Herkenbaar, maar probeer ajb wel iets van hulp te vragen in je omgeving... t kan soms heel heavy zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:07 schreef Hupje het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om de boevenstreken van je kat, LuDann. Als je niet zo moe was en niet zoveel tijdgebrek had, zou het aandoenlijk zijn. En goed dat je voor jezelf opkomt![]()
Haren trekken doet J wel eens, maar hij oefent liever zijn toekomstige beroepen(?) : tandarts en plastisch chirurg.
Mannen... tja. De mijne gaat op allerlei fronten niet zo lekker op het moment, dus ik trek de kar en regel voor drie. Alleen doe ik naar de buitenwereld alsof het beter verdeeld is, omdat ik het stom vind om dat te zeggen![]()
Ahhh nee he? Is de stempelkaart van Sjaak nog niet vol. Balen dat er dan ook gelijk zo ruk geslapen wordt zeg....quote:Op zondag 13 december 2015 07:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jeuj voor slaap voor Shop
Wij denken dat ons Sjakie de zesde ziekte heeft. Nu voor de 3e dag koorts en hij krijgt nu vlekjes in zijn gezicht. Zijn nekje en romp hebben we nog niet bekeken, hij is nu eerst aan het eten.
Wederom een prutnacht, ik heb ieder uur gezien (soms meerdere keren).
Hier zijn toch ook baby's die de zesde ziekte gehad hebben? Hoe waren jullie kinderen er onder?
Yup, zzp'er he.. omdat ik 3 dagen weg was is er van alles blijven liggen.quote:Op zondag 13 december 2015 08:38 schreef Krisvc het volgende:
Saskia, fijn dat alles zo goed is gegaan. Enne, werken op zondag?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn dat het zo gaat, Cholula.
Ik had in principe afgesproken dat mijn man 1 keer per week zou gaan koken. Na 3 rampzalige pogingen waarbij mijn man 3 uur (echt, zonder overdrijven he! 3 UUR) in de keuken stond te vloeken om een of ander misbaksel af te leveren en de keuken een slagveld was met gewoon letterlijk schade aan mijn pannen... heb ik het maar weer overgenomen. Misschien dat hij het kan leren maar ik ben niet bereid als proefkonijn te dienen.
Per ongeluk van roti soep weten te maken, HOE DAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 13-12-2015 16:59:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 12:37 schreef LuDann het volgende:
Mensen, help me out.Kan een baby later nog rode haartjes krijgen? Of is dit meer blond aan het worden?
Hoe oud is Wolk nou? R leek eerst ook meer bruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1stgirl, heftig! Genoeg dames hier (helaas) met ervaring met koenelkallergie en verborgen reflux. Is daar al naar gekeken?
Giebel Fquote:Op zondag 13 december 2015 08:11 schreef mousemicky het volgende:
Gut, het zit Sjaak ook niet mee he![]()
LuDann, let je op jezelf? Je hoeft geen superwoman te zijn he? Ik ben als ik jouw verhalen hoor elke keer weer zo blij met mijn vriend. Hij is sowieso 1 dag alleen met de kinderen thuis, en in het weekend doen we 50/50, en hij kookt, met behulp van een flinke verzameling kookboeken en de appie app inmiddels net zo goed als ik (ook dank hiervoor aan scouting, en mijn schoonmoeder).
F had gisteren een huildag. Dat was al een tijdje geleden, dus ik was even niet blij. Gelukkig deed ie s ochtends ook dit (ik hoop dat ie t doet?)
[ link | afbeelding ]
O, en ik kreeg heel leuk nieuws: mijn beste vriendin is zwanger van een jongetje (na 2 meiden). Een speelmaatje voor F
Echt? Die knalrooie van jou?quote:Op zondag 13 december 2015 13:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Hoe oud is Wolk nou? R leek eerst ook meer bruin.
Hulp vragen doe ik wel, als het écht nodig is. Zoals vorige week toen ik moest werken en mijn vriend ziek thuis was op een niet-kdv dag. Maar ik vind dat ons kind ons probleem is en niet dat van anderen. (Dat wil niet zeggen dat ik afkeur wat anderen doen!)quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Herkenbaar, maar probeer ajb wel iets van hulp te vragen in je omgeving... kan soms heel heavy zijn.
Hier, met 2 1/2 maand, ook nog niet zo uitgesproken rood.quote:Op zondag 13 december 2015 13:23 schreef LuDann het volgende:
Jeetje 1stgirl, wat heftig allemaal. Wat inge zegt, is er al onderzocht of het reflux is, heb je al geprobeerd koemelvrij te eten?
[..]
Echt? Die knalrooie van jou?Ze is nu 4 maanden. Ik vind rood haar
!
Ja! Hij vindt het heerlijk. Om de hoeveelheid op te bouwen kreeg hij elke dag een stukje meer. Bijna alles verdween naar binnen en bijna niks op de grondquote:Op zondag 13 december 2015 14:29 schreef faptist het volgende:
hoeraaaaaaa voor het goed reageren op het brood! Hij vond het toch ook zo lekker?
![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 14:36 schreef ingee het volgende:
[..]
Hier, met 2 1/2 maand, ook nog niet zo uitgesproken rood.
Popke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar valt het inderdaad mee. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat kleuren. Ik vond het zelf al een beetje rood, man riep heel hard van niet. Maar schoonouders gisteren viel het ook op. D'r wenkbrauwen lijken ook rossig.
Hebben jullie redheads in de familie?
Dat was Mariposasquote:Op zondag 13 december 2015 13:37 schreef faptist het volgende:
Ima,
![]()
![]()
Zo lief! Wat heeft ze een tof pakje aan!
Mag ik vragen van welk merk hij is?![]()
Rosse haartjes
Ro was na een maand ook rossig, maar is nu echt donkerbruin.
Haar ogen zijn nog steeds blauw (8,5 maand). Iets dat ik bijzonder vind gezien wij alle twee bruine ogen hebben.
1stgirl,
Welkom! Ik had je zo graag een goed advies willen geven, maar waarschijnlijk heb je alles wel geprobeerd.
KMA, reflux dan wel niet verborgen is allemaal waarschijnlijk wel onderzocht?
Malteser,
Jij had toen toch eens dat filmpje geplaatst van je baby die zo overstuur was? Of was dat pinq?
Ik hoop zo dat er iemand is die je kan helpen, 1stgirl.
Het is sowieso heel leuk dat je mee komt posten. Wat heb je een práchtig ventje! Welkom!
..en ik ben zo teleurgesteld in bol.com
Stofzuigerrobot besteld, maar die was al open geweest dus ik wil hem terug sturen voor een nieuwe. Kan ik niet op achteraf betalen klikken dus contact met klantenservice. Ben er nu al 27 uur mee bezig. Ben het zo zat.
En ja hoor.. Uitverkocht. Just my luck.
Moet ik toch hulp gaan vragen aan familie terwijl ik dacht het zo te kunnen redden en lekker lelijk zien kon zijn![]()
(Pyjama, geen bh of makeup en overvolle bank + tafel). Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |