En in het weekend rijdt er geen bus? Komt vaker voor, mensen schijnen het te overlevenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 20 jaar lang in een dorp gewoond waar de laatste bus om 18:14 aankwamNever killed anybody
ja, en op zondag je auto wassen was ook not donequote:Op woensdag 9 december 2015 22:03 schreef Peter het volgende:
[..]
En in het weekend rijdt er geen bus? Komt vaker voor, mensen schijnen het te overleven.
Dat heb ik dus nooit beseft dat er ook plaatsen waren waar het slechter gesteld was dan in mijn dorp. Als ik zaterdags in het café zit, kwam er altijd rond half 1 nog een bus uit Emmen langs tuffen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 20 jaar lang in een dorp gewoond waar de laatste bus om 18:14 aankwamNever killed anybody
tussen 9 en 10 kon het vast welquote:Op woensdag 9 december 2015 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en op zondag je auto wassen was ook not done
Lees jij überhaupt ooit terug wat je uit je toetsenbord spuugt in dit topic? Wat voor beschuldigingen je pleegt? Waarvoor je mensen (ook dat zijn mensen) uitmaakt? En dan verwijt jij mij mensen door het slijk te halen? Ben je volkomen geschift?quote:Op woensdag 9 december 2015 17:45 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Aha. Dus als ik kritiek uit op de NS met z'n uitpuiltreinen, dan is Voor Beter OV dus meteen het schoothondje van FMN. En dan haal je ook meteen de adviseurs maar even door het slijk.
Yeah right.
Ik had me voorgenomen om hier niet meer op te reageren, maar ff he. Zijn jij en ik niet schuldig aan hetzelfde soort onderbuikpolarisering? Dit moet toch beter kunnen?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt ooit terug wat je uit je toetsenbord spuugt in dit topic? Wat voor beschuldigingen je pleegt? Waarvoor je mensen (ook dat zijn mensen) uitmaakt? En dan verwijt jij mij mensen door het slijk te halen? Ben je volkomen geschift?
Ik ben nog netjes over jouw adviseurs. Van wie we niet weten wie het zijn, want geheim. Van wie we niet weten wat de agenda is, want geheim. Kritiek op MVBOV is verboden want er zijn vijftien slimme adviseurs en die weten hoe je moet communiceren en hebben altijd gelijk.
Enfin, mijn punt is wel duidelijk denk ik. Ik ben verder bereikbaar per PM, niet meer hier.
Geel knipper ftw.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Om je een idee te geven: de ene trein rijdt het spoor binnen terwijl de vorige nog aan het optrekken is.
Ik ben uitgenuanceerd richting MVBOV. Ik heb het vriendelijk geprobeerd, ik heb het onvriendelijk geprobeerd. Ik heb het geprobeerd met milde en minder milde spot. Het werkt niet. En aangezien ik klaar ben me kapot te ergeren aan de drek van Driek...:quote:Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om hier niet meer op te reageren, maar ff he. Zijn jij en ik niet schuldig aan hetzelfde soort onderbuikpolarisering? Dit moet toch beter kunnen?
quote:Ik ben verder bereikbaar per PM, niet meer hier.
Ik had zojuist een paar dagen eerder een zelfde niveau van klaarheid bereikt met eigenlijk vooral de "discussie" tussen jou en VBOV.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben uitgenuanceerd richting MVBOV. Ik heb het vriendelijk geprobeerd, ik heb het onvriendelijk geprobeerd. Ik heb het geprobeerd met milde en minder milde spot. Het werkt niet. En aangezien ik klaar ben me kapot te ergeren aan de drek van Dries...:
[..]
Ken je dat verhaal van die jongen die in april in Belgie zat met ook een 24-uurs staking? Die zit 6 en 7 januari weer in Belgoland en mag dus als de wiedeweerga bustickets bestellenquote:Op donderdag 10 december 2015 00:36 schreef Prins_Pils het volgende:
Ze gaan in januari weer staken in Belgoland![]()
6-7 januari een 48 uursstaking, 21-22-23 januari een 72 uursstaking. De socialistische en gristelijke spoorvakbonden gaan niet akkoord met een CAO waarin veel 'productieverhogende maatregelen' zijn opgenomen. Er zal ongeveer een uur langer per week doorgewerkt moeten worden zonder extra salaris.
Valt wat voor te zeggen, maar ze hebben toch al zo vreselijk veel mensen in dienst bij NMBS die eigenlijk gewoon de hele dag uit de neus lopen te vreten? Zoals loketmedewerkers op stations met zeg drie treinen per dag?
quote:Op donderdag 10 december 2015 09:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er zo een serie postzegels van kunnen maken.
Mooi plaatje, die Russiche heeft een lekkere schuif aan de voorkant, is dat voor sneeuw of meer de ouderwetse maar dan multi-inzetbare koeienschuiver?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er zo een serie postzegels van kunnen maken.
Ja breng de Noord-Koreanen even op een idee zegquote:Op donderdag 10 december 2015 09:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er zo een serie postzegels van kunnen maken.
quote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja breng de Noord-Koreanen even op een idee zeg
Ze hebben daar mooie schommelbotenquote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja breng de Noord-Koreanen even op een idee zeg
Baarn - Den Dolder?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kiezen spoorspringers nou weer één van de belangrijkste trajecten van de randstad
In Amsterdam - Rotterdam rijden ze, en in Breda - Amsterdam zie je ze ook steeds vaker.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik zie dat de hsl rijtuigen een nieuwe stoelenhoes krijgen, rijden die al rond?
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijftquote:3: Ga creatiever om met bestaand materieel
OV Magazine: zeer haalbaar.
NS: zeker! Nemen we ook op in het plan. Misschien verrassen we je nog
Wat een popi-jopiestuk zeg, dit zou zelfs de gemiddelde schoolkrant niet plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
Dan moet ik snel eens gaan kijken, zijn ze wezelijk anders dan voorheen?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Amsterdam - Rotterdam rijden ze, en in Breda - Amsterdam zie je ze ook steeds vaker.
Het is een ander stofje en het zit wat harder, verder is er weinig veranderd. Ik zou er niet speciaal voor naar de randstad afreizen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan moet ik snel eens gaan kijken, zijn ze wezelijk anders dan voorheen?
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
Ach of ik nu amsterdam -eindhoven via utrecht reis of via rotterdam dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een ander stofje en het zit wat harder, verder is er weinig veranderd. Ik zou er niet speciaal voor naar de randstad afreizen.
Warrig stuk zeg. Gewoon normaal lopende zinnen typen is al te moeilijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
quoi le fucq?quote:Schakel particuliere treinmaatschappijen in
OV Magazine: particuliere exploitanten is daarom weinig haalbaar.
NS: eens, al doen we zeker ook een beroep op andere vervoerders. Al snappen we best dat je het liefste elke dag in de wintersport-trein wil zitten.
een proef? Wat moet er beproefd worden aan een bus?quote:De NS zet bussen in
OV Magazine: haalbaar.
NS: er loopt al een proef op het traject Den Bosch – Rosmalen
Eerste trein uit Amsterdam richting Berlijn vertrekt toch al om 5:05? Eerste ICE om 7 uur dacht ik. Of overnachten er wel meer ICE;ICB's in Amsterdam? Al met al zet het geen zoden aan de dijk en zorgt denk ik ook voor veel verwarring.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Lijkt me best een tof idee, de vroegste sprinter Haarlem - Dordrecht en terug met ICE rijdenquote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Of met een Speno naar je werk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Ze hebben al een keer een week met een ICE in de stoptreindienst geredenquote:Op donderdag 10 december 2015 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best een tof idee, de vroegste sprinter Haarlem - Dordrecht en terug met ICE rijdenAl zal die vanwege de korte afstanden en vaak halteren de rijtijden niet halen.
Bovendien heb je personeel nodig met EN wegbekendheid op dat stuk EN materieelbekendheid met ICE. Zijn er niet zo veel van denk ik
Bij de introductie toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer een week met een ICE in de stoptreindienst gereden
IC Berlijn in de vroege ochtend een slagje Enkhuizen ofzo laten doen in trek-trek-formatiequote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Volgens mij overnachten drie of vier IC Berlijn-stammetjes in Amsterdamquote:Op donderdag 10 december 2015 14:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerste trein uit Amsterdam richting Berlijn vertrekt toch al om 5:05? Eerste ICE om 7 uur dacht ik. Of overnachten er wel meer ICE;ICB's in Amsterdam? Al met al zet het geen zoden aan de dijk en zorgt denk ik ook voor veel verwarring.
Spitsritje van Alkmaar naar Haarlemquote:Op donderdag 10 december 2015 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
IC Berlijn in de vroege ochtend een slagje Enkhuizen ofzo laten doen in trek-trek-formatie
Later ook nog een keer:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |