Huizen hier in Enschede vallen net binnen budget. En geen verzendkosten, dat scheelt ook weer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik vind dat we ons aan het budget moeten houden
Als je ze niet verbouwt valt het wel meequote:Op dinsdag 15 december 2015 14:55 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Buiten de randstad kosten huizen toch geen drol?
Dat is wel een goed idee, je vergeet ook weer zóveel. Net in de auto probeerde ik me voor de geest te halen hoe N. 'vroeger' ook al weer deed (blik, geluid, wat deed ze eigenlijk de hele dag behalve huilen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:04 schreef faptist het volgende:
Selvaria,
Je lijkt wel een superheld. Awesome. Schrijf je dit soort dingen ook weleens op? Ik wel.
In een leuk boekje. lijkt me wel leuk voor later als ze groot is.
Hoe verschrikkelijk ik het vond om de eerste keer uit te gaan.. op welke gekke plek ik haar gevoed of verschoond heb.. en dit soort gekkigheidjes dus.
Je SS-cadeau is wel HUGE zo.
Ik heb nu echt spijt dat ik niet heb meegedaan. Volgende keer ben ik er bij
Ik heb half in mijn achterhoofd ooit eens al mijn posts hier in een document te plakken. Dan heb je al een heel verslag lijkt me zo.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:10 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, je vergeet ook weer zóveel. Net in de auto probeerde ik me voor de geest te halen hoe N. 'vroeger' ook al weer deed (blik, geluid, wat deed ze eigenlijk de hele dag behalve huilen?) en dat lukte gewoon niet.
Stel ik zou een paar Posts van mezelf willen gebruiken.. Kan ik dat op een bepaalde manier dan nog makkelijk opzoeken? Of moet je dan echt alle topics af?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb half in mijn achterhoofd ooit eens al mijn posts hier in een document te plakken. Dan heb je al een heel verslag lijkt me zo.
Hier nog zo eentje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:19 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben een viesnek, ik steek mijn baby's voeten in m'n mond en zeg haar dat ik d'r tenen op ga eten.
Sjaaks tenen smaken ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:39 schreef faptist het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje.
Waar ik vies van ben is oorsmeer.![]()
Jaaaa snot peuterenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:51 schreef Selvaria het volgende:
Van mijn kind vind ik niks vies.Oké, poep aan mijn vingers was ik er wel af in tegenstelling tot een andere viesnek hier (
), maar ik walg er niet van of zo. Ik maak er zelfs een sport van om Groot Snot uit haar neus te peuteren en te bewonderen.
En voetjes zijn een ware delicatesse.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef Selvaria het volgende:
Mijn sleutels zijn inderdaad bij DaD.
ik moet zeggen dat ik de poepluiers van mijn baby ook niet zo fijn vind, eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik moest vandaag een andere baby verschonen, want poepluier. Ik von het zo walgelijk.
Wat vrijgeefs van je!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef Selvaria het volgende:
Mijn sleutels zijn inderdaad bij DaD.
Hóe noem je mijn riante villa?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat had je echt niet hoeven doen, Selvaria, een vakantiehuisje geven voor SS. Veel te gek, joh!.
Ik heb dat dus serieus gedaan. Elk jaar plak ik alles onder elkaar en daar maak ik dan een verslagje van (samen met FB berichten en met de foto's er naast). Ik ben al lang blij dat ik ze nu allemaal in 1 topic heb dus dit jaar wordt een makkiequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb half in mijn achterhoofd ooit eens al mijn posts hier in een document te plakken. Dan heb je al een heel verslag lijkt me zo.
Wat tof! En wat een werk - gok ik - of hou je het goed bij?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb dat dus serieus gedaan. Elk jaar plak ik alles onder elkaar en daar maak ik dan een verslagje van (samen met FB berichten en met de foto's er naast). Ik ben al lang blij dat ik ze nu allemaal in 1 topic heb dus dit jaar wordt een makkie
Peanuts jonguh! Ik verschoonde vanavond 10 volwassenenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik moest vandaag een andere baby verschonen, want poepluier. Ik von het zo walgelijk.
https://www.thuisserver.net/mycroft/quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:37 schreef faptist het volgende:
[..]
Stel ik zou een paar Posts van mezelf willen gebruiken.. Kan ik dat op een bepaalde manier dan nog makkelijk opzoeken? Of moet je dan echt alle topics af?
<geen computergeleerde>
Was het zonder de hydrofielen ook huilen? Bij ons liggen beide jongens graag met hun bol tegen het hout. De oudste heeft zelfs nog een tijdje zijn hoofd gebonkt, dat vond hij om de een of andere reden fijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:39 schreef Mariposas het volgende:
Doe mij ook maar die koffie.Hoewel L makkelijk getroost kon worden vannacht, kon ik totaal niet weer in slaap vallen. Heb nog zeker een uur wakker gelegen.
L kruipt 's nachts steeds via z'n rug helemaal van onderaan z'n ledikant naar boven, tot hij niet verder kan. En dan is het huilen.Hebben al hydrofielen tegen de spijlen aan, dus pijn zal 't niet echt doen. Zou dit een goede oplossing zijn?
[ afbeelding ]
Baby in Tula, schone onderbroek en broek aan. Overige kleding pakken. Zitten met gestrekte benen, baby op je benen leggen en de rest aan doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef silliegirl het volgende:
Hoe krijgen jullie jezelf aangekleed op extreme- plakbaby dag? Ik krijg m'n tanden niet eens gepoetst en ik heb onder luid gekrijs net mn lenzen kunnen ingooien (wat moest, anders kan ik mn kind niet zien).
1stGirl; wat voor afspraak heb je? Succes in ieder geval!
Nog steeds niet. Ik heb nieuwe gekocht. Qua gewicht ben ik weer pre-zwangerschap, qua figuur echter niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
Draagzak! Goeie, had ik zelf aan kunnen denken.
Ik raak een beetje in paniek als mijn baby ineens veel huilt, want dat doet 'ie normaal nooit. Maarja; plakdagen horen er vast bij.
Over aankleden; wanneer pasten jullie weer in je pre-zwangerschapsbroeken? Ik ben in de fase aanbeland dat ik die weer aan wil, maar ze zijn te klein
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:45 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Ik heb nieuwe gekocht. Qua gewicht ben ik weer pre-zwangerschap, qua figuur echter niet.
Estrys, ik heb geen idee. Ik zou er ook niet gerust op zijn.
Plotseling hoge koorts is foute boel, dat weet ik zeker. Verder durf ik het niet te zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:54 schreef Estrys het volgende:
Ik weet dat hier moeders zijn geweest met een koortslip dus vandaar mijn vraag hier eerst maar eens
Ik paste er 2 weken na de bevalling weer in. Maar om nou te zeggen dat het heel charmant was... M'n zwembad hoefde niet meer mee naar het zwembad zeg maar. Dus toch een maat groter gekocht.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
Ik raak een beetje in paniek als mijn baby ineens veel huilt, want dat doet 'ie normaal nooit. Maarja; plakdagen horen er vast bij.
Over aankleden; wanneer pasten jullie weer in je pre-zwangerschapsbroeken? Ik ben in de fase aanbeland dat ik die weer aan wil, maar ze zijn te klein
Neem mij niet als referentiekader, want ik denk meteen weer. Maar pas na een week geprobeerd geloof ik. Mijn figuur was zwanger niet echt veranderd, alleen een buik. Heupen had ik toch alquote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag mama, hallo wereld!
Maar Inge, je krijgt er zoveel voor terugquote:Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef ingee het volgende:
Maar wat wilde ik verder kwijt:
Estrys, naar dat! Ik snap die mensen niet, dan blijf je toch lekker uit de buurt van baby's?
MC: bellen als je je afvraagt of het heel misschien eens tijd is om te bellen, IOW: gewoon nu?
Edit- of daarstraks natuurlijk. Ik loop achter...
Zwangerschapskilo's: ik heb ze alle 10 nog.
Aankleden met plakbaby: Alleen indien noodzakelijk?
Ik krijg bezoek. Maar die ontvang ik wel in mn badjas ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef ingee het volgende:
Aankleden met plakbaby: Alleen indien noodzakelijk?
De laatsten kwamen bij ons toen Sjaak 8 maanden wasquote:Op woensdag 16 december 2015 14:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek. Maar die ontvang ik wel in mn badjas ofzo.
Komt er btw ooit een eind aan kraambezoek? Ik ben er nog bijna dagelijks zoet mee.
Ja bij een derde kind komen ze niet meerquote:Op woensdag 16 december 2015 14:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek. Maar die ontvang ik wel in mn badjas ofzo.
Komt er btw ooit een eind aan kraambezoek? Ik ben er nog bijna dagelijks zoet mee.
Bij mijn eerste paste ik in de kraamweek weer in mijn oude broeken. Zat niet comfortabel door de hechtingen, maar het paste wel. Bij de jongste was het niet zo'n feestquote:Op woensdag 16 december 2015 12:34 schreef silliegirl het volgende:
Ja, is wel een mogelijkheid. Ik voel dagelijks, maar nog steeds 0 tanden bij 10 maandenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:38 schreef Estrys het volgende:
Misschien komt het door iets van tandjes/kiesjes Phaidra? Hoewel paar weken wel lang is daarvoor.
Zinkolie doet wonderen bij vaak poepen en kapotte billen!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, is wel een mogelijkheid. Ik voel dagelijks, maar nog steeds 0 tanden bij 10 maanden. Misschien komen er 8 tegelijk door!!
![]()
Hij poept ook gewoon erg veel, gister 6x. Dan is het na de nacht redelijk bijgetrokken, maar na steeds weer billen poetsen krijgt het geen tijd om écht goed te genezen.
ik moest laatst nog aan je denken .. en dat dit misschien wel iets is voor je: hair repair spray . werkt ideaal.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:17 schreef Estrys het volgende:
De oudste is spelen, J slaapt op de bank en A ligt al twee uur in zijn bed. Ik verveel me dood
O Thanks. Maar mijn kapster had een of ander wonder middel. Kost je een rib maar heb je geen droog haar meerquote:Op woensdag 16 december 2015 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moest laatst nog aan je denken .. en dat dit misschien wel iets is voor je: hair repair spray . werkt ideaal.
wat dan ?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
O Thanks. Maar mijn kapster had een of ander wonder middel. Kost je een rib maar heb je geen droog haar meer
Fibreplex van schwarzkopf. Maar dat is volgens mij iets wat bedoeld is in combinatie met het kleuren van je haar. Aangezien ik dat iedere maand doequote:
Ik snap het en voel met je mee. Had zo'n zelfde issue twee weken terug met koortslip bij schoonmoeder. Voelde me zo rot.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Alles voor je kind heToch gebeld maar in principe wat ik ook al gelezen had op internet. In de gaten houden of hij blaasjes krijgt of ziek wordt, koorts etc en dan meteen aan de bel trekken.
Ik baal als een stekker hiervan. echt.![]()
*googlen gaat .. hier ook een notoire haarkleurderquote:Op woensdag 16 december 2015 15:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Fibreplex van schwarzkopf. Maar dat is volgens mij iets wat bedoeld is in combinatie met het kleuren van je haar. Aangezien ik dat iedere maand doe
Hier momenteel dezelfde paniek paranoia. We slepen elkaar er wel doorheen komende 2 weken. Goed?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Alles voor je kind heToch gebeld maar in principe wat ik ook al gelezen had op internet. In de gaten houden of hij blaasjes krijgt of ziek wordt, koorts etc en dan meteen aan de bel trekken.
Ik baal als een stekker hiervan. echt.![]()
Hij wisselt alles lekker af. Gisteren heeft hij de hele dag niet geslapen, en momenten met pijn en krijsen afgewisseld met heerlijke lachmomentjes. Het volgt elkaar snel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |