Eensquote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wat Buma zegt over Dijkhoff en Van der Steur is natuurlijk ook een belangrijk punt hè wmb.
Dit... Serieus stront aan de knikker voor de VVD hoor...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wat Buma zegt over Dijkhoff en Van der Steur is natuurlijk ook een belangrijk punt hè wmb.
Welnee, uiteindelijk wordt het allemaal met de mantel der liefde bedekt. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit... Serieus stront aan de knikker voor de VVD hoor...
Groep Kleinquote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef Tagliano het volgende:
Norbert Klein, die hebben we ook nog
Normaal gesproken niet nee wmb. Maar zal nog liggen aan de antwoorden. En de vraag is als er motie van wantrouwen komt van Pechtold hoe groot de fractiediscipline is van de PvdA.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef Infection het volgende:
Je zou toch zeggen dat Rutte nu bijna niet meer kan blijven zitten? Tot nu toe heeft iedereen harde woorden over hem gehad.
Die Turken kunnen we ook wat van.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Klein en Houwers zijn de lelijke eendjes van de Kamer.
twitter:RGjournalist twitterde op woensdag 16-12-2015 om 14:33:49Vroeger zei @fritswester eens: "zelfs als je kaartjes zou moeten kopen om dit debat te kunnen volgen, dan zou ik het doen" reageer retweet
Kuzu probeert tevergeefs interessant te zijn. Ozturk doet maar wat.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die Turken kunnen we ook wat van.
Dat denk ik ook hoor... Maar dit wordt toch wel de deconfiture van de VVD...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, uiteindelijk wordt het allemaal met de mantel der liefde bedekt. Daar ben ik van overtuigd.
Sowieso zal de PvdA dit zooitje nog de hand boven het hoofd blijven houden.
Buma is iig wel een redelijk geloofwaardige CDA-leider. Eerste in lange tijd.quote:
Aan de andere kant is dit wel een heerlijk moment om eruit te stappen voor de PvdA natuurlijk. Alle schuld bij de VVD neerleggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso zal de PvdA dit zooitje nog de hand boven het hoofd blijven houden.
Dat is waar. Hoop doet leven.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit wel een heerlijk moment om eruit te stappen voor de PvdA natuurlijk. Alle schuld bij de VVD neerleggen.
Al dan niet via wat lossere fractiediscipline... Wellicht ook bij de VVD, Zijlstra wil Rutte zijn job, iig als partijleider van de VVD...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit wel een heerlijk moment om eruit te stappen voor de PvdA natuurlijk. Alle schuld bij de VVD neerleggen.
Voorspelbare argumenten en bewoordingen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
ZO IS HET TIJD VOOR GREET JONGENS
Totdat je nu dus weet dat-ie lekker heeft lopen spinnen en als beloning stas is geworden.quote:
CDA heeft natuurlijk in het verleden ook altijd meegeregeerd, dan sta je toch minder vrij in de politiek dan als oppositiepartij.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Buma is iig wel een redelijk geloofwaardige CDA-leider. Eerste in lange tijd.
(En hij heeft een leuke stem, volgens mij kan hij zo meedoen met LuckyTV).
Halen ze alsnog minder dan 10 zetels.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan als klein partijtje terugkomen in de Kamer na de verkiezingen. Gaan ze dus niet doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat de Kamer gistermiddag pas de antwoorden op de schriftelijke vragen kreeg. Dan was er van 17u tot 19u nog een hoorzitting en dan is het wel erg kort dag om genoeg voorbereidingstijd te hebbenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap overigens niet dat ze met dit debat pas om 14.00u zijn begonnen.
Dit is typisch zo'n debat dat moeiteloos kan gaan uitlopen tot 00.00 uur.
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:39 schreef Verbal het volgende:
In b4 "prutkabinet", "boevenpartij", "gewone Nederlander"
V.
Wie shopt er even het hoofd van Teeven in?quote:
Lijken eigenlijk nog best op elkaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie shopt er even het hoofd van Teeven in?
Die had daar ook mogen zitten wat mij betreft...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Pedroso het volgende:
Schippers is overigens ook wel door de mand gevallen met haar complot theorie.
Foort v. Oostenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Slobeend het volgende:
Hoe heet die enge VVD'er naast Halbe ook alweer?
Lachwekkend dat je er zo laconiek over doet.quote:
Dit...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:43 schreef Verbal het volgende:
Schippers is een conservatieve engnek.
V.
Vrijemarktfundamentalist.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:43 schreef Verbal het volgende:
Schippers is een conservatieve engnek.
V.
Het is 4,7 miljoen gulden.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je er zo laconiek over doet.
Oh, 4,7 miljoen gulden. Nee, dan is het wel goedquote:Op woensdag 16 december 2015 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is 4,7 miljoen gulden.
Als de VVD er aan de onderkant zoveel naast had gezeten zou je moord en brand schreeuwen.
Is blijkbaar nodig.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:45 schreef Confetti het volgende:
Snotneus gaat even de machtenscheiding uitleggen.
Ik denk dat een hoop kiezers maar wat graag op The Godfather zouden stemmen.quote:
Hij heeft wel gelijk. Rutte heeft het ambt van MP nooit begrepen...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:45 schreef Confetti het volgende:
Snotneus gaat even de machtenscheiding uitleggen.
Als het tegen Rutte werkt dan mag hij van mij alles zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:46 schreef Pedroso het volgende:
Klaver lult goed en is best sympathiek. Jammer dat ie meestal onzin uitkraamt.
Denk ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:46 schreef Infection het volgende:
Dit moet bijna wel zijn einde betekenen.
Jullie zitten daar toch al?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop kiezers maar wat graag op The Godfather zouden stemmen.
Kan Greet nog wel eens stemmen kosten. Alle wannabe-maffiabaasjes naar de VVD.
Nee, ze gaan hier niet over vallen. Dat is alleen in belang van de PVV en misschien de SP.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:46 schreef Infection het volgende:
Rutte krijgt wel echt de wind van voren van iedereen. Dit moet bijna wel zijn einde betekenen. En zo niet dan gaan de barricades opgeworpen worden denk ik zo. Alhoewel, het blijft wel Nederland...
Oh, dan maken we er 1,2 miljoen van. Zat Teeven toch goed. Als bedragen toch niet boeiend zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, 4,7 miljoen gulden. Nee, dan is het wel goed
Alle mods stemmen VVD. Is verplicht.quote:
Er is een verschil tussen vallen en tot op het bot uitkleden en de facto onder curatele stellen...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, ze gaan hier niet over vallen. Dat is alleen in belang van de PVV en misschien de SP.
Nee, ik heb het eigenlijk over vastgoedjongens.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle mods stemmen VVD. Is verplicht.
Danny is toch een PVV'er?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle mods stemmen VVD. Is verplicht.
Oh, ik wist niet dat je persoonlijk werd.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het eigenlijk over vastgoedjongens.
Danny is geen mod.quote:
Aan de andere kant is het breken van de vertrouwensregel wel een politieke doodzonde, het is nog maar te zien of Rutte er ongeschonden vanaf komt.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, ze gaan hier niet over vallen. Dat is alleen in belang van de PVV en misschien de SP.
Er wordt ook niet verwacht dat een motie van wantrouwen ooit een meerderheid gaat halen maar het is door de situatie in de Eerste Kamer vooral van belang welke partijen een motie van wantrouwen steunen. Als het alleen de PVV en de SP zijn is er verder niet zo veel aan de hand, als ook partijen van de constructieve oppositie (D66, CDA, CU) voor stemmen wordt het wel lastig voor Rutte.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
Als ik de fractieleiders zo hoor..... dan is men nog twee stappen verwijderd van een lynchstemming:
motie van wantrouwen indienen. Zal een deel van de pvda daar in meegaan ?
Het lijkt van niet.... die rijen lieten weinig van zich horen van de week.
Die komt wat later, zit nog op de verjaardag van Joost Zwagerman.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die komt wat later, zit nog op de verjaardag van Joost Zwagerman.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |