Beste FOK!,
Het zal jullie wellicht verbazen, maar ik heb een relatie met een vrouw. We gaan ook met elkaar naar bed, Tot zover niets aan de hand, maar nu wil het geval dat ik graag wil bijhouden hoe vaak ik per seksbeurt op en neer ga in haar. Nu begrijp ik natuurlijk ook wel dat het onromantisch is om dit live bij te houden, dus heb ik aan mijn vriendin voorgeslagen om het hele spektakel te filmen zodat ik het achteraf kan terugkijken en kan tellen. Hier reageerde zij helaas niet enthousiast op. Ik heb nog geprobeerd om uit te leggen dat ik het niet wil omdat ik er geil van word ofzo, maar dat ik er gewoon graag een Excel-bestand van wil bijhouden, ook zodat ik er uiteindelijk een lijngrafiek van kan maken (of zelfs een regressie mee kan draaien). Mijn vriendin begon hierop helaas weer haar gebruikelijke verhaal dat ze 't niet erg vindt om een relatie met een autist te hebben, maar dat er ook grenzen zijn. Hoe overtuig ik haar ervan dat ze onredelijk is? Gelieve jullie reacties in de vorm van een stappenplan te plaatsen, dan heb ik er ook echt iets aan.
Groetjes,
2thmx
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.