Dat station sla ik over vandaagquote:Op maandag 14 december 2015 09:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga maar eens douchen en productieve dingen doen.
Denk het welquote:Op maandag 14 december 2015 09:10 schreef renwan het volgende:
Ik heb nog een groene liggen, als ik die rook zou ik dan slapen?
Proberen waard dusquote:
Waar haal je die gifs steeds vandaan?quote:Op maandag 14 december 2015 09:04 schreef renwan het volgende:
Godskelere wat een tetten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 09:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waar haal je die gifs steeds vandaan?
Dacht renwanbaas heeft 10.000+ gids opgeslagenquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 09:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dacht renwanbaas heeft 10.000+ gids opgeslagen
Ik ga maffenquote:
Succes danquote:
Officieel is het Zacharias toch?quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
Als je aan de telefoon bent en namen opnoemt om letters te verduidelijken, bijvoorbeeld de T van Theo, welke naam zouden jullie voor de letter Z kiezen? Zorro of zo?
Is daar een officiële lijst van?quote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel is het Zacharias toch?
slapen lukt niet nee
Vast wel maar ik ken die nietquote:Op maandag 14 december 2015 10:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is daar een officiële lijst van?
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandamquote:Op maandag 14 december 2015 10:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel is het Zacharias toch?
slapen lukt niet nee
Zulu.quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
Als je aan de telefoon bent en namen opnoemt om letters te verduidelijken, bijvoorbeeld de T van Theo, welke naam zouden jullie voor de letter Z kiezen? Zorro of zo?
Zalpeterzuurquote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Simterklaas het volgende:
We verwachten nu wel een welkomstpaint voor onze Zwolse messias, hè. Dat je het even weet.quote:Op maandag 14 december 2015 10:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |