En de PvdA en de VVD nu dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Balkenende was premier toen ik politiek begon te volgen. Die haalde met z'n CDA gewoon elke keer 40 zetels. Onvoorstelbaar nu. Mooie vent was dat eigenlijk ook wel.
Uitzonderlijk voor het afgelopen decennium dat ze gewoon beleid hebben gemaakt en niet na twee weken ruziënd uitelkaar zijn gegaan.quote:
Die is nog fris, die heeft nog zin en energie om ertegenin te gaan.quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
Jesse heeft zich in ieder geval redelijk voorbereid.
Ook niet moeilijk, iedereen weet immers wat Wilders gaat zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
Opvang in de regio heb ik altijd al een hele realistische oplossing voor het vluchtelingenprobleem gevonden, ja. Ook actief afstand nemen van vluchtelingen die menen recht te hebben op borstvergrotingen zegt iets over de wereld waarin deze partij leeft, niets dan lof.quote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de VVD momenteel veruit het meest realistische geluid vertolken.
Hij glijdt alweer uit.quote:Op maandag 14 december 2015 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders houdt zich zowaar een keer beschaafd. Ook wel eens leuk.
Daarom alleen nog homoseksuele vluchtelingen hierheen halen. Zit je straks teminste ook niet met het probleem van de tweedegeneratieallochtonen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Heilwasser het volgende:
Sowieso dat de verkeerde kant bang moet zijn, met de intocht van homofobe volkeren.
Je wist al dat dat realiteit is voor verreweg de meeste vluchtelingen?quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Opvang in de regio heb ik altijd al een hele realistische oplossing voor het vluchtelingenprobleem gevonden, ja.
Klopt, deze Duitse homo had helaas ook een teleurstellende ervaring met asielzoekers.quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Heilwasser het volgende:
Sowieso dat de verkeerde kant bang moet zijn, met de intocht van homofobe volkeren.
Die worden in de woestijn al afgeknald. Oftewel ze bestaan niet.quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom alleen nog homoseksuele vluchtelingen hierheen halen. Zit je straks teminste ook niet met het probleem van de tweedegeneratieallochtonen.
Hoewel ik ook klaar ben met de PvdA, word ik altijd zo doodmoe van dit soort geneuzel. Van de 38 zetels die de PvdA in 2012 haalde, kun je ongeveer 4-5 toeschrijven aan de stem van allochtonen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
De PvdA haalt straks de kiesdrempel niet eens.
Ja tenzij ze wat vluchtelingen versneld stemrecht geven en leren te stemmen.
Ja. Ik wil politici die dingen bereiken en die zaken oplossen. Wat Wilders kan, kan ik ook wel. Gewoon alleen maar roeptoeteren en problemen benoemen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef Kaas- het volgende:
Ontkent Elfletterig nou nog steeds dat hij zich aftrekt op Geert Wilders?
En met Paars dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Uitzonderlijk voor het afgelopen decennium dat ze gewoon beleid hebben gemaakt en niet na twee weken ruziënd uitelkaar zijn gegaan.
Ik zei niet dat hij een waterdicht verhaal hield hè. Ik bedoelde meer dat hij tot nu toe nog niet op de man speelde. Ik heb hem geloof ik nog niet de schuld aan Klaver/D66/Samsom horen geven van alle ellende in de wereld, en ik heb hem nog niet horen schelden en dergelijken. Ik heb hem erger meegemaakt.quote:
Parijs heeft weer louter goede ervaringen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, deze Duitse homo had helaas ook een teleurstellende ervaring met asielzoekers.
http://www.independent.co(...)rience-a6722146.html
Waarom komen al die vluchtelingen dan nog hierheen? Er is blijkbaar niet genoeg opvang in de regio. Zal wel door de PvdA komen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je wist al dat dat realiteit is voor verreweg de meeste vluchtelingen?
Die is over duizend pakjes sigaretten wel uitgeteld. En met hem de PVV.quote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
Geert ziet er ongezond uit. Arme man.
Hij deed zelfs een Samsommetje. "Nu doet u het weer".quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zijn aftocht eruit gaat zien eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 19:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die is over duizend pakjes sigaretten wel uitgeteld. En met hem de PVV.
Kan weer een andere beweging opstaan in deze mooie democratie.
Geluk zoeken he. Net zoals jij en ik dagelijks geluk zoeken.quote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom komen al die vluchtelingen dan nog hierheen? Er is blijkbaar niet genoeg opvang in de regio. Zal wel door de PvdA komen.
Zo ongeveer:quote:Op maandag 14 december 2015 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe zijn aftocht eruit gaat zien eigenlijk.
Laten we hopen dat hij het zelf kan aankondigen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe zijn aftocht eruit gaat zien eigenlijk.
Vast wel.quote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij het zelf kan aankondigen.
Wat is het toch een redelijke vent.quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfs Wilders applaudiseert mee voor Dijsselbloem.
Dat wat het hele volk denkt!quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet moeilijk, iedereen weet immers wat Wilders gaat zeggen.
Onze beste politicus van dit jaar. Zegt weer genoeg, me dunkt.quote:
Daar gaat het niet om: politicus van het jaar. Net als Time person of the year. Daar was de IS-frontman dit jaar tweede.quote:Op maandag 14 december 2015 19:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onze beste politicus van dit jaar. Zegt weer genoeg, me dunkt.
Het volk schafft het niet meer.quote:Op maandag 14 december 2015 19:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onze beste politicus van dit jaar. Zegt weer genoeg, me dunkt.
Stiekem huil je nu omdat Pechtold niet gewonnen heeft.quote:Op maandag 14 december 2015 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om: politicus van het jaar. Net als Time person of the year. Daar was de IS-frontman dit jaar tweede.
Bij deze verkiezingen was dat Klaver. Ik zie de parallel.quote:Op maandag 14 december 2015 19:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om: politicus van het jaar. Net als Time person of the year. Daar was de IS-frontman dit jaar tweede.
Wie is dat? Oh ja, de voorganger van Kees Verhoevengod.quote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Stiekem huil je nu omdat Pechtold niet gewonnen heeft.
Ik vind het ook geen prettige man, maar het gaat wel wat ver om hem zo te demoniserenquote:Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
Geert Wilders is een PvdA'er, las ik in NWS.
Qua sociaaleconomische ideeën is dat wel zo.quote:Op maandag 14 december 2015 19:50 schreef Monolith het volgende:
Geert Wilders is een PvdA'er, las ik in NWS.
Ja ik vond het ook wat kort door de bocht.quote:Op maandag 14 december 2015 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen prettige man, maar het gaat wel wat ver om hem zo te demoniseren
De PvdA is toch rechtser tegenwoordig?quote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Qua sociaaleconomische ideeën is dat wel zo.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
De PvdA is toch rechtser tegenwoordig?
Volgens deze niet, maar dit soort classificaties zijn natuurlijk altijd wat arbitrair.quote:
Het was sowieso een ongeloofwaardig verhaal, alsof moslims opstaan om rond 07:10 iemand neer te steken.quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Franse docent verzint IS-aanslag door leerling
Wat sneu.
Tja, nu geloof ik beide verhalen niet meer. Ongeloofwaardige docent.quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat sneu.
Le Pen, du vin, du Boursin.quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat sneu.
Flinke ruk naar rechts van zowel SP, PvdA, GroenLinks en D66. En eigenlijk alle andere partijen ook. Heerlijk toch.quote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens deze niet, maar dit soort classificaties zijn natuurlijk altijd wat arbitrair.
[ afbeelding ]
Allemaal? Nee, één klein dorpje blijft dapper weerstand bieden tegen de rechtse overheersing.quote:Op maandag 14 december 2015 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Flinke ruk naar rechts van zowel SP, PvdA, GroenLinks en D66. En eigenlijk alle andere partijen ook. Heerlijk toch.
50Plus moet dood.quote:Op maandag 14 december 2015 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Flinke ruk naar rechts van zowel SP, PvdA, GroenLinks en D66. En eigenlijk alle andere partijen ook. Heerlijk toch.
Beleggen is niet zo moeilijk.quote:Een rapport van Bernstein Advisors bevat een grafiek van jaarlijkse rendementen over de periode 1993-2013 van een aantal beleggingen afgezet tegen het resultaat van de gemiddelde belegger. De modale belegger behaalde een rendement van rond de 2 procent, nog minder dan het rendement op kortlopende staatsobligaties.
Een oud-werknemer van Fidelity vermogensbeheer kwam tot de conclusie, na onderzoek van de prestaties van zijn klanten, dat er éen groep met kop en schouders bovenstak: de klanten die overleden waren of die vergeten waren dat ze een rekening hadden.
Correct, de PVV is linkser geworden. Nog linkser dan D66, CDA en CU.quote:Op maandag 14 december 2015 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Allemaal? Nee, één klein dorpje blijft dapper weerstand bieden tegen de rechtse overheersing.
Ah, was het wat?quote:Op maandag 14 december 2015 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou mensen, ik ga binnenkort midden in het centrum wonen. Sociale huur en alles.
Remlof.quote:Op maandag 14 december 2015 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou mensen, ik ga binnenkort midden in het centrum wonen. Sociale huur en alles.
NONSENS!quote:
Ja, echt een prachtig appartement. Gloednieuw, veel lichtinval, knus, vloerverwarming. Bijna perfect. Ook kan ik de vloer overnemen.quote:
Leuke buren?quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, echt een prachtig appartement. Gloednieuw, veel lichtinval, knus, vloerverwarming. Bijna perfect. Ook kan ik de vloer overnemen.
Leuk. Gauw overgaan dus.quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, echt een prachtig appartement. Gloednieuw, veel lichtinval, knus, vloerverwarming. Bijna perfect. Ook kan ik de vloer overnemen.
Geen idee, maar het is gecombineerd met vrije sectorhuur en de flat zelf zag er keurig en opgeruimd uit. Dus heb er wel vertrouwen in.quote:
Belangrijk.quote:Op maandag 14 december 2015 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gecombineerd met vrije sectorhuur en de flat zelf zag er keurig en opgeruimd uit. Dus heb er wel vertrouwen in.
Hmmm. Lijkt mij toch lastig meetbaar te maken. En hoe bepaal je of een partij 10 % rechtser geworden is en niet 20 %? Arbitrair ja.quote:Op maandag 14 december 2015 20:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens deze niet, maar dit soort classificaties zijn natuurlijk altijd wat arbitrair.
[ afbeelding ]
Lekker met een lineaal op het beeldscherm. Hilarisch was dat.quote:Op maandag 14 december 2015 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
NONSENS!
Moeilijk werk, met weerstanden en trendlijnen enzo.
Classificeren en turven vermoed ik.quote:Op maandag 14 december 2015 20:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm. Lijkt mij toch lastig meetbaar te maken. En hoe bepaal je of een partij 10 % rechtser geworden is en niet 20 %? Arbitrair ja.
Daytrader-kat:quote:Op maandag 14 december 2015 20:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lekker met een lineaal op het beeldscherm. Hilarisch was dat.
twitter:bashoornnl twitterde op maandag 14-12-2015 om 19:22:16Zit er geen beleg bij!? Dat had u vooraf moeten zeggen. 50% korting anders neem ik uw brood niet af! #tegendebakker reageer retweet
twitter:TijlMTBeckand twitterde op maandag 14-12-2015 om 14:04:20Ik kon altijd heel goed brood bakken, maar ik heb uiteindelijk een echt beroep gekozen #tegendebakker reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:43:05We filmen u als u een brood bakt en dat zetten we dan op intranet. Is dat goed? #tegendebakker reageer retweet
Zie je meteen met welke ZZP'ers het goed of niet goed gaat.twitter:evertkwok twitterde op maandag 14-12-2015 om 12:40:47Ach wat leuk, je hebt een bakkerijtje. Kan je daar een beetje geld mee verdienen? Of doe je het ernaast? #tegendebakker reageer retweet
Wat heeft P_T deze mensen misdaan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:52 schreef GSbrder het volgende:
Lekker zuur, dat #TegendeBakker:twitter:bashoornnl twitterde op maandag 14-12-2015 om 19:22:16Zit er geen beleg bij!? Dat had u vooraf moeten zeggen. 50% korting anders neem ik uw brood niet af! #tegendebakker reageer retweet
twitter:TijlMTBeckand twitterde op maandag 14-12-2015 om 14:04:20Ik kon altijd heel goed brood bakken, maar ik heb uiteindelijk een echt beroep gekozen #tegendebakker reageer retweet
twitter:dijkshoorn twitterde op maandag 14-12-2015 om 13:43:05We filmen u als u een brood bakt en dat zetten we dan op intranet. Is dat goed? #tegendebakker reageer retweet
Zie je meteen met welke ZZP'ers het goed of niet goed gaat.twitter:evertkwok twitterde op maandag 14-12-2015 om 12:40:47Ach wat leuk, je hebt een bakkerijtje. Kan je daar een beetje geld mee verdienen? Of doe je het ernaast? #tegendebakker reageer retweet
Deze paarse broekendragers hebben een creabeabaan en willen net zo worden behandeld als de bakker.quote:Op maandag 14 december 2015 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft P_T deze mensen misdaan?
"Dit krijg je als freelancer over je heen"quote:Op maandag 14 december 2015 20:55 schreef Kaas- het volgende:
Waar heeft GS het in hemelsnaam over?
Niet dat het interessant klinkt.
Lekker een potje janken.quote:Op maandag 14 december 2015 20:52 schreef GSbrder het volgende:
Lekker zuur, dat #TegendeBakker:twitter:bashoornnl twitterde op maandag 14-12-2015 om 19:22:16Zit er geen beleg bij!? Dat had u vooraf moeten zeggen. 50% korting anders neem ik uw brood niet af! #tegendebakker reageer retweet
Mensen dingen af op mijn vaas, column of cursus mindfulness voor ¤ 200 excl. BTW.quote:
In de zakelijke dienstverlening zijn veel van dit soort zaken gebruikelijk. Dat het in de retail anders werkt lijkt me niet zo relevant.quote:
Dit is toch jouw electoraat?quote:
Lekker in een of ander hip koffietentje zitten via je macbook kankeren over hoe weinig erkenning je wel niet krijgt.quote:
Warme opgeklopte melk spuit uit de neusgaten.quote:Op maandag 14 december 2015 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker in een of ander hip koffietentje zitten via je macbook kankeren over hoe weinig erkenning je wel niet krijgt.
"IK HEB GODVERDOMME VIER JAAR GESTUDEERD OM SOCIAL MEDIA DESKUNDIGE TE WORDEN!"quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Warme opgeklopte melk spuit uit de neusgaten.
Toch wel biologische melk mag ik hopen?quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Warme opgeklopte melk spuit uit de neusgaten.
Dat ziet er wel lekker uit.quote:Op maandag 14 december 2015 21:29 schreef Kowloon het volgende:
Ik ga onder andere dit maken op Eerste Kerstdag:
http://www.een.be/program(...)n-met-bloemkoolpesto
Jeroen Meus baas!quote:Op maandag 14 december 2015 21:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch wel biologische melk mag ik hopen?
Daarom weet ik dat ze gek zijn. Ik ken de tarieven.quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer 90% van jouw collega's.
En ik heb een notoire bloemkoolaversie. Mijn gasten zullen opkijken als ik ze een gerecht met bloemkool voor zet.quote:
Bloemkool is lekker joh.quote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En ik heb een notoire bloemkoolaversie. Mijn gasten zullen opkijken als ik ze een gerecht met bloemkool voor zet.
Lekker uitgemolken worden voor een hongerloontje om je kamer in Amsterdam te kunnen betalen. Fijn leven.quote:Op maandag 14 december 2015 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom weet ik dat ze gek zijn. Ik ken de tarieven.
Haha.quote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jeroen Meus baas!
"Een klein stukske boter erbij..." *flikkert heel blok in de pan*
En enkel ingeschakeld worden voor onderwerpen waar de vaste krachten geen zin in of tijd voor hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker uitgemolken worden voor een hongerloontje om je kamer in Amsterdam te kunnen betalen. Fijn leven.
Chai Tea Latte. Met een gojibessenreep en quinoaknabbels.quote:Op maandag 14 december 2015 21:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch wel biologische melk mag ik hopen?
Klinkt goed. Bij mij gaat het traditioneel worden.quote:Op maandag 14 december 2015 21:29 schreef Kowloon het volgende:
True.quote:Op maandag 14 december 2015 21:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Is nog wel een verschil of je een ZZP'er bent in de creatieve sector, of alles daarbuiten, natuurlijk.
Gij zult ZZP'en.quote:Op maandag 14 december 2015 21:33 schreef Friek_ het volgende:
ZZP'en lijkt me trouwens ook maar ultiem kut. Geef mij maar gewoon een tijdelijk/vast contract met enige secundaire arbeidsvoorwaarden. Of is dat weer niet modern en ondernemend genoeg?
Niet iedereen heeft hier een sociale huurwoning in hartje stad, sjef.quote:Op maandag 14 december 2015 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker uitgemolken worden voor een hongerloontje om je kamer in Amsterdam te kunnen betalen. Fijn leven.
Eeuwig leven.quote:Op maandag 14 december 2015 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chai Tea Latte. Met een gojibessenreep en quinoaknabbels.
Het voordeel van schilderen met een roller ipv een penseel.quote:Op maandag 14 december 2015 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
True.
Maatje van mij is zelfstandig schilder en hij verdient nu meer dan hij ooit in loondienst binnen zou harken.
Vlees noch vis.quote:Op maandag 14 december 2015 21:29 schreef Kowloon het volgende:
Soms nodig ik mensen uit alleen om maar te kunnen koken als ik weer een lekker recept gevonden heb.quote:Op maandag 14 december 2015 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien kan je voor Nautilus en z'n date koken..
Paar daklozen van straat halen. Echte kerstgedachte.quote:Op maandag 14 december 2015 21:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Soms nodig ik mensen uit alleen om maar te kunnen koken als ik weer een lekker recept gevonden heb.
Volgens mij zijn er ook haast geen vaklui meer die nog in loondienst werken. Eén wirwar van ZZP'ers en vennoten op de moderne bouwplaats.quote:Op maandag 14 december 2015 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
True.
Maatje van mij is zelfstandig schilder en hij verdient nu meer dan hij ooit in loondienst binnen zou harken.
De moderne bouwplaats is vaak binnen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook haast geen vaklui meer die nog in loondienst werken. Eén wirwar van ZZP'ers en vennoten op de moderne bouwplaats.
En dan hopen dat er eentje over de kop gaat, de droom van faillissementsjuristen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook haast geen vaklui meer die nog in loondienst werken. Eén wirwar van ZZP'ers en vennoten op de moderne bouwplaats.
Werkelijk? Wie betaalt hun salaris?quote:Op maandag 14 december 2015 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan hopen dat er eentje over de kop gaat, de droom van faillissementsjuristen.
Gedeeltelijk toch maar?quote:Op maandag 14 december 2015 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De moderne bouwplaats is vaak binnen.
Paar prefab-fabrieken waar metselaars stenen stapelen.
Uiteraard gedeeltelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gedeeltelijk toch maar?Vroeger waren bouwvakkers nog goede schaatsers vanwege het vorstverlet. Dat zal er tegenwoordig dus ook niet meer bij zijn.
Kutzooi.quote:Op maandag 14 december 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
Vrij Nederland wordt ook minder zag ik op het staatsjournaal vandaag.
Een curator mag zich toch gewoon verhalen op de boedel?quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werkelijk? Wie betaalt hun salaris?
Wat denk je dat daar doorgaans in zit?quote:Op maandag 14 december 2015 22:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een curator mag zich toch gewoon verhalen op de boedel?
Vrij Nederland is nog maar een schim van wat het ooit was, toen ik begon met kranten lezen was het een prachtig voorbeeld van onderzoeksjournalistiek, nachtzicht spullen aan Irak, gif in de bodem,quote:Op maandag 14 december 2015 21:34 schreef Kaas- het volgende:
Vrij Nederland wordt ook minder zag ik op het staatsjournaal vandaag.
Reeds verpande vorderingen, een stapel ongebruikte bakstenen, en een Volkswagen Caddy uit '97 met gereedschapskist.quote:Op maandag 14 december 2015 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat denk je dat daar doorgaans in zit?
Gereedschapskistje verkopen, iedereen rijk.quote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Reeds verpande vorderingen, een stapel ongebruikte bakstenen, en een Volkswagen Caddy uit '97 met gereedschapskist.
Neem het hem niet kwalijk, niet iedereen kan alles begrijpen zoals ecognomen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Kaas- het volgende:
Pokkelmans snapt er weer geen kut van en maakt er maar een grapje van.
Daar is geen geld meer voor.quote:Op maandag 14 december 2015 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrij Nederland is nog maar een schim van wat het ooit was, toen ik begon met kranten lezen was het een prachtig voorbeeld van onderzoeksjournalistiek, nachtzicht spullen aan Irak, gif in de bodem,
Economisme, zou Klaver zeggen.quote:
Net als met mijn leven.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Kaas- het volgende:
Zuinige kut-Nederlanders, zegt Koos.quote:
Wat een assholelijer.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Kaas- het volgende:
VROEGER WAS ALLES BETER!quote:Op maandag 14 december 2015 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vrij Nederland is nog maar een schim van wat het ooit was, toen ik begon met kranten lezen was het een prachtig voorbeeld van onderzoeksjournalistiek, nachtzicht spullen aan Irak, gif in de bodem,
Die naam:quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
in Zweden krijgt elk meisje dat 16 is dit boekje gratis van de overheid.
[ afbeelding ]
Zweden
Ze ziet er niet typisch Zweeds uitquote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
in Zweden krijgt elk meisje dat 16 is dit boekje gratis van de overheid.
[ afbeelding ]
Zweden
Perrin X.quote:Op maandag 14 december 2015 15:14 schreef Perrin het volgende:
Het staat ze vrij om terug te wandelen. Vertel thuis dan wel graag verder dat het hier ontzettend slecht geregeld is wat betreft gratis geld.
Lekker 'Ja zuster, nee zuster' kijken. De goeie ouwe tijd.quote:
Jullie zijn al zwartjoekels gewend. Hier is het altijd nog schrikken, zo'n kleurling.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Kaas- het volgende:
Maar uit Rotterdam moeten ze lekker wegblijven.
Homo's?quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Kaas- het volgende:
D'r lup hier'n zwarte.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jullie zijn al zwartjoekels gewend. Hier is het altijd nog schrikken, zo'n kleurling.
Mensen uit 020, ja.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Kaas- het volgende:
Het is ook niet leuk om als minimum-lijer met onze nieuwe landgenoten te moeten vechten om de kruimels.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er loopt bij u een zwarte man?
Je had moeten reageren met "Joah, dat dutte!"quote:
Bedacht me net hetzelfde.quote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met "Joah, dat dutte!"
quote:Op maandag 14 december 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens geen problemen met zwarte mensen. Ik ben zelfs ooit eens met een zwarte jongen op stap geweest. Een vriend van een vriend nam hem mee. Niets mis mee, moet gewoon kunnen.
Geen ruzie gekregen, niets gestolen, niks van dat alles. Gewoon prima. Allemaal zaken die ik van jou niet kon zeggen op de meet. Tassen jatten, meppen verkopen..quote:
Jullie zijn toch wel naar verschillende dancings gegaan?quote:Op maandag 14 december 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens geen problemen met zwarte mensen. Ik ben gewoon wel eens met een zwarte jongen op stap geweest. Een vriend van een vriend nam hem mee. Niets mis mee, moet gewoon kunnen.
Ze jatten je sporttas, ze douchen de boiler leeg.quote:Op maandag 14 december 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens geen problemen met zwarte mensen. Ik ben gewoon wel eens met een zwarte jongen op stap geweest. Een vriend van een vriend nam hem mee. Niets mis mee, moet gewoon kunnen.
Als klassiek Nederlands potenrammen je niet aanstaat ga je maar lekker terug naar je eigen land.quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ruzie gekregen, niets gestolen, niks van dat alles. Gewoon prima. Allemaal zaken die ik van jou niet kon zeggen op de meet. Tassen jatten, meppen verkopen..
Jungle Book?quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Of in de bios, zoals komende woensdag. Hoppa!
Mowgli kan in Nederland zo aan de slag als IT'er.quote:
Alsof je anders allebei binnen zou kunnen komen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jullie zijn toch wel naar verschillende dancings gegaan?
quote:Op maandag 14 december 2015 23:22 schreef Monolith het volgende:
In de VS doet men ook verwoede pogingen om kennismigratie de nek om te draaien:
http://www.wsj.com/articles/BL-IRTB-31057
Klinkt redelijk.quote:The bill proposed by Sens. Cruz and Sessions would mean that employers applying for H-1B visas for staff would have to guarantee them a salary of least $110,000
"Dancings".quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jullie zijn toch wel naar verschillende dancings gegaan?
Zo zijn ze.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze jatten je sporttas, ze douchen de boiler leeg.
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, dan maar even een leuke anekdote uit mijn spannende leven. Ik was vanmiddag met iemand in discussie geraakt. Toen ik zei dat die persoon ook mij (en anderen die deelnamen aan de discussie) uit moet laten praten was de repliek: "Ja, maar ik weet al wat jullie willen zeggen en het klopt niet".
Ook voor het eerst dat ik die offline hoor
Check. Check.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze jatten je sporttas, ze douchen de boiler leeg.
Oh jee, je bent voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, dan maar even een leuke anekdote uit mijn spannende leven. Ik was vanmiddag met iemand in discussie geraakt. Toen ik zei dat die persoon ook mij (en anderen die deelnamen aan de discussie) uit moet laten praten was de repliek: "Ja, maar ik weet al wat jullie willen zeggen en het klopt niet".
Ook voor het eerst dat ik die offline hoor
Een kaasspeciaalzaak?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind het zelf wat overdreven.In Nederland is het gewoon een vishandel of viswinkel.
Hmmm, even kortsluiting in het brein van mij denk ik. Ik zal doorgeven dat ze voortaan zorgvuldiger moeten zijn.quote:
Tja, men sneed in de Journalistieke inhoud en de oplage is nog maar een kwart van wat het was.quote:
Snap ook niet waarom de linksen hun achterban zo graag willen benadelen. De welvaartsstaat bestaat bij gratie van grenzen, oftewel in het kunnen selecteren van 'jij wel, jij niet'.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:17 schreef Kowloon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-ten-einde~a4207437/
Het valt mij al langer op dat aan de linkerkant van het politieke spectrum weinig aandacht geschonken wordt aan deze ontwikkelingen die waarschijnlijk in het verschiet liggen. Niet alleen liefde maakt blind, barmhartigheid ook.
Tja, zij houden van hun kinderen, maar niet op de manier zoals jullie dat doen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Zwarten zien wij Veluwenaren alleen op tv.
Alles kan worden opgelost door de rijken meer te belasten, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom de linksen hun achterban zo graag willen benadelen. De welvaartsstaat bestaat bij gratie van grenzen, oftewel in het kunnen selecteren van 'jij wel, jij niet'.
Misschien is de afweging simpelweg dat het te moeilijk is om vluchtelingen te weigeren of terug te sturen, maar het zou ook kunnen dat ze blind zijn door hun tegenstrijdige idealen.
Dat is inderdaad de kern. In combinatie met het bestaande verlies aan betaalde banen voor lager/middelbaar opgeleiden gaat de instroom van nieuwe werknemers problematisch worden voor die groepen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De welvaartsstaat bestaat bij gratie van grenzen, oftewel in het kunnen selecteren van 'jij wel, jij niet'.
Vandaar ook dat de PVV het populairst is binnen die bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de kern. In combinatie met het bestaande verlies aan betaalde banen voor lager/middelbaar opgeleiden gaat de instroom van nieuwe werknemers problematisch worden voor die groepen.
Het past dan dus ook niet om hen daar op af te rekenen. Zowel de PVV'er als de D66'er acteren wellicht op basis van dezelfde opportunistische grondslagen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Vandaar ook dat de PVV het populairst is binnen die bevolkingsgroepen.
Correct.quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het past dus ook niet om hen daar op af te rekenen. Zowel de PVV'er als de D66'er acteren wellicht op basis van dezelfde opportunistische grondslagen.
Permanent.quote:
Oke, hij is grappig.quote:
Al een ticket voor de nieuwe Star Wars-film bemachtigd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, hij is grappig.
Voor een jood.
Yup. Ik ga morgenavond met het Star Wars-minnende deel van onze vriendengroep naar de lokale afgetrapte bios.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Al een ticket voor de nieuwe Star Wars-film bemachtigd?
Politieke partijen zijn juist niet opportunistisch, die gaan vaker strategisch te werk door bijvoorbeeld compromissen te sluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
Politieke partijen zijn opportunistisch. Stop de persen!
Jij bent toch Ajax aanhanger? Ook jood dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, hij is grappig.
Voor een jood.
Het zijn natuurlijk potentiële stemmers voor de PvdA, dat zal wel verklaren dat ze hun traditionele achterban verraden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:17 schreef Kowloon het volgende:
Goed artikel wel in de OP van dit topic (de rest van het topic is minder interessant):
NWS / 'Open grenzen betekenen het einde van de welvaartsstaat'
Het valt mij al langer op dat aan de linkerkant van het politieke spectrum weinig aandacht geschonken wordt aan deze ontwikkelingen die waarschijnlijk in het verschiet liggen. Niet alleen liefde maakt blind, barmhartigheid ook.
Whehe.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij bent toch Ajax aanhanger? Ook jood dus.
Een compromis sluiten waarbij je je idealen laat varen zodat je maar mee kunt regeren, is juist een schoolvoorbeeld van opportunisme. Principes zijn plots minder belangrijk wanneer het pluche lonkt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Politieke partijen zijn juist niet opportunistisch, die gaan vaker strategisch te werk door bijvoorbeeld compromissen te sluiten.
Dat het land geregeerd moet worden en dan liefst met invloed van jouzelf en je achterban kan ook gewoon een principe zijn en hoeft dan niet overboord gegooid te worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een compromis sluiten waarbij je je idealen laat varen zodat je maar mee kunt regeren, is juist een schoolvoorbeeld van opportunisme. Principes zijn plots minder belangrijk wanneer het pluche lonkt.
quote:In België is met 28% van de stemmen het woord kraamkost hét Woord van het Jaar 2015.
Definitie van kraamkost: 'maaltijd als cadeau voor een pasbevallen moeder en haar gezin'.
Mwa, bij een gevallen kabinet of tijdens een reces gaat het leven voor iedereen ook gewoon door.quote:
Opportunisme kent dan ook gradaties. Bovendien hoeft opportunisme niet per se iets slechts te zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat het land geregeerd moet worden en dan liefst met invloed van jouzelf en je achterban kan ook gewoon een principe zijn en hoeft dan niet overboord gegooid te worden.
Belgique.quote:
Klinkt een beetje als het gelul van het CDA voorafgaand aan het gedoogavontuur. Het land moest immers geregeerd worden, aldus Verhagen en consorten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, bij een gevallen kabinet of tijdens een reces gaat het leven voor iedereen ook gewoon door.
Beter zelfs, want dan hebben ze geen tijd/macht om debiele wetten te maken.
Klopt. Althans, debiele wetten maken en pretenderen dat ze belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, bij een gevallen kabinet of tijdens een reces gaat het leven voor iedereen ook gewoon door.
Ligt er aan voor wie het oppertuun is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Opportunisme kent dan ook gradaties. Bovendien hoeft opportunisme niet per se iets slechts te zijn.
Onze grote vriend Kaas heeft er vast geen moeite wanneer D66 kan meeregeren door de opportunist uit te hangen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wie het oppertuun is.
Beetje dommig punt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand niet opportunistisch zou zijn. Dat is verdorie de reden dat ik op je stem.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze grote vriend Kaas heeft er vast geen moeite wanneer D66 kan meeregeren door de opportunist uit te hangen.
Maar ontken dan niet dat politieke partijen opportunistisch zijn, zoals hierboven wel wordt gedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zie uberhaupt niet in waarom iemand niet opportunistisch zou zijn. Dat is verdorie de reden dat ik op je stem.
D66'er heh. Lekker draaien en daarna zeggen dat je dat altijd al zo zei.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ontken dan niet dat politieke partijen opportunistisch zijn, zoals hierboven wel wordt gedaan.
Tja, niet door mij.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ontken dan niet dat politieke partijen opportunistisch zijn, zoals hierboven wel wordt gedaan.
Buma=nase, correct.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:48 schreef Heilwasser het volgende:
Buma heeft trouwens heul geen haakneus. Gewoon een dikke Germaanse Nase.
Ook als het over de Belgische infrastructuur gaat?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Belgiëhaat gaat voortaan harder aangepakt worden, kondig ik alvast aan.
Correct.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook als het over de Belgische infrastructuur gaat?
Belgen moeten zich lekker op Congo afreageren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Belgiëhaat gaat voortaan harder aangepakt worden, kondig ik alvast aan.
Pakten ze dat maar harder aan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of fatsoenlijke snelwegen gaan aanleggen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Belgen moeten zich lekker op Congo afreageren.
U kan dan weer lekker bulldozeren als het even wat minder gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Belgen moeten zich lekker op Congo afreageren.
De waarheid mag weer eens niet verteld worden dus.quote:
Bek houden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De waarheid mag weer eens niet verteld worden dus.
Binnenkort in Schiedam ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
U kan dan weer lekker bulldozeren als het even wat minder gaat.
Een compromis sluiten is juist een niet-opportunistische actie omdat je daarmee een strategisch pact schept in de hoop tezamen een hogere payoff te bereiken dan ieder afzonderlijk. Met een ras-opportunist kun je geen compromis sluiten omdat deze zodra de kans zich voor doet weer voor eigen gewin zal gaan. Dan ga ik er inderdaad wel vanuit dat men in de politiek niet louter compromissen sluit om een bepaalde functie te verwerven, wat denk ik wel realistisch is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een compromis sluiten waarbij je je idealen laat varen zodat je maar mee kunt regeren, is juist een schoolvoorbeeld van opportunisme. Principes zijn plots minder belangrijk wanneer het pluche lonkt.
Het mag niet gezegd worden!quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Naief, maar wel een soort van schattig. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga ik er inderdaad wel vanuit dat men in de politiek niet louter compromissen sluit om een bepaalde functie te verwerven, wat denk ik wel realistisch is.
Waarom sluiten sommige politieke partijen en politici dan samenwerking uit met andere politieke partijen en politici?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naief, maar wel een soort van schattig. Dat dan weer wel.
Opportuun gedrag is juist handelen naar je mogelijkheden en er zoveel mogelijk uitslepen voor zover je relatieve macht dat toelaat. Principieel gedrag is daarentegen handelen naar de principes die je voert als partij en daar zoveel mogelijk naar handelen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een compromis sluiten is juist een niet-opportunistische actie omdat je daarmee een strategisch pact schept in de hoop tezamen een hogere payoff te bereiken dan ieder afzonderlijk. Met een ras-opportunist kun je geen compromis sluiten omdat deze zodra de kans zich voor doet weer voor eigen gewin zal gaan. Dan ga ik er inderdaad wel vanuit dat men in de politiek niet louter compromissen sluit om een bepaalde functie te verwerven, wat denk ik wel realistisch is.
Interessante supply chain hebben die woestijnaapjes.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:25 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)h-slagveld-b0a9dc07/
Blijft een hilarisch verhaal.
Niet zo laatdunkend over Texanen hè.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Interessante supply chain hebben die woestijnaapjes.
Excuus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo laatdunkend over Texanen hè.
Wow, zo lang?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:33 schreef Euribob het volgende:
Godver, sta je bij de bushalte, is de dienstregelingen aangepast. Tien minuten wachten.
Normaal ben ik twee minuten te laat, nu tien minuten te vroeg. Heavy hoor.quote:
Jammer dat je moet studeren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:43 schreef Kaas- het volgende:
Eindelijk! Nieuwe afleveringen van Suits op Netflix.Helaas ben ik er wel behoorlijk uit na een half naar niet gekeken te hebben.
Wees blij dat er überhaupt elke dag een bus vertrekt van dat oord.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Normaal ben ik twee minuten te laat, nu tien minuten te vroeg. Heavy hoor.
Ik ben het niet met je eens. Zal mijn boek over speltheorie er eens bij pakken al ik weer thuis ben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Opportuun gedrag is juist handelen naar je mogelijkheden en er zoveel mogelijk uitslepen voor zover je relatieve macht dat toelaat. Principieel gedrag is daarentegen handelen naar de principes die je voert als partij en daar zoveel mogelijk naar handelen.
De Constructieve Drie waren bijvoorbeeld heel opportuun; voor een redelijke hoop wisselgeld hielden zijn een kabinet levend waar zij het ideologisch gezien (en dan voornamelijk de SGP en de CU) compleet mee oneens waren.
Naja, er rijden nu gewoon meer bussen dan eerst. Das wel prettig. Wel van die kleine kutbusjes, maar er stapt verder toch niemand in.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees blij dat er überhaupt elke dag een bus vertrekt van dat oord.
Als Ivo, Fred, Mark en Anous het anders gespeeld zouden hebben zou je gelijk hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:46 schreef Heilwasser het volgende:
Wat een kneuzenkermis ook weer met dat debat over de Teevendeal.
Echt, lekker fucking boeiend wat die deal was. Heeft allemaal geen tyfus te maken met het huidige kabinet en het huidige beleid. De Kamer laat weer even zien waarom het een irrelevant praatclubje is. Lekker tijd verspillen aan iets waar niemand wat om geeft en wat geen enkele invloed heeft gehad op het land.
Alsof ze in de economische theorieën rekening houden met principieel gedrag.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Zal mijn boek over speltheorie er eens bij pakken al ik weer thuis ben.
Nogmaals, opportunisme kent dan ook verschillende gradaties. Als een politieke partij zich netjes aan het afgesproken akkoord houdt, betekent dat niet dat opportunisme geen rol speelde bij het tot stand komen van dat compromis.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een compromis sluiten is juist een niet-opportunistische actie omdat je daarmee een strategisch pact schept in de hoop tezamen een hogere payoff te bereiken dan ieder afzonderlijk. Met een ras-opportunist kun je geen compromis sluiten omdat deze zodra de kans zich voor doet weer voor eigen gewin zal gaan. Dan ga ik er inderdaad wel vanuit dat men in de politiek niet louter compromissen sluit om een bepaalde functie te verwerven, wat denk ik wel realistisch is.
Kan daar wel een bus naartoe nemen. Maar met de bus naar Zuidplein en dan metro is sneller.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Kowloon het volgende:
Stopt je bus rechtstreeks bij de HES halte? Of moet je nog overstappen enzo?
Wodka.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:52 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)kend-loopgedrag.html
Rare ventjes.
*uche uche uche* wat roet, koolstofdioxide en andere zooi.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ook leuk, live een raketlancering bekijken:
http://www.esa.int/Our_Ac(...)cipia/Principia_live
Hij gaat om 12uur.
Daarom doen ze het ook in Kazachstan, dan heeft niemand er last van.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
*uche uche uche* wat roet, koolstofdioxide en andere zooi.
Hopelijk komt er nog een flink debat over de A4, zodat de opening verder vertraagd wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:46 schreef Heilwasser het volgende:
Wat een kneuzenkermis ook weer met dat debat over de Teevendeal.
Echt, lekker fucking boeiend wat die deal was. Heeft allemaal geen tyfus te maken met het huidige kabinet en het huidige beleid. De Kamer laat weer even zien waarom het een irrelevant praatclubje is. Lekker tijd verspillen aan iets waar niemand wat om geeft en wat geen enkele invloed heeft gehad op het land.
Mooi om te zien, een ontwerp wat terug gaat op de jaren 50 wat telkens verbeterd werd wat nog steeds gebruikt wordt als raket.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ook leuk, live een raketlancering bekijken:
http://www.esa.int/Our_Ac(...)cipia/Principia_live
Hij gaat om 12uur.
Zuidplein. Wat een drama.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan daar wel een bus naartoe nemen. Maar met de bus naar Zuidplein en dan metro is sneller.
Ze gaan juist uit van principieel gedrag en welke principes dat zijn wordt per theorie altijd duidelijk vermeld in de assumpties.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alsof ze in de economische theorieën rekening houden met principieel gedrag.
Lekker opportuun weer van ze.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze gaan juist uit van principieel gedrag en welke principes dat zijn wordt per theorie altijd duidelijk vermeld in de assumpties.
Bijna?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou dankzij Kaas gewoon bijna een hekel krijgen aan D66.
Terwijl je dankzij jou bijna zoveel liefde voor journalisten krijgt, dat je de beroepsgroep spontaan zou willen redden van de ondergang.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou dankzij Kaas gewoon bijna een hekel krijgen aan D66.
Journalisten worden toch al universeel gehaat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terwijl je dankzij jou bijna zoveel liefde voor journalisten krijgt, dat je de beroepsgroep spontaan zou willen redden van de ondergang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |