En de PvdA en de VVD nu dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Balkenende was premier toen ik politiek begon te volgen. Die haalde met z'n CDA gewoon elke keer 40 zetels. Onvoorstelbaar nu. Mooie vent was dat eigenlijk ook wel.
Uitzonderlijk voor het afgelopen decennium dat ze gewoon beleid hebben gemaakt en niet na twee weken ruziënd uitelkaar zijn gegaan.quote:
Die is nog fris, die heeft nog zin en energie om ertegenin te gaan.quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
Jesse heeft zich in ieder geval redelijk voorbereid.
Ook niet moeilijk, iedereen weet immers wat Wilders gaat zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Monolith het volgende:
Jesse heeft zich in ieder geval redelijk voorbereid.
Opvang in de regio heb ik altijd al een hele realistische oplossing voor het vluchtelingenprobleem gevonden, ja. Ook actief afstand nemen van vluchtelingen die menen recht te hebben op borstvergrotingen zegt iets over de wereld waarin deze partij leeft, niets dan lof.quote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind de VVD momenteel veruit het meest realistische geluid vertolken.
Hij glijdt alweer uit.quote:Op maandag 14 december 2015 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders houdt zich zowaar een keer beschaafd. Ook wel eens leuk.
Daarom alleen nog homoseksuele vluchtelingen hierheen halen. Zit je straks teminste ook niet met het probleem van de tweedegeneratieallochtonen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Heilwasser het volgende:
Sowieso dat de verkeerde kant bang moet zijn, met de intocht van homofobe volkeren.
Je wist al dat dat realiteit is voor verreweg de meeste vluchtelingen?quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Opvang in de regio heb ik altijd al een hele realistische oplossing voor het vluchtelingenprobleem gevonden, ja.
Klopt, deze Duitse homo had helaas ook een teleurstellende ervaring met asielzoekers.quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Heilwasser het volgende:
Sowieso dat de verkeerde kant bang moet zijn, met de intocht van homofobe volkeren.
Die worden in de woestijn al afgeknald. Oftewel ze bestaan niet.quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daarom alleen nog homoseksuele vluchtelingen hierheen halen. Zit je straks teminste ook niet met het probleem van de tweedegeneratieallochtonen.
Hoewel ik ook klaar ben met de PvdA, word ik altijd zo doodmoe van dit soort geneuzel. Van de 38 zetels die de PvdA in 2012 haalde, kun je ongeveer 4-5 toeschrijven aan de stem van allochtonen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:52 schreef Heilwasser het volgende:
De PvdA haalt straks de kiesdrempel niet eens.
Ja tenzij ze wat vluchtelingen versneld stemrecht geven en leren te stemmen.
Ja. Ik wil politici die dingen bereiken en die zaken oplossen. Wat Wilders kan, kan ik ook wel. Gewoon alleen maar roeptoeteren en problemen benoemen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:56 schreef Kaas- het volgende:
Ontkent Elfletterig nou nog steeds dat hij zich aftrekt op Geert Wilders?
En met Paars dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Uitzonderlijk voor het afgelopen decennium dat ze gewoon beleid hebben gemaakt en niet na twee weken ruziënd uitelkaar zijn gegaan.
Ik zei niet dat hij een waterdicht verhaal hield hè. Ik bedoelde meer dat hij tot nu toe nog niet op de man speelde. Ik heb hem geloof ik nog niet de schuld aan Klaver/D66/Samsom horen geven van alle ellende in de wereld, en ik heb hem nog niet horen schelden en dergelijken. Ik heb hem erger meegemaakt.quote:
Parijs heeft weer louter goede ervaringen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, deze Duitse homo had helaas ook een teleurstellende ervaring met asielzoekers.
http://www.independent.co(...)rience-a6722146.html
Waarom komen al die vluchtelingen dan nog hierheen? Er is blijkbaar niet genoeg opvang in de regio. Zal wel door de PvdA komen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je wist al dat dat realiteit is voor verreweg de meeste vluchtelingen?
Die is over duizend pakjes sigaretten wel uitgeteld. En met hem de PVV.quote:Op maandag 14 december 2015 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
Geert ziet er ongezond uit. Arme man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |