Hoelang geven we Fok nog?quote:
Nu Fleetwood Mac aan. Genieten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:54 schreef Reya het volgende:
FOK! is als eightiesmuziek; niet van de aardbodem te vegen.
Everywhere. En dan de tweede stem. Pom pom pom.quote:
Gaan we weer?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang geven we Fok nog?
Lijkt een beetje op zijn einde te lopen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Reya het volgende:
R&P / Vriendin doet onredelijk over datawens.
Topic voor mij.
Jij bent ook een vaste R&P lurker of niet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:16 schreef Reya het volgende:
R&P / Vriendin doet onredelijk over datawens.
Topic voor mij.
Viel me enkel op in de AT.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent ook een vaste R&P lurker of niet?
Doodseskader der Nederlanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:02 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die mocht ik nu ook laten zetten
Het wachten is nu op een POL'er die het fantastisch vindt.quote:
Toch nog beter dan naar Skyradio moeten luisteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:27 schreef Heilwasser het volgende:
Die top 2000 ook weer.
Bejaard Nederland kiest waar ze al tig jaar naar luisteren.
Dan luister ik liever naar de LP's van eriksd.
FunX. Alle hippe & multiculturele mensen luisteren dit.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch nog beter dan naar Skyradio moeten luisteren.
Ja en?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
FunX. Alle hippe & multiculturele mensen luisteren dit.
Gewoon mezelf even op de rug kloppen vanwege mijn correcte smaak.quote:
Wat hip en multicultureel van je.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon mezelf even op de rug kloppen vanwege mijn correcte smaak.
quote:Op woensdag 16 december 2015 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat hip en multicultureel van je.
In de top-1000 allertijden van Veronica staat Coldplay op #3.quote:Op woensdag 16 december 2015 08:27 schreef Heilwasser het volgende:
Die top 2000 ook weer.
Bejaard Nederland kiest waar ze al tig jaar naar luisteren.
Dan luister ik liever naar de LP's van eriksd.
Coldplayquote:Op woensdag 16 december 2015 09:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In de top-1000 allertijden van Veronica staat Coldplay op #3.![]()
![]()
![]()
Dit maal oneindig.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Coldplay___________________________!
Beetje vreemde reden om iets niet leuk te vinden.quote:
Kuddedierquote:Op woensdag 16 december 2015 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemde reden om iets niet leuk te vinden.
Main stream betekend ook simpel en begrijpelijk en helaas vaak overgecomprimeerd waardoor het vermoeiend is een heel album te beluisteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje vreemde reden om iets niet leuk te vinden.
Platen zijn goed, kut of middelmatig. Of ze mainstream of alternatief zijn doet niet ter zake.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Main stream betekend ook simpel en begrijpelijk en helaas vaak overgecomprimeerd waardoor het vermoeiend is een heel album te beluisteren.
Dat ben ik met je eens maar door commerciële muziek te maken val je wel vaak in een beproefd format en dat is saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Platen zijn goed, kut of middelmatig. Of ze mainstream of alternatief zijn doet niet ter zake.
Ach, hij is journalist. Hij doet niets anders dan saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar door commerciële muziek te maken val je wel vaak in een beproefd format en dat is saai en voorspelbaar.
Iets is goed of niet. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar door commerciële muziek te maken val je wel vaak in een beproefd format en dat is saai en voorspelbaar.
Ja hoor, godse hipster ben je.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets is goed of niet. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Iets haten, puur omdat de massa het tof vindt, is zo ongeveer het toppunt van triestheid.
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja hoor, godse hipster ben je.
Evenals Star Wars.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
Coldplay is bagger omdat veel blanke mensen het leuk vinden. Vooral blanke mannen.
Mensen die het genre niet leuk vinden gaan er uiteraard niet heen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef Disana het volgende:
Ik zie alleen maar goede kritieken op de Star Warsfilm.
Dit zijn recensenten hèquote:Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mensen die het genre niet leuk vinden gaan er uiteraard niet heen.
Ja oké. Maar dan nog, ook recensenten hebben voorkeuren.quote:
De lage inkomens verdienen WEER MEER! Uitzuigers!quote:Het gaat langzaam de goede kant op met de lage inkomens in Nederland. Hun aantal stijgt niet meer en lijkt de komende tijd zelfs een heel klein beetje te gaan dalen.
Dat voorspellen het Centraal Planbureau (CPB) en het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) woensdag.
Wat precies een laag inkomen is, hangt af van de omstandigheden. Voor een alleenstaande is dit een inkomen tot 1.020 euro netto per maand. Voor een echtpaar met drie kinderen is het maximaal 2.100 euro netto. Zij hebben volgens het CBS ''risico op armoede''.
In Nederland hadden 734.000 huishoudens vorig jaar een laag inkomen. Het gaat om 10,4 procent van alle huishoudens in Nederland. Een jaar eerder ging het om 728.000 huishoudens, oftewel 10,3 procent, een miniem verschil. Dit jaar daalt het naar 10,1 procent, de eerste afname in jaren.
http://www.nu.nl/geldzake(...)t-niet-meer-toe.html
Zware Multikul ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Reya het volgende:
Star Wars = cultureel-marxistische propaganda.
En daarin zijn ze dus niet teleurgesteld. De eerste kritiek op de komende Star Trekfilm is er al, en die moet nog uitkomen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja oké. Maar dan nog, ook recensenten hebben voorkeuren.
http://www.ooze.com/toolofsatan/quote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef Reya het volgende:
Star Wars = cultureel-marxistische propaganda.
Klopt, net alsof in de echte wereld een man van Afrikaanse komaf een hoge positie zou kunnen bekleden.quote:
Coldplay is bagger omdat het zoetsappige kutmuziek is.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
Coldplay is bagger omdat veel blanke mensen het leuk vinden. Vooral blanke mannen.
U hebt Slayer dan ook als referentie.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Coldplay is bagger omdat het zoetsappige kutmuziek is.
De neger was toch Judas?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Klopt, net alsof in de echte wereld een man van Afrikaanse komaf een hoge positie zou kunnen bekleden.
Zo worden de kinderen rijp gemaakt voor een evenement als Sinterklaas.quote:
Tijd dat ze alle films veranderen waar een neger de slechterik is. Ik noem Rocky.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo worden de kinderen rijp gemaakt voor een evenement als Sinterklaas.
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat ze alle films veranderen waar een neger de slechterik is. Ik noem Rocky.
In Flight is Denzel Washington gelukkig de held.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat ze alle films veranderen waar een neger de slechterik is. Ik noem Rocky.
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Idi was een vrijheidsstrijder, uiteraard.
Lekker je laatste dagen slijten in Saoedi-Arabië. Net als Ben Ali.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nog dat je ook erg goed met hem kon lachen.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was gewoon een vrolijke man, die Idi.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nog dat je ook erg goed met hem kon lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |