Ik had deze besteld, maar kort daarna zag ik een aanbieding van een duurdere headset dus heb ik twee headsets binnen gekregen, vandaar.quote:Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom koop je iets wat je vervolgens niet gebruikt?
En annuleren was geen optie meer toen?quote:Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef Jakehh het volgende:
[..]
Ik had deze besteld, maar kort daarna zag ik een aanbieding van een duurdere headset dus heb ik twee headsets binnen gekregen, vandaar.
Nee, anders had ik dat wel gedaan natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En annuleren was geen optie meer toen?
Dankjewel voor je bod, voor 25 incl. hebben we een deal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor 20 euro incl wil ik die wel van je overnemen!
25 aangetekend verzenden ga ik akkoord mee!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:16 schreef Jakehh het volgende:
[..]
Dankjewel voor je bod, voor 25 incl. hebben we een deal.
Zie berichtquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
25 aangetekend verzenden ga ik akkoord mee!
http://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/tarieven/
8,60 euro is dat dan, voor het verzenden.
Is bedoeld als kertkado, en ik wil niet zonder staan dan.
Dus je gaat accoord met het bedrag?quote:
Zie nieuw bericht, met microfoon ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus je gaat accoord met het bedrag?
En aangetekend verzenden?
Is wel met microfoon toch dat ding he!
Het geld zal tegen de avond overgemaakt worden op je rekening, adres volgt dan ook.
Geld komt van iemand anders en verzonden wordt het gelijk naar die waar het voor is, moet nog even zijn adres opvragen dan.
Geld wordt vanavond overgemaakt naar je rekening, laat hem nog even open zodat ik je dat PM of DM kan sturen in verband met het adres van ons petekind.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef Jakehh het volgende:
[..]
Zie nieuw bericht, met microfoon ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |