Die kunnen er weinig vanquote:
Gisteren 3 uur vertrokken om 10 uur thuis te komen. Op Brussel Zuid staan ze trouwens met enorme guns voor je het Thalys perron op kan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
duidelijk last van een jetlag.
Vorig seizoen was nog slechterquote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is echt het slechtste AJAX team ooit!
Van de Nederlandse competitie.quote:
amsterdam centje ook tegenwoordigquote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren 3 uur vertrokken om 10 uur thuis te komen. Op Brussel Zuid staan ze trouwens met enorme guns voor je het Thalys perron op kan.
Voetbal is vooral die bal in dat netje rammen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voetbal is meer dan alleen balbezit''
Is daar ook kaartcontrole? Op Rotterdam is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
amsterdam centje ook tegenwoordig
Ik hoop dat hij dan allang uit de basis gespeeld is, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig mist Gudelj de eerste wedstrijd in het volgende Europese seizoen.
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweestquote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
amsterdam centje ook tegenwoordig
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Ferdii het volgende:
Heerlijk zo ouderwets avondje Ajax in Europa.
Kansloze pot, onnodig rode kaarten pakken en voldoende kansen om er 5-0 van te maken
Voetbal gaat niet om balbezit maar wat je met het vele balbezit doet.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voetbal is vooral die bal in dat netje rammen.
Verkocht aan NACquote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dan allang uit de basis gespeeld is, maar dat zal wel niet
Ik kom dagelijks langs Amsterdam Centraal en ook niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweest
Precies. Puike prestatie.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Toch mooi 1 keer gewonnen in deze poule des doods
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is daar ook kaartcontrole? Op Rotterdam is er niks aan de hand.
Ik heb het gelezen in de krant. Als een goede burger vertrouw ik de Telegraaf geheel.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:49 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen 2 weken slechts 2 keer bij Centraal ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |