quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
Ik mis vooral slaapquote:Op maandag 14 december 2015 02:50 schreef Remqo het volgende:
Ik mis de Duitser met het matje in de OP
Dat probeer ik al sinds 10 uur afgelopen ochtendquote:
Pleur die Duitser er in, kan het ook zelf wel doen, maar dan manipuleer ik de boel weer, ONZ is mijn gebied weer niet.quote:
lijkt me sterkquote:Op maandag 14 december 2015 02:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat probeer ik al sinds 10 uur afgelopen ochtend
Een Duitser zoals verzochtquote:Op maandag 14 december 2015 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pleur die Duitser er in, kan het ook zelf wel doen, maar dan manipuleer ik de boel weer, ONZ is mijn gebied weer niet.
Leuk voor jequote:
Ik zag liever Matthias Reimquote:
Heino über allesquote:
Zeker een goed nummer, jammer van de homo associatie tegenwoordigquote:
Nena had een pakje shag onder haar okselsquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 03:08 schreef Rickertman96 het volgende:
NEIN MANN
ICH WILL NOCH NICHT GEHEN, ICH WILL NOCH EIN BISSCHEN TANZEN
Ik zie door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 14 december 2015 03:09 schreef Remqo het volgende:
Nena heeft vast het zwarte woud, daaronder
quote:Op maandag 14 december 2015 03:35 schreef Joezi het volgende:
Duiken jullie er zo in, morgen weer een dag
Gastquote:
Ik heb een tekort aan vagijnenquote:
Ga je toch naar de hoerenquote:
Hoeren gaat me toch iets te verquote:Op maandag 14 december 2015 05:22 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ga je toch naar de hoeren![]()
Rookze nog
Beetje eigen rangen eisen.quote:
Degene met de OP kan lekker husselen met de rangenquote:Op maandag 14 december 2015 08:20 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beetje eigen rangen eisen.
Zulke tokkies waren er dus ook bij het christendom.
Nu is hij ons natuurlijk wel een welkomstpaint voor Geerd verschuldigd.quote:Op maandag 14 december 2015 08:36 schreef renwan het volgende:
We mogen nog blij zijn dat ik dit deel kon openen, anders had Joezi het verpest
TT is overigens het werk van Remqo
quote:
Nee, ik heb tussendoor nog een paar uur m'n ogen dicht gedaan maar slapen gaat niet van harte de laatste dagenquote:Op maandag 14 december 2015 08:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar vertel eens. Ben jij nu serieus al de hele volwaardige nacht wakker?
Goed werk.quote:Op maandag 14 december 2015 08:36 schreef renwan het volgende:
We mogen nog blij zijn dat ik dit deel kon openen, anders had Joezi het verpest
TT is overigens het werk van Remqo
Mag hopen dat dat lukt jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Voor Geerd!quote:Op maandag 14 december 2015 08:47 schreef renwan het volgende:
Die dagcijfers haal ik vandaag vast weer
Iemand moet het doen hequote:
Met het aantal dat je sinds 00:00 al hebt geplaatst zit je nu al in de top 20quote:Op maandag 14 december 2015 08:47 schreef renwan het volgende:
Die dagcijfers haal ik vandaag vast weer
quote:Op maandag 14 december 2015 08:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Met het aantal dat je sinds 00:00 al hebt geplaatst zit je nu al in de top 20
Het is toch best ernstigquote:Op maandag 14 december 2015 08:55 schreef renwan het volgende:
Godver zit ik weer Justin Bieber te luisteren alsof het niks is
Dat station sla ik over vandaagquote:Op maandag 14 december 2015 09:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga maar eens douchen en productieve dingen doen.
Denk het welquote:Op maandag 14 december 2015 09:10 schreef renwan het volgende:
Ik heb nog een groene liggen, als ik die rook zou ik dan slapen?
Proberen waard dusquote:
Waar haal je die gifs steeds vandaan?quote:Op maandag 14 december 2015 09:04 schreef renwan het volgende:
Godskelere wat een tetten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar haal je die gifs steeds vandaan?
Dacht renwanbaas heeft 10.000+ gids opgeslagenquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 09:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dacht renwanbaas heeft 10.000+ gids opgeslagen
Ik ga maffenquote:
Succes danquote:
Officieel is het Zacharias toch?quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
Als je aan de telefoon bent en namen opnoemt om letters te verduidelijken, bijvoorbeeld de T van Theo, welke naam zouden jullie voor de letter Z kiezen? Zorro of zo?
Is daar een officiële lijst van?quote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel is het Zacharias toch?
slapen lukt niet nee
Vast wel maar ik ken die nietquote:Op maandag 14 december 2015 10:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is daar een officiële lijst van?
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandamquote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel is het Zacharias toch?
slapen lukt niet nee
Zulu.quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
Als je aan de telefoon bent en namen opnoemt om letters te verduidelijken, bijvoorbeeld de T van Theo, welke naam zouden jullie voor de letter Z kiezen? Zorro of zo?
Zalpeterzuurquote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
We verwachten nu wel een welkomstpaint voor onze Zwolse messias, hè. Dat je het even weet.quote:Op maandag 14 december 2015 10:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |