Is dat die van afgelopen weekend? Die snapt er echt niks van.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Richard van Iterson, jouw grote held, gesproken: 1-0.
Jazekerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is dat die van afgelopen weekend? Die snapt er echt niks van.
''Atletico gaat nog een verdedigende middenvelder halen. Onder andere Toulalan wordt genoemd''
ZE HEBBEN NET KRANEVITTER GEHAALD.
En dan Ajax 1-1 blijft.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef Coco98 het volgende:
Het zou wat zijn als Celtic nog 1-2 maakt.
Zeg hem maar dat hij zich eerst even moet inlezen, voordat hij begint te raaskallen over een club waar hij helemaal niets van afweet.quote:
hoe was een van de rijkste landen van de EU?quote:
Attractief voetbal met Urwinquote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal eens niet.
's Lands grootste schijtploeg.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal eens niet.
Mja oke, als het alleen over het eerste elftal gaat kan ik er wel in komenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die spelen nog wel af en toe een leuke wedstrijd, zoals laatst tegen Heracles.
Werktechnisch goed, maar het is niet erg dynamisch daar qua restaurants en bars.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe was een van de rijkste landen van de EU?
Waarom ben je niet meer blauw johannes?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Diverse mensen verlaten het stadion al.
Zeg wat is dit voor plagiaat.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Santa Fe - Huracan was nog interessanter dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legia kan met opgeheven hoofd naar het thuisland afreizen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jeroen Zoet?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Als je ze zo zoet spelen is het een godswonder dat ze eerste staan in de eredivisie.
duidelijk last van een jetlag.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom ben je niet meer blauw johannes?
Pasquote:Op donderdag 10 december 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Diverse mensen verlaten het stadion al.
gewoon kampioen jwt.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is echt het slechtste AJAX team ooit!
Die kunnen er weinig vanquote:
Gisteren 3 uur vertrokken om 10 uur thuis te komen. Op Brussel Zuid staan ze trouwens met enorme guns voor je het Thalys perron op kan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
duidelijk last van een jetlag.
Vorig seizoen was nog slechterquote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is echt het slechtste AJAX team ooit!
Van de Nederlandse competitie.quote:
amsterdam centje ook tegenwoordigquote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren 3 uur vertrokken om 10 uur thuis te komen. Op Brussel Zuid staan ze trouwens met enorme guns voor je het Thalys perron op kan.
Voetbal is vooral die bal in dat netje rammen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voetbal is meer dan alleen balbezit''
Is daar ook kaartcontrole? Op Rotterdam is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
amsterdam centje ook tegenwoordig
Ik hoop dat hij dan allang uit de basis gespeeld is, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig mist Gudelj de eerste wedstrijd in het volgende Europese seizoen.
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweestquote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Ferdii het volgende:
Heerlijk zo ouderwets avondje Ajax in Europa.
Kansloze pot, onnodig rode kaarten pakken en voldoende kansen om er 5-0 van te maken
Voetbal gaat niet om balbezit maar wat je met het vele balbezit doet.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voetbal is vooral die bal in dat netje rammen.
Verkocht aan NACquote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan allang uit de basis gespeeld is, maar dat zal wel niet
Ik kom dagelijks langs Amsterdam Centraal en ook niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweest
Precies. Puike prestatie.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Toch mooi 1 keer gewonnen in deze poule des doods
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is daar ook kaartcontrole? Op Rotterdam is er niks aan de hand.
Ik heb het gelezen in de krant. Als een goede burger vertrouw ik de Telegraaf geheel.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweest
Dit soort ernstige beledigingen accepteer ik geen tweede keer.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Onbegrijpelijk dat Kopsterk fan van Gudelj is.
Ben je nu voor PSV?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger waren dit soort zaadpotten in de EL toegegeven aan PSV.
The times are changing.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Toch mooi 1 keer gewonnen in deze poule des doods
Jaaaaa onze grote vriend is er weerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:50 schreef bianconeri het volgende:
Ajax moet zich doodschamen, zo'n makkelijke poule![]()
Kunnen niet eens winnen van Molde![]()
![]()
Schande van NL, elk jaar weer in Europa een schande.
Elke NL ploeg eigenlijk, op PSV dit jaar na.
Lul niet. Er staan alleen zwaarbewapende lui op het marineterrein en verder nergens.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever een basketbal wedstrijd.quote:
Zo voorspelbaar voetbal.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Niet een keer winnen thuis in de EL.
Toch waren het er niet genoeg om 5x te scoren.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Genoeg ballen van Fischer de 2de ring in zien gaan
Weer veel geleerd. Hartstikke tevreden.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, net niet gelukt.
Het had zeker gekund!
In 1997 niet anders.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Helemaal kut weer. Ajax in Europa. T is toch ook een triest jaarlijks ritueel.
Sterkte Stijn. Wel meeste 5 sterren potentieel in FM16.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga in een hoekje zitten en heel hard huilen.
Kapotspelen? In die twee wedstrijden waarbij de tweede al een formaliteit is? Die wedstrijden?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Ach boeiend dat EL, wat stelt het nou eigenlijk voor? Een troostprijs voor losers is het, Ajax mag blij zijn dat ze deze waardeloze competitie vaarwel zeggen. Nu kunnen we ons volop richten op het kampioenschap. Laat PSV zich maar kapotspelen in de CL
Ik speel momenteel met West Brom.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterkte Stijn. Wel meeste 5 sterren potentieel in FM16.
Ik heb het nog overwogen. Met de schrik vrijgekomenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Je zou maar een passpartout gekocht hebben
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef Zorro het volgende:
Nou snap ik die uitzinnige blijdschap na de overwinning bij Celtic. Zo vaak komt dat niet voor.
Veltman heeft Higuain in z'n broekzak. Gudelj tegen Allan is ook geen partij. Insigne zou El Ghazi niet uit de basis spelen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Volgens De Boer is Ajax beter dan Napoli![]()
Molde is beter dan Napoliquote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Volgens De Boer is Ajax beter dan Napoli![]()
Nick en George?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel momenteel met West Brom.
Powell en Baker als blok op het middenveld
GENOT.
43-9quote:Op donderdag 10 december 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het spel is zo ongelofelijk triest. En maar koketteren met je 43-9 in de competitie.
Makkelijke troll.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik verlies liever expres in een nietszeggende competitie om dan kampioen te worden, dan dat ik straks voor het oog van de hele wereld 2 keer met 8-0 verlies van Barcelona in de Champions League.
25+ miljoenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik verlies liever expres in een nietszeggende competitie om dan kampioen te worden, dan dat ik straks voor het oog van de hele wereld 2 keer met 8-0 verlies van Barcelona in de Champions League.
Oh jochie toch. Ik heb met je te doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende zomer twee Pereiro's halen.
Wat is 2 keer 0?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende zomer twee Pereiro's halen.
Je kan niet winnen van fucking Molde...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat hoeft niet, wij zijn nog steeds de grootste club van Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh jochie toch. Ik heb met je te doen.
Mwauhquote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, wij zijn nog steeds de grootste club van Nederland.
En dan volgend jaar weer internationaal verneuken, natuurlijk. Laat PSV die schaal maar lekker winnen.quote:
Jij ook alleen maar op je Xboxquote:Op donderdag 10 december 2015 20:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan niet winnen van fucking Molde...
Shut it down!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij ook alleen maar op je Xbox
Probeer jij DonRaja nou te dissen?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een tikkeltje maar?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik merk dat ik toch een tikkeltje mad ben.
Hij faaltquote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Probeer jij DonRaja nou te dissen?
PS4quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede zin vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht binnen een minuut een ongekend harde counter van DonRaja richting Ramboedinges
Valt tegen hequote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik verwacht binnen een minuut een ongekend harde counter van DonRaja richting Ramboedinges
Dit is een tussenjaar voor Ajax, volgend seizoen staan Nouri en Donny en Fischer en Andersen in de spits. Dan gaat het pas echt los.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik merk dat ik toch een tikkeltje mad ben.
Dat maakt je frustratie nog aandoenlijker.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, wij zijn nog steeds de grootste club van Nederland.
Fischer is beter. Veel verfijnder en veel minder wild.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Vanaf nu is dit het Pereiro fantopic.
Volgens de rus die het commentaar gaf bij de wedstrijd gister is het Pereira. (En ook Marena en Guardada, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Vanaf nu is dit het Pereiro fantopic.
Nee, Ajax dat maar blijft rondpassen op middenveld en nooit aanvalt.quote:
Ik hou van DonRaja.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Saushemptun.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis Baker.
2025 wel. En in de Championship.
[ afbeelding ]
Beter dan ooit, maar tegen de handbalverdediging van Molde was niks te beginnen.quote:
Kans bestaat dat ik dat bij hem echt heb gedaan...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gooi er op zijn minst een 'Ik neuk je moeder'-tje uit dan. Dat is altijd een goed redmiddel
Goede goesting jaquote:
Meer schoten op doel door Molde.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter dan ooit, maar tegen de handbalverdediging van Molde was niks te beginnen.
Zeg dan gewoon dat molde beter wasquote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter dan ooit, maar tegen de handbalverdediging van Molde was niks te beginnen.
ZOEK DE BARNEY GIFSquote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans bestaat dat ik dat bij hem echt heb gedaan...
Goeie Don. Heerlijke pom met rijst en groenten op overigens.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kans bestaat dat ik dat bij hem echt heb gedaan...
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
@Koffieplanter had ook een heel leuke tweet over de wedstrijd hoor!
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.quote:
Classicomano, dat vind ik maar een vreemde snuiter op CN.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hoge verwachtingen.
Dubbelop is één woord.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat molde beter was
Heb je die pens van Alpuerto gezien?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Classicomano, dat vind ik maar een vreemde snuiter op CN.
Spaans voetbal is kut. Al ben ik in fm16 met Oviedo wel goed bezig.quote:
Ik heb bami op.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Don. Heerlijke pom met rijst en groenten op overigens.
Goede post.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.
Ajax gaat geen kampioen worden. hoogstens plek 5 in de eredivisie?
Zoiets?
Wie?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die pens van Alpuerto gezien?
Deze gaat in het Davy-archief.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.
Ajax gaat geen kampioen worden. hoogstens plek 5 in de eredivisie?
Zoiets?
GZA.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Wie heeft nog wat goede gangsta rap (die niet heel bekend is)?
ken jij NWA?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
niet eens in zijn moeder?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.
Hij is het hier zelf niet mee eens.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Koert een matige commentator.
http://www.dumpert.nl/med(...)ullie_de_moeder.htmlquote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
De casual vraagt toch niet om niet-bekende gangsterrapquote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
GZA is onder de casual niet heel bekend.
Als Koert maar volgende week presentator is bij het darten.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is het hier zelf niet mee eens.
Elke casual kent de Wu Tang Clan.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ken ik zelfs en ik heb schijt aan rap. En aan Spaans voetbal.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Die gast heeft wel 36 kamersquote:Op donderdag 10 december 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Niet teveel hoop hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Koert maar volgende week presentator is bij het darten.
Wu-Tang als groep. Als je vraagt wie Raekwon is weten ze het ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke casual kent de Wu Tang Clan.
Ik dus ook.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien, Nairo wint de Tour.
Ik ken niemand van Wu-Tang, behalve RZA en GZA.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wu-Tang als groep. Als je vraagt wie Raekwon is weten ze het ook niet.
Zat ODB daar niet ook bij?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken niemand van Wu-Tang, behalve RZA en GZA.
Point proven.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Spaans voetbalquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ken ik zelfs en ik heb schijt aan rap. En aan Spaans voetbal.
odb, ghostfacekillah.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
En die gast van de bagagedrager. Das ook echt straat.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Behalve de Wu Tang Clan, vind ik Ronnie Flex ook heel goed.
Maar die heeft down.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En die gast van de bagagedrager. Das ook echt straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |