Ken je dat verhaal van die jongen die in april in Belgie zat met ook een 24-uurs staking? Die zit 6 en 7 januari weer in Belgoland en mag dus als de wiedeweerga bustickets bestellenquote:Op donderdag 10 december 2015 00:36 schreef Prins_Pils het volgende:
Ze gaan in januari weer staken in Belgoland![]()
6-7 januari een 48 uursstaking, 21-22-23 januari een 72 uursstaking. De socialistische en gristelijke spoorvakbonden gaan niet akkoord met een CAO waarin veel 'productieverhogende maatregelen' zijn opgenomen. Er zal ongeveer een uur langer per week doorgewerkt moeten worden zonder extra salaris.
Valt wat voor te zeggen, maar ze hebben toch al zo vreselijk veel mensen in dienst bij NMBS die eigenlijk gewoon de hele dag uit de neus lopen te vreten? Zoals loketmedewerkers op stations met zeg drie treinen per dag?
quote:Op donderdag 10 december 2015 09:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er zo een serie postzegels van kunnen maken.
Mooi plaatje, die Russiche heeft een lekkere schuif aan de voorkant, is dat voor sneeuw of meer de ouderwetse maar dan multi-inzetbare koeienschuiver?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er zo een serie postzegels van kunnen maken.
Ja breng de Noord-Koreanen even op een idee zegquote:Op donderdag 10 december 2015 09:58 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er zo een serie postzegels van kunnen maken.
quote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja breng de Noord-Koreanen even op een idee zeg
Ze hebben daar mooie schommelbotenquote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja breng de Noord-Koreanen even op een idee zeg
Baarn - Den Dolder?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kiezen spoorspringers nou weer één van de belangrijkste trajecten van de randstad
In Amsterdam - Rotterdam rijden ze, en in Breda - Amsterdam zie je ze ook steeds vaker.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik zie dat de hsl rijtuigen een nieuwe stoelenhoes krijgen, rijden die al rond?
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijftquote:3: Ga creatiever om met bestaand materieel
OV Magazine: zeer haalbaar.
NS: zeker! Nemen we ook op in het plan. Misschien verrassen we je nog
Wat een popi-jopiestuk zeg, dit zou zelfs de gemiddelde schoolkrant niet plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
Dan moet ik snel eens gaan kijken, zijn ze wezelijk anders dan voorheen?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Amsterdam - Rotterdam rijden ze, en in Breda - Amsterdam zie je ze ook steeds vaker.
Het is een ander stofje en het zit wat harder, verder is er weinig veranderd. Ik zou er niet speciaal voor naar de randstad afreizen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan moet ik snel eens gaan kijken, zijn ze wezelijk anders dan voorheen?
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
Ach of ik nu amsterdam -eindhoven via utrecht reis of via rotterdam dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een ander stofje en het zit wat harder, verder is er weinig veranderd. Ik zou er niet speciaal voor naar de randstad afreizen.
Warrig stuk zeg. Gewoon normaal lopende zinnen typen is al te moeilijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
quoi le fucq?quote:Schakel particuliere treinmaatschappijen in
OV Magazine: particuliere exploitanten is daarom weinig haalbaar.
NS: eens, al doen we zeker ook een beroep op andere vervoerders. Al snappen we best dat je het liefste elke dag in de wintersport-trein wil zitten.
een proef? Wat moet er beproefd worden aan een bus?quote:De NS zet bussen in
OV Magazine: haalbaar.
NS: er loopt al een proef op het traject Den Bosch – Rosmalen
Eerste trein uit Amsterdam richting Berlijn vertrekt toch al om 5:05? Eerste ICE om 7 uur dacht ik. Of overnachten er wel meer ICE;ICB's in Amsterdam? Al met al zet het geen zoden aan de dijk en zorgt denk ik ook voor veel verwarring.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Lijkt me best een tof idee, de vroegste sprinter Haarlem - Dordrecht en terug met ICE rijdenquote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Of met een Speno naar je werk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |