Baarn - Den Dolder?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Waarom kiezen spoorspringers nou weer één van de belangrijkste trajecten van de randstad
In Amsterdam - Rotterdam rijden ze, en in Breda - Amsterdam zie je ze ook steeds vaker.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik zie dat de hsl rijtuigen een nieuwe stoelenhoes krijgen, rijden die al rond?
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijftquote:3: Ga creatiever om met bestaand materieel
OV Magazine: zeer haalbaar.
NS: zeker! Nemen we ook op in het plan. Misschien verrassen we je nog
Wat een popi-jopiestuk zeg, dit zou zelfs de gemiddelde schoolkrant niet plaatsen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
Dan moet ik snel eens gaan kijken, zijn ze wezelijk anders dan voorheen?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Amsterdam - Rotterdam rijden ze, en in Breda - Amsterdam zie je ze ook steeds vaker.
Het is een ander stofje en het zit wat harder, verder is er weinig veranderd. Ik zou er niet speciaal voor naar de randstad afreizen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan moet ik snel eens gaan kijken, zijn ze wezelijk anders dan voorheen?
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
[..]
Vermoedelijk duiden ze op Plan V dat enkele maanden langer in dienst blijft
Ach of ik nu amsterdam -eindhoven via utrecht reis of via rotterdam dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een ander stofje en het zit wat harder, verder is er weinig veranderd. Ik zou er niet speciaal voor naar de randstad afreizen.
Warrig stuk zeg. Gewoon normaal lopende zinnen typen is al te moeilijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
OV Magazine heeft oplossingen voor de materieeltekorten bij de NS. De NS is niet te beroerd om een reactie te geven
http://nieuws.ns.nl/ov-magazine-denkt-met-ons-mee/
quoi le fucq?quote:Schakel particuliere treinmaatschappijen in
OV Magazine: particuliere exploitanten is daarom weinig haalbaar.
NS: eens, al doen we zeker ook een beroep op andere vervoerders. Al snappen we best dat je het liefste elke dag in de wintersport-trein wil zitten.
een proef? Wat moet er beproefd worden aan een bus?quote:De NS zet bussen in
OV Magazine: haalbaar.
NS: er loopt al een proef op het traject Den Bosch – Rosmalen
Eerste trein uit Amsterdam richting Berlijn vertrekt toch al om 5:05? Eerste ICE om 7 uur dacht ik. Of overnachten er wel meer ICE;ICB's in Amsterdam? Al met al zet het geen zoden aan de dijk en zorgt denk ik ook voor veel verwarring.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Lijkt me best een tof idee, de vroegste sprinter Haarlem - Dordrecht en terug met ICE rijdenquote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Of met een Speno naar je werk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Ze hebben al een keer een week met een ICE in de stoptreindienst geredenquote:Op donderdag 10 december 2015 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me best een tof idee, de vroegste sprinter Haarlem - Dordrecht en terug met ICE rijdenAl zal die vanwege de korte afstanden en vaak halteren de rijtijden niet halen.
Bovendien heb je personeel nodig met EN wegbekendheid op dat stuk EN materieelbekendheid met ICE. Zijn er niet zo veel van denk ik
Bij de introductie toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer een week met een ICE in de stoptreindienst gereden
IC Berlijn in de vroege ochtend een slagje Enkhuizen ofzo laten doen in trek-trek-formatiequote:Op donderdag 10 december 2015 13:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Je zou ook nog stammen die pas later in de ochtend een internationale trein rijden aan het begin van de ochtend in een binnenlandse trein inzetten. Maar dat is kruimelwerk natuurlijk
Volgens mij overnachten drie of vier IC Berlijn-stammetjes in Amsterdamquote:Op donderdag 10 december 2015 14:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerste trein uit Amsterdam richting Berlijn vertrekt toch al om 5:05? Eerste ICE om 7 uur dacht ik. Of overnachten er wel meer ICE;ICB's in Amsterdam? Al met al zet het geen zoden aan de dijk en zorgt denk ik ook voor veel verwarring.
Spitsritje van Alkmaar naar Haarlemquote:Op donderdag 10 december 2015 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
IC Berlijn in de vroege ochtend een slagje Enkhuizen ofzo laten doen in trek-trek-formatie
Later ook nog een keer:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |