quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
Ik mis vooral slaapquote:Op maandag 14 december 2015 02:50 schreef Remqo het volgende:
Ik mis de Duitser met het matje in de OP
Dat probeer ik al sinds 10 uur afgelopen ochtendquote:
Pleur die Duitser er in, kan het ook zelf wel doen, maar dan manipuleer ik de boel weer, ONZ is mijn gebied weer niet.quote:
lijkt me sterkquote:Op maandag 14 december 2015 02:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat probeer ik al sinds 10 uur afgelopen ochtend
Een Duitser zoals verzochtquote:Op maandag 14 december 2015 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pleur die Duitser er in, kan het ook zelf wel doen, maar dan manipuleer ik de boel weer, ONZ is mijn gebied weer niet.
Leuk voor jequote:
Ik zag liever Matthias Reimquote:
Heino über allesquote:
Zeker een goed nummer, jammer van de homo associatie tegenwoordigquote:
Nena had een pakje shag onder haar okselsquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 03:08 schreef Rickertman96 het volgende:
NEIN MANN
ICH WILL NOCH NICHT GEHEN, ICH WILL NOCH EIN BISSCHEN TANZEN
Ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 14 december 2015 03:09 schreef Remqo het volgende:
Nena heeft vast het zwarte woud, daaronder
quote:Op maandag 14 december 2015 03:35 schreef Joezi het volgende:
Duiken jullie er zo in, morgen weer een dag
Gastquote:
Ik heb een tekort aan vagijnenquote:
Ga je toch naar de hoerenquote:
Hoeren gaat me toch iets te verquote:Op maandag 14 december 2015 05:22 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ga je toch naar de hoeren![]()
Rookze nog
Beetje eigen rangen eisen.quote:
Degene met de OP kan lekker husselen met de rangenquote:Op maandag 14 december 2015 08:20 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beetje eigen rangen eisen.
Zulke tokkies waren er dus ook bij het christendom.
Nu is hij ons natuurlijk wel een welkomstpaint voor Geerd verschuldigd.quote:Op maandag 14 december 2015 08:36 schreef renwan het volgende:
We mogen nog blij zijn dat ik dit deel kon openen, anders had Joezi het verpest
TT is overigens het werk van Remqo
quote:
Nee, ik heb tussendoor nog een paar uur m'n ogen dicht gedaan maar slapen gaat niet van harte de laatste dagenquote:Op maandag 14 december 2015 08:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar vertel eens. Ben jij nu serieus al de hele volwaardige nacht wakker?
Goed werk.quote:Op maandag 14 december 2015 08:36 schreef renwan het volgende:
We mogen nog blij zijn dat ik dit deel kon openen, anders had Joezi het verpest
TT is overigens het werk van Remqo
Mag hopen dat dat lukt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Voor Geerd!quote:Op maandag 14 december 2015 08:47 schreef renwan het volgende:
Die dagcijfers haal ik vandaag vast weer
Iemand moet het doen hequote:
Met het aantal dat je sinds 00:00 al hebt geplaatst zit je nu al in de top 20quote:Op maandag 14 december 2015 08:47 schreef renwan het volgende:
Die dagcijfers haal ik vandaag vast weer
quote:Op maandag 14 december 2015 08:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Met het aantal dat je sinds 00:00 al hebt geplaatst zit je nu al in de top 20
Het is toch best ernstigquote:Op maandag 14 december 2015 08:55 schreef renwan het volgende:
Godver zit ik weer Justin Bieber te luisteren alsof het niks is
Dat station sla ik over vandaagquote:Op maandag 14 december 2015 09:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga maar eens douchen en productieve dingen doen.
Denk het welquote:Op maandag 14 december 2015 09:10 schreef renwan het volgende:
Ik heb nog een groene liggen, als ik die rook zou ik dan slapen?
Proberen waard dusquote:
Waar haal je die gifs steeds vandaan?quote:Op maandag 14 december 2015 09:04 schreef renwan het volgende:
Godskelere wat een tetten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar haal je die gifs steeds vandaan?
Dacht renwanbaas heeft 10.000+ gids opgeslagenquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 09:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dacht renwanbaas heeft 10.000+ gids opgeslagen
Ik ga maffenquote:
Succes danquote:
Officieel is het Zacharias toch?quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
Als je aan de telefoon bent en namen opnoemt om letters te verduidelijken, bijvoorbeeld de T van Theo, welke naam zouden jullie voor de letter Z kiezen? Zorro of zo?
Is daar een officiële lijst van?quote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel is het Zacharias toch?
slapen lukt niet nee
Vast wel maar ik ken die nietquote:Op maandag 14 december 2015 10:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is daar een officiële lijst van?
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandamquote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel is het Zacharias toch?
slapen lukt niet nee
Zulu.quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
Als je aan de telefoon bent en namen opnoemt om letters te verduidelijken, bijvoorbeeld de T van Theo, welke naam zouden jullie voor de letter Z kiezen? Zorro of zo?
Zalpeterzuurquote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
We verwachten nu wel een welkomstpaint voor onze Zwolse messias, hè. Dat je het even weet.quote:Op maandag 14 december 2015 10:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandam
Met elke Geerd SC lid erinquote:Op maandag 14 december 2015 10:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandam
Opso las Zaaddammers.quote:
Ik heb daar gewoondquote:
Zaandam is een soort bijbal.quote:Op maandag 14 december 2015 10:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mensen uit Zaandam zeggen vaak 'Ik woon vlakbij Amsterdam'
Ben je wel nog goed uitgekomen dan!quote:
Dat kloptquote:Op maandag 14 december 2015 10:54 schreef renwan het volgende:
Wie wil nou in de buurt van Amsterdam wonen
Misschien toch iets minder goed uitgekomen dan eerder gedachtquote:
Goede quote, goed antwoordquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch iets minder goed uitgekomen dan eerder gedacht
het is me in al die jaren nog niet gebeurdquote:Op maandag 14 december 2015 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch iets minder goed uitgekomen dan eerder gedacht
Zit je nu al aan het bier ofzo?quote:Op maandag 14 december 2015 10:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
het is me in al die jaren nog niet gebeurd
Ben aan het ontnuchterenquote:
Klinkt als een lekker ontbijtjequote:Op maandag 14 december 2015 11:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet al twee Grolsch Kanon achter de kiezen hebben
Sowieso lekker paar Kanon of Gladiatoren klappen als ontbijtquote:
Vezelsquote:Op maandag 14 december 2015 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso lekker paar Kanon of Gladiatoren klappen als ontbijt
De Geerd 3-eenheidquote:Op maandag 14 december 2015 11:07 schreef renwan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook lekker om mee te gaan slapenquote:Op maandag 14 december 2015 11:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Altijd lekker wakker worden met tieten
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 14 december 2015 11:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Altijd lekker wakker worden met tieten
deze man weetquote:Op maandag 14 december 2015 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker om mee te gaan slapen
Moet niet neequote:
Alleen als je niet meer leerplichtig bent.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Ben wel bezig met een paintje voor jullie, ik maak het vanavond wel af
Vanmiddag ga ik wel even. Ben jij nu op school?quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alleen als je niet meer leerplichtig bent.
Remqo Paint Baasquote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Op mijn stage, dus niet te veel tetten a.u.b. Morgen ben ik vrij, dus dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 11:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik wel even. Ben jij nu op school?
Kleine tetten hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet waarom jullie zo geobsedeerd met tetten zijn. Balletje vet ja
Ik begrijp dat dus ook echt niet.quote:Op maandag 14 december 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt he, het is gewoon apart. Ik vind er niks sexy aan. Maarja plat is ook niet mooi maar van die meloenen ..quote:Op maandag 14 december 2015 11:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus ook echt niet.
Je praat wel erg vaak over tetten.quote:Op maandag 14 december 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt nietquote:Op maandag 14 december 2015 11:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je praat wel erg vaak over tetten.
Geobsedeerd met peners?quote:Op maandag 14 december 2015 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man zijn, daar heb je een pener van 40 cm nodig. En die hebben jullie niet.
Paint van een gastslotje mag ik hopenquote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Het zijn de juiste rondingen waar mannen gek van wordenquote:Op maandag 14 december 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon apart. Ik vind er niks sexy aan. Maarja plat is ook niet mooi maar van die meloenen ..
Hoe gaat 't met het kleuterklasje in KLB?quote:Op maandag 14 december 2015 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Paint van een gastslotje mag ik hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Rustig, alles onder controlequote:Op maandag 14 december 2015 12:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met het kleuterklasje in KLB?
quote:Op maandag 14 december 2015 12:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso is pot ze heeft me net nog gebeft
Op deze manier dan he:GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opso was toch van de courgettenquote:
Schijnen de meeste vrouwen te doenquote:Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso was toch van de courgettenDacht altijd dat zij dikte tov lengte prefereerde
Gelukkig heb ik beidequote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Schijnen de meeste vrouwen te doen
Iemand doodknuppelen met je lulquote:
Ieder potje heeft af en toe behoefte aan een dekseltje!quote:
Deze had van Geerd kunnen zijnquote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder potje heeft af en toe behoefte aan een dekseltje!
Af en toe spreekt heer Geerd middels zijn profetenquote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deze had van Geerd kunnen zijn
Ik stel een bierfest voor ter ere van deze blijde gebeurtenis!quote:
Dat is goed om te horen. Het moet natuurlijk niet een te dolle boel worden.quote:
Geen bans bespreken hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Daarom, panseksueel. Genderblind.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
En volgend uur is het weer anders zeker
De ecto's doen niet aan kleintjesquote:
Als je morgenavond langs komt met wat chloroform mag je ze even voelenquote:
Opportunist.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom, panseksueel. Genderblind.
Is goedquote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je morgenavond langs komt met wat chloroform mag je ze even voelen
Het moet ook in je kontquote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is goed![]()
Hee wacht ik ga geen chloroform snuiven.
In iets anders geloven dan Geerdquote:
We zullen ze levend verbranden, die kettersquote:Op maandag 14 december 2015 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In iets anders geloven dan Geerd
De heidenen!quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
We zullen ze levend verbranden, die ketters
Ironisch genoeg ga ik nu wel een boek lezen over andere religies.quote:Op maandag 14 december 2015 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In iets anders geloven dan Geerd
Ken uw vijandquote:Op maandag 14 december 2015 13:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ga ik nu wel een boek lezen over andere religies.
Pik in je reetquote:Op maandag 14 december 2015 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben te kjoet om te worden verketterd
Was mijn beurs kwijt rijbewijs foetsj moest toch rijden yolo. Ik super bang dat popo me volgt, kom ik terug naar mijn straat staat er een popo wagen ik super bang. Zes huizen verder op het kruispunt popo!!quote:
Succes!quote:Op maandag 14 december 2015 13:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was mijn beurs kwijt rijbewijs foetsj moest toch rijden yolo. Ik super bang dat popo me volgt, kom ik terug naar mijn straat staat er een popo wagen ik super bang. Zes huizen verder op het kruispunt popo!!
Nouja blijkt maar weer dat mensen zo hard doorrijden bij de kruispunten dat ze elkaar totaal kapot rijden.man man man altijd raak hier dit kruispunt beter ga je met de trein en steun je Geerd.
Nu ga ik echt lezen.
Nee onmogelijk ketterij betaal je met de hoogste straf.quote:Op maandag 14 december 2015 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben te kjoet om te worden verketterd
Doei krullen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik even al mijn krullen uitkammen en mn haar steilen. Dag, tot over twee uur
Mooi zo. Ik houd niet van krullen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik even al mijn krullen uitkammen en mn haar steilen. Dag, tot over twee uur
Volgens mij ben jij niet Geerd SC waardig op deze manierquote:
Poekiequote:Op maandag 14 december 2015 13:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet Geerd SC waardig op deze manier
We willen geen wijvenonderwerpen hier. Alleen tettenquote:Op maandag 14 december 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En bier en pizza!quote:Op maandag 14 december 2015 13:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
We willen geen wijvenonderwerpen hier. Alleen tetten
Je zal maar de behoefte voelen om iets productiefs te doen, gruwelijk lijkt me datquote:
Hoe kun je daar behoefte aan hebben, onbegrijpelijkquote:Op maandag 14 december 2015 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zal maar de behoefte voelen om iets productiefs te doen, gruwelijk lijkt me dat
Bedankt voor de waarschuwing, ik blijf binnenquote:
Ik rij prima lulquote:Op maandag 14 december 2015 14:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, ik blijf binnen
Hoax want vrouwquote:
Vrouwen en autorijdenquote:Op maandag 14 december 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid komt omhoog tijdens het rijden
Rot eens opquote:Op maandag 14 december 2015 14:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vrouwen en autorijden__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg je dan een harde vagijn?quote:Op maandag 14 december 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid komt omhoog tijdens het rijden
Godverquote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Moet daar nou een komma, of moet daar nou geen komma
Kan beide met die nieuwe hippe rijscholen die les geven in ruil voor seks.quote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Denken dat je een paar lessen al kan rijdenquote:Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben altijd high on weed never mad
Rijden is best lastig en vooral automatisme. Zonet in de straat hier een ongeluk, mensen die denken dat ze het beter weten en vol gas op het kruispunt hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 14:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Denken dat je een paar lessen al kan rijden
quote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Rijden lastig vindenquote:Op maandag 14 december 2015 14:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rijden is best lastig en vooral automatisme. Zonet in de straat hier een ongeluk, mensen die denken dat ze het beter weten en vol gas op het kruispunt hebben.
Als het niet lastig was, waren er niet zoveel ongelukken. Verder in de context gaat het om beginnende bestuurders daar hadden we het over. Rijden dat automatisme is, is lastig als je er geen automatisme in hebt.quote:
Ja, dat is logisch dat is met alles wat je nog nooit gedaan hebt zoquote:Op maandag 14 december 2015 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als het niet lastig was, waren er niet zoveel ongelukken. Verder in de context gaat het om beginnende bestuurders daar hadden we het over. Rijden dat automatisme is, is lastig als je er geen automatisme in hebt.als je dat niet snapt.
Zal wel weer een vrouw zijn geweest die met haar telefoon zat te spelen.quote:Op maandag 14 december 2015 14:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rijden is best lastig en vooral automatisme. Zonet in de straat hier een ongeluk, mensen die denken dat ze het beter weten en vol gas op het kruispunt hebben.
Godver weer een stijfjequote:Op maandag 14 december 2015 16:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Best geil, chicks die tegen bomen en zo crashen en dan met een nek-steun in de ambulance worden gedragen
Eckte eelthandenquote:Op maandag 14 december 2015 16:17 schreef renwan het volgende:
Wij mannen kunnen pas rijden met onze blote mannen klauwen
Keihard leren voor tentamen van morgenquote:Op maandag 14 december 2015 16:19 schreef renwan het volgende:
Vanavond om 10 uur allemaal Nog Meer Voor Mannen kijken he, Geerd zou het goedkeuren
Omg watquote:Op maandag 14 december 2015 16:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Best geil, chicks die tegen bomen en zo crashen en dan met een nek-steun in de ambulance worden gedragen
112fetishquote:Op maandag 14 december 2015 16:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ben aan het leren.quote:
En straks aan het pils?quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 16:44 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, een goed glas Chateau de Geerd '09.
Nee man zo 2 uur rijden naar mijn studentenkamerquote:
Altijd een goed ideequote:
Op een lulquote:Op maandag 14 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Sjow rijles gehad, mag binnenkort afrijden
Rijles in Groningen stad = RIPquote:Op maandag 14 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Sjow rijles gehad, mag binnenkort afrijden
Was het maar een ringtone, dan had je minder gezeik als je produceerder van het geluid uit het raam gooit!quote:
Baby's uit het raam smijten michael jackson stylequote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het maar een ringtone, dan had je minder gezeik als je produceerder van het geluid uit het raam gooit!
Maar dan krijg je zo'n kort pittig kapsel schreeuwend achter je aanquote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Baby's uit het raam smijten michael jackson style
Erachteraan gooienquote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n kort pittig kapsel schreeuwend achter je aan
Heb ik een paar keer gedaan, twee jaar lang gezeik gehad met feministenquote:
15quote:Op maandag 14 december 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Rijles in Groningen stad = RIP
Hoeveel les uren heb je gehad?
Wie o wie zal de lapo krijgenquote:
Het is de OP waar ik me eerder zorgen om maakquote:
Goed punt, hoop niet dat PN hem weer gaat verneukenquote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is de OP waar ik me eerder zorgen om maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |