Wil je een peuter lenen? Of eentje van zes?quote:Op maandag 14 december 2015 13:43 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb een slaapbaby vandaag. Ik verveel me
Breng ze maar allebei!quote:Op maandag 14 december 2015 13:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wil je een peuter lenen? Of eentje van zes?lekker lego'en
had dat dan gedaanquote:Op maandag 14 december 2015 13:36 schreef Estrys het volgende:
O ja Cassandra hadden wij je hier ook kunnen vertellen van dat recept
Lijndie van jullie lijkt heel erg op onze weggelopen kat.
Ze zijn toch al niet meer in nieuwstaatquote:Op maandag 14 december 2015 14:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Breng ze maar allebei!ik garandeer alleen niet dat je ze in nieuwstaat terugkrijgt
Ja hoi kom ik weer met mijn borstvoedingskind met KMA.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef 1stGirl het volgende:
Dank voor jullie lieve berichtjes. KMA is min of meer uitgesloten door CB omdat ik volledig BV geef. Ik weet niet of dat waar is, maar ik hou het nog wel in mijn achterhoofd in ieder geval.
Wat mijn moeder denkt is verborgen reflux en daar zit wel wat in. Ook een aantal dingen kloppen dan weer niet... Woensdag gaan we naar de kinderarts en dan wil ik dit bespreken. Ik ben al vanaf vrijdag filmpjes aan het maken van pijnmomenten zodat ik iets kan laten zien wanneer meneer besluit om weer alleen lief te lachen naar de dokter (ze ziet er dan ook wel erg goed uit...)
Over kolven. Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan dat ik ook maar weinig hoeveelheden kolf. Net of mijn borsten dichtklappen. Ik heb me daar ook druk over gemaakt maar heb me nu bij neergelegd. Ik ga alleen wel over op kv als mijn verlof voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Had hier overheen gelezen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
(En nu vraag ik me ineens af hoe het met LuDann en haar huisarts is)
Dat staat mij ook bij... dat 1 en 2 voor 0-6 en 6-12 maanden is en alles daarna dreumes- en peutermelk gelul is... Which reminds me: dan zouden wij binnenkort ook over "moeten" op 2... Eens kijken hoe we dat gaan doen, we hebben nu de comfortvoeding ivm het spugen en krampjes. Maar spugen is nog steeds dus vraag me af of dat straks nog zo zal zijn...quote:Op maandag 14 december 2015 15:42 schreef Hupje het volgende:
Faptist, ik heb er geen verstand van (van onze dieetvoeding is geen nr 1 of 2), maar ik dacht dat 1 en 2 wel zinvol waren en de nummers daarna niet.
Je kunt altijd nr. 2 van standaard pakken en dan los johannesbroodpitmeel (liefst biologisch, van Tammi) toevoegen. Dan kan je ook zelf kijken hoeveel je moet toevoegen. Wij zitten ondertussen op de helft van de aanbevolen hoeveelheid. Zonder kan Sjaak nog niet, maar hij hoeft niet meer zo heel veel.quote:Op maandag 14 december 2015 15:59 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat staat mij ook bij... dat 1 en 2 voor 0-6 en 6-12 maanden is en alles daarna dreumes- en peutermelk gelul is... Which reminds me: dan zouden wij binnenkort ook over "moeten" op 2... Eens kijken hoe we dat gaan doen, we hebben nu de comfortvoeding ivm het spugen en krampjes. Maar spugen is nog steeds dus vraag me af of dat straks nog zo zal zijn...
Wij geven Nutrilon 2, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar verder niet heel kritisch over na heb gedacht. Nummer 3, 4 etc. Ga ik niet geven omdat dat inderdaad onzin schijnt te zijn. Ik durf niet te zeggen of dat voor 2 ook geldt.quote:Op maandag 14 december 2015 15:21 schreef faptist het volgende:
Selvaria,
Welke nutrilon geef je? 1 of 2?
Kan me nog zo voor de geest halen dat er hier iemand was die een onderzoek had gepost over de onzin van opvolgmelk. Dat 1 de beste was en de andere alleen maar bedacht waren, zodat ze reclame mochten maken ofzoiets?
Ik vraag het omdat dit bovenstaande steeds in m'n gedachten blijft en ik toch een beetje wil gaan beginnen met kV.
quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Een nasleep van de bevalling-vraagje:Ik heb wel een knip gehad. Geen idee wanneer ik er last van kreeg, maar het is nog flink lang gevoelig geweest en het bloedde ook af en toe. Ik denk dat het pas een paar maanden beter is, en het is al bijna 9 maanden geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met onderhuidse dikte?quote:Op maandag 14 december 2015 16:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb wel een knip gehad. Geen idee wanneer ik er last van kreeg, maar het is nog flink lang gevoelig geweest en het bloedde ook af en toe. Ik denk dat het pas een paar maanden beter is, en het is al bijna 9 maanden geleden.
Nee, volgens mij zonder onderhuidse dikte. Wel was het dikker dan normale huid, best een tijdje ook nog. Ik werd er nog lang aan herinnerd zeg maarquote:Op maandag 14 december 2015 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met onderhuidse dikte?. Ik kan het van Billie niet herinneren. Deze pijn vergeet ik niet
. Ik mag iig langskomen morgen. Baal er wel van.. Werd net lekker mobiel en dan dit.
Is dat zo? Dan heb ik ook weer wat geleerd. En de kinderarts vond dat ik al zo veel wistquote:Op maandag 14 december 2015 17:42 schreef Morretje het volgende:
Als je als moeder optimale darmstatus hebt, gaan de koemelkeiwitten niet over in bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik had haar midden op het kleed gelegd op haar rug. Op de een of andere manier is ze daar naartoe geschoven en heeft ze ook nog ergens een 180 gemaakt.![]()
Volgende keer maar gewoon in de box (ondanks lava) of bij mij in de badkamer in de kinderstoel.![]()
Ach gussiequote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Ikea met babyIkea met baby en peuter
Kinderhoek bij het restaurant en de kinderafdeling
Verder ben ik nu ziekig, en is F ook niet happy. Ik vermoed dat de ontlasting weer dwars zit, krijspartijen en trappelende beentjes, zo zielig![]()
Schone luier, slaapzak aan, drinken, in bed leggen, muziekje aan, welterusten zeggen en over z'n bolletje aaien.quote:Op maandag 14 december 2015 21:09 schreef Cholula het volgende:
Als jullie zeggen dat jullie baby alleen gaat slapen, hoe ziet dat dan eruit?
Uk wil alleen gaan slapen als één van ons erbij is, anders gaat hij gymen in bed.
Is er als eens goed, door iemand met kennis, naar zijn mondje gekeken? Zijn zijn lip- en tongriempje wel ok? Ik zag dat de LK zei dat hij een hoog gehemelte heeft, maar heeft ze je dan ook tips gegeven? Heb je al eens in een andere houding gevoed?quote:Op maandag 14 december 2015 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ligt gewoon aan mijfles gegeven, rustig gedronken, tevreden in slaap gevallen,dat duurde vijf minuten. En nu is G al twintig minuten aan het gillen. Als mijn man de fles geeft is ie heel even onrustig en daarna tevreden.
![]()
Nou eindelijk in coma
Ah top, en thanks. Dat bezig zijn vind ik ook niet zo erg, zolang ze maar niet de boel bij mekaar krijst.quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Mineola het volgende:
Ah Ludann, dat klinkt als uit eten met onze driejarigeMinus het voeden. Maar wel het veel met kind bezig zijn.
Fijn dat het een geslaagd uitje was! Prima locatie voor zo'n eerste keer trouwens, Ikea, goed idee!
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)quote:Op maandag 14 december 2015 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is er als eens goed, door iemand met kennis, naar zijn mondje gekeken? Zijn zijn lip- en tongriempje wel ok? Ik zag dat de LK zei dat hij een hoog gehemelte heeft, maar heeft ze je dan ook tips gegeven? Heb je al eens in een andere houding gevoed?
Sjaak ging op die leeftijd 's avonds clusteren, ook met flesvoeding. Misschien is dat het?quote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja die heeft uitgebreid gekeken. En aan de borst drinkt hij onrustig omdat hij niet goed vacuum kan zuigen en geen grote hap kan maken (kwamen we dus bij de lk achter), aan de fles drinkt hij heel erg rustig. Maar nu was hij na het drinken aan het gillen bij me. Maar mijn man is eindelijk thuis en G is weer/nog steeds ontroostbaar, dat heeft hij nu al 4 avonden op rij, dus ik weet niet helemaal zeker of het aan de voeding ligt of dat hij in een 'sprongetje' zit (morgen negen weken)
Niet zozeer bij mij, gisteren werd hij alleen bij mijn man rustig, zonder voeding. De avond daarvoor heb ik m wel een hele tijd aan de borst gehad.quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak ging op die leeftijd 's avonds clusteren, ook met flesvoeding. Misschien is dat het?
daar ga ik vanuitquote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef ingee het volgende:
Ging het ineens een tijdje super en nu ineens drama?
Dan is het een sprongetje!Ongeacht leeftijd of watdannogges.
(Zeg ik altijd maar tegen mezelf.)
Het is een faaaaase, het gaat voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |