Ironisch genoeg ga ik nu wel een boek lezen over andere religies.quote:Op maandag 14 december 2015 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In iets anders geloven dan Geerd
Ken uw vijandquote:Op maandag 14 december 2015 13:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ga ik nu wel een boek lezen over andere religies.
Pik in je reetquote:Op maandag 14 december 2015 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben te kjoet om te worden verketterd
Was mijn beurs kwijt rijbewijs foetsj moest toch rijden yolo. Ik super bang dat popo me volgt, kom ik terug naar mijn straat staat er een popo wagen ik super bang. Zes huizen verder op het kruispunt popo!!quote:
Succes!quote:Op maandag 14 december 2015 13:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was mijn beurs kwijt rijbewijs foetsj moest toch rijden yolo. Ik super bang dat popo me volgt, kom ik terug naar mijn straat staat er een popo wagen ik super bang. Zes huizen verder op het kruispunt popo!!
Nouja blijkt maar weer dat mensen zo hard doorrijden bij de kruispunten dat ze elkaar totaal kapot rijden.man man man altijd raak hier dit kruispunt beter ga je met de trein en steun je Geerd.
Nu ga ik echt lezen.
Nee onmogelijk ketterij betaal je met de hoogste straf.quote:Op maandag 14 december 2015 13:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben te kjoet om te worden verketterd
Doei krullen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik even al mijn krullen uitkammen en mn haar steilen. Dag, tot over twee uur
Mooi zo. Ik houd niet van krullen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik even al mijn krullen uitkammen en mn haar steilen. Dag, tot over twee uur
Volgens mij ben jij niet Geerd SC waardig op deze manierquote:
Poekiequote:Op maandag 14 december 2015 13:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet Geerd SC waardig op deze manier
We willen geen wijvenonderwerpen hier. Alleen tettenquote:Op maandag 14 december 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |