Heeft ze nou al zo'n varkentje? Of doe jij tot die tijd dienst?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:45 schreef GSbrder het volgende:
Foto's van vriendinnen van mods in de OP. Note.
Tuurlijk niet. Stinkbig komt er niet in.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heeft ze nou al zo'n varkentje? Of doe jij tot die tijd dienst?
Enkel in de vriezer.quote:
Hondenquote:
Dierenmishandeling in jouw hok.quote:
Zou nu ook geen huisdier nemen.quote:
Toch de parasitaire politici van het dierenrijk.quote:
En jij hebt de broek aan in de relatie?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Stinkbig komt er niet in.
Dit vormt in dat opzicht de test-case.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jij hebt de broek aan in de relatie?
Hebben het allemaal geschafft. Voor een tijdje, dan.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:29 schreef Kowloon het volgende:
Ah, Merkel staat nu in het illustere rijtje van Hitler, Stalin en G.W. Bush.
Spannende tijden in huize GS.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit vormt in dat opzicht de test-case.
Ja. Jij niet dan?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En jij hebt de broek aan in de relatie?
Dacht dat Suarez bij Barça zat.quote:
Wat betreft grote zaken wel. Bij kleine zaken bind ik liever in dan de furie uit de diepste lagen van de hel te ontketenen. Dan heeft ze maar wél gezegd dat die datum het feestje van haar tante is.quote:
Choose your battles wisely, young padawan.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat betreft grote zaken wel. Bij kleine zaken bind ik liever in dan de furie uit de diepste lagen van de hel te ontketenen. Dan heeft ze maar wél gezegd dat die datum het feestje van haar tante is.
Valt mee. Minder PSG-spelers gedood de afgelopen tijd dan het Parisiennes gemiddelde.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hachelijke tijden binnen de lijnen.
Zit wat in.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee. Minder PSG-spelers gedood de afgelopen tijd dan het Parisiennes gemiddelde.
Ja. Prima film met een kuteinde. Is vaker.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:50 schreef Kowloon het volgende:
Had There Will Be Blood overigens nog gekeken van het weekend. Best goede film, alleen het einde vond ik wat matig.
Titel is al veelbelovend. Zo eens lezen.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:51 schreef Hexagon het volgende:
Zoals deze worden R&P topics al jaren nauwelijks meer gemaakt
R&P / Vriendin heeft hiv
Ja, als dan ineens het einde van het budget in zicht komt.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Prima film met een kuteinde. Is vaker.
Van welk B-film-script is dit gejat?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:51 schreef Hexagon het volgende:
R&P / Vriendin heeft hiv
Die volg ik ook met stomme verbazing.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:51 schreef Hexagon het volgende:
R&P / Vriendin heeft hiv
Hoax, enkel homo's hebben hiv.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:51 schreef Hexagon het volgende:
R&P / Vriendin heeft hiv
Wat is er precies mis met het einde?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Prima film met een kuteinde. Is vaker.
En het is niet eens een troll.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Goeie OP in iedergeval. Gewoon voor iemand met wie je 3 maand een relatie hebt, welbewust en onnodig het risico lopen op een levenslange infectie. Zoals een niet nader te noemen docent zou zeggen: yolo.
Hahaquote:Op woensdag 9 december 2015 22:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..] Zoals een niet nader te noemen docent zou zeggen: yolo.
Ik vind het geen leuk einde.quote:
In NWS lees ik al tijden konijnenebolatopics.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:16 schreef Kowloon het volgende:
Er is nu ook konijnenebola las ik. Lekker zo vlak voor Kerst.
Dit krijg je dus van biseksuelen.quote:
Dan een onwaarschijnlijk droevig figuurquote:Op woensdag 9 december 2015 22:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwa, hij reageert niet echt op de voorspelbare trollmanier
Nonsens. Ziek worden is een keuze, zo blijkt maar weer. Eigen bijdrage omhoog in de zorg. Een eigen risico van 10.000 euro lijkt me passend.quote:
Alleen voor hopeloze romantici dan. Want wat is er nu romantischer dan bewust en actief meedelen in het lijden van je partner, waar je al drie hele maanden een relatie mee hebt? En dat voor de rest van je leven!quote:Op woensdag 9 december 2015 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonsens. Ziek worden is een keuze, zo blijkt maar weer. Eigen bijdrage omhoog in de zorg. Een eigen risico van 10.000 euro lijkt me passend.
Jij zet geen krasjes in je kruis om lekker mee te bloeden rond die tijd van de maand? Harteloze seksist.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alleen voor hopeloze romantici dan. Want wat is er nu romantischer dan bewust en actief meedelen in het lijden van je partner, waar je al drie hele maanden een relatie mee hebt? En dat voor de rest van je leven!
Ik ben opgelucht. Als zijn liefje zou zeggen dat ze een strafblad had, knalde hij morgen een willekeurige voorbijganger neer.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef Reya het volgende:
Oh wacht, hij wil daadwerkelijk onbeschermde seks met haar hebben? Dan spoor je sowieso niet helemaal.
Heeft niets met statistiek te maken; ik begrijp er derhalve geen reet van.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:50 schreef Monolith het volgende:
Interessant voor de wiskundigen onder ons:
http://m.phys.org/news/20(...)nsolvable-godel.html
Ik zei ook wiskundigen onder ons.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft niets met statistiek te maken; ik begrijp er derhalve geen reet van.
Ik ben wiskundig ingenieur, niettemin.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zei ook wiskundigen onder ons.
Een miljoen. Toch even lezen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:50 schreef Monolith het volgende:
Interessant voor de wiskundigen onder ons:
http://m.phys.org/news/20(...)nsolvable-godel.html
Wellicht een leuk huiswerkopdrachtje voor je leerlingen.quote:
Toch de accountants van de wiskunde.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben wiskundig ingenieur, niettemin.
Dolk in mijn rug, dit.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch de accountants van de wiskunde.
Och, van een bouwkundig ingenieur kun je wat hebben. Alsof die ooit goed waren in calculus.quote:
Krijg je met Sinterklaas the gift van je vriendin.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:51 schreef Hexagon het volgende:
R&P / Vriendin heeft hiv
ONZ / Verzin hier dure namen voor beroepen die niets voorstellen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben wiskundig ingenieur, niettemin.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ONZ / Verzin hier dure namen voor beroepen die niets voorstellen.
Eens, want vond Philadelphia wel een goede film dankzij de titelsong van Bruce Springsteen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alleen voor hopeloze romantici dan. Want wat is er nu romantischer dan bewust en actief meedelen in het lijden van je partner, waar je al drie hele maanden een relatie mee hebt? En dat voor de rest van je leven!
Geen enkel liedje kan een film met Tom Hanks goed danwel kijkbaar maken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, want vond Philadelphia wel een goede film dankzij de titelsong van Bruce Springsteen.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen enkel liedje kan een film met Tom Hanks goed danwel kijkbaar maken.
Niet gezien. Klinkt als een wijvenfilm.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens, want vond Philadelphia wel een goede film dankzij de titelsong van Bruce Springsteen.
Het is inderdaad helaas geen Predator met Arnie.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet gezien. Klinkt als een wijvenfilm.
Dubbelganger van B_A.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dit plaatje, maar ken de betekenis ervan niet.
Forrest Gump en The Green Mile waren wel aardig.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Man heeft aids; zijn omgeving reageert op een rationale en proportionele wijze. Einde verhaal.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet gezien. Klinkt als een wijvenfilm.
Vond Captain Philips niet slecht. Cloud Atlas was minder.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die op dat vliegveld ook wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Forrest Gump en The Green Mile waren wel aardig.
Had je hem gezien voor- of nadat hij in sneltreinvaart de opgebouwde bierachterstand had ingehaald?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb B_A in Nimma ontmoet en als hij me met die blik had aangekeken was ik weg gerend.
Verhaaltechnisch hoogstandje dus.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Man heeft aids; zijn omgeving reageert op een rationale en proportionele wijze. Einde verhaal.
Geen whisky?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had je hem gezien voor- of nadat hij in sneltreinvaart de opgebouwde bierachterstand had ingehaald?
Op een bierfestival is het inschikken of klappen krijgen natuurlijk.quote:
Is een filmkenner, zeg maar het film-equivalent van Omtzigt.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dit plaatje, maar ken de betekenis ervan niet.
Na heeft niemand ooit nog iets van de beste man vernomen ben ik bang.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had je hem gezien voor- of nadat hij in sneltreinvaart de opgebouwde bierachterstand had ingehaald?
Ik dronk bier en kreeg alsnog klappen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op een bierfestival is het inschikken of klappen krijgen natuurlijk.
Ah, helder.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is een filmkenner, zeg maar het film-equivalent van Omtzigt.
Homo, dus terecht.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dronk bier en kreeg alsnog klappen.
Positieve discriminatie.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dronk bier en kreeg alsnog klappen.
Ik vond deze overigens wel leuk:quote:Op woensdag 9 december 2015 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo, dus terecht.
Zal wel Radler zijn geweest.
quote:Bruce Jenner got $25k for speaking engagements. Caitlyn gets $100k. What wage gap?
Altijd mooi; zulk soort initiatieven.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:31 schreef Monolith het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)astingvoordeel.dhtml
Gewoon lekker allemaal Zuïst worden.
Dat zat je ook toen het nog 10:30 uur was, huehuehue.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Jezus, ben al sinds 10u30 bezig met studeren. Zit nu wel tegen mijn fysieke kennisopnamegrens aan volgens mij.
Of:quote:Op woensdag 9 december 2015 23:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond deze overigens wel leuk:
[..]
quote:Caitlin Jenner Woman of the year. It means that men are better than women at everything including being a woman.
Nadeel aan alwetend zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zat je ook toen het nog 10:30 uur was, huehuehue.
Slecht voor je reactiesnelheid en coördinatie. Waar is je winnaarsmentaliteit?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo. Bier gaat open. Games gaan aan.
Football Manager. Gaat juist goed met wat bier op.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Slecht voor je reactiesnelheid en coördinatie. Waar is je winnaarsmentaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |