Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.quote:
Classicomano, dat vind ik maar een vreemde snuiter op CN.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hoge verwachtingen.
Dubbelop is één woord.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is dubbel op. En goesting betekent dat je ergens zin in hebt, en dat heb ik niet gezegd.
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat molde beter was
Heb je die pens van Alpuerto gezien?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Classicomano, dat vind ik maar een vreemde snuiter op CN.
Spaans voetbal is kut. Al ben ik in fm16 met Oviedo wel goed bezig.quote:
Ik heb bami op.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Don. Heerlijke pom met rijst en groenten op overigens.
Goede post.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.
Ajax gaat geen kampioen worden. hoogstens plek 5 in de eredivisie?
Zoiets?
Wie?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die pens van Alpuerto gezien?
Deze gaat in het Davy-archief.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Molde is, was en zal altijd beter zijn dan Ajax.
Ajax gaat geen kampioen worden. hoogstens plek 5 in de eredivisie?
Zoiets?
GZA.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Wie heeft nog wat goede gangsta rap (die niet heel bekend is)?
ken jij NWA?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Wie heeft nog wat goede gangsta rap (die niet heel bekend is)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |