abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158211849
IMA O+
  zondag 13 december 2015 @ 12:29:03 #27
409579 LuDann
All the way
pi_158212091
IMA, die blik op het laatst. O+ haha. Superlief.

Selvaria, wat fijn dat je zo'n goede nacht had! *O*

Die roti was een recept van de Allerhande Box (een soort HelloFresh idee). Dat zijn allemaal simpele recepten die hooguit 30 minuten kosten. Mij gaat dat prima af maar mijn man die moet er dan weer allemaal dingen bij verzinnen om zo'n recept te 'verbeteren' terwijl hij het basis idee van koken amper onder de knie heeft. De roti was een voorbeeld, hij doet helaas hetzelfde met simpele recepten waardoor het resultaat niet te vreten is. Het enige wat hij goed kan klaarmaken is schnitzel. En dan ook alleen schnitzel he, verder niks erbij. Toen hij alleen woonde was dat vaak alles wat hij at. 4 schnitzels. Elke dag. :')

fap: misschien is zo'n lijstje maken wel een goed idee, om eens te vergelijken wie wat doet. Dat bewaar ik voor de volgende keer dat de verhoudingen weer scheef trekken. :')
pi_158212172
Ima O+
En Malteser *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 13 december 2015 @ 12:37:39 #29
409579 LuDann
All the way
pi_158212287
Mensen, help me out. :o Kan een baby later nog rode haartjes krijgen? Of is dit meer blond aan het worden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158212888
Ik zal ons even voorstellen. Ik denk dat ik namelijk toch wel wat aan dit forum heb, als is het maar een soort van herkenning.

Op 20 oktober 2015 is Ian geboren na 36 weken en 6 dagen in mijn buik gezeten te hebben. Ons eerste kindje. Het is echt de liefste en mooiste baby die ik ooit gezien heb O+

Ik was heel blij de eerste weken. Het was heel erg wennen, maar we hadden een erg tevreden kereltje. Ik had een overproductie aan melk. Hij kon alles niet zo goed verwerken, maar kwam gruwelijk goed aan. Zo rond mijn uitgerekende datum begon Ian ook heel veel pijn te krijgen. Ik weet niet waar hij pijn heeft, maar na of tijdens een voeding of gewoon tijdens zijn slaap begint hij te brullen en te krijsen en dat gaat heel de dag door. Ik dacht dat het lag aan de grote hoeveelheid voeding. De overproductie heb ik echter nu onder controle, maar het krijsen gaat maar door. Gelukkig gaat het 's nachts redelijk goed, waardoor ik mezelf wel goed kan opladen (d0/h, hij is kapot natuurlijk). Maar het is zo verschrikkelijk om je mannetje te zien lijden.

Afgelopen donderdag werd Ian opeens enorm benauwd (piepen, onregelmatig ademen en af en toe er in blijven hangen en enorm hees). Ik heb direct de HA gebeld en die heeft hem doorverwezen naar het ziekenhuis. Onder het mom van pseudo kroep werd hij een nachtje voor observatie opgenomen. Natuurlijk had hij in het ziekenhuis nergens last van en vrijdagochtend toen we net 5 minuten thuis waren begon het krijsen weer. Pseudo Kroep geloof ik niet, maar wat wel? Ik ben zo ontzettend wanhopig.

Ik wil zeker niet klagen, maar dan weten jullie beetje van mijn situatie. En hop, vandaag gaat het eigenlijk best goed. Ik heb zelfs tijd om een heel verhaal te typen!
Voor alle moeders hier in moeilijke tijden: :* . Ik leef met jullie mee.

Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_158213082
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 12:37 schreef LuDann het volgende:
Mensen, help me out. :o Kan een baby later nog rode haartjes krijgen? Of is dit meer blond aan het worden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is Wolk nou? R leek eerst ook meer bruin.

1stgirl, heftig! Genoeg dames hier (helaas) met ervaring met koenelkallergie en verborgen reflux. Is daar al naar gekeken?
pi_158213137
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 08:11 schreef mousemicky het volgende:
Gut, het zit Sjaak ook niet mee he :'(
LuDann, let je op jezelf? Je hoeft geen superwoman te zijn he? Ik ben als ik jouw verhalen hoor elke keer weer zo blij met mijn vriend. Hij is sowieso 1 dag alleen met de kinderen thuis, en in het weekend doen we 50/50, en hij kookt, met behulp van een flinke verzameling kookboeken en de appie app inmiddels net zo goed als ik (ook dank hiervoor aan scouting, en mijn schoonmoeder ;)).

F had gisteren een huildag. Dat was al een tijdje geleden, dus ik was even niet blij. Gelukkig deed ie s ochtends ook dit (ik hoop dat ie t doet?)

[ link | afbeelding ]

O, en ik kreeg heel leuk nieuws: mijn beste vriendin is zwanger van een jongetje (na 2 meiden). Een speelmaatje voor F O+
Giebel F O+
  zondag 13 december 2015 @ 13:23:37 #33
409579 LuDann
All the way
pi_158213329
Jeetje 1stgirl, wat heftig allemaal. Wat inge zegt, is er al onderzocht of het reflux is, heb je al geprobeerd koemelvrij te eten?

quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef ingee het volgende:

[..]

Hoe oud is Wolk nou? R leek eerst ook meer bruin.

Echt? Die knalrooie van jou? :o Ze is nu 4 maanden. Ik vind rood haar O+ !
pi_158213471
Oh 1stgirl wat naar om te lezen dat het huilen nog niet minder is ;(

Mijn mannen zijn wezen zwemmen O+ zo schattig. Vooral mijn man heeft genoten van de activiteit samen. We gaan zo naar Laren naar de markt maar mijn man is zo traag.. Had er allang willen zijn. Hij is nu even met de hond fietsen :+
  zondag 13 december 2015 @ 13:37:05 #35
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158213619
Ima,
O+ O+
Zo lief! Wat heeft ze een tof pakje aan!
Mag ik vragen van welk merk hij is? :@

Rosse haartjes
Ro was na een maand ook rossig, maar is nu echt donkerbruin.
Haar ogen zijn nog steeds blauw (8,5 maand). Iets dat ik bijzonder vind gezien wij alle twee bruine ogen hebben.

1stgirl,
Welkom! Ik had je zo graag een goed advies willen geven, maar waarschijnlijk heb je alles wel geprobeerd.
KMA, reflux dan wel niet verborgen is allemaal waarschijnlijk wel onderzocht?

Malteser,
Jij had toen toch eens dat filmpje geplaatst van je baby die zo overstuur was? Of was dat pinq?
Ik hoop zo dat er iemand is die je kan helpen, 1stgirl.
Het is sowieso heel leuk dat je mee komt posten. Wat heb je een práchtig ventje! Welkom!

..en ik ben zo teleurgesteld in bol.com
Stofzuigerrobot besteld, maar die was al open geweest dus ik wil hem terug sturen voor een nieuwe. Kan ik niet op achteraf betalen klikken dus contact met klantenservice. Ben er nu al 27 uur mee bezig. Ben het zo zat.
En ja hoor.. Uitverkocht. Just my luck.
Moet ik toch hulp gaan vragen aan familie terwijl ik dacht het zo te kunnen redden en lekker lelijk zien kon zijn :'(
(Pyjama, geen bh of makeup en overvolle bank + tafel). Zucht.
pi_158214489
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Herkenbaar, maar probeer ajb wel iets van hulp te vragen in je omgeving... kan soms heel heavy zijn.
Hulp vragen doe ik wel, als het écht nodig is. Zoals vorige week toen ik moest werken en mijn vriend ziek thuis was op een niet-kdv dag. Maar ik vind dat ons kind ons probleem is en niet dat van anderen. (Dat wil niet zeggen dat ik afkeur wat anderen doen!)
We hebben het er samen thuis wel over, hoor. Het is nu even niet anders, schouders eronder, verstand op nul en doorgaan. Ik moet hem nu ontzien, anders gaat hij echt onderuit en dan red ik het niet meer voor ons alledrie.

Lekker, Cassandra en Shopaholic, dat jullie langer konden slapen.

Beterschap voor Sjaak, en voor faptist. En bol is soms stom, ik had laatst ook zoiets.

Een goed congres voor Saskia en een fijne nacht voor Selvaria! En ook wat aaneengesloten uren slaap voor LuDann!

1stgirl, welkom. Trek goed aan de bel als je het idee hebt dat er wat anders speelt. Bij ons heeft het 7 maanden geduurd voor er KMA geconstateerd is, en nu gaan we langzaamaan de goede kant op.

Vandaag overdag heb ik trouwens zo'n lieve, gemakkelijke baby! O+ Hij slaapt goed, zit te smikkelen van zijn eten, heeft heerlijk gespeeld en het konijn geaaid (geknepen, 't maffe beestje gaf geen krimp, de schat). Ik geloof dat we mogen stellen dat we daadwerkelijk koemelkvrij brood gevonden hebben, want vandaag was de derde introductiedag en zijn huid, spugen en gedrag is prima! *O*
Straks het lot tarten en even naar de kerstmarkt hier in het dorp... 8-)
  zondag 13 december 2015 @ 14:29:52 #37
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158215058
hoeraaaaaaa voor het goed reageren op het brood! Hij vond het toch ook zo lekker?
*O* *O*
pi_158215187
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:23 schreef LuDann het volgende:
Jeetje 1stgirl, wat heftig allemaal. Wat inge zegt, is er al onderzocht of het reflux is, heb je al geprobeerd koemelvrij te eten?

[..]

Echt? Die knalrooie van jou? :o Ze is nu 4 maanden. Ik vind rood haar O+ !
Hier, met 2 1/2 maand, ook nog niet zo uitgesproken rood.

SPOILER
pi_158215321
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:29 schreef faptist het volgende:
hoeraaaaaaa voor het goed reageren op het brood! Hij vond het toch ook zo lekker?
*O* *O*
Ja! Hij vindt het heerlijk. Om de hoeveelheid op te bouwen kreeg hij elke dag een stukje meer. Bijna alles verdween naar binnen en bijna niks op de grond :9
  zondag 13 december 2015 @ 14:53:37 #40
409579 LuDann
All the way
pi_158215523
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:36 schreef ingee het volgende:

[..]

Hier, met 2 1/2 maand, ook nog niet zo uitgesproken rood.

SPOILER
Popke. O+

Daar valt het inderdaad mee. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat kleuren. Ik vond het zelf al een beetje rood, man riep heel hard van niet. Maar schoonouders gisteren viel het ook op. D'r wenkbrauwen lijken ook rossig.

Hebben jullie redheads in de familie?
pi_158216344
MM en IMA wat een prullekes O+

1stGirl :*

Vraagje.. M. kon heel goed haar hoofd omhoog houden bij het op de buik liggen maar nu ineens (sinds 2 weken ofzo) niet meer. Ze zakt snel in en verplaatst haar handjes waardoor ze steeds met haar gezicht weer naar beneden gaat en zichbaar veel moeite moet doen om haar hoofd omhoog te houden. Hier lees ik vanalles over faceslides en irl zie ik kleinere baby's het veel beter doen. Heb ik gewoon een slome of moet ik me zorgen maken? :@ :D
pi_158216420
Hoe oud is ze kazy?
N. vond het eerst ook makkelijker om op haar armen te leunen, nu doet ze ze meer naar de zijkant waardoor haar hoofd ook minder ver omhoog komt. Maar ze is wel bezig met supermannen en proberen zich af te zetten en de facesliden, dus ze doet ook nieuwe dingen. Dus het zal wel goed zijn.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 13 december 2015 @ 15:36:41 #43
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158216581
L is volgens mij echt de sloomste van allemaal hoor. :P hij rolt nog steeds niet. Wel 2 x per ongeluk gedaan. Maar hij ontwikkelt zich wel, en het is nog allemaal binnen de normen dus ik maak me geen zorgen. Hij probeert nu van z'n rug naar buik te rollen en hij is ook veel bezig met crunches. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 13 december 2015 @ 15:39:55 #44
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158216699
Schattig filmpje IMA! Gillen als een meisje wordt hier ook gedaan. Denk nog steeds elke keer dat er Groot Drama is maar zolang hij niet huilt zal dat wel niet zo zijn. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158216870
L is toch maar een paar weken ouder dan N? N rolt ook echt niet hoor, zelfs niet per ongeluk.
Wel heeft ze net 10 cm vooruit gefaceslide, de eerste eigen voortbeweging!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zondag 13 december 2015 @ 16:24:26 #46
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158217846
Rollen? Neu, niet echt. Al vindt F het wel een leuk spelletje als je m een beetje helpt. Maar goed, ik heb geen hoge verwachtingen, peuter was ook een trage (rollen met 7? maanden, tijgeren met 11, kruipen met 14, lopen met 20)...
pi_158218041
Mijn lichaam heeft een manier gevonden om van de overtollige 5 kilo af te komen... :( iets met op de wc en groen zien.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 13 december 2015 @ 16:34:11 #48
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158218106
Bwuh, beterschap Estrys. Ik ben ook niet echt lekker. Opgezette klieren in mn nek, en algeheel slap en lamlendig. Vandaag dus opgestaan met peuter om 7 uur, toen om half 10 vriend wakker gaan maken, en toen weer zelf in bed gedoken tot 2 uur.

Inmiddels wel weer op, en de kerstboom versierd. Peuter heeft geholpen, en F vindt de lichtjes wel mooi geloof ik O+
pi_158219195
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 13:37 schreef faptist het volgende:
Ima,
O+ O+
Zo lief! Wat heeft ze een tof pakje aan!
Mag ik vragen van welk merk hij is? :@

Rosse haartjes
Ro was na een maand ook rossig, maar is nu echt donkerbruin.
Haar ogen zijn nog steeds blauw (8,5 maand). Iets dat ik bijzonder vind gezien wij alle twee bruine ogen hebben.

1stgirl,
Welkom! Ik had je zo graag een goed advies willen geven, maar waarschijnlijk heb je alles wel geprobeerd.
KMA, reflux dan wel niet verborgen is allemaal waarschijnlijk wel onderzocht?

Malteser,
Jij had toen toch eens dat filmpje geplaatst van je baby die zo overstuur was? Of was dat pinq?
Ik hoop zo dat er iemand is die je kan helpen, 1stgirl.
Het is sowieso heel leuk dat je mee komt posten. Wat heb je een práchtig ventje! Welkom!

..en ik ben zo teleurgesteld in bol.com
Stofzuigerrobot besteld, maar die was al open geweest dus ik wil hem terug sturen voor een nieuwe. Kan ik niet op achteraf betalen klikken dus contact met klantenservice. Ben er nu al 27 uur mee bezig. Ben het zo zat.
En ja hoor.. Uitverkocht. Just my luck.
Moet ik toch hulp gaan vragen aan familie terwijl ik dacht het zo te kunnen redden en lekker lelijk zien kon zijn :'(
(Pyjama, geen bh of makeup en overvolle bank + tafel). Zucht.

Dat was Mariposas ;).

Zonde van het gedoe met Bol. Enne, moet jij voor familie make-up op? Ziek is ziek hoor! Als ze je zonder niet knap vinden, kijken ze maar de andere kant op!
pi_158219579
Kleine jompel: na een weekje pauze ivm gefrustreerde baby nu weer een flesje gegeven om te oefenen. Dr Browns van de keer. Zonder huils 35 ml uit gedronken *O* .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')