:
Gaan we weer?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang geven we Fok nog?
Lijkt een beetje op zijn einde te lopen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Reya het volgende:
R&P / Vriendin doet onredelijk over datawens.
Topic voor mij.
Jij bent ook een vaste R&P lurker of niet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Reya het volgende:
R&P / Vriendin doet onredelijk over datawens.
Topic voor mij.
Viel me enkel op in de AT.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent ook een vaste R&P lurker of niet?
Doodseskader der Nederlanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:02 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mocht ik nu ook laten zetten
Het wachten is nu op een POL'er die het fantastisch vindt.quote:
Toch nog beter dan naar Skyradio moeten luisteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:27 schreef Heilwasser het volgende:
Die top 2000 ook weer.
Bejaard Nederland kiest waar ze al tig jaar naar luisteren.
Dan luister ik liever naar de LP's van eriksd.
FunX. Alle hippe & multiculturele mensen luisteren dit.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch nog beter dan naar Skyradio moeten luisteren.
Ja en?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
FunX. Alle hippe & multiculturele mensen luisteren dit.
Gewoon mezelf even op de rug kloppen vanwege mijn correcte smaak.quote:
Wat hip en multicultureel van je.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon mezelf even op de rug kloppen vanwege mijn correcte smaak.
quote:Op woensdag 16 december 2015 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hip en multicultureel van je.
In de top-1000 allertijden van Veronica staat Coldplay op #3.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:27 schreef Heilwasser het volgende:
Die top 2000 ook weer.
Bejaard Nederland kiest waar ze al tig jaar naar luisteren.
Dan luister ik liever naar de LP's van eriksd.
Coldplayquote:Op woensdag 16 december 2015 09:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In de top-1000 allertijden van Veronica staat Coldplay op #3.![]()
![]()
![]()
Dit maal oneindig.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Coldplay___________________________!
Beetje vreemde reden om iets niet leuk te vinden.quote:
Kuddedierquote:Op woensdag 16 december 2015 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemde reden om iets niet leuk te vinden.
Main stream betekend ook simpel en begrijpelijk en helaas vaak overgecomprimeerd waardoor het vermoeiend is een heel album te beluisteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemde reden om iets niet leuk te vinden.
Platen zijn goed, kut of middelmatig. Of ze mainstream of alternatief zijn doet niet ter zake.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Main stream betekend ook simpel en begrijpelijk en helaas vaak overgecomprimeerd waardoor het vermoeiend is een heel album te beluisteren.
Dat ben ik met je eens maar door commerciële muziek te maken val je wel vaak in een beproefd format en dat is saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Platen zijn goed, kut of middelmatig. Of ze mainstream of alternatief zijn doet niet ter zake.
Ach, hij is journalist. Hij doet niets anders dan saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar door commerciële muziek te maken val je wel vaak in een beproefd format en dat is saai en voorspelbaar.
Iets is goed of niet. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar door commerciële muziek te maken val je wel vaak in een beproefd format en dat is saai en voorspelbaar.
Ja hoor, godse hipster ben je.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets is goed of niet. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Iets haten, puur omdat de massa het tof vindt, is zo ongeveer het toppunt van triestheid.
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja hoor, godse hipster ben je.
Evenals Star Wars.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
Coldplay is bagger omdat veel blanke mensen het leuk vinden. Vooral blanke mannen.
Mensen die het genre niet leuk vinden gaan er uiteraard niet heen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef Disana het volgende:
Ik zie alleen maar goede kritieken op de Star Warsfilm.
Dit zijn recensenten hèquote:Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mensen die het genre niet leuk vinden gaan er uiteraard niet heen.
Ja oké. Maar dan nog, ook recensenten hebben voorkeuren.quote:
De lage inkomens verdienen WEER MEER! Uitzuigers!quote:Het gaat langzaam de goede kant op met de lage inkomens in Nederland. Hun aantal stijgt niet meer en lijkt de komende tijd zelfs een heel klein beetje te gaan dalen.
Dat voorspellen het Centraal Planbureau (CPB) en het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) woensdag.
Wat precies een laag inkomen is, hangt af van de omstandigheden. Voor een alleenstaande is dit een inkomen tot 1.020 euro netto per maand. Voor een echtpaar met drie kinderen is het maximaal 2.100 euro netto. Zij hebben volgens het CBS ''risico op armoede''.
In Nederland hadden 734.000 huishoudens vorig jaar een laag inkomen. Het gaat om 10,4 procent van alle huishoudens in Nederland. Een jaar eerder ging het om 728.000 huishoudens, oftewel 10,3 procent, een miniem verschil. Dit jaar daalt het naar 10,1 procent, de eerste afname in jaren.
http://www.nu.nl/geldzake(...)t-niet-meer-toe.html
Zware Multikul ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Reya het volgende:
Star Wars = cultureel-marxistische propaganda.
En daarin zijn ze dus niet teleurgesteld. De eerste kritiek op de komende Star Trekfilm is er al, en die moet nog uitkomen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja oké. Maar dan nog, ook recensenten hebben voorkeuren.
http://www.ooze.com/toolofsatan/quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Reya het volgende:
Star Wars = cultureel-marxistische propaganda.
Klopt, net alsof in de echte wereld een man van Afrikaanse komaf een hoge positie zou kunnen bekleden.quote:
Coldplay is bagger omdat het zoetsappige kutmuziek is.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
Coldplay is bagger omdat veel blanke mensen het leuk vinden. Vooral blanke mannen.
U hebt Slayer dan ook als referentie.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Coldplay is bagger omdat het zoetsappige kutmuziek is.
De neger was toch Judas?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Klopt, net alsof in de echte wereld een man van Afrikaanse komaf een hoge positie zou kunnen bekleden.
Zo worden de kinderen rijp gemaakt voor een evenement als Sinterklaas.quote:
Tijd dat ze alle films veranderen waar een neger de slechterik is. Ik noem Rocky.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo worden de kinderen rijp gemaakt voor een evenement als Sinterklaas.
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat ze alle films veranderen waar een neger de slechterik is. Ik noem Rocky.
In Flight is Denzel Washington gelukkig de held.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat ze alle films veranderen waar een neger de slechterik is. Ik noem Rocky.
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Idi was een vrijheidsstrijder, uiteraard.
Lekker je laatste dagen slijten in Saoedi-Arabië. Net als Ben Ali.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nog dat je ook erg goed met hem kon lachen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was gewoon een vrolijke man, die Idi.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nog dat je ook erg goed met hem kon lachen.
Lijkt mij een prima referentie.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt Slayer dan ook als referentie.
Jij begrijpt er echt niks van is het wel?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets is goed of niet. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Iets haten, puur omdat de massa het tof vindt, is zo ongeveer het toppunt van triestheid.
Samen schateren om het gespartel van iemand die door de krokodillen wordt opgegeten.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nog dat je ook erg goed met hem kon lachen.
Huh?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niks van is het wel?
Hij kan daar best eens gelijk in hebben. Ik snap P_T en zijn libertarische gedachtekronkels wel vaker niet.quote:
Ik moet altijd lachen bij de gedachte hoe het zou zijn als mensen irl dit soort teksten gebruiken in een discussie.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt niks van is het wel?
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuhm.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef Kowloon het volgende:
Zullen we het oordeel over wat goede muziek is aan mij over laten?
Dat is toch nog wel een zin die je zou kunnen gebruiken in een discussie? Ik heb hem althans wel een gebruikt.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen bij de gedachte hoe het zou zijn als mensen irl dit soort teksten gebruiken in een discussie.
Het niet-autistische deel van de bevolking zou die zin nooit gebruiken in een real-life discussie denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is toch nog wel een zin die je zou kunnen gebruiken in een discussie? Ik heb hem althans wel een gebruikt.
Dit zegt wel weer genoeg.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is toch nog wel een zin die je zou kunnen gebruiken in een discussie? Ik heb hem althans wel een gebruikt.
Soms maken mensen het er naar als ze tegen beter weten in aan hun standpunt vast houden.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het niet-autistische deel van de bevolking zou die zin nooit gebruiken in een real-life discussie denk ik.
Je komt er geen steek verder mee, legt niets uit (dus geeft ook geen bewijs het zelf wel te snappen) en bereikt enkel dat de discussiepartner je nu een paardelul vindt.
Pieter Omtzigt zou nooit zo emotioneel worden dat hij dat uit frustratie roept in plaats van inhoudelijk te blijven.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Soms maken mensen het er naar als ze tegen beter weten in aan hun standpunt vast houden.Uiteraard is een zinvolle discussie dan al een gepasseerd station.
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Samen schateren om het gespartel van iemand die door de krokodillen wordt opgegeten.
Af en toe een verhitte discussie lucht ook altijd wel weer op. Ik zie dat niet direct als schadelijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pieter Omtzigt zou nooit zo emotioneel worden dat hij dat uit frustratie roept in plaats van inhoudelijk te blijven.
Maar als dat nu precies je bedoeling is? Paardenlul trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het niet-autistische deel van de bevolking zou die zin nooit gebruiken in een real-life discussie denk ik.
Je komt er geen steek verder mee, legt niets uit (dus geeft ook geen bewijs het zelf wel te snappen) en bereikt enkel dat de discussiepartner je nu een paardelul vindt.
Vanwaar je aanname dat hij dat doet?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:59 schreef Euribob het volgende:
V&A / [TK] Gloednieuwe Turtle Beach Disney Infinity headset ¤20
Is John wel in staat om zelfstandig over zulke aankopen te beslissen?
Het is zijn account.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vanwaar je aanname dat hij dat doet?
Autisten kunnen sowieso niet praten he. Vanwege al die prikkels bij normale interactie.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou het een swift zijn?quote:In Parijs is een auto ingereden op de ingang van het Hôtel des Invalides, een toeristische trekpleister in de Franse hoofdstad.
Dat meldt BFMTV.
De gendarmerie heeft op de auto geschoten, waarna de bestuurder werd aangehouden. Hij zit vast en raakte niet gewond. Volgens de Franse politie reed de man met zijn auto door de beveiliging heen.
Er is nog niets bekend over de identiteit, de leeftijd of het motief van de automobilist. Volgens BFMTV gaat het niet om een bekende van de politie.
Op de plaats van de aanrijding zouden bommenexperts aanwezig zijn.
http://www.nu.nl/buitenla(...)lides-in-parijs.html
John is een koning.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:59 schreef Euribob het volgende:
Waarschijnlijk zo'n vies Frans wagentje. Dieseldampen en al.quote:
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 16 december 2015 12:59 schreef Euribob het volgende:
Ik geef het nog een paar maanden en daarna switcht Danny over naar een gratis fokforum.bulletinboard.com pagina om de kosten te drukken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang geven we Fok nog?
Lijkt een beetje op zijn einde te lopen.
Wat?! Niet eens een site op Geocities?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik geef het nog een paar maanden en daarna switcht Danny over naar een gratis fokforum.bulletinboard.com pagina om de kosten te drukken.
Saoedi-Arabië is toch een bondgenoot van het beloofde land?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:17 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tijden. Al onze vijanden aan de afgrond. Rusland, Venezuela, KSA, Iran, Noorwegen. De lijst gaat maar door.
Neen. Ze staan soms even aan dezelfde kant van een kwestie maar dat is het dan ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië is toch een bondgenoot van het beloofde land?
Volgens mij is de olieprijs juist zo laag dankzij bewust beleid van Iran nu zij weer olie kunnen verkopen.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:17 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tijden. Al onze vijanden aan de afgrond. Rusland, Venezuela, KSA, Iran, Noorwegen. De lijst gaat maar door.
"Dit wordt formeel ontkend", heet dat ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Neen. Ze staan soms even aan dezelfde kant van een kwestie maar dat is het dan ook.
Onder andere. Ook door het feit dat de VS meer produceren, en dat al die boevenlanden naarstig hun begroting op orde proberen te krijgen.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij is de olieprijs juist zo laag dankzij bewust beleid van Iran nu zij weer olie kunnen verkopen.
Welnee. Russen zijn uiterst geschikt om elke ontbering lijdzaam te accepteren. Het zijn geen Arabieren/Afrikanen die bij het minste of geringste hun Heimat achterlaten om elders rotzooi te trappen.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:20 schreef Reya het volgende:
Heilwasser wenst graag dat Rusland ineenstort, zodat al die onrendabele alcoholisten deze kant op komen. Ik begrijp ook niet goed waarom
Dat Russische patriottisme is dan in ieder geval nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Welnee. Russen zijn uiterst geschikt om elke ontbering lijdzaam te accepteren. Het zijn geen Arabieren/Afrikanen die bij het minste of geringste hun Heimat achterlaten om elders rotzooi te trappen.
Toen dachten ze nog dat het beter ging worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef Heilwasser het volgende:
In 1917 en 1991 bleven de meesten gewoon thuis immers.
Russen weten zelf ook wel hoe er elders over ze wordt gedacht. Die gaan echt niet vluchten naar het volgens hen decadente, homofiele Westen. Ze kunnen geen kant op behalve naar Siberië.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen dachten ze nog dat het beter ging worden.
Of ze vluchten gewoon allemaal naar zo'n goedkoop Turks vakantieoord. Sla je meteen 2 vliegen in één klap.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Russen weten zelf ook wel hoe er elders over ze wordt gedacht. Die gaan echt niet vluchten naar het volgens hen decadente, homofiele Westen. Ze kunnen geen kant op behalve naar Siberië.
Ik denk dat Russen wel aardige mensen zijn. Beetje somber en gelaten maar ook wel gezellig.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Russen weten zelf ook wel hoe er elders over ze wordt gedacht. Die gaan echt niet vluchten naar het volgens hen decadente, homofiele Westen. Ze kunnen geen kant op behalve naar Siberië.
Puik werk, inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Ryon het volgende:
http://www.joop.nl/wereld(...)chtelingen_afpakken/
Mooi Godwin van Joop.nl. +1 voor de moeite.
Bezittingen afpakken van mensen zouden de linksen toch moeten kunnen waarderen. Het is zo ongeveer datgene waar hun ideologie op drijft.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Ryon het volgende:
Correct; Hitler ging enkel nog verder daarin, door ook meteen het levejn van mensen af te pakken.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bezittingen afpakken van mensen zouden de linksen toch moeten kunnen waarderen. Het is zo ongeveer datgene waar hun ideologie op drijft.
Oh zeker. Het zijn vaak de leiders die wat debiel doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat Russen wel aardige mensen zijn. Beetje somber en gelaten maar ook wel gezellig.
Petje af. Ik had het wat aangedikt, zoals: 'Misschien moet de minister bij zijn zuiderburen te rade gaan over het plan van aanpak.'quote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Ryon het volgende:
Zoals rechtsen weer centen van armen afpakken. Omdat dat zo heurt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bezittingen afpakken van mensen zouden de linksen toch moeten kunnen waarderen. Het is zo ongeveer datgene waar hun ideologie op drijft.
Is dat een echt voorstel?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Ryon het volgende:
In een land zo groot als Rusland hoef je je in de periferie denk ik ook niet zoveel van de overheid aan te trekken. Beetje vrienden blijven met de lokale burgemeester is voldoende.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh zeker. Het zijn vaak de leiders die wat debiel doen.
Jep, amendement van de Aliens act.quote:
Ik weet niet, ondanks alles zie ik Poetin dit nog niet doen:quote:Op woensdag 16 december 2015 13:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh zeker. Het zijn vaak de leiders die wat debiel doen.
Dat sowieso, elke leider daar heeft z'n eigen koninkrijkje dat hij mag leegroven. Tenzij het gaat over inlichtingen, het leger of de olie- en gasbaten, dat is van Poetin.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In een land zo groot als Rusland hoef je je in de periferie denk ik ook niet zoveel van de overheid aan te trekken. Beetje vrienden blijven met de lokale burgemeester is voldoende.
Niet te grappig, David.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jep, amendement van de Aliens act.
Afpakken? Ze krijgen er meestal een mooi product of nuttige dienst voor terug.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals rechtsen weer centen van armen afpakken. Omdat dat zo heurt.
Dat is ook nog wel een puntje. Zonder Russen zou Youtube de helft minder filmpjes bevatten.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet niet, ondanks alles zie ik Poetin dit nog niet doen:
Zo heet de Nederlandse wet ook.quote:
Een van de grootste idioten uit de journalistiek. Rare vent zeg.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:06 schreef Ryon het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)gaafde-dwarsdenkers/
Stukje kwaliteitsjournalistiek van topjournalist Bert Brussen. Nu moet ik alsnog gaan googlen om er achter te komen waar het werkelijk over gaat.
En als er ergens idioten rond lopen is het wel in de journalistiek.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een van de grootste idioten uit de journalistiek. Rare vent zeg.
Goede journalisten - gewoon WO'ers dus - zijn anders goud waard.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als er ergens idioten rond lopen is het wel in de journalistiek.
twitter:stephenfry twitterde op woensdag 16-12-2015 om 07:34:44Caravaggio lives. An unseemly brawl in the Ukraine parliament - when photographed right - takes on a classical look https://t.co/xw5R6p8gjD reageer retweet
Oud nieuws, opa.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Perrin het volgende:
twitter:stephenfry twitterde op woensdag 16-12-2015 om 07:34:44Caravaggio lives. An unseemly brawl in the Ukraine parliament - when photographed right - takes on a classical look https://t.co/xw5R6p8gjD reageer retweet
Vangen:quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede journalisten - gewoon WO'ers dus - zijn anders goud waard.
Oscar Garschagen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede journalisten - gewoon WO'ers dus - zijn anders goud waard.
Oh al ergens gemeld?quote:
Die deed toch iets belangrijks voor Twitter?quote:
Schande.quote:
Wat een figuren.quote:
U hebt nu de wrok van D66 over u afgeroepenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat een figuren.
Opeens begrijp je de Russen, Saudi's en alle andere mensen op aarde.
Ziet hij eruit alsof hij al twee of drie lijntjes heeft gesnoept?quote:
Hij is wel lekker aan het hakkelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ziet hij eruit alsof hij al twee of drie lijntjes heeft gesnoept?
Is ook lastig concentreren als 50plusser.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is wel lekker aan het hakkelen.
De meerderheid is sowieso analfabeet.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef Ryon het volgende:
Mooi dat Van der Staaij duidelijk maakt wel de Grondwet een keer te hebben gelezen en een beetje historisch besef te hebben.
Bek houden, ongediplomeerde.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De meerderheid is sowieso analfabeet.
quote:weg jmet dit kapinet enhopelijk valt dit nog ver voor 18 ur deze avond vlak vor het avond eten en dan volgend jaar op 20 april 2016 naar de tweede kamer verkiezingen.hopelijk voor alle gelovige op evangelische,baptistische,enzovoort bidden tto onze levende GOD om een uitkomst wie er in het kapinet gaat en een ploeg gaat vormen opweg naar de bijbel,op weg naar GODswoord en dat heeft ons land hart nodig na dit kapinet.
Kapinet.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:06 schreef Ryon het volgende:
Ook de intellectuelen op Facebook stellen niet teleur
[..]
Je postte een Finse wet.quote:
Mashallah. Moge Allah u op een gepaste wijze straffen.quote:
Nou en man. Ga lekker Star Wars kijken.quote:
Het mooie is dat de auteur in kwestie "John" heet.quote:
Cultuser.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het mooie is dat de auteur in kwestie "John" heet.
Vanavond pas, grijpgraag.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou en man. Ga lekker Star Wars kijken.
De linkse media pakken Halbe onevenredig hard aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Ryon het volgende:
Goed verhaal van Halbe. Die heeft zichzelf weer even goed klem geluld.
"Ik erken alles wat in het rapport staat. Alleen...."quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Ryon het volgende:
Goed verhaal van Halbe. Die heeft zichzelf weer even goed klem geluld.
Beetje gammel geschreven, maar met de onderwerpkeuze is weinig mis. Aan dat soort lulkoek ontkom je nou eenmaal niet wanneer je lokale journalistiek bedrijft.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Jezus, Koos, is dit het niveau bij jullie
http://www.destentor.nl/r(...)colmschate-1.5546726
Niet alle collega's kunnen gezegend zijn met zo veel schrijftalent als ik.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alle collega's kunnen gezegend zijn met zo veel schrijftalent als ik.
De nobele martelaars.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:31 schreef Ryon het volgende:
Mooi. Nu is de PvdA weer de gebeten hond. Ze doen het er gewoon om.
De prequels bestaan vanaf vandaag niet meer.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Koos. De Jar Jar Binks van het journaille.
Zulke beledigingen gaan wel wat ver!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Volgens mij is het wederzijds.quote:
De Ewok dan.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De prequels bestaan vanaf vandaag niet meer.
RotJ was een prima film. Dus uiteraard.quote:
Correct.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jaren geleden kwam ik jou toch ook veel in AEX tegen of was jij dat niet?
Was dat 4?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RotJ was een prima film. Dus uiteraard.
Je weet dondersgoed welk deel dat is, makelaartje.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Had Leia daar haar gouden bikini aan?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed welk deel dat is, makelaartje.
Nee, dat was deel 2.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had Leia daar haar gouden bikini aan?
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had Leia daar haar gouden bikini aan?
Deel 2? Daar zat Jar Jar Binks zeker in.quote:
Nee, die zat alleen in deel zes.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deel 2? Daar zat Jar Jar Binks zeker in.
Ah, als vader van Luke.quote:
Ik ga niet.quote:
Nee, als sith lord. Ingewikkeld verhaal.quote:
Niet liegen, fanboy.quote:
Ik durf niet. Veel te eng.quote:
Je mag best toegeven dat je Star Wars tof vindt, fanboy. Niemand die je daardoor een pannenkoek vindt.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je Star Wars tof vindt, fanboy. Niemand die je daardoor een pannenkoek vindt.
Da's net zoiets als zeggen dat het oke is om homo te zijn, want de halve SC is het.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je Star Wars tof vindt, fanboy. Niemand die je daardoor een pannenkoek vindt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:03 schreef Monolith het volgende:
Is die nieuwe Star Wars redelijk kut of echt volkomen kut?
Ik las ergens dat ze anders dan de Star Trekmakers vast blijven houden aan de oorspronkelijke verhaallijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:03 schreef Monolith het volgende:
Is die nieuwe Star Wars van het niveau van de oude of van de nieuwe films?
Volgens veel fans weer met het gevoel van de oude.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:03 schreef Monolith het volgende:
Is die nieuwe Star Wars van het niveau van de oude of van de nieuwe films?
En kut heeft in die kringen geen positieve connotatie.quote:
Kringen daarentegen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
En kut heeft in die kringen geen positieve connotatie.
Gelukkig een geruststellend onderzoek. Wat een opluchting.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:26 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)r-Syriegangers.dhtml
Linkse propaganda, wij van WC-eend, enzovoort.
Beetje fatsoenlijk vergaarde data is nooit weg natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig een geruststellend onderzoek. Wat een opluchting.
Volgens wiki heeft het Nederlands kampioenschap debatteren '91 gewonnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef Reya het volgende:
Ardje van der Steur loopt ook even een flinke pleefiguur te slaan. Niet te zuinig.
In '91 was debatteren nog iets wat onder de invloed van een glas whisky en sigarenrook kon.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft het Nederlands kampioenschap debatteren '91 gewonnen.
Ik dacht dat elke mod hier een vast contract met FOK! had.quote:
Ik word juist betaald per keer dat ik iemand een ban weet aan te naaien.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke mod hier een vast contract met FOK! had.
U bulkt dus.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik word juist betaald per keer dat ik iemand een ban weet aan te naaien.
Mwah, als je ruzie met Danny maakt hoeft hij geen dossier op te bouwen om je eruit te mieterenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet 3x 8 maanden eerst?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag ergens vaag iets van je over een tatoeage, maar ik kan het niet meer vinden. Heb je serieus zo'n ding laten zetten? Ik vind dat zo lelijk.quote:
Een en ander is ook af te lezen aan mod-enthousiasme tussen de twee arbeidsovereenkomsten.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik word juist betaald per keer dat ik iemand een ban weet aan te naaien.
Vervangen door 'Only God can judge me'.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Nu moet ie er weer af bet. Disana vindt het lelijk.
Ik vind dat je gelijk hebt. Tattoeages zien er niet uit. Van die misvormde inktvlekken.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag ergens vaag iets van je over een tatoeage, maar ik kan het niet meer vinden. Heb je serieus zo'n ding laten zetten? Ik vind dat zo lelijk.
Ik heb nog nooit een mooie tatoeage gezien.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Tattoeages zien er niet uit. Van die misvormde inktvlekken.
Waar kan ik dat ding vinden, was het hier?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie ze sowieso weinig. Ja, voetballers op TV.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooie tatoeage gezien.
POL / [POLCafe #6137] Hoppa?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar kan ik dat ding vinden, was het hier?
Vorige SC volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar kan ik dat ding vinden, was het hier?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebbes! Ik keek eroverheen. Ach nou ja, ieder zijn smaak.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:02 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mocht ik nu ook laten zetten
Wat zou u verkiezen; een tattoo, of de rest van uw leven button-down moeten dragen?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie ze sowieso weinig. Ja, voetballers op TV.
Messi met zo'n sleeve, ook geen porum.
Ik wel:quote:Op woensdag 16 december 2015 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis met goed ingekleurde chicks.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Tattoeages zien er niet uit. Van die misvormde inktvlekken.
Button down.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zou u verkiezen; een tattoo, of de rest van uw leven button-down moeten dragen?
Verschrikkelijk. Heb die fascinatie nooit begrepen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets mis met goed ingekleurde chicks.
Veel mensen laten er een zetten omdat ze zich zo vrijgevochten voelen. Ik vind dat zo'n waanzin, want aan zo'n ding zit je mooi de rest van je leven vast.quote:
Ik vind 'm serieus wel stoer. Niet dat ik een tattoo zou nemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, je zult maar een vent hebben die er zo bij loopt. Geen gezicht toch.
Wellicht heb je teveel gay trampstamps gezien wat je oordeel wat vertroebelt.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Tatoeages die niet ontzettend tokkie en lelijk zijn bestaan niet.
Yep, dat is een hele lange wens van me geweest maar mocht het nooit van mijn ex.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag ergens vaag iets van je over een tatoeage, maar ik kan het niet meer vinden. Heb je serieus zo'n ding laten zetten? Ik vind dat zo lelijk.
Echt? Ik vind hem nogal kinderlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind 'm serieus wel stoer. Niet dat ik een tattoo zou nemen.
Hoi. Twee van twee. Awesome.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:57 schreef GSbrder het volgende:
Een kaalgeschoren hoofd, ook zo tokkie.
Mijn strijd.
Nu kwets je Friek.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:57 schreef GSbrder het volgende:
Een kaalgeschoren hoofd, ook zo tokkie.
Mijn strijd.
Nu de laatste: piercings bij mannen.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat stelt hij voor?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, dat is een hele lange wens van me geweest maar mocht het nooit van mijn ex.
Ach, kwetsen...quote:
Drie van drie.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu de laatste: piercings bij mannen.
Piercings überhaupt.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de oren vind ik dat soms wel leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tunnels ook?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
In de oren vind ik dat soms wel leuk.
Oorbellen bij vrouwen mag.quote:
Regiment Genietroepen, waarom ik hem heb laten zetten? Die club heeft me gemaakt zoals ik nu ben en daar ben ik trots op.quote:
Ik dacht altijd dat je last had van de oorlog.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Regiment Genietroepen, waarom ik hem heb laten zetten? Die club heeft me gemaakt zoals ik nu ben en daar ben ik trots op.
Nee die niet, die passen hier in het westen niet zo. Nee gewoon ringetjes of knopjes.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tunnels ook?
Ziet er zo Afrikaans uit.
Neem dan meteen een schotel in je lip.
Lekker dikke lijnen en mooie kleurstelling. Beetje pop-art achtig.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem nogal kinderlijk.
Ah, oké. Nu kun je dat dus altijd laten zien.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Regiment Genietroepen, waarom ik hem heb laten zetten? Die club heeft me gemaakt zoals ik nu ben en daar ben ik trots op.
Vreselijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker dikke lijnen en mooie kleurstelling. Beetje pop-art achtig.
Die van Nigel de Jong vind ik ook één van de betere:
[ afbeelding ]
Dat heeft me dan ook een zacht mens gemaakt. Zo'n aanval is natuurlijk het tegenovergestelde maar die zijn al een hele tijd niet meer geweest.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je last had van de oorlog.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, oké. Nu kun je dat dus altijd laten zien.
Het zijn net waaiers.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat er geen echte meesterwerken tussen zitten, maar ik vind die kleuren op onze huid gewoon nooit mooi.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij negers valt het altijd wat minder op, toch minder contrast:quote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen echte meesterwerken tussen zitten, maar ik vind die kleuren op onze huid gewoon nooit mooi.
Racist.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen echte meesterwerken tussen zitten, maar ik vind die kleuren op onze huid gewoon nooit mooi.
Dat vind ik zo mogelijk nog lelijker, bij hun is het alsof hun huid beschadigd is.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij negers valt het altijd wat minder op, toch minder contrast:
[ afbeelding ]
Laat je het bij die ene of neem je een sleeve?quote:
Aandacht.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef betyar het volgende:
Waarom vind mijn ex nu alles van mij opeens leuk op facebook
Toen ze nog bij jou was zocht ze aandacht bij hem, nu ze bij hem is zoekt ze aandacht bij jou.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zoekt ze daar maar. ooh wacht hij moet werken.
Hier krijgt ze niks meer behalve wat afstand zodat ik het ook kan afsluiten. Moeten elkaar zien te vinden als vrienden.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen ze nog bij jou was zocht ze aandacht bij hem, nu ze bij hem is zoekt ze aandacht bij jou.
Met geen van jullie twee heeft ze het kunnen afronden. Jij hebt de kinderen, hij de verliefdheid.
Denk maar niet dat de claims in bepaalde subfora gaan verdwijnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Goh... dat onderzoek van motivaction kan dan toch naar de prullenmand worden verwezen...
Gewoon als ouders van de kinderen. Vrienden zijn is daarvoor niet nodig.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier krijgt ze niks meer behalve wat afstand zodat ik het ook kan afsluiten. Moeten elkaar zien te vinden als vrienden.
Uiteraard niet. Dat is sowieso onmogelijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Denk maar niet dat de claims in bepaalde subfora gaan verdwijnen.
Je bent geen vrienden met je ex.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier krijgt ze niks meer behalve wat afstand zodat ik het ook kan afsluiten. Moeten elkaar zien te vinden als vrienden.
Njah, ruzie en of elkaar blijven ontwijken is ook ruk.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon als ouders van de kinderen. Vrienden zijn is daarvoor niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |