Kansloos, weten ze zelf ook wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
In Vlaanderen begint de politiek zich te bemoeien met het vele staken bij de NMBS
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)spoorbonden-inperken
Je wilt de brug iig niet te hoog maken, want het is niet al te ver na station Weener, maar de Arriva zou een steiler percentage dan 2.5% wel moeten kunnen redden. Een zware cargo haalt dat niet, al moet ik wel er aan toevoegen dat er op het moment van de botsing al geen cargo-verkeer was tussen Ihrhove en Zuidbroekquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op FB kwam iemand met de suggestie om de brug dan maar hoger te maken naar dat lijkt mij ook onmogelijk, volgens mij moeten de boten van de Meyer Werft er ook langs, dan mag je wel een hele hoge brug worden
Wat is het max percentage eigenlijk? Ik heb twee bronnen gevonden, eentje zei dat 6% maximaal is toegestaan een andere schreef dat 2,5% maximaal wordt toegepast (in NL dan). 6% lijkt mij al behoorlijk steil, Pont du Normandie is ook zoiets. Als je zwaar beladen bent met de auto hoe je hem ook niet op 90km/u daar
Alsof ze dan ineens wel gaan rijden, die leipo's gaan gewoon op het spoor liggen en seinposten blokkeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
En in aanvulling hierop: De Belgische regering heeft besloten dat als er volgende maand gestaakt wordt er een verplichte minimale dienstregeling gereden dient te worden.
http://nos.nl/artikel/207(...)or-spoorstaking.html
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt de brug iig niet te hoog maken, want het is niet al te ver na station Weener, maar de Arriva zou een steiler percentage dan 2.5% wel moeten kunnen redden. Een zware cargo haalt dat niet, al moet ik wel er aan toevoegen dat er op het moment van de botsing al geen cargo-verkeer was tussen Ihrhove en Zuidbroek
De brug ligt zo'n twee kilometer na station Weener. Al zou je de brug 20 meter hoog maken dan heb je nog steeds maar een stijging van 1%. Veel kan er dan al onderdoor, en voor de grotere schepen (zoals dat cruiseschip van bork) moet het beweegbare deel breder worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt de brug iig niet te hoog maken, want het is niet al te ver na station Weener, maar de Arriva zou een steiler percentage dan 2.5% wel moeten kunnen redden. Een zware cargo haalt dat niet, al moet ik wel er aan toevoegen dat er op het moment van de botsing al geen cargo-verkeer was tussen Ihrhove en Zuidbroek
Mja, ze proberen een stok te krijgen om mee te slaanquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Alsof ze dan ineens wel gaan rijden, die leipo's gaan gewoon op het spoor liggen en seinposten blokkeren.
Uiteraard. Mooi dat die afstand groot genoeg is en dat het niet zoiets is als Grou-Jirnsum waar de boel direct na het station omhoog loopt en je pas na de brug snelheid kunt maken met de treinquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
De brug ligt zo'n twee kilometer na station Weener. Al zou je de brug 20 meter hoog maken dan heb je nog steeds maar een stijging van 1%. Veel kan er dan al onderdoor, en voor de grotere schepen (zoals dat cruiseschip van bork) moet het beweegbare deel breder worden.
Nice, altijd al scheepsmagmaat willen zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
De brug ligt zo'n twee kilometer na station Weener. Al zou je de brug 20 meter hoog maken dan heb je nog steeds maar een stijging van 1%. Veel kan er dan al onderdoor, en voor de grotere schepen (zoals dat cruiseschip van bork) moet het beweegbare deel breder worden.
FOTO!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
De brug ligt zo'n twee kilometer na station Weener. Al zou je de brug 20 meter hoog maken dan heb je nog steeds maar een stijging van 1%. Veel kan er dan al onderdoor, en voor de grotere schepen (zoals dat cruiseschip van bork) moet het beweegbare deel breder worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en rode vlaggen steken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Alsof ze dan ineens wel gaan rijden, die leipo's gaan gewoon op het spoor liggen en seinposten blokkeren.
Geneuzel. Je kan ook gewoon die scheepswerf ergens anders neerleggen. Karrespoorbruggetje voor dat apentreintje terugleggen, zat genoegquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:15 schreef bork het volgende:
[..]
Nice, altijd al scheepsmagmaat willen zijn, gezien de aantallen passagiers zal het bij een bus blijven denk ik.
Dat ze nu de koppen daarbij elkaar steken in het noorden en naar een fatsoenlijke nieuwe verbinding gaan klijken richting Bremen dan kan je ook in 5 jaar klaar zijn en ben je voor 100 jaar klaar.
Hier in het Noorden worden zelfs de officiële verkortingen gewijzigd. Veenwouden was Vwd, wordt Fwd; Zwaagwesteinde was Zww, wordt Dwe.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:17 schreef _JdM_ het volgende:
Op station Schiphol zijn ze begonnen met het vervangen van de stationnaambordjes!
Wauw, drastischquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hier in het Noorden worden zelfs de officiële verkortingen gewijzigd. Veenwouden was Vwd, wordt Fwd; Zwaagwesteinde was Zww, wordt Dwe.
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef dennistd het volgende:
Nieuwjaarsdag vertrek ik naar Oostenrijk voor een weekendje, heb een reisje gewonnen van de Austria Expres
Wordt Grou-Jirnsum dan ook eindelijk veranderd? Gw staat natuurlijk ook nergens meer op sinds er geen w meer in zit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hier in het Noorden worden zelfs de officiële verkortingen gewijzigd. Veenwouden was Vwd, wordt Fwd; Zwaagwesteinde was Zww, wordt Dwe.
nou en man. Gv en Gvc heten ook al lang geen 's-Gravenhage meerquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wordt Grou-Jirnsum dan ook eindelijk veranderd? Gw staat natuurlijk ook nergens meer op sinds er geen w meer in zit.
Leuk, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef dennistd het volgende:
Nieuwjaarsdag vertrek ik naar Oostenrijk voor een weekendje, heb een reisje gewonnen van de Austria Expres
Ja!quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:42 schreef dennistd het volgende:
Deze foto wou je denk ik?
[ afbeelding ]
Ligt de overweg minder lang dicht en heb je kortere rijtijden doordat je geen stop-door schakeling hebt bij de overweg bij het vertrek.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:48 schreef Merode32 het volgende:
De perrons in spaubeek liggen in bajonet ligging, het perron richting heerlen is tevens een eilandperron die aan een zijde met een hekje is afgesloten, weet iemand wat daar de gedachte achter is?
Hebben ze soms later beslist om het eiland perron om te bouwen naar bajonet? En zodoende het perron naar geleen aangelegd?
Op zo'n rustige spoorlijn kan dat prima. Met exploitatieve seinen kan je immers regelen dat als een goederentrein niet in één keer de brug over kan je die vasthoudt op een plek waar die snelheid kan maken. En bij zo'n hoge brug hoeft die niet zoveel meer open dus dat is geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 11 december 2015 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt de brug iig niet te hoog maken, want het is niet al te ver na station Weener, maar de Arriva zou een steiler percentage dan 2.5% wel moeten kunnen redden. Een zware cargo haalt dat niet, al moet ik wel er aan toevoegen dat er op het moment van de botsing al geen cargo-verkeer was tussen Ihrhove en Zuidbroek
Dus als je je ICE gemist hebt mag je ook met de CNL mee, als er nog plek is? Waarom zou je dat willen eigenlijk?quote:Daarnaast wordt het aantal verbindingen tussen Nederland en Duitsland vergroot. Vanaf 2016 gaat er een extra late ICE-trein rijden van Duitsland naar Nederland. Ook kunnen reguliere reizigers met een ticket van en naar Duitsland met de CityNightLine reizen.
Eilandperrons met hekkie komen wel vaker voorquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:48 schreef Merode32 het volgende:
De perrons in spaubeek liggen in bajonet ligging, het perron richting heerlen is tevens een eilandperron die aan een zijde met een hekje is afgesloten, weet iemand wat daar de gedachte achter is?
Hebben ze soms later beslist om het eiland perron om te bouwen naar bajonet? En zodoende het perron naar geleen aangelegd?
Oss!quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Eilandperrons met hekkie komen wel vaker voor
[ afbeelding ]
Deventer heeft ook lang een Baileybrug gehad, tot 1982 in gebruik. Hij was enkelsporig en een flinke bottleneck. Aan de stadskant zit op de huidige brug een gedenkplaquette voor de bouwers en aan de Twellose kant staat een restantquote:Op vrijdag 11 december 2015 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
In Eindhoven, Netherlands, the post-war Eindhoven Station is built with Bailey segments and is still in use.![]()
Maar ze schijnen ook echt voor spoor gebruikt te worden. In Eindhoven zitten ze in de overkapping.
Het principe ken ik, ik ben er alleen verbaasd over dat er is gekozen voir een eiland perron, ipv van een normale bajonet ligging.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Ligt de overweg minder lang dicht en heb je kortere rijtijden doordat je geen stop-door schakeling hebt bij de overweg bij het vertrek.
Het andere perron is er vaak ook pas later bij gelegd, oorspronkelijk was er vaak alleen een eilandperron. Als stations drukker worden en passerende treinen zo hard gaan wil je niet beide richtingen op één perron gepropt hebben. Het perron verbreden kost meer omdat dan ook het spoor verlegd moet worden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:53 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het principe ken ik, ik ben er alleen verbaasd over dat er is gekozen voir een eiland perron, ipv van een normale bajonet ligging.
Nee want hij zit op het landhoofd, aan de kant van het wandelpad. Kun je vanaf de naastgelegen Ossenweerdstraat uitstekend zienquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
cool, dat zie je eigenlijk nooit als je eroverheen fietst
Ja dat had ik ook al bedacht, is in zo situatie het niet goedkoper om het eilandperron op te ruimen en een perron naast het spoor te bouwen(klassieke bajonet)? In combinatie met een perron aan dd andere kant van de overweg natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:02 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het andere perron is er vaak ook pas later bij gelegd, oorspronkelijk was er vaak alleen een eilandperron. Als stations drukker worden en passerende treinen zo hard gaan wil je niet beide richtingen op één perron gepropt hebben. Het perron verbreden kost meer omdat dan ook het spoor verlegd moet worden.
De laatste en eerste ICE worden vervangen door de CNL die daarvoor drie zitrijtuigen heeft (die er nu ook al aan zitten maar pas in Duitsland geopend worden)quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus als je je ICE gemist hebt mag je ook met de CNL mee, als er nog plek is? Waarom zou je dat willen eigenlijk?
Gewoon een hekje aan één kant is natuurlijk het goedkoopstquote:Op vrijdag 11 december 2015 15:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht, is in zo situatie het niet goedkoper om het eilandperron op te ruimen en een perron naast het spoor te bouwen(klassieke bajonet)? In combinatie met een perron aan dd andere kant van de overweg natuurlijk.
Maar dat levert wel een snelheidsbeperking op, met een slimmewissel zou je nooit langs het perron hoeven bij een klassieke bajonetligging.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:11 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Gewoon een hekje aan één kant is natuurlijk het goedkoopst
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:41 schreef dennistd het volgende:
Nieuwjaarsdag vertrek ik naar Oostenrijk voor een weekendje, heb een reisje gewonnen van de Austria Expres
Hoeveel was het nu? 78 en 3 streep?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:22 schreef b2py het volgende:
Alles moet 76cm boven spoorstaaf zijn ivm gelijkvloerse instap, Amersfoort was wat hoger..
Gang is allesquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef Igen het volgende:
84cm was toch de oude standaard in Nederland?
True, maar goed het is eerst maar eens afwachten wat voor plannen ze uit de hoge hoed gaan toverenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:24 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Op zo'n rustige spoorlijn kan dat prima. Met exploitatieve seinen kan je immers regelen dat als een goederentrein niet in één keer de brug over kan je die vasthoudt op een plek waar die snelheid kan maken. En bij zo'n hoge brug hoeft die niet zoveel meer open dus dat is geen enkel probleem.
Buitenpost. Middenperron werd voor de komst van de sneltrein tussen Leeuwarden en Groningen te smal geacht, waardoor er een hekje op het middenperron is gekomen en er een nieuw zijperron gebouwd is voor de treinen richting Groningenquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Eilandperrons met hekkie komen wel vaker voor
[ afbeelding ]
Ah daarom staat er in Nieuw Amsterdam een hek op het perronquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Buitenpost. Middenperron werd voor de komst van de sneltrein tussen Leeuwarden en Groningen te smal geacht, waardoor er een hekje op het middenperron is gekomen en er een nieuw zijperron gebouwd is voor de treinen richting Groningen
Beilen ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef Peter het volgende:
Haren heeft ook een hek op z'n perron toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:33 schreef James1988 het volgende:
"U reist met de trein? Sorry, maar dan kunnen we u niet aannemen."
fquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:37 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
HSL 1304 met de 1254 in opzending en een lange ketelsleep vertrekt uit Amersfoort naar Bad Bentheim
nee, beide loks naar Zutphen voor onderhoud, en is nog maar 1 machinist op bevoegdquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
f
PornoMoeten er vanaf Bentheim twee verschillende treinen gaasn rijden ofzo?
Ja, maar dat is ter afscherming van het goederenspoor, dat geen perron heeft en wat verder van de rand af ligt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef Peter het volgende:
Haren heeft ook een hek op z'n perron toch?
Nu uit de dienst en dan 4 maanden op de reservebank dacht ik?quote:Op zaterdag 12 december 2015 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou toch nog vier maanden door blijven rijden?
Volgens mij geven die lampen aan of er wel of geen spanning op de bovenleiding staat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Interessant, zelfs seinen in een onderhoudshal. Had ik niet verwacht
Hmm direct weg blijkbaar:quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe zit het nou? Gaat Mat64 in principe vanavond echt aan de kant? Voorlopig definitief onder voorbehoud vrijwel zeker misschien soms af en toe?
quote:“Het minste dat NS kan doen is de stellen tot april aanhouden als strategische reserve, om ze daarna uit te ruilen met de DDM-1-stellen die dan in dienst komen”, zegt een betrokkene. Maar dat is NS niet van plan. Zodra ze terzijde zijn gesteld, wacht de slopershamer.
Ook rekening gehouden met Lange Afstanskorting? Als je bijv Deventer - Apeldoorn doet check out om 10.00 en incheck om 10.15 Apeldoorn -> Deventer. Dan wordt dat als 1 reis gezien. Als je dat maar slim genoeg doet kom je vanzelf aan het maximum tarief.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, ik heb voor morgen een reis uitgestippeld die met reizen op saldo 40 euro zou kosten, met alles 40 % korting. Dat is wel wat overdreven. Kan ik bij mijn AltijdVoordeel ook een dagkaart op de kaart laden? Neem aan dat dat wel goedkoper is toch?
ja, maar als er een andere vervoerder tussen zit?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:52 schreef TemulMelvin het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met Lange Afstanskorting? Als je bijv Deventer - Apeldoorn doet check out om 10.00 en incheck om 10.15 Apeldoorn -> Deventer. Dan wordt dat als 1 reis gezien. Als je dat maar slim genoeg doet kom je vanzelf aan het maximum tarief.
Het is een onderzoekje waard of dat ook echt gebeurt natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:55 schreef TemulMelvin het volgende:
Maakt niet uit, de tariefeenheden worden als het goed is doorgegeven.
Oftewel, je kunt ze combineren als in "ze kunnen samen op één OV-Chipkaart bestaan" maar het is niet zo dat je 40 % korting krijgt op die dagkaart. Oftewel, een volstrekt onzinnig "aanbod" voor de meeste mensen.quote:Een Dagkaart kost ¤ 51,40 (2e klas) en ¤ 87,40 (1e klas).
U kunt een Dagkaart combineren met een Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Voordeel, Weekend Vrij of Voordeelurenabonnement op de OV-chipkaart.
Laadt u een Dagkaart op uw OV-chipkaart, dan reist u de eerste keer dat u weer incheckt op de Dagkaart en niet op uw abonnement.
Ik zag het ja. Wat een hoerezooi ook zeg, de teringquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:03 schreef James1988 het volgende:
Dagkaarten zijn duurder en alleen geldig bij NS https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart
Die waren volgens mij altijd al zo duur hoor..quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:03 schreef James1988 het volgende:
Dagkaarten zijn duurder en alleen geldig bij NS https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart
Vroegah kon je gewoon "dagkaart met korting" kopen als je een Voordeelurenkaart had. Maar misschien is dat nu niet meer nodig. Ik hoop het. Anders ga ik weer bozigjes doen en zo morgenavondquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Die waren volgens mij altijd al zo duur hoor..
Je quote oud nieuws. Inmiddels zijn de laatste geruchten dat Plan V nog even blijft als warme reserve.quote:
Ahum niet handig.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:39 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je quote oud nieuws. Inmiddels zijn de laatste geruchten dat Plan V nog even blijft als warme reserve.
Dat dus. Gewoon weer het zoveelste lulpraatje voor de bühne. Had ook nog niet eerder de term "warme reserve" horen langskomen trouwens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ahum niet handig.Waarom dan wel goed genoeg voor reserve maar niet om in dienst te houden?
Was het DDM1 ook warme reserve of stond dat in de ijskast?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon weer het zoveelste lulpraatje voor de bühne. Had ook nog niet eerder de term "warme reserve" horen langskomen trouwens.
Dijksma der moeder is warme reserve.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens Dijksma zijn de V250's dus ook warme reserve?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dijksma der moeder is warme reserve.
Er waren een week of 3 terug serieuze geruchten binnen de NSR-wandelgangen dat er circa 20 stellen Plan V voor enkel en alleen Limburg beschikbaar blijven t/m eind maart, begin april. Het is echter nooit definitief bevestigd.quote:
Ah dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Er waren een week of 3 terug serieuze geruchten binnen de NSR-wandelgangen dat er circa 20 stellen Plan V voor enkel en alleen Limburg beschikbaar blijven t/m eind maart, begin april. Het is echter nooit definitief bevestigd.
Maar warme reserve is dus eigenlijk gebruiksklaar en dat maakt de keuze om ze dan al uit de actieve dienst te halen nog vager.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:24 schreef greavy het volgende:
"koude reserve" moet eerst weer naar de werkplaats voor een onderhouds/checkbeurt en dergelijke, een warme reserve krijgt ook dagelijks de 24uurs check.
Politieke belangen spelen dan mee vrees ik. "Het is minder veilig en daarom hebben we het op verzoek van de politiek niet ingepland, maar omdat de politiek roept dat ze te weinig capaciteit onacceptabel vindt, zijn ze bij nood nog wel inzetbaar." oid.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:30 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Maar warme reserve is dus eigenlijk gebruiksklaar en dat maakt de keuze om ze dan al uit de actieve dienst te halen nog vager.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:10 schreef greavy het volgende:
'rode 1700' zal wel een 'rode 1600' zijn, en dus van DB Schenker. Maar verder zou ik het niet weten
Wil je snel van je oplegger af? Deze chauffeur doet het voorquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:43 schreef greavy het volgende:
Ik was het niet! Ik moest de weg onveilig maken voor een cursus met de vrachtwagen. Even 3,5 uur doelloos rondrijden "want je moet van het CCV/CBR 3,5 uur rijden" en dat is ook weer geregeld.
Wafelijzerpolitiek.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:36 schreef Igen het volgende:
Volgens Wikipedia zijn er zeven van die treinstellen gebouwd in totaal en is eentje daarvan als museumtreinstel bewaard door de NMBS. Moet er dan nóg eentje bewaard worden, speciaal omdat dát ene treinstel nooit in Wallonië heeft gereden? Wat een argument zeg.
Kiek, opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je snel van je oplegger af? Deze chauffeur doet het voor
http://www.dumpert.nl/med(...)_roodlicht_niet.html
Kanaaltunnel, ook Vlaanderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:59 schreef J.B. het volgende:
Dus dat ding heeft z'n hele loopbaan doorgebracht in Vlaanderen en staat nu al meer dan een decennium weg te rotten in het Waalse Saint Ghislain? Wat een toeval toch
Betreft een tijdelijk vervoertje. Trein komt uit Bazel en ging naar Railport Groningen in Veendam, naar de containerterminal om de containers te lossen (vervoer zal vast verder per vrachtauto gaan). Vervoer is suikerklonten. Schijnen de komende weken nog enkele extra treinen te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Knalgele containers met Bauer erop achter een rode 1700 richting vermoedelijk Zwolle? Wat is dat?
Nee, dat niet volgens mij. Want dan gaat het (lijkt mij) niet naar een fabriek waar het product nodig is. Ik dacht uiteindelijk Eemhaven, maar dat is mij niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wel een soort massavervoer als in blokken van 20 kg of zo toch? Niet van die dozen met 1000 voor de koffie?
Suske en Wiske en de Sidderende Suikerklontquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat niet volgens mij. Want dan gaat het (lijkt mij) niet naar een fabriek waar het product nodig is. Ik dacht uiteindelijk Eemhaven, maar dat is mij niet echt duidelijk.
Waarom heb je meer dan een uur extra reistijd als de trein een uur eerder vertrekt?quote:Amsterdam C-Zürich/München
Wanneer: donderdag 31 december
Oorzaak: aangepaste dienstregeling
Advies: Ga eerder op reis
CityNightLine vertrekt een uur eerder dan gebruikelijk uit Amsterdam Centraal, Utrecht Centraal en Arnhem
Extra Reistijd: meer dan een uur
Omdat ie wel om dezelfde tijd aankomt op bestemming?quote:Op zondag 13 december 2015 00:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Waarom heb je meer dan een uur extra reistijd als de trein een uur eerder vertrekt?
Dan heb je een uur vertraging, niet meer dan een uurquote:Op zondag 13 december 2015 00:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ie wel om dezelfde tijd aankomt op bestemming?
http://www.oebb.at/de/Ser(...)of/Lounges/index.jspquote:Welches Ticket brauchen Sie?
In unseren Lounges heißen wir Gäste mit speziellen Fahrkarten willkommen.
Sie besitzen:
[..]
- ein Schlafwagenticket **
[..]
** Hier gilt der Besuch der ÖBB-Lounge ab 2 Stunden vor Abfahrt und bis 2 Stunden nach Ankunft.
Goh, het is zondag. Dan is het ook niet nodig. Zou mij niet verbazen dat Plan V morgen weer op de baan verschijnt.quote:Op zondag 13 december 2015 08:29 schreef greavy het volgende:
Vooralsnog is er geen Plan V vandaag ingezet via de bijsturing.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Morgen verschijnt gewoon Plan V op de baan.quote:Op zondag 13 december 2015 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal mij niet verbazen als er ergens een paar honderd man op een perron achterblijven "wegens materieeltekort".
Effe knutselen en voor het nieuwjaarsrondje gebruiken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en als ZIJ hem al weg doen, wat moet ik er dan mee?
Dan kunnen we beter een Parry People Mover kopen. Voor onszelf. Een nieuwe. Kan zo in de garage bij iemandquote:Op zondag 13 december 2015 10:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Effe knutselen en voor het nieuwjaarsrondje gebruiken.
Is er al wat van de metro te zien? Ze zijn daar momenteel met o.a. 21 TBMs tegelijk een kleine 200 km metro uit de grond aan het stampenquote:Op zondag 13 december 2015 04:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zo, ik kan weer op fok. Groetjes uit Doha.
Beter stampen ze die de grond IN. Of ze hebben iets niet helemaal begrepenquote:Op zondag 13 december 2015 10:35 schreef J.B. het volgende:
[..]
Is er al wat van de metro te zien? Ze zijn daar momenteel met o.a. 21 TBMs tegelijk een kleine 200 km metro uit de grond aan het stampen
Waarom?quote:Op zondag 13 december 2015 10:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is even een vraag of het twitteraccount 'Waar rijdt Mat64' blijft functioneren.
Precies zoals geplandquote:Op zondag 13 december 2015 11:35 schreef dennistd het volgende:
De 1621 kwam om 11.21u door Hengelo:
[ afbeelding ]
In Almelo staat trouwens DDAR voor de stopper naar Apeldoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |