dus toch museum materieelquote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
quote:De Consumentenbond wil samen met reizigersclub Rover in gesprek gaan met de vervoerders en TLS, de maker van de kaart om de kaart goedkoper te maken. "In vergelijking met andere landen in Europa betaalt de Nederlandse klant verreweg het meest
ja ik ookquote:Op donderdag 10 december 2015 16:22 schreef b2py het volgende:
Ik wacht nog steeds op die foto van James in Opderails..
In de Sprinter tussen Maastricht en Roermond rijdt/reed dat best vaak.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Merode32 het volgende:
Rover zegt dat het mogelijk is dat er in de nieuwedienstregeling ddar komt te rijden op sittard-heerlen en maastricht-roermond? Word dat serieus overwogen?
ja. Geen gekke gedachte omdat de locs in Maastricht onderhouden wordenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:49 schreef Merode32 het volgende:
Rover zegt dat het mogelijk is dat er in de nieuwedienstregeling ddar komt te rijden op sittard-heerlen en maastricht-roermond? Word dat serieus overwogen?
Is dat geen enorme overkill? Zeker op heerlen-sittard?quote:Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Geen gekke gedachte omdat de locs in Maastricht onderhouden worden
buiten de spits wel ja, maar als Plan V eruit gaat dan hebben ze op SGMm na geen andere smaken voor dat trajectquote:Op donderdag 10 december 2015 18:25 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Is dat geen enorme overkill? Zeker op heerlen-sittard?
Zoveel taxi's bestaan er in de hele wereld niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neem een taxi als je later bent
Er wordt ook nog gewerkt he. Hoewel ik nu van mijn uur pauze in het zeer schone Goor zit te genieten.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:22 schreef b2py het volgende:
Ik wacht nog steeds op die foto van James in Opderails..
Ben je lekker danquote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er wordt ook nog gewerkt he. Hoewel ik nu van mijn uur pauze in het zeer schone Goor zit te genieten.
Een van de laatste pagina'squote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je lekker dan![]()
Ik heb m nog niet gevonden trouwens.
Oh ja nou zie ik hetquote:
Team Tunnelquote:Op donderdag 10 december 2015 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nou zie ik hetGoed team wel, daar had ik samen met de Zwoferinkjes ook wel van verloren
stuk beterquote:Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef b2py het volgende:
http://www.arriva.nl/nieu(...)treinen-maar-bussen/
Vervangende dienstregeling naar Leer
Nou, we gaan er tijdens het rondje in zitten. Siegen - Keulen rijdt met Talent2's van DB Regio.quote:
ja best. Van binnen zie je toch niet hoe lelijk ze van buiten zijnquote:Op donderdag 10 december 2015 22:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou, we gaan er tijdens het rondje in zitten. Siegen - Keulen rijdt met Talent2's van DB Regio.
Boeit geen fuck, want de vervoersautoriteiten bepalen en betalen. En zij accepteren het NRW-ticket.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:16 schreef b2py het volgende:
James, hoe zit dat met tariefintegratie op het stuk Rheine - Munster nu er 2 verschillende vervoerders komen?
Hangt af van je ticket.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:18 schreef b2py het volgende:
Maar goed, hoe zit dat dan als je uit de automaat een ticket Rheine - Munster koopt, maakt niet uit welke trein je pakt?
De gristenunie is gek. Er rijden bussen.quote:De ChristenUnie in Groningen wil een
onderzoek naar een noodbrug over de
Eems bij Weener.Volgens de partij moet
de provincie samen met de autoriteiten
in Duitsland kijken of een snelle
voorlopige oplossing mogelijk is.
Vorige week ramde een vrachtschip de
spoorbrug bij Weener in Duitsland.De
hele brug inclusief de pijlers moet
worden vervangen.Daardoor kunnen naar
verwachting vijf jaar lang geen treinen
rijden tussen Groningen en Bremen.
De Groningse CU zegt dat de genie van
het leger een 'baileybrug' zou kunnen
bouwen.Dat soort noodbruggen werd na de
Tweede Wereldoorlog vaak geplaatst.
Een Baileybrug met spoor?quote:Op vrijdag 11 december 2015 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gristenunie is gek. Er rijden bussen.
Dat zijn er best veel, dat had ik niet gedacht.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij overnachten drie of vier IC Berlijn-stammetjes in Amsterdam
In NL ondenkbaarquote:Op donderdag 10 december 2015 22:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Boeit geen fuck, want de vervoersautoriteiten bepalen en betalen. En zij accepteren het NRW-ticket.
Je kan ze wel makkelijk weer uit elkaar halenquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:27 schreef bork het volgende:
Baileybruggen en spoor eitje, zoek maar eens op halve zolenlijntje. Wat niet kan is dat ze open en dicht gaan zo als nodig is bij de Eems het is een starre, lees vaste constructie.
Niet helemaal, kijk maar naar Arnhem - Doetinchem waar Breng en Arriva de paaltjes delen. Het kan wel, als de opdrachtgevers willen...quote:
Precies. Het is een redelijk druk bevaren rivierquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:27 schreef bork het volgende:
Baileybruggen en spoor eitje, zoek maar eens op halve zolenlijntje. Wat niet kan is dat ze open en dicht gaan zo als nodig is bij de Eems het is een starre, lees vaste constructie.
Waarmee je dus het hele principe van de ovc onderuit schopt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet helemaal, kijk maar naar Arnhem - Doetinchem waar Breng en Arriva de paaltjes delen. Het kan wel, als de opdrachtgevers willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |