Met elke Geerd SC lid erinquote:Op maandag 14 december 2015 10:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zacharias wordt vaak gebruikt, maar volgens mij is het officieel Zaandam
Opso las Zaaddammers.quote:
Ik heb daar gewoondquote:
Zaandam is een soort bijbal.quote:Op maandag 14 december 2015 10:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mensen uit Zaandam zeggen vaak 'Ik woon vlakbij Amsterdam'
Ben je wel nog goed uitgekomen dan!quote:
Dat kloptquote:Op maandag 14 december 2015 10:54 schreef renwan het volgende:
Wie wil nou in de buurt van Amsterdam wonen
Misschien toch iets minder goed uitgekomen dan eerder gedachtquote:
Goede quote, goed antwoordquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch iets minder goed uitgekomen dan eerder gedacht
het is me in al die jaren nog niet gebeurdquote:Op maandag 14 december 2015 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch iets minder goed uitgekomen dan eerder gedacht
Zit je nu al aan het bier ofzo?quote:Op maandag 14 december 2015 10:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
het is me in al die jaren nog niet gebeurd
Ben aan het ontnuchterenquote:
Klinkt als een lekker ontbijtjequote:Op maandag 14 december 2015 11:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet al twee Grolsch Kanon achter de kiezen hebben
Sowieso lekker paar Kanon of Gladiatoren klappen als ontbijtquote:
Vezelsquote:Op maandag 14 december 2015 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso lekker paar Kanon of Gladiatoren klappen als ontbijt
De Geerd 3-eenheidquote:Op maandag 14 december 2015 11:07 schreef renwan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook lekker om mee te gaan slapenquote:Op maandag 14 december 2015 11:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Altijd lekker wakker worden met tieten
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 14 december 2015 11:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Altijd lekker wakker worden met tieten
deze man weetquote:Op maandag 14 december 2015 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker om mee te gaan slapen
Moet niet neequote:
Alleen als je niet meer leerplichtig bent.quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Ben wel bezig met een paintje voor jullie, ik maak het vanavond wel af
Vanmiddag ga ik wel even. Ben jij nu op school?quote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Alleen als je niet meer leerplichtig bent.
Remqo Paint Baasquote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Op mijn stage, dus niet te veel tetten a.u.b. Morgen ben ik vrij, dus dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 14 december 2015 11:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik wel even. Ben jij nu op school?
Kleine tetten hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap echt niet waarom jullie zo geobsedeerd met tetten zijn. Balletje vet ja
Ik begrijp dat dus ook echt niet.quote:Op maandag 14 december 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt he, het is gewoon apart. Ik vind er niks sexy aan. Maarja plat is ook niet mooi maar van die meloenen ..quote:Op maandag 14 december 2015 11:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus ook echt niet.
Je praat wel erg vaak over tetten.quote:Op maandag 14 december 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt nietquote:Op maandag 14 december 2015 11:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je praat wel erg vaak over tetten.
Geobsedeerd met peners?quote:Op maandag 14 december 2015 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man zijn, daar heb je een pener van 40 cm nodig. En die hebben jullie niet.
Paint van een gastslotje mag ik hopenquote:Op maandag 14 december 2015 11:20 schreef Remqo het volgende:
Het zijn de juiste rondingen waar mannen gek van wordenquote:Op maandag 14 december 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, het is gewoon apart. Ik vind er niks sexy aan. Maarja plat is ook niet mooi maar van die meloenen ..
Hoe gaat 't met het kleuterklasje in KLB?quote:Op maandag 14 december 2015 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Paint van een gastslotje mag ik hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Rustig, alles onder controlequote:Op maandag 14 december 2015 12:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met het kleuterklasje in KLB?
quote:Op maandag 14 december 2015 12:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso is pot ze heeft me net nog gebeft
Op deze manier dan he:GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opso was toch van de courgettenquote:
Schijnen de meeste vrouwen te doenquote:Op maandag 14 december 2015 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso was toch van de courgettenDacht altijd dat zij dikte tov lengte prefereerde
Gelukkig heb ik beidequote:Op maandag 14 december 2015 12:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Schijnen de meeste vrouwen te doen
Iemand doodknuppelen met je lulquote:
Ieder potje heeft af en toe behoefte aan een dekseltje!quote:
Deze had van Geerd kunnen zijnquote:Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder potje heeft af en toe behoefte aan een dekseltje!
Af en toe spreekt heer Geerd middels zijn profetenquote:Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deze had van Geerd kunnen zijn
Ik stel een bierfest voor ter ere van deze blijde gebeurtenis!quote:
Dat is goed om te horen. Het moet natuurlijk niet een te dolle boel worden.quote:
Geen bans bespreken hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Daarom, panseksueel. Genderblind.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
En volgend uur is het weer anders zeker
De ecto's doen niet aan kleintjesquote:
Als je morgenavond langs komt met wat chloroform mag je ze even voelenquote:
Opportunist.quote:Op maandag 14 december 2015 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarom, panseksueel. Genderblind.
Is goedquote:Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je morgenavond langs komt met wat chloroform mag je ze even voelen
Het moet ook in je kontquote:Op maandag 14 december 2015 12:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is goed![]()
Hee wacht ik ga geen chloroform snuiven.
In iets anders geloven dan Geerdquote:
We zullen ze levend verbranden, die kettersquote:Op maandag 14 december 2015 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In iets anders geloven dan Geerd
De heidenen!quote:Op maandag 14 december 2015 12:53 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
We zullen ze levend verbranden, die ketters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |