Dat denk ik ook hoor... Maar dit wordt toch wel de deconfiture van de VVD...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, uiteindelijk wordt het allemaal met de mantel der liefde bedekt. Daar ben ik van overtuigd.
Sowieso zal de PvdA dit zooitje nog de hand boven het hoofd blijven houden.
Buma is iig wel een redelijk geloofwaardige CDA-leider. Eerste in lange tijd.quote:
Aan de andere kant is dit wel een heerlijk moment om eruit te stappen voor de PvdA natuurlijk. Alle schuld bij de VVD neerleggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso zal de PvdA dit zooitje nog de hand boven het hoofd blijven houden.
Dat is waar. Hoop doet leven.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit wel een heerlijk moment om eruit te stappen voor de PvdA natuurlijk. Alle schuld bij de VVD neerleggen.
Al dan niet via wat lossere fractiediscipline... Wellicht ook bij de VVD, Zijlstra wil Rutte zijn job, iig als partijleider van de VVD...quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dit wel een heerlijk moment om eruit te stappen voor de PvdA natuurlijk. Alle schuld bij de VVD neerleggen.
Voorspelbare argumenten en bewoordingen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
ZO IS HET TIJD VOOR GREET JONGENS
Totdat je nu dus weet dat-ie lekker heeft lopen spinnen en als beloning stas is geworden.quote:
CDA heeft natuurlijk in het verleden ook altijd meegeregeerd, dan sta je toch minder vrij in de politiek dan als oppositiepartij.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Buma is iig wel een redelijk geloofwaardige CDA-leider. Eerste in lange tijd.
(En hij heeft een leuke stem, volgens mij kan hij zo meedoen met LuckyTV).
Halen ze alsnog minder dan 10 zetels.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |