Verkocht aan NACquote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan allang uit de basis gespeeld is, maar dat zal wel niet
Ik kom dagelijks langs Amsterdam Centraal en ook niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweest
Precies. Puike prestatie.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Toch mooi 1 keer gewonnen in deze poule des doods
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is daar ook kaartcontrole? Op Rotterdam is er niks aan de hand.
Ik heb het gelezen in de krant. Als een goede burger vertrouw ik de Telegraaf geheel.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweest
Dit soort ernstige beledigingen accepteer ik geen tweede keer.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Onbegrijpelijk dat Kopsterk fan van Gudelj is.
Ben je nu voor PSV?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger waren dit soort zaadpotten in de EL toegegeven aan PSV.
The times are changing.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Toch mooi 1 keer gewonnen in deze poule des doods
Jaaaaa onze grote vriend is er weerquote:Op donderdag 10 december 2015 20:50 schreef bianconeri het volgende:
Ajax moet zich doodschamen, zo'n makkelijke poule![]()
Kunnen niet eens winnen van Molde![]()
![]()
Schande van NL, elk jaar weer in Europa een schande.
Elke NL ploeg eigenlijk, op PSV dit jaar na.
Lul niet. Er staan alleen zwaarbewapende lui op het marineterrein en verder nergens.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
amsterdam centje ook tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |