Herkenbaar, maar probeer ajb wel iets van hulp te vragen in je omgeving... t kan soms heel heavy zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:07 schreef Hupje het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om de boevenstreken van je kat, LuDann. Als je niet zo moe was en niet zoveel tijdgebrek had, zou het aandoenlijk zijn. En goed dat je voor jezelf opkomt![]()
Haren trekken doet J wel eens, maar hij oefent liever zijn toekomstige beroepen(?) : tandarts en plastisch chirurg.
Mannen... tja. De mijne gaat op allerlei fronten niet zo lekker op het moment, dus ik trek de kar en regel voor drie. Alleen doe ik naar de buitenwereld alsof het beter verdeeld is, omdat ik het stom vind om dat te zeggen![]()
Ahhh nee he? Is de stempelkaart van Sjaak nog niet vol. Balen dat er dan ook gelijk zo ruk geslapen wordt zeg....quote:Op zondag 13 december 2015 07:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jeuj voor slaap voor Shop
Wij denken dat ons Sjakie de zesde ziekte heeft. Nu voor de 3e dag koorts en hij krijgt nu vlekjes in zijn gezicht. Zijn nekje en romp hebben we nog niet bekeken, hij is nu eerst aan het eten.
Wederom een prutnacht, ik heb ieder uur gezien (soms meerdere keren).
Hier zijn toch ook baby's die de zesde ziekte gehad hebben? Hoe waren jullie kinderen er onder?
Yup, zzp'er he.. omdat ik 3 dagen weg was is er van alles blijven liggen.quote:Op zondag 13 december 2015 08:38 schreef Krisvc het volgende:
Saskia, fijn dat alles zo goed is gegaan. Enne, werken op zondag?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn dat het zo gaat, Cholula.
Ik had in principe afgesproken dat mijn man 1 keer per week zou gaan koken. Na 3 rampzalige pogingen waarbij mijn man 3 uur (echt, zonder overdrijven he! 3 UUR) in de keuken stond te vloeken om een of ander misbaksel af te leveren en de keuken een slagveld was met gewoon letterlijk schade aan mijn pannen... heb ik het maar weer overgenomen. Misschien dat hij het kan leren maar ik ben niet bereid als proefkonijn te dienen.
Per ongeluk van roti soep weten te maken, HOE DAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 13-12-2015 16:59:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 12:37 schreef LuDann het volgende:
Mensen, help me out.Kan een baby later nog rode haartjes krijgen? Of is dit meer blond aan het worden?
Hoe oud is Wolk nou? R leek eerst ook meer bruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1stgirl, heftig! Genoeg dames hier (helaas) met ervaring met koenelkallergie en verborgen reflux. Is daar al naar gekeken?
Giebel Fquote:Op zondag 13 december 2015 08:11 schreef mousemicky het volgende:
Gut, het zit Sjaak ook niet mee he![]()
LuDann, let je op jezelf? Je hoeft geen superwoman te zijn he? Ik ben als ik jouw verhalen hoor elke keer weer zo blij met mijn vriend. Hij is sowieso 1 dag alleen met de kinderen thuis, en in het weekend doen we 50/50, en hij kookt, met behulp van een flinke verzameling kookboeken en de appie app inmiddels net zo goed als ik (ook dank hiervoor aan scouting, en mijn schoonmoeder).
F had gisteren een huildag. Dat was al een tijdje geleden, dus ik was even niet blij. Gelukkig deed ie s ochtends ook dit (ik hoop dat ie t doet?)
[ link | afbeelding ]
O, en ik kreeg heel leuk nieuws: mijn beste vriendin is zwanger van een jongetje (na 2 meiden). Een speelmaatje voor F
Echt? Die knalrooie van jou?quote:Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Hoe oud is Wolk nou? R leek eerst ook meer bruin.
Hulp vragen doe ik wel, als het écht nodig is. Zoals vorige week toen ik moest werken en mijn vriend ziek thuis was op een niet-kdv dag. Maar ik vind dat ons kind ons probleem is en niet dat van anderen. (Dat wil niet zeggen dat ik afkeur wat anderen doen!)quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Herkenbaar, maar probeer ajb wel iets van hulp te vragen in je omgeving... kan soms heel heavy zijn.
Hier, met 2 1/2 maand, ook nog niet zo uitgesproken rood.quote:Op zondag 13 december 2015 13:23 schreef LuDann het volgende:
Jeetje 1stgirl, wat heftig allemaal. Wat inge zegt, is er al onderzocht of het reflux is, heb je al geprobeerd koemelvrij te eten?
[..]
Echt? Die knalrooie van jou?Ze is nu 4 maanden. Ik vind rood haar
!
Ja! Hij vindt het heerlijk. Om de hoeveelheid op te bouwen kreeg hij elke dag een stukje meer. Bijna alles verdween naar binnen en bijna niks op de grondquote:Op zondag 13 december 2015 14:29 schreef faptist het volgende:
hoeraaaaaaa voor het goed reageren op het brood! Hij vond het toch ook zo lekker?
![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 14:36 schreef ingee het volgende:
[..]
Hier, met 2 1/2 maand, ook nog niet zo uitgesproken rood.
Popke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar valt het inderdaad mee. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat kleuren. Ik vond het zelf al een beetje rood, man riep heel hard van niet. Maar schoonouders gisteren viel het ook op. D'r wenkbrauwen lijken ook rossig.
Hebben jullie redheads in de familie?
Dat was Mariposasquote:Op zondag 13 december 2015 13:37 schreef faptist het volgende:
Ima,
![]()
![]()
Zo lief! Wat heeft ze een tof pakje aan!
Mag ik vragen van welk merk hij is?![]()
Rosse haartjes
Ro was na een maand ook rossig, maar is nu echt donkerbruin.
Haar ogen zijn nog steeds blauw (8,5 maand). Iets dat ik bijzonder vind gezien wij alle twee bruine ogen hebben.
1stgirl,
Welkom! Ik had je zo graag een goed advies willen geven, maar waarschijnlijk heb je alles wel geprobeerd.
KMA, reflux dan wel niet verborgen is allemaal waarschijnlijk wel onderzocht?
Malteser,
Jij had toen toch eens dat filmpje geplaatst van je baby die zo overstuur was? Of was dat pinq?
Ik hoop zo dat er iemand is die je kan helpen, 1stgirl.
Het is sowieso heel leuk dat je mee komt posten. Wat heb je een práchtig ventje! Welkom!
..en ik ben zo teleurgesteld in bol.com
Stofzuigerrobot besteld, maar die was al open geweest dus ik wil hem terug sturen voor een nieuwe. Kan ik niet op achteraf betalen klikken dus contact met klantenservice. Ben er nu al 27 uur mee bezig. Ben het zo zat.
En ja hoor.. Uitverkocht. Just my luck.
Moet ik toch hulp gaan vragen aan familie terwijl ik dacht het zo te kunnen redden en lekker lelijk zien kon zijn![]()
(Pyjama, geen bh of makeup en overvolle bank + tafel). Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1st, wat zwaar. Reflux en KMA al uitgesloten? Is inderdaad ook het eerste waar ik aan denk.![]()
Schoonfamilie. Als ik er dan ziek uit zie kom ik helemaal niet van ze af.quote:Op zondag 13 december 2015 17:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat was Mariposas.
Zonde van het gedoe met Bol. Enne, moet jij voor familie make-up op? Ziek is ziek hoor! Als ze je zonder niet knap vinden, kijken ze maar de andere kant op!
Logisch dat je het fijn vindt dat er nog kraamzorg komt! Het is ook spannend, zo'n kleintje voor het eerst thuis.quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
........
Wij hebben de eerste nacht en dag thuis achter de rug.. 's nachts kwam ze op een gegeven moment elk uurdafuq. Ik was moe vanochtend
. Hoop dat ze vannacht gewoon maar 1x komt (of nouja, 12u/3u/6u). Achteraf denk ik dat het misschien ook gewoon troost zoeken was soms. Nu ligt ze weer constant te krijsen maar ik herken dit gehuil niet, deed ze eerder niet. Maak me wel zorgen of ze genoeg binnen krijgt, we wegen nu niet meer.. maar voor mijn gevoel drinkt ze niet lang genoeg. Luiers zijn nog wel nat.
Hm nja blij als de kraamzorg er morgen is, ook al zijn het maar een paar uurtjes de komende vier dagen, ben toch blij dat er nog heel even iemand meekijkt.
Last van krampjes? Dat komt na een paar weken pas echt opzetten he. Zielig zijn ze dan!quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Beterschap iedereen die zich niet lekker voelt, estrys, faptist, sjaak, mousemicky en wie ik nu nog vergeet.
Ik zag hele schattige filmpjes voorbij komen van MM en IMA en een super schattige N. met muts. *smelt*.
Ik heb verder ook geen goed advies ofzo (n00b hiero), maar wel eenvoor de mama's die het nu of al een tijdje moeilijk hebben.
Wij hebben de eerste nacht en dag thuis achter de rug.. 's nachts kwam ze op een gegeven moment elk uurdafuq. Ik was moe vanochtend
. Hoop dat ze vannacht gewoon maar 1x komt (of nouja, 12u/3u/6u). Achteraf denk ik dat het misschien ook gewoon troost zoeken was soms. Nu ligt ze weer constant te krijsen maar ik herken dit gehuil niet, deed ze eerder niet. Maak me wel zorgen of ze genoeg binnen krijgt, we wegen nu niet meer.. maar voor mijn gevoel drinkt ze niet lang genoeg. Luiers zijn nog wel nat.
Hm nja blij als de kraamzorg er morgen is, ook al zijn het maar een paar uurtjes de komende vier dagen, ben toch blij dat er nog heel even iemand meekijkt.
Ze is a.s. donderdag 5 maanden, iets ouder dan N. maar zo te lezen doen ze hetzelfde voor wat betreft de armen meer naar de zijkant doen. Supermannen doet ze ook soort van, maar veel met haar hoofd naar beneden dusquote:Op zondag 13 december 2015 15:29 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe oud is ze kazy?
N. vond het eerst ook makkelijker om op haar armen te leunen, nu doet ze ze meer naar de zijkant waardoor haar hoofd ook minder ver omhoog komt. Maar ze is wel bezig met supermannen en proberen zich af te zetten en de facesliden, dus ze doet ook nieuwe dingen. Dus het zal wel goed zijn.
Jullie zijn samen thuis en je denkt aan de was?quote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef ingee het volgende:
Wij zijn kindloos thuis!
Verjaardag bij schoonmoeder en R blijft slapen.
En nu en nu en nu??? Eindelijk tijd om de was weg te werken!
Het komt nóóóóit méééér goed!quote:Op zondag 13 december 2015 21:37 schreef kazy het volgende:
[..]
Jullie zijn samen thuis en je denkt aan de was?![]()
quote:
Haha zou ook mijn eerste gedachte zijn. Wat erg eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef ingee het volgende:
Wij zijn kindloos thuis!
Verjaardag bij schoonmoeder en R blijft slapen.
En nu en nu en nu??? Eindelijk tijd om de was weg te werken!
Die klauwpootjes had mijn andere kat ook, erg vervelend inderdaad icm baby (of dunne broek). Deze kat doet dat niet maar is wel erg kneuzig en loopt dus zo over O heen wat ook niet mag, maar op hem liggen (of ernaast) doet hij niet, daarvoor beweegt O teveel/te abrupt. Lijkt me erg lastig iig en sneu voor het beestje. Misschien op een andere manier hem wat meer entertainen? Onze kat krijgt z'n brokjes in een speelding waar hij ze zelf uit moet vissen, dat houdt hem wel een tijdje zoet, en voor kerst krijgt hij de cat miauw, een bewegend speeltje onder een doekje niet tegen m vertellen, is nog een verrassing!. Wij hadden altijd twee katten die samen veel aandacht kregen en elkaar bezig hielden, maar de ander is vlak na de geboorte van O overleden dus deze krijgt nu minder aandacht van ons en heeft ook nog eens geen speelmaatje meer, dus we proberen hem met speelgoed te verwennen tot we genoeg tijd hebben voor een nieuwe kat.quote:Op zondag 13 december 2015 23:52 schreef LuDann het volgende:
Dat klinkt als een fijn rustige dag, FF!
Super dat dat zo kan met jullie kat. Dat gaat hier toch wat minder. Kat is behoorlijk groot, een echte vechtersbaas. Ondanks dat erg lief en al 16 jaar oud maar hij heeft wat gewoontes waardoor ik het niet zo fijn vind hem bij Wolk in de buurt te hebben. Hij vindt op een halve meter afstand liggen niet goed genoeg, hij moet altijd echt BOVENOP Wolk liggen, minimaal een pootje erop (en liefst helemaal). En dat pootje, daar gaat hij mee lopen klauwen als hij spint. Dus ja, dan blijf ik hem wegduwen en uiteindelijk zet ik hem de kamer uit. Er is geen middenweg, hij blijft niet op een afstandje kijken helaas.
Ja, dit jaar ga ik nog fulltime geven, een flesje kv per dag om te testen, en in januari afbouwen eventueel. 11 januari moet ik weer beginnen, gelukkig maar drie dagenquote:Op maandag 14 december 2015 09:14 schreef Estrys het volgende:
Heel goed hoe je het aanpakt Cassandra. Belangrijkste is dat je er zelf vrede mee hebt, wat je ook besluit. Moet je in januari weer gaan werken eigenlijk?
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie een voetenzak in de maxicosi?
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet om je op andere gedachten te brengen, maar ter informatie: ik kolf ook niet genoeg (nooit gekund ook). Ik kolf tegenwoordig op mijn werk 1x voor de stimulatie. Heb ik na 1 of 2 dagen genoeg verzameld voor een portie, dan krijgt J dat mee naar het kdv. Verder krijgt hij op de opvang fv en thuis volledig bv. Ik heb gehoord dat je de meeste kans hebt dat je productie het redt als je elke 8 uur een keer aanlegt of kolft, vandaar. Ik heb alleen last van stuwing als J onverwachts een nacht doorslaapt.quote:Op maandag 14 december 2015 10:28 schreef faptist het volgende:
En over het afbouwen van de borstvoeding. Het gaat me niet om de reactie van m'n collega's. Maar het kolven gaat zo slecht en ze heeft toch 3x 130 ml per dag noeig als ik haar weg breng. Ik heb dagen dat ik maar 100 ml kolf! En dan bedoel ik dus: restjes na het drinken, gewoon 10 minuten kolven na 6 uur geen voeding... Het is net alsof m'n borst op slot slaat wanneer se kolf er aan hangt en dat breekt me op.
Wij ook, ideaal!quote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Was hier ook zo, met 1 week oud nog maar. Sommige baby's zijn erg bewegelijk in bed.quote:Op maandag 14 december 2015 09:23 schreef hetzusjevan het volgende:
En vanochtend had ze zichzelf compleet boven de dekens uitgewurmdHeeft ze het dan te warm?
Ja, een Wallaboo, maar die gebruik ik in de kinderwagen op het moment. In de maxicosi doe ik hem in zo'n wikkeldoek met gaten, anders is het te warm. Ding gaat alleen in de auto en niet op de fiets.quote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn auto wordt pas na 10-15 minuten echt lekker warm, dus een voetenzak is geen overbodige luxe. Ik zit zelf in de winter ook met handschoenen in de autoquote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja, een Wallaboo, maar die gebruik ik in de kinderwagen op het moment. In de maxicosi doe ik hem in zo'n wikkeldoek met gaten, anders is het te warm. Ding gaat alleen in de auto en niet op de fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het hier lekker zijn gangetje, manneke is strontverkouden en piept en roggelt als een oude shag-roker maar is nog steeds vooral een heel blij ei.![]()
Ik gaf ook volledig bv en mijn baby was toch echt vreselijk beroerd van zijn KMA! Zelfs met een klein foutje in mijn dieet merken we het meteen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef 1stGirl het volgende:
Dank voor jullie lieve berichtjes. KMA is min of meer uitgesloten door CB omdat ik volledig BV geef. Ik weet niet of dat waar is, maar ik hou het nog wel in mijn achterhoofd in ieder geval.
Wil je een peuter lenen? Of eentje van zes?quote:Op maandag 14 december 2015 13:43 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb een slaapbaby vandaag. Ik verveel me
Breng ze maar allebei!quote:Op maandag 14 december 2015 13:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wil je een peuter lenen? Of eentje van zes?lekker lego'en
had dat dan gedaanquote:Op maandag 14 december 2015 13:36 schreef Estrys het volgende:
O ja Cassandra hadden wij je hier ook kunnen vertellen van dat recept
Lijndie van jullie lijkt heel erg op onze weggelopen kat.
Ze zijn toch al niet meer in nieuwstaatquote:Op maandag 14 december 2015 14:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Breng ze maar allebei!ik garandeer alleen niet dat je ze in nieuwstaat terugkrijgt
Ja hoi kom ik weer met mijn borstvoedingskind met KMA.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef 1stGirl het volgende:
Dank voor jullie lieve berichtjes. KMA is min of meer uitgesloten door CB omdat ik volledig BV geef. Ik weet niet of dat waar is, maar ik hou het nog wel in mijn achterhoofd in ieder geval.
Wat mijn moeder denkt is verborgen reflux en daar zit wel wat in. Ook een aantal dingen kloppen dan weer niet... Woensdag gaan we naar de kinderarts en dan wil ik dit bespreken. Ik ben al vanaf vrijdag filmpjes aan het maken van pijnmomenten zodat ik iets kan laten zien wanneer meneer besluit om weer alleen lief te lachen naar de dokter (ze ziet er dan ook wel erg goed uit...)
Over kolven. Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan dat ik ook maar weinig hoeveelheden kolf. Net of mijn borsten dichtklappen. Ik heb me daar ook druk over gemaakt maar heb me nu bij neergelegd. Ik ga alleen wel over op kv als mijn verlof voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Had hier overheen gelezen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
(En nu vraag ik me ineens af hoe het met LuDann en haar huisarts is)
Dat staat mij ook bij... dat 1 en 2 voor 0-6 en 6-12 maanden is en alles daarna dreumes- en peutermelk gelul is... Which reminds me: dan zouden wij binnenkort ook over "moeten" op 2... Eens kijken hoe we dat gaan doen, we hebben nu de comfortvoeding ivm het spugen en krampjes. Maar spugen is nog steeds dus vraag me af of dat straks nog zo zal zijn...quote:Op maandag 14 december 2015 15:42 schreef Hupje het volgende:
Faptist, ik heb er geen verstand van (van onze dieetvoeding is geen nr 1 of 2), maar ik dacht dat 1 en 2 wel zinvol waren en de nummers daarna niet.
Je kunt altijd nr. 2 van standaard pakken en dan los johannesbroodpitmeel (liefst biologisch, van Tammi) toevoegen. Dan kan je ook zelf kijken hoeveel je moet toevoegen. Wij zitten ondertussen op de helft van de aanbevolen hoeveelheid. Zonder kan Sjaak nog niet, maar hij hoeft niet meer zo heel veel.quote:Op maandag 14 december 2015 15:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat staat mij ook bij... dat 1 en 2 voor 0-6 en 6-12 maanden is en alles daarna dreumes- en peutermelk gelul is... Which reminds me: dan zouden wij binnenkort ook over "moeten" op 2... Eens kijken hoe we dat gaan doen, we hebben nu de comfortvoeding ivm het spugen en krampjes. Maar spugen is nog steeds dus vraag me af of dat straks nog zo zal zijn...
Wij geven Nutrilon 2, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar verder niet heel kritisch over na heb gedacht. Nummer 3, 4 etc. Ga ik niet geven omdat dat inderdaad onzin schijnt te zijn. Ik durf niet te zeggen of dat voor 2 ook geldt.quote:Op maandag 14 december 2015 15:21 schreef faptist het volgende:
Selvaria,
Welke nutrilon geef je? 1 of 2?
Kan me nog zo voor de geest halen dat er hier iemand was die een onderzoek had gepost over de onzin van opvolgmelk. Dat 1 de beste was en de andere alleen maar bedacht waren, zodat ze reclame mochten maken ofzoiets?
Ik vraag het omdat dit bovenstaande steeds in m'n gedachten blijft en ik toch een beetje wil gaan beginnen met kV.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Een nasleep van de bevalling-vraagje:Ik heb wel een knip gehad. Geen idee wanneer ik er last van kreeg, maar het is nog flink lang gevoelig geweest en het bloedde ook af en toe. Ik denk dat het pas een paar maanden beter is, en het is al bijna 9 maanden geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met onderhuidse dikte?quote:Op maandag 14 december 2015 16:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb wel een knip gehad. Geen idee wanneer ik er last van kreeg, maar het is nog flink lang gevoelig geweest en het bloedde ook af en toe. Ik denk dat het pas een paar maanden beter is, en het is al bijna 9 maanden geleden.
Nee, volgens mij zonder onderhuidse dikte. Wel was het dikker dan normale huid, best een tijdje ook nog. Ik werd er nog lang aan herinnerd zeg maarquote:Op maandag 14 december 2015 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met onderhuidse dikte?. Ik kan het van Billie niet herinneren. Deze pijn vergeet ik niet
. Ik mag iig langskomen morgen. Baal er wel van.. Werd net lekker mobiel en dan dit.
Is dat zo? Dan heb ik ook weer wat geleerd. En de kinderarts vond dat ik al zo veel wistquote:Op maandag 14 december 2015 17:42 schreef Morretje het volgende:
Als je als moeder optimale darmstatus hebt, gaan de koemelkeiwitten niet over in bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik had haar midden op het kleed gelegd op haar rug. Op de een of andere manier is ze daar naartoe geschoven en heeft ze ook nog ergens een 180 gemaakt.![]()
Volgende keer maar gewoon in de box (ondanks lava) of bij mij in de badkamer in de kinderstoel.![]()
Ach gussiequote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Ikea met babyIkea met baby en peuter
Kinderhoek bij het restaurant en de kinderafdeling
Verder ben ik nu ziekig, en is F ook niet happy. Ik vermoed dat de ontlasting weer dwars zit, krijspartijen en trappelende beentjes, zo zielig![]()
Schone luier, slaapzak aan, drinken, in bed leggen, muziekje aan, welterusten zeggen en over z'n bolletje aaien.quote:Op maandag 14 december 2015 21:09 schreef Cholula het volgende:
Als jullie zeggen dat jullie baby alleen gaat slapen, hoe ziet dat dan eruit?
Uk wil alleen gaan slapen als één van ons erbij is, anders gaat hij gymen in bed.
Is er als eens goed, door iemand met kennis, naar zijn mondje gekeken? Zijn zijn lip- en tongriempje wel ok? Ik zag dat de LK zei dat hij een hoog gehemelte heeft, maar heeft ze je dan ook tips gegeven? Heb je al eens in een andere houding gevoed?quote:Op maandag 14 december 2015 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ligt gewoon aan mijfles gegeven, rustig gedronken, tevreden in slaap gevallen,dat duurde vijf minuten. En nu is G al twintig minuten aan het gillen. Als mijn man de fles geeft is ie heel even onrustig en daarna tevreden.
![]()
Nou eindelijk in coma
Ah top, en thanks. Dat bezig zijn vind ik ook niet zo erg, zolang ze maar niet de boel bij mekaar krijst.quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Mineola het volgende:
Ah Ludann, dat klinkt als uit eten met onze driejarigeMinus het voeden. Maar wel het veel met kind bezig zijn.
Fijn dat het een geslaagd uitje was! Prima locatie voor zo'n eerste keer trouwens, Ikea, goed idee!
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)quote:Op maandag 14 december 2015 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is er als eens goed, door iemand met kennis, naar zijn mondje gekeken? Zijn zijn lip- en tongriempje wel ok? Ik zag dat de LK zei dat hij een hoog gehemelte heeft, maar heeft ze je dan ook tips gegeven? Heb je al eens in een andere houding gevoed?
Sjaak ging op die leeftijd 's avonds clusteren, ook met flesvoeding. Misschien is dat het?quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)
Niet zozeer bij mij, gisteren werd hij alleen bij mijn man rustig, zonder voeding. De avond daarvoor heb ik m wel een hele tijd aan de borst gehad.quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak ging op die leeftijd 's avonds clusteren, ook met flesvoeding. Misschien is dat het?
daar ga ik vanuitquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef ingee het volgende:
Ging het ineens een tijdje super en nu ineens drama?
Dan is het een sprongetje!Ongeacht leeftijd of watdannogges.
(Zeg ik altijd maar tegen mezelf.)
Het is een faaaaase, het gaat voorbij...
Even serieus, 1stgirl..quote:Op maandag 14 december 2015 17:56 schreef LuDann het volgende:
Gewoon een beetje hier meeposten 1stGirl. Hier zitten een hoop betweters moeders(of is dat hetzelfde?
) die je snel wijzer willen maken.
Wat zei je... 'Vrouw.. lees Oei ik groei toch eens!'quote:Op maandag 14 december 2015 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier ging het slapen over het algemeen supergoed, behalve wanneer Sjaak ziek is ofzo. Beneden de pyjama aan, fles op schoot, even spelen, naar boven. Slaapzak aan, tanden poetsen, Nijntje voorlezen (nja, meer voorkomen dat Sjaak het boekje in zijn mond stopt of de bladzijden scheurt), een dikke knuffel en in bed.
Vandaag is bed echter lava. Vrouw vroeg of dat vaker voorkomt en ik vertelde dat ik hier op het forum al heel vaak las dat rond deze leeftijd (9 maanden) het ledikant lava wordt. Dat vond ze fijn ("toch wel handig, dat forum.").
LuDann, goed geprobeerd met Wolk! Ik hoop dat ze zo weer in slaap valt.
Ja wel fijn dat de optie er is.quote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef Estrys het volgende:
Ik durf dat ook wel eigenlijk. Of ik er vrolijk van word is een tweede. Maar Ikea heeft wel een apart hoekje voor voedende moeder(s)
Na het eten tandjes poetsen.quote:Op maandag 14 december 2015 21:09 schreef Cholula het volgende:
Als jullie zeggen dat jullie baby alleen gaat slapen, hoe ziet dat dan eruit?
Uk wil alleen gaan slapen als één van ons erbij is, anders gaat hij gymen in bed.
Is het zo dat baby's de onzekerheid / stress van de moeder voelen? Ik hoor sommige mensen daarover, maar ik weet niet zo goed of het waar is. Misschien voelen ze wel iets, maar niet dat daarom bijvoorbeeld voeden niet lukt denk ik.quote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar ga ik vanuitIk mag echt niet klagen hoor! Ik word alleen rondom de voedingen zo verdomd onzeker
G's birthdaybuddie heeft precies hetzelfde. Al dagen avondkrijseritis. En niks helpt, behalve slapen. Maarja...quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)
O in Eindhoven hebben ze in het restaurant zelf een laag muurtje met daarachter een makkelijke stoel zodat je je discreet en rustiger kunt voeden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef faptist het volgende:
[..]
[..]
Ja wel fijn dat de optie er is.
Maar die wc hokjes waar je mag voeden.. oh wat meeeeeeurt het daar. Ik heb er 1 keer gevoed toen ik nog een beetje onzeker was over het voeden in het openbaar, maar echt NOOIT meer.
Ik had zo'n hoofdpijn na 5 minuten.
En dan dat constante geklop op de deur van ouders die hun kinderen willen verschonen.. nee dankje.
Ik zit nu lekker en plain public.
Borstvoeding geven en er normaal mee omgaan is de Allerbeste reclame. Ik gooi mijn flubbertiet er tegenwoordig overal uit. .. En dat wil wat zeggen, want ik ben echt heel erg onzeker en body conscious. (ik ben de grote pester van mezelf).
Bij IKEA delluf is er ook in het restaurant gewoon een hoek om te voeden hoor! Ruim ook. Bij de magnetron en de kinderbordjes en slabbers enzo.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef faptist het volgende:
[..]
Even serieus, 1stgirl..
Als ik dit topic niet had gehad in mijn kraamweek had ik destijds gestopt met borstvoeding geven en zo zijn er nog legio andere voorbeelden te noemen waardoor ik dit topic met gebruikers zo prijs.
Ik vind het nu wel een beetje lastig, omdat ik opeens een moeder ben met een 'ouder' kindje.
In mijn ogen wisten de 9 maanden moeders van toen ik in mijn kraamweek zat echt alles.. Dat punt heb ik nog lang niet bereikt
[..]
Wat zei je... 'Vrouw.. lees Oei ik groei toch eens!'![]()
Serieus. Het is een 'fase' in het boek. Dat gaf mij al zo veel rust. Ik was al bang dat ik haar verpest had en dat ik tot haar 18e met een kind in bed lag.
[..]
Ja wel fijn dat de optie er is.
Maar die wc hokjes waar je mag voeden.. oh wat meeeeeeurt het daar. Ik heb er 1 keer gevoed toen ik nog een beetje onzeker was over het voeden in het openbaar, maar echt NOOIT meer.
Ik had zo'n hoofdpijn na 5 minuten.
En dan dat constante geklop op de deur van ouders die hun kinderen willen verschonen.. nee dankje.
Ik zit nu lekker en plain public.
Borstvoeding geven en er normaal mee omgaan is de Allerbeste reclame. Ik gooi mijn flubbertiet er tegenwoordig overal uit. .. En dat wil wat zeggen, want ik ben echt heel erg onzeker en body conscious. (ik ben de grote pester van mezelf).
[..]
Na het eten tandjes poetsen.
Ro laat slaapsignalen zien (wordt wat hangerig, wrijft in oogjes, gaat jammeren). Naar boven. Pyjama aan. Slaapzak aan. Ik leg baby aan de borst in ons bed. Laat haar drinken tot ze slaapt. Leg haar over in haar bed. Soms wordt ze nog even wakker, snel de speen er in. (als man haar naar bed brengt gebeurt het hetzelfde alleen dan met een half flesje pyjamapapje).
Nog even wachten tot ze echt in slaap valt (te zien aan handjes of te horen aan haar ademhaling) en dan ga ik naar beneden.
valt dat onder alleen in slaap vallen? vast niet, maar dit duurt vaak minder dan 15 minuten dus![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij IKEA delluf is er ook in het restaurant gewoon een hoek om te voeden hoor! Ruim ook. Bij de magnetron en de kinderbordjes en slabbers enzo.
Dit! Sterkte Estrysquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:16 schreef LuDann het volgende:
Nou, wat Pinq zegt, Estrys. Dit lijkt me niet de bedoeling zo! Borstvoeding moet ook leuk zijn (vind ik). Als dat het niet is, is het vooral zwaar. Ik zou ook nog een LK inschakelen, maar meer voor je eigen gevoel. Dan heb je alles eraan gedaan en mocht ze met een oplossing komen dat is dat alleen maar mooi meegenomen.
Ik had het dus niet over dat hokje in de wcsquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:19 schreef LuDann het volgende:
In de IKEA hier in Haarlem zit ook zo'n hokje waar je kunt voeden, bij de wc's. Het is alleen tegelijkertijd ook het hokje waar je kindjes kunt verschonen. Ik vond het maar een ranzige bende eerlijk gezegd.
Ik voed dan veel liever aan het tafeltje gewoon in het restaurant. Ook om wat Fap zei: het normaliseren van borstvoeding gebeurt niet door het weg te stoppen. Ik snap dat er goede redenen kunnen zijn voor een moeder om even apart te gaan zitten, zoals weinig afleiding voor de baby en gewoon omdat je dat fijner vind. Maar als dat soort dingen niet zo spelen dan kan het prima zo.
och Estrys wat zwaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:16 schreef LuDann het volgende:
Nou, wat Pinq zegt, Estrys. Dit lijkt me niet de bedoeling zo! Borstvoeding moet ook leuk zijn (vind ik). Als dat het niet is, is het vooral zwaar. Ik zou ook nog een LK inschakelen, maar meer voor je eigen gevoel. Dan heb je alles eraan gedaan en mocht ze met een oplossing komen dat is dat alleen maar mooi meegenomen.
lijkt op zijn vader wat dat betreft, wordt heel makkelijk wakker, lichte slaperquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:50 schreef JantinaGr het volgende:
Kun je niet vijlen als hij slaapt? Dat werkt hier ook het makkelijkste, dan zijn de handjes ook slap.
zo handig ben ik niet haha dat ik twee handen vrij heb. Zal het eens proberen als ik m tegen de rugleuning van de bank parkeerquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Tijdens het voeden! Je geeft borstvoeding toch? Dan kun je twee handen vrij hebben
En ik zou knippen, met een schaartje. Veel sneller
Seriously? Alweer 1 joh?quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:16 schreef snoenk het volgende:
Hallo, wij zijn ook weer terug van vakantie en horen hier nog 10 dagen
Het was niet helemaal een vakantie zoals een vakantie hoort te zijn![]()
Eerste dag van de vakantie is mijn hond overledenen O. Is erg ziek geworden. Gelukkig was de zorg in het hotel en ziekenhuis erg goed.
Nu is ze gelukkig weer beter en heeft ze alleen nog een snotneus.
Beetje jammer alleen dat daarmee de zelfinslaapval modus kapot is gegaan. Het is overdag en snachts een drama om haar in bed te leggen, enige wat ze wil is aan de borst in slaap vallen wat ook niet zo goed lukt want met zo een snotneus is het lastig ademen.
Verder heeft ze het zo goed gedaan op vakantie![]()
Heerlijk gegeten,geslapen,gelachen, gezwommen en gespeeld.
En iedereen was helemaal dol op haar
Ja hoor dat mag prima. Je moet wel zijn nagels knippen, niet zijn velquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zo handig ben ik niet haha dat ik twee handen vrij heb. Zal het eens proberen als ik m tegen de rugleuning van de bank parkeer
Mag je al nagels knippen dan? Weer wat geleerd!
Quote zodat je het zelf ook kunt teruglezen...quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat het geen falen is maar ja..
Overigens als ik stop dan zal ik het mezelf niet mijn hele leven kwalijk blijven nemen hoor. Dat zal even slikken zijn en dan weer door. Zo'n ramp is het ook niet.
Als ik dan toch stop dan doe me maar een wijntjequote:Op dinsdag 15 december 2015 11:28 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Quote zodat je het zelf ook kunt teruglezen...komt goed schatje * Lijnloos schuiftroosviceedoor
Knippen idd! Ik zet F in de wipstoel, heb ik ook 2 handen vrijquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zo handig ben ik niet haha dat ik twee handen vrij heb. Zal het eens proberen als ik m tegen de rugleuning van de bank parkeer
Mag je al nagels knippen dan? Weer wat geleerd!
En ik ben zo blij met dit forum, ik denk dat ik Rapley anders al lang opgegeven had, al die regeltjes waar het CB mee komt...quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:42 schreef Sara82 het volgende:
Net terug van het CB. Prikken zitten er in. En met 58 70 cm en 5050 8000 gr wandelt T J vrolijk verder over de middelste -1 lijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 15-12-2015 13:29:27 ]
Ik vind dat we ons aan het budget moeten houdenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:39 schreef Mariposas het volgende:
Selvaria wow! Jij gaat echt voor het tofste SS cadeau, de sleutels van je huis!
Buiten de randstad kosten huizen toch geen drol?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind dat we ons aan het budget moeten houden
Huizen hier in Enschede vallen net binnen budget. En geen verzendkosten, dat scheelt ook weer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind dat we ons aan het budget moeten houden
Als je ze niet verbouwt valt het wel meequote:Op dinsdag 15 december 2015 14:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Buiten de randstad kosten huizen toch geen drol?
Dat is wel een goed idee, je vergeet ook weer zóveel. Net in de auto probeerde ik me voor de geest te halen hoe N. 'vroeger' ook al weer deed (blik, geluid, wat deed ze eigenlijk de hele dag behalve huilen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:04 schreef faptist het volgende:
Selvaria,
Je lijkt wel een superheld. Awesome. Schrijf je dit soort dingen ook weleens op? Ik wel.
In een leuk boekje. lijkt me wel leuk voor later als ze groot is.
Hoe verschrikkelijk ik het vond om de eerste keer uit te gaan.. op welke gekke plek ik haar gevoed of verschoond heb.. en dit soort gekkigheidjes dus.
Je SS-cadeau is wel HUGE zo.
Ik heb nu echt spijt dat ik niet heb meegedaan. Volgende keer ben ik er bij
Ik heb half in mijn achterhoofd ooit eens al mijn posts hier in een document te plakken. Dan heb je al een heel verslag lijkt me zo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:10 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, je vergeet ook weer zóveel. Net in de auto probeerde ik me voor de geest te halen hoe N. 'vroeger' ook al weer deed (blik, geluid, wat deed ze eigenlijk de hele dag behalve huilen?) en dat lukte gewoon niet.
Stel ik zou een paar Posts van mezelf willen gebruiken.. Kan ik dat op een bepaalde manier dan nog makkelijk opzoeken? Of moet je dan echt alle topics af?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb half in mijn achterhoofd ooit eens al mijn posts hier in een document te plakken. Dan heb je al een heel verslag lijkt me zo.
Hier nog zo eentje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:19 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben een viesnek, ik steek mijn baby's voeten in m'n mond en zeg haar dat ik d'r tenen op ga eten.
Sjaaks tenen smaken ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef faptist het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje.
Waar ik vies van ben is oorsmeer.![]()
Jaaaa snot peuterenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:51 schreef Selvaria het volgende:
Van mijn kind vind ik niks vies.Oké, poep aan mijn vingers was ik er wel af in tegenstelling tot een andere viesnek hier (
), maar ik walg er niet van of zo. Ik maak er zelfs een sport van om Groot Snot uit haar neus te peuteren en te bewonderen.
En voetjes zijn een ware delicatesse.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef Selvaria het volgende:
Mijn sleutels zijn inderdaad bij DaD.
ik moet zeggen dat ik de poepluiers van mijn baby ook niet zo fijn vind, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik moest vandaag een andere baby verschonen, want poepluier. Ik von het zo walgelijk.
Wat vrijgeefs van je!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef Selvaria het volgende:
Mijn sleutels zijn inderdaad bij DaD.
Hóe noem je mijn riante villa?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat had je echt niet hoeven doen, Selvaria, een vakantiehuisje geven voor SS. Veel te gek, joh!.
Ik heb dat dus serieus gedaan. Elk jaar plak ik alles onder elkaar en daar maak ik dan een verslagje van (samen met FB berichten en met de foto's er naast). Ik ben al lang blij dat ik ze nu allemaal in 1 topic heb dus dit jaar wordt een makkiequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb half in mijn achterhoofd ooit eens al mijn posts hier in een document te plakken. Dan heb je al een heel verslag lijkt me zo.
Wat tof! En wat een werk - gok ik - of hou je het goed bij?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb dat dus serieus gedaan. Elk jaar plak ik alles onder elkaar en daar maak ik dan een verslagje van (samen met FB berichten en met de foto's er naast). Ik ben al lang blij dat ik ze nu allemaal in 1 topic heb dus dit jaar wordt een makkie
Peanuts jonguh! Ik verschoonde vanavond 10 volwassenenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik moest vandaag een andere baby verschonen, want poepluier. Ik von het zo walgelijk.
https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:37 schreef faptist het volgende:
[..]
Stel ik zou een paar Posts van mezelf willen gebruiken.. Kan ik dat op een bepaalde manier dan nog makkelijk opzoeken? Of moet je dan echt alle topics af?
<geen computergeleerde>
Was het zonder de hydrofielen ook huilen? Bij ons liggen beide jongens graag met hun bol tegen het hout. De oudste heeft zelfs nog een tijdje zijn hoofd gebonkt, dat vond hij om de een of andere reden fijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:39 schreef Mariposas het volgende:
Doe mij ook maar die koffie.Hoewel L makkelijk getroost kon worden vannacht, kon ik totaal niet weer in slaap vallen. Heb nog zeker een uur wakker gelegen.
L kruipt 's nachts steeds via z'n rug helemaal van onderaan z'n ledikant naar boven, tot hij niet verder kan. En dan is het huilen.Hebben al hydrofielen tegen de spijlen aan, dus pijn zal 't niet echt doen. Zou dit een goede oplossing zijn?
[ afbeelding ]
Baby in Tula, schone onderbroek en broek aan. Overige kleding pakken. Zitten met gestrekte benen, baby op je benen leggen en de rest aan doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef silliegirl het volgende:
Hoe krijgen jullie jezelf aangekleed op extreme- plakbaby dag? Ik krijg m'n tanden niet eens gepoetst en ik heb onder luid gekrijs net mn lenzen kunnen ingooien (wat moest, anders kan ik mn kind niet zien).
1stGirl; wat voor afspraak heb je? Succes in ieder geval!
Nog steeds niet. Ik heb nieuwe gekocht. Qua gewicht ben ik weer pre-zwangerschap, qua figuur echter niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
Draagzak! Goeie, had ik zelf aan kunnen denken.
Ik raak een beetje in paniek als mijn baby ineens veel huilt, want dat doet 'ie normaal nooit. Maarja; plakdagen horen er vast bij.
Over aankleden; wanneer pasten jullie weer in je pre-zwangerschapsbroeken? Ik ben in de fase aanbeland dat ik die weer aan wil, maar ze zijn te klein
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:45 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik heb nieuwe gekocht. Qua gewicht ben ik weer pre-zwangerschap, qua figuur echter niet.
Estrys, ik heb geen idee. Ik zou er ook niet gerust op zijn.
Plotseling hoge koorts is foute boel, dat weet ik zeker. Verder durf ik het niet te zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:54 schreef Estrys het volgende:
Ik weet dat hier moeders zijn geweest met een koortslip dus vandaar mijn vraag hier eerst maar eens
Ik paste er 2 weken na de bevalling weer in. Maar om nou te zeggen dat het heel charmant was... M'n zwembad hoefde niet meer mee naar het zwembad zeg maar. Dus toch een maat groter gekocht.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
Ik raak een beetje in paniek als mijn baby ineens veel huilt, want dat doet 'ie normaal nooit. Maarja; plakdagen horen er vast bij.
Over aankleden; wanneer pasten jullie weer in je pre-zwangerschapsbroeken? Ik ben in de fase aanbeland dat ik die weer aan wil, maar ze zijn te klein
Neem mij niet als referentiekader, want ik denk meteen weer. Maar pas na een week geprobeerd geloof ik. Mijn figuur was zwanger niet echt veranderd, alleen een buik. Heupen had ik toch alquote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mama, hallo wereld!
Maar Inge, je krijgt er zoveel voor terugquote:Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef ingee het volgende:
Maar wat wilde ik verder kwijt:
Estrys, naar dat! Ik snap die mensen niet, dan blijf je toch lekker uit de buurt van baby's?
MC: bellen als je je afvraagt of het heel misschien eens tijd is om te bellen, IOW: gewoon nu?
Edit- of daarstraks natuurlijk. Ik loop achter...
Zwangerschapskilo's: ik heb ze alle 10 nog.
Aankleden met plakbaby: Alleen indien noodzakelijk?
Ik krijg bezoek. Maar die ontvang ik wel in mn badjas ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef ingee het volgende:
Aankleden met plakbaby: Alleen indien noodzakelijk?
De laatsten kwamen bij ons toen Sjaak 8 maanden wasquote:Op woensdag 16 december 2015 14:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek. Maar die ontvang ik wel in mn badjas ofzo.
Komt er btw ooit een eind aan kraambezoek? Ik ben er nog bijna dagelijks zoet mee.
Ja bij een derde kind komen ze niet meerquote:Op woensdag 16 december 2015 14:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek. Maar die ontvang ik wel in mn badjas ofzo.
Komt er btw ooit een eind aan kraambezoek? Ik ben er nog bijna dagelijks zoet mee.
Bij mijn eerste paste ik in de kraamweek weer in mijn oude broeken. Zat niet comfortabel door de hechtingen, maar het paste wel. Bij de jongste was het niet zo'n feestquote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
Ja, is wel een mogelijkheid. Ik voel dagelijks, maar nog steeds 0 tanden bij 10 maandenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:38 schreef Estrys het volgende:
Misschien komt het door iets van tandjes/kiesjes Phaidra? Hoewel paar weken wel lang is daarvoor.
Zinkolie doet wonderen bij vaak poepen en kapotte billen!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, is wel een mogelijkheid. Ik voel dagelijks, maar nog steeds 0 tanden bij 10 maanden. Misschien komen er 8 tegelijk door!!
![]()
Hij poept ook gewoon erg veel, gister 6x. Dan is het na de nacht redelijk bijgetrokken, maar na steeds weer billen poetsen krijgt het geen tijd om écht goed te genezen.
ik moest laatst nog aan je denken .. en dat dit misschien wel iets is voor je: hair repair spray . werkt ideaal.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:17 schreef Estrys het volgende:
De oudste is spelen, J slaapt op de bank en A ligt al twee uur in zijn bed. Ik verveel me dood
O Thanks. Maar mijn kapster had een of ander wonder middel. Kost je een rib maar heb je geen droog haar meerquote:Op woensdag 16 december 2015 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moest laatst nog aan je denken .. en dat dit misschien wel iets is voor je: hair repair spray . werkt ideaal.
wat dan ?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
O Thanks. Maar mijn kapster had een of ander wonder middel. Kost je een rib maar heb je geen droog haar meer
Fibreplex van schwarzkopf. Maar dat is volgens mij iets wat bedoeld is in combinatie met het kleuren van je haar. Aangezien ik dat iedere maand doequote:
Ik snap het en voel met je mee. Had zo'n zelfde issue twee weken terug met koortslip bij schoonmoeder. Voelde me zo rot.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Alles voor je kind heToch gebeld maar in principe wat ik ook al gelezen had op internet. In de gaten houden of hij blaasjes krijgt of ziek wordt, koorts etc en dan meteen aan de bel trekken.
Ik baal als een stekker hiervan. echt.![]()
*googlen gaat .. hier ook een notoire haarkleurderquote:Op woensdag 16 december 2015 15:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Fibreplex van schwarzkopf. Maar dat is volgens mij iets wat bedoeld is in combinatie met het kleuren van je haar. Aangezien ik dat iedere maand doe
Hier momenteel dezelfde paniek paranoia. We slepen elkaar er wel doorheen komende 2 weken. Goed?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Alles voor je kind heToch gebeld maar in principe wat ik ook al gelezen had op internet. In de gaten houden of hij blaasjes krijgt of ziek wordt, koorts etc en dan meteen aan de bel trekken.
Ik baal als een stekker hiervan. echt.![]()
Hij wisselt alles lekker af. Gisteren heeft hij de hele dag niet geslapen, en momenten met pijn en krijsen afgewisseld met heerlijke lachmomentjes. Het volgt elkaar snel op.quote:
*Paniek paranoia boks.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier momenteel dezelfde paniek paranoia. We slepen elkaar er wel doorheen komende 2 weken. Goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |