ja, maar als er een andere vervoerder tussen zit?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:52 schreef TemulMelvin het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met Lange Afstanskorting? Als je bijv Deventer - Apeldoorn doet check out om 10.00 en incheck om 10.15 Apeldoorn -> Deventer. Dan wordt dat als 1 reis gezien. Als je dat maar slim genoeg doet kom je vanzelf aan het maximum tarief.
Het is een onderzoekje waard of dat ook echt gebeurt natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:55 schreef TemulMelvin het volgende:
Maakt niet uit, de tariefeenheden worden als het goed is doorgegeven.
Oftewel, je kunt ze combineren als in "ze kunnen samen op één OV-Chipkaart bestaan" maar het is niet zo dat je 40 % korting krijgt op die dagkaart. Oftewel, een volstrekt onzinnig "aanbod" voor de meeste mensen.quote:Een Dagkaart kost ¤ 51,40 (2e klas) en ¤ 87,40 (1e klas).
U kunt een Dagkaart combineren met een Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Voordeel, Weekend Vrij of Voordeelurenabonnement op de OV-chipkaart.
Laadt u een Dagkaart op uw OV-chipkaart, dan reist u de eerste keer dat u weer incheckt op de Dagkaart en niet op uw abonnement.
Ik zag het ja. Wat een hoerezooi ook zeg, de teringquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:03 schreef James1988 het volgende:
Dagkaarten zijn duurder en alleen geldig bij NS https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart
Die waren volgens mij altijd al zo duur hoor..quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:03 schreef James1988 het volgende:
Dagkaarten zijn duurder en alleen geldig bij NS https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart
Vroegah kon je gewoon "dagkaart met korting" kopen als je een Voordeelurenkaart had. Maar misschien is dat nu niet meer nodig. Ik hoop het. Anders ga ik weer bozigjes doen en zo morgenavondquote:Op zaterdag 12 december 2015 13:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Die waren volgens mij altijd al zo duur hoor..
Je quote oud nieuws. Inmiddels zijn de laatste geruchten dat Plan V nog even blijft als warme reserve.quote:
Ahum niet handig.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:39 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je quote oud nieuws. Inmiddels zijn de laatste geruchten dat Plan V nog even blijft als warme reserve.
Dat dus. Gewoon weer het zoveelste lulpraatje voor de bühne. Had ook nog niet eerder de term "warme reserve" horen langskomen trouwens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ahum niet handig.Waarom dan wel goed genoeg voor reserve maar niet om in dienst te houden?
Was het DDM1 ook warme reserve of stond dat in de ijskast?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon weer het zoveelste lulpraatje voor de bühne. Had ook nog niet eerder de term "warme reserve" horen langskomen trouwens.
Dijksma der moeder is warme reserve.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens Dijksma zijn de V250's dus ook warme reserve?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dijksma der moeder is warme reserve.
Er waren een week of 3 terug serieuze geruchten binnen de NSR-wandelgangen dat er circa 20 stellen Plan V voor enkel en alleen Limburg beschikbaar blijven t/m eind maart, begin april. Het is echter nooit definitief bevestigd.quote:
Ah dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Er waren een week of 3 terug serieuze geruchten binnen de NSR-wandelgangen dat er circa 20 stellen Plan V voor enkel en alleen Limburg beschikbaar blijven t/m eind maart, begin april. Het is echter nooit definitief bevestigd.
Maar warme reserve is dus eigenlijk gebruiksklaar en dat maakt de keuze om ze dan al uit de actieve dienst te halen nog vager.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:24 schreef greavy het volgende:
"koude reserve" moet eerst weer naar de werkplaats voor een onderhouds/checkbeurt en dergelijke, een warme reserve krijgt ook dagelijks de 24uurs check.
Politieke belangen spelen dan mee vrees ik. "Het is minder veilig en daarom hebben we het op verzoek van de politiek niet ingepland, maar omdat de politiek roept dat ze te weinig capaciteit onacceptabel vindt, zijn ze bij nood nog wel inzetbaar." oid.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:30 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Maar warme reserve is dus eigenlijk gebruiksklaar en dat maakt de keuze om ze dan al uit de actieve dienst te halen nog vager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |