SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1st, wat zwaar. Reflux en KMA al uitgesloten? Is inderdaad ook het eerste waar ik aan denk.![]()
Schoonfamilie. Als ik er dan ziek uit zie kom ik helemaal niet van ze af.quote:Op zondag 13 december 2015 17:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat was Mariposas.
Zonde van het gedoe met Bol. Enne, moet jij voor familie make-up op? Ziek is ziek hoor! Als ze je zonder niet knap vinden, kijken ze maar de andere kant op!
Logisch dat je het fijn vindt dat er nog kraamzorg komt! Het is ook spannend, zo'n kleintje voor het eerst thuis.quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
........
Wij hebben de eerste nacht en dag thuis achter de rug.. 's nachts kwam ze op een gegeven moment elk uurdafuq. Ik was moe vanochtend
. Hoop dat ze vannacht gewoon maar 1x komt (of nouja, 12u/3u/6u). Achteraf denk ik dat het misschien ook gewoon troost zoeken was soms. Nu ligt ze weer constant te krijsen maar ik herken dit gehuil niet, deed ze eerder niet. Maak me wel zorgen of ze genoeg binnen krijgt, we wegen nu niet meer.. maar voor mijn gevoel drinkt ze niet lang genoeg. Luiers zijn nog wel nat.
Hm nja blij als de kraamzorg er morgen is, ook al zijn het maar een paar uurtjes de komende vier dagen, ben toch blij dat er nog heel even iemand meekijkt.
Last van krampjes? Dat komt na een paar weken pas echt opzetten he. Zielig zijn ze dan!quote:Op zondag 13 december 2015 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Beterschap iedereen die zich niet lekker voelt, estrys, faptist, sjaak, mousemicky en wie ik nu nog vergeet.
Ik zag hele schattige filmpjes voorbij komen van MM en IMA en een super schattige N. met muts. *smelt*.
Ik heb verder ook geen goed advies ofzo (n00b hiero), maar wel eenvoor de mama's die het nu of al een tijdje moeilijk hebben.
Wij hebben de eerste nacht en dag thuis achter de rug.. 's nachts kwam ze op een gegeven moment elk uurdafuq. Ik was moe vanochtend
. Hoop dat ze vannacht gewoon maar 1x komt (of nouja, 12u/3u/6u). Achteraf denk ik dat het misschien ook gewoon troost zoeken was soms. Nu ligt ze weer constant te krijsen maar ik herken dit gehuil niet, deed ze eerder niet. Maak me wel zorgen of ze genoeg binnen krijgt, we wegen nu niet meer.. maar voor mijn gevoel drinkt ze niet lang genoeg. Luiers zijn nog wel nat.
Hm nja blij als de kraamzorg er morgen is, ook al zijn het maar een paar uurtjes de komende vier dagen, ben toch blij dat er nog heel even iemand meekijkt.
Ze is a.s. donderdag 5 maanden, iets ouder dan N. maar zo te lezen doen ze hetzelfde voor wat betreft de armen meer naar de zijkant doen. Supermannen doet ze ook soort van, maar veel met haar hoofd naar beneden dusquote:Op zondag 13 december 2015 15:29 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe oud is ze kazy?
N. vond het eerst ook makkelijker om op haar armen te leunen, nu doet ze ze meer naar de zijkant waardoor haar hoofd ook minder ver omhoog komt. Maar ze is wel bezig met supermannen en proberen zich af te zetten en de facesliden, dus ze doet ook nieuwe dingen. Dus het zal wel goed zijn.
Jullie zijn samen thuis en je denkt aan de was?quote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef ingee het volgende:
Wij zijn kindloos thuis!
Verjaardag bij schoonmoeder en R blijft slapen.
En nu en nu en nu??? Eindelijk tijd om de was weg te werken!
Het komt nóóóóit méééér goed!quote:Op zondag 13 december 2015 21:37 schreef kazy het volgende:
[..]
Jullie zijn samen thuis en je denkt aan de was?![]()
quote:
Haha zou ook mijn eerste gedachte zijn. Wat erg eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 21:26 schreef ingee het volgende:
Wij zijn kindloos thuis!
Verjaardag bij schoonmoeder en R blijft slapen.
En nu en nu en nu??? Eindelijk tijd om de was weg te werken!
Die klauwpootjes had mijn andere kat ook, erg vervelend inderdaad icm baby (of dunne broek). Deze kat doet dat niet maar is wel erg kneuzig en loopt dus zo over O heen wat ook niet mag, maar op hem liggen (of ernaast) doet hij niet, daarvoor beweegt O teveel/te abrupt. Lijkt me erg lastig iig en sneu voor het beestje. Misschien op een andere manier hem wat meer entertainen? Onze kat krijgt z'n brokjes in een speelding waar hij ze zelf uit moet vissen, dat houdt hem wel een tijdje zoet, en voor kerst krijgt hij de cat miauw, een bewegend speeltje onder een doekje niet tegen m vertellen, is nog een verrassing!. Wij hadden altijd twee katten die samen veel aandacht kregen en elkaar bezig hielden, maar de ander is vlak na de geboorte van O overleden dus deze krijgt nu minder aandacht van ons en heeft ook nog eens geen speelmaatje meer, dus we proberen hem met speelgoed te verwennen tot we genoeg tijd hebben voor een nieuwe kat.quote:Op zondag 13 december 2015 23:52 schreef LuDann het volgende:
Dat klinkt als een fijn rustige dag, FF!
Super dat dat zo kan met jullie kat. Dat gaat hier toch wat minder. Kat is behoorlijk groot, een echte vechtersbaas. Ondanks dat erg lief en al 16 jaar oud maar hij heeft wat gewoontes waardoor ik het niet zo fijn vind hem bij Wolk in de buurt te hebben. Hij vindt op een halve meter afstand liggen niet goed genoeg, hij moet altijd echt BOVENOP Wolk liggen, minimaal een pootje erop (en liefst helemaal). En dat pootje, daar gaat hij mee lopen klauwen als hij spint. Dus ja, dan blijf ik hem wegduwen en uiteindelijk zet ik hem de kamer uit. Er is geen middenweg, hij blijft niet op een afstandje kijken helaas.
Ja, dit jaar ga ik nog fulltime geven, een flesje kv per dag om te testen, en in januari afbouwen eventueel. 11 januari moet ik weer beginnen, gelukkig maar drie dagenquote:Op maandag 14 december 2015 09:14 schreef Estrys het volgende:
Heel goed hoe je het aanpakt Cassandra. Belangrijkste is dat je er zelf vrede mee hebt, wat je ook besluit. Moet je in januari weer gaan werken eigenlijk?
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie een voetenzak in de maxicosi?
Jaquote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet om je op andere gedachten te brengen, maar ter informatie: ik kolf ook niet genoeg (nooit gekund ook). Ik kolf tegenwoordig op mijn werk 1x voor de stimulatie. Heb ik na 1 of 2 dagen genoeg verzameld voor een portie, dan krijgt J dat mee naar het kdv. Verder krijgt hij op de opvang fv en thuis volledig bv. Ik heb gehoord dat je de meeste kans hebt dat je productie het redt als je elke 8 uur een keer aanlegt of kolft, vandaar. Ik heb alleen last van stuwing als J onverwachts een nacht doorslaapt.quote:Op maandag 14 december 2015 10:28 schreef faptist het volgende:
En over het afbouwen van de borstvoeding. Het gaat me niet om de reactie van m'n collega's. Maar het kolven gaat zo slecht en ze heeft toch 3x 130 ml per dag noeig als ik haar weg breng. Ik heb dagen dat ik maar 100 ml kolf! En dan bedoel ik dus: restjes na het drinken, gewoon 10 minuten kolven na 6 uur geen voeding... Het is net alsof m'n borst op slot slaat wanneer se kolf er aan hangt en dat breekt me op.
Wij ook, ideaal!quote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Was hier ook zo, met 1 week oud nog maar. Sommige baby's zijn erg bewegelijk in bed.quote:Op maandag 14 december 2015 09:23 schreef hetzusjevan het volgende:
En vanochtend had ze zichzelf compleet boven de dekens uitgewurmdHeeft ze het dan te warm?
Ja, een Wallaboo, maar die gebruik ik in de kinderwagen op het moment. In de maxicosi doe ik hem in zo'n wikkeldoek met gaten, anders is het te warm. Ding gaat alleen in de auto en niet op de fiets.quote:Op maandag 14 december 2015 10:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn auto wordt pas na 10-15 minuten echt lekker warm, dus een voetenzak is geen overbodige luxe. Ik zit zelf in de winter ook met handschoenen in de autoquote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja, een Wallaboo, maar die gebruik ik in de kinderwagen op het moment. In de maxicosi doe ik hem in zo'n wikkeldoek met gaten, anders is het te warm. Ding gaat alleen in de auto en niet op de fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het hier lekker zijn gangetje, manneke is strontverkouden en piept en roggelt als een oude shag-roker maar is nog steeds vooral een heel blij ei.![]()
Ik gaf ook volledig bv en mijn baby was toch echt vreselijk beroerd van zijn KMA! Zelfs met een klein foutje in mijn dieet merken we het meteen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:59 schreef 1stGirl het volgende:
Dank voor jullie lieve berichtjes. KMA is min of meer uitgesloten door CB omdat ik volledig BV geef. Ik weet niet of dat waar is, maar ik hou het nog wel in mijn achterhoofd in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |