Paint van een gastslotje mag ik hopenquote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Ben wel bezig met een paintje voor jullie, ik maak het vanavond wel af
Het zijn de juiste rondingen waar mannen gek van wordenquote:Op maandag 14 december 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon apart. Ik vind er niks sexy aan. Maarja plat is ook niet mooi maar van die meloenen ..
Hoe gaat 't met het kleuterklasje in KLB?quote:Op maandag 14 december 2015 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Paint van een gastslotje mag ik hopen
quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Ben wel bezig met een paintje voor jullie, ik maak het vanavond wel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Rustig, alles onder controlequote:Op maandag 14 december 2015 12:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met het kleuterklasje in KLB?
quote:Op maandag 14 december 2015 12:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso is pot ze heeft me net nog gebeft
Op deze manier dan he:GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opso was toch van de courgettenquote:
Schijnen de meeste vrouwen te doenquote:Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso was toch van de courgettenDacht altijd dat zij dikte tov lengte prefereerde
Gelukkig heb ik beidequote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Schijnen de meeste vrouwen te doen
Iemand doodknuppelen met je lulquote:
Ieder potje heeft af en toe behoefte aan een dekseltje!quote:
Deze had van Geerd kunnen zijnquote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder potje heeft af en toe behoefte aan een dekseltje!
Af en toe spreekt heer Geerd middels zijn profetenquote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deze had van Geerd kunnen zijn
Ik stel een bierfest voor ter ere van deze blijde gebeurtenis!quote:
Dat is goed om te horen. Het moet natuurlijk niet een te dolle boel worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |