En bier en pizza!quote:Op maandag 14 december 2015 13:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
We willen geen wijvenonderwerpen hier. Alleen tetten
Je zal maar de behoefte voelen om iets productiefs te doen, gruwelijk lijkt me datquote:
Hoe kun je daar behoefte aan hebben, onbegrijpelijkquote:Op maandag 14 december 2015 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zal maar de behoefte voelen om iets productiefs te doen, gruwelijk lijkt me dat
Bedankt voor de waarschuwing, ik blijf binnenquote:
Ik rij prima lulquote:Op maandag 14 december 2015 14:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, ik blijf binnen
Hoax want vrouwquote:
Vrouwen en autorijdenquote:Op maandag 14 december 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid komt omhoog tijdens het rijden
Rot eens opquote:Op maandag 14 december 2015 14:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vrouwen en autorijden__!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg je dan een harde vagijn?quote:Op maandag 14 december 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid komt omhoog tijdens het rijden
Godverquote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Moet daar nou een komma, of moet daar nou geen komma
Kan beide met die nieuwe hippe rijscholen die les geven in ruil voor seks.quote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Denken dat je een paar lessen al kan rijdenquote:Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben altijd high on weed never mad
Rijden is best lastig en vooral automatisme. Zonet in de straat hier een ongeluk, mensen die denken dat ze het beter weten en vol gas op het kruispunt hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 14:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Denken dat je een paar lessen al kan rijden
quote:Op maandag 14 december 2015 14:43 schreef Cassius het volgende:
[..]
Rijden lastig vindenquote:Op maandag 14 december 2015 14:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rijden is best lastig en vooral automatisme. Zonet in de straat hier een ongeluk, mensen die denken dat ze het beter weten en vol gas op het kruispunt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |