abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158102251
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

We doen meestal 's avonds/'s nachts bellen ja. :Y Niet elke dag tho
Ook een beetje op de tijd letten wel he, jullie hebben allebei nog school dus probeer het niet te laat te maken ;) snap 't wel hoor maar probeer erop te letten haha
pi_158102548
Leuk voor je kerel! Kunnen veel fokkers nog wat van leren haha. Relaties op die leeftijd zijn intens, in ieder geval was dat bij mij wel zo. Toch mooie tijd om op terug te kijken.

Kan dus nu fylax in het wild spotten in roffa :D

Overigens wat de afstand betreft mijn vriendin woonde in Groningen en ik in Rotterdam en we zijn nog steeds bij elkaar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_158102581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.

Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.

Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:11 #104
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158103167
quote:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.

Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.

Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
HAHAHAHA

Wat lijkt het mij enorm kut om jou te zijn.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:03:15 #105
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_158103306
quote:

Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebt _O-
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158104057
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken. :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:40:01 #107
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_158104155
Ik vind dit zo schattig! Veel succes met de liefde.. O+
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:23:10 #108
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158106654
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:27 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.
Best wel, kan niet klagen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef leeell het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Wat lijkt het mij enorm kut om jou te zijn.
Waarom dat jongen? Voel me prima.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef DuTank het volgende:

[..]

Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebt _O-
Grappig. :')
Liefde voor God
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:28:09 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158106760
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk niet dat Fylax zo'n betafaggot is die zo onder de plak zit dat hij niet eens meer door heeft dat zijn relatie verschrikkelijk is.

En zo wel, dat moest hij dan toch een keer leren.
:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken. :')
Van die jaloerse knullen die beetje van het wishfull thinking zijn :') sneu idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158106961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:40:28 #111
64831 2NutZ
pi_158107037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat man :') sowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158107038
Kan niet wachten op de einde relatie topic(s).
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:42:34 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107075
Vriendin zegt hij.

Hahahahaha
pi_158107149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat man :') sowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:49:08 #115
64831 2NutZ
pi_158107220
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
Nee je reageert op iemand anders ;) en ik pak jouw quote even om al die mensen die hier ongeveer hetzelfde zeggen ook even mee te nemen.
pi_158107221
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Is jouw glas halfleeg of halfvol
pi_158107242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?
pi_158107270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?
Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:58:39 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.
pi_158107423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:51 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?
Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:02:56 #121
64831 2NutZ
pi_158107476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.
Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.
pi_158107489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?
Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:05:09 #123
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107511
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.

Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:06:57 #124
64831 2NutZ
pi_158107546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:04 schreef Fylax het volgende:
iemand zou een kloon moeten maken en alsof doen dat het die vriendin is
Dit is dan wel weer om te huilen natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.

Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mij :)

Maar gelukkig maar. Of had jij ook volwassen mensen die toen tegen jou aan gingen zeuren over van ach joh kap er maar mee want zo gaat het toch lopen? vast niet he
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:09:28 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:

Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mij :)

Maar gelukkig maar. Of had jij ook volwassen mensen die toen tegen jou aan gingen zeuren over van ach joh kap er maar mee want zo gaat het toch lopen? vast niet he
Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.

Maar jij eet ook alleen nog moedermelk? Of proef je ook wel eens wat anders?
pi_158107628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In wat doe je jezelf dan te kort?
pi_158107632
Volgens mij is Fylax niet christelijk of iets, dus snap niet waarom het zo boeiend is als het ooit een keer uitgaat.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:10:51 #128
64831 2NutZ
pi_158107635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.

Maar jij eet ook alleen nog moedermelk? Of proef je ook wel eens wat anders?
Dat ligt meer aan jou dan.

Nee, moedermelk drink je sws dus eten is al uit den boze hehe maar ik drink het ook niet. Nooit gedronken. Maar heb wel een hele leuke relatie nu waar ik tevreden mee ben en ik hoef er niet eens anderen bij ook nog :)
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:23:24 #129
123170 alors
zlata1234
pi_158107925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...
Noodzakelijk nog wel :') Echt, mensen die zich dit wijsmaken, het heeft te maken met hoe je over relaties denkt. Zeg dan gewoon dat JIJ niet genoeg hebt aan één iemand in je hele leven en dat relaties voor jouw inwisselbaar zijn. Er zijn nog altijd genoeg mensen die prima in staat zijn om hun eerste relatie tot een langdurig succes te maken. Maar ze zijn zeker in de minderheid ja, omdat men zich over het algemeen liever niet bindt voor ze van alles geprobeerd hebben.

En waarom kan je geen relatie hebben zonder seks? Dat jij dat niet kan wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt.
know'm sayin?
word? word.
pi_158107967
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat homo's die nog in de kast zitten relaties met meisjes aangaan tijdens de verkenningsfase ? Die meisjes krijgen een valse hoop op de toekomst dat is niet erg vriendelijk.
Ik weet niet, heb je het nog niet aan je meisje vertelt dan?
pi_158108086
De afstand die jullie van elkaar af wonen vind ik hartstikke schappelijk, dat lijkt mij geen reden waarom het niet zou werken. Wat ik eerlijk gezegd wel een beetje heb (en dat is misschien enigszins hypocriet, gezien de tijd die ik hier doorbreng), is dat het me nooit heel lekker zit wanneer tieners zó erg via het internet leven.
pi_158108185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:23 schreef alors het volgende:
Noodzakelijk nog wel Echt, mensen die zich dit wijsmaken, het heeft te maken met hoe je over relaties denkt.
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:41:45 #133
123170 alors
zlata1234
pi_158108321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.
Ik weet dat dat voor de meesten zo is ja, dat gaf ik al aan.

Maar waarom is het noodzakelijk? Omdat je volgens jou zonder die 'ervaring' niet kunt functioneren in een relatie? Of gewoon omdat jij seks wilt hebben gehad met meerdere vrouwen?
know'm sayin?
word? word.
pi_158108702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat plekken op deze wereld waar je geacht wordt als maagd het huwelijk in te gaan, dus daar twijfel ik aan. :P
pi_158108826
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:41 schreef alors het volgende:

[..]

Ik weet dat dat voor de meesten zo is ja, dat gaf ik al aan.

Maar waarom is het noodzakelijk? Omdat je volgens jou zonder die 'ervaring' niet kunt functioneren in een relatie? Of gewoon omdat jij seks wilt hebben gehad met meerdere vrouwen?
En zelfs al is het noodzakelijk om te seksen met verschillende personen in je jonge jaren (zeg maar tot je 25e), dan heeft Fylax nog steeds tijd zat.
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:19:51 #136
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158109126
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Chai het volgende:

[..]

En zelfs al is het noodzakelijk om te seksen met verschillende personen in je jonge jaren (zeg maar tot je 25e), dan heeft Fylax nog steeds tijd zat.
Neuk je een chick, neuk je er 10. Het maakt allemaal weinig uit, en seks is geen soort van hindernisloop waarbij je er zoveel gehad moet hebben voordat je pas een volwaardig mens bent.
Liefde voor God
pi_158109219
Fylax doe er verstandig aan om deze reacties goed in je oren te knopen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:30:53 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158109377
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:10 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In wat doe je jezelf dan te kort?
Je vreet toch ook niet elke dag hetzelfde? Variatie, man. Andere smaken proberen, tot je weet wat je het lekkerst vindt. Settlen kan altijd nog.
pi_158109413
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je vreet toch ook niet elke dag hetzelfde? Variatie, man. Andere smaken proberen, tot je weet wat je het lekkerst vindt. Settlen kan altijd nog.
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:39:42 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_158109544
Leuk Fylax *O*
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:44:36 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158109652
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Goed zoeken. Beetje vent ontmaagt meerdere vrouwen.

Is er trouwens een garantie dat jouw eerste vriendinnetje, waar je altijd bij blijft, niet al afgelikt is? Dat ze jouw eerste is, zegt natuurlijk niets.
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:47:52 #142
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158109708
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Een afgelikte boterham argument snap ik nooit. Een boterham kan zich niet wassen etc. Als het afgelikte boterham argument geldt, dan kan je niemand neuken of moet je ze recht in de baarmoeder nemen, ik bedoel... Wat een vieze rotzooi als iemand tot leven komt. Vrouwen worden ook nog eens ongesteld alsof dat zo lekker is.... Tja wat een flut argument vind ik dat altijd.
Liefde voor God
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:50:52 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158109773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Een afgelikte boterham argument snap ik nooit. Een boterham kan zich niet wassen etc. Als het afgelikte boterham argument geldt, dan kan je niemand neuken of moet je ze recht in de baarmoeder nemen, ik bedoel... Wat een vieze rotzooi als iemand tot leven komt. Vrouwen worden ook nog eens ongesteld alsof dat zo lekker is.... Tja wat een flut argument vind ik dat altijd.
Wat denk je van al die strontluiers die ze als baby heeft gehad. Daar denk je tijdens het beffen ook niet over na, lijkt me.

Nou ja, tenzij je een hele rare fetish hebt.

Er is ook helemaal niets mis met een vrouw met een beetje ervaring, dan leer je nog eens wat bij ook.
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:52:04 #144
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158109797
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat denk je van al die strontluiers die ze als baby heeft gehad. Daar denk je tijdens het beffen ook niet over na, lijkt me.

Nou ja, tenzij je een hele rare fetish hebt.

Er is ook helemaal niets mis met een vrouw met een beetje ervaring, dan leer je nog eens wat bij ook.
Juist dat is dus mijn argument, wil je een frisse vrouw, moet je er al voor de geboorte bij zijn. :')
Liefde voor God
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:54:58 #145
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158109855
Lekker fappen op skype tog
pi_158110755
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Goed zoeken. Beetje vent ontmaagt meerdere vrouwen.

Is er trouwens een garantie dat jouw eerste vriendinnetje, waar je altijd bij blijft, niet al afgelikt is? Dat ze jouw eerste is, zegt natuurlijk niets.
Ik mag hopen dat je dan levenslang wordt opgesloten gestoorde gek!
pi_158111196
Die reacties in dit topic :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:18:20 #148
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_158111916
Die verzuurde reacties :') Veel geluk, Fylax!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:44:55 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158114831
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je dan levenslang wordt opgesloten gestoorde gek!
Want ontmaagden is strafbaar?

Aa. D vergeten. Ik heb geen verzameling magen aan de muur hangen nee.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:46:53 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158114917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Voszje het volgende:
Die verzuurde reacties :') Veel geluk, Fylax!
Het scheelt natuurlijk wie de TS is hč. Bij een ander was het één en al gelukwensen geweest.
pi_158114956
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
Bij een ander was het één en al gelukwensen geweest.
Gebeurt alleen niet zo vaak bij FOK!kers :P
Moeten zij weten
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2015 @ 21:18:36 #152
88815 The_Emotion
98.3
pi_158116161
Het is je gegund kerel!
Succes met je meisje ^O^
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_158143618
Denk erom TS: geen seks voor het huwelijk.
pi_158147828
Wacht niet te lang met de sex. Als ze naar 3 maanden nog geen sex wil kan je er beter mee stoppen en opzoek gaan naar een ander waar je wel binnen 3 maand sex mee kan hebben. Jij hebt ook je behoeftes.
pi_158148129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Tomansss het volgende:
Wacht niet te lang met de sex. Als ze naar 3 maanden nog geen sex wil kan je er beter mee stoppen en opzoek gaan naar een ander waar je wel binnen 3 maand sex mee kan hebben. Jij hebt ook je behoeftes.
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 10 december 2015 @ 12:59:09 #156
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158148531
quote:
Fylaxje heeft geen sex nodig want Fylax
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_158149455
quote:
3 maanden wachten met seks :') Waarom wachten als je ook meteen op de eerste date seks kunt hebben? Weet je meteen wat je in huis hebt en of het verder nog zin heeft om er geld in te steken. Ja toch?

:{˛
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport donderdag 10 december 2015 @ 15:39:43 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158151877
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef alors het volgende:

[..]

3 maanden wachten met seks :') Waarom wachten als je ook meteen op de eerste date seks kunt hebben? Weet je meteen wat je in huis hebt en of het verder nog zin heeft om er geld in te steken. Ja toch?

Anders hoeft het niet meer nee. Anders is er ook geen lol meer aan te beleven. :{w :{w :{w
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 10 december 2015 @ 17:12:16 #159
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_158153808
Ik dacht dat dagboektopics in R&P verboden waren?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_158154010
Wat leuk Fylax.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:28:51 #161
438758 zeer
Opritsjniki
pi_158154099
Zat echt bomvol met vragen inderdaad fijn dat zo beantwoord te zien en nog fijner dat ik nu ook invulling kan geven aan m'n eigen afstandsrelatie terwijl m'n moeder me met de auto naar haar toe brengt.
pi_158154766
Dagboektopic van Fylax, boeiend.

Narcist. 13.gif
pi_158154846
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat homo's die nog in de kast zitten relaties met meisjes aangaan tijdens de verkenningsfase ? Die meisjes krijgen een valse hoop op de toekomst dat is niet erg vriendelijk.
Nee, dat vind ik absoluut niet kunnen! De dames krijgen dan meteen al een heel verkeerd beeld van mannen en dat gaat in hun volgende relaties met hetero-mannen grote problemen opleveren.
pi_158155314
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik absoluut niet kunnen! De dames krijgen dan meteen al een heel verkeerd beeld van mannen en dat gaat in hun volgende relaties met hetero-mannen grote problemen opleveren.
Dit inderdaad! Als dat meisje daarna met een hetero man wat krijgt doet ze allemaal dingen bij die man waarvan hij denkt WTF!!???
pi_158162729
Ik dacht dat onze relatie monogaam was
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 10 december 2015 @ 23:34:04 #166
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158163879
quote:
17s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:28 schreef zeer het volgende:
Zat echt bomvol met vragen inderdaad fijn dat zo beantwoord te zien en nog fijner dat ik nu ook invulling kan geven aan m'n eigen afstandsrelatie terwijl m'n moeder me met de auto naar haar toe brengt.
Zeer nu begrijp ik waarom je geen discipelen aanneemt. Veel geluk met je lar.
Liefde voor God
pi_158164359
quote:
8s.gif Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat onze relatie monogaam was
Sletje o|O
pi_158164440
quote:
13s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:04 schreef FreezePop het volgende:

Narcist. [ afbeelding ]
pi_158166856
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:52 schreef M4rc0 het volgende:

[..]

Sletje o|O
Slutshamer!
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  vrijdag 11 december 2015 @ 08:55:02 #170
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158166936
quote:
9s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef alors het volgende:

[..]

Je hebt ook nog mensen die dan afhaken want bij seks op de eerste date heb je een slet en dan is het geen relatie materiaal. Ongeacht het feit dat je het dan zelf ook gedaan hebt :')

Gewoon doen wanneer beide het willen, en als dat de eerste date is is dat alleen maar fijn zodat je elkaar ook meteen op die manier leert kennen :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_158168174
Vind het overigens jammer dat Fylax niet meer reageert....
pi_158168176
Wat word ik toch vreselijk moe van sommige reacties binnen dit topic _O-

Fylax is 16, in de bloei van zijn leven, stapelverliefd op een meisje. Gun hem dat dan. Ga niet meteen lopen beweren dat het ''binnen zo veel tijd toch wel weer uit gaat en er over een paar jaar met een :') op terug wordt gekeken''.

quote:
13s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:04 schreef FreezePop het volgende:

Narcist. [ afbeelding ]
Klik dan niet op dit topic, als je geen fuck geeft om andermans verhalen dan ben je zelf eerder een narcist/egoďst. Die gozer is trots op z'n meisje en wil dat graag in het openbaar aantonen. Moet toch gewoon kunnen?

quote:
Een relatie moet van twee kanten komen, als Fylax behoefte heeft aan seks en zijn vriendin niet, dan is dat haar goed recht. Ik ga ervan uit dat ze allebei nog geen seks hebben gehad (verbeter me maar als het wel zo is) en de eerste keer is speciaal. Al doen ze het pas over een jaar, geef het wat tijd. Er zijn ook mensen bij die wél met hun verstand denken in plaats van met hun lul.

Fylax, super veel geluk gewenst in je relatie. Niemand kan de toekomst voorspellen, ook niet de pessimistische internethelden die hier rondhangen en onschuldige mensen bashen omdat hun pielemuis daarvan omhoog gaat. Wie weet eindigt het wel binnen een jaar omdat het niet is geworden wat je hoopte, maar daar ga je toch niet vanuit als je midden in de bloei van jullie relatie zit? Focus je op het heden, niet op de toekomst, hoe graag je misschien ook wel niet denkt aan dingen als samenwonen als je wat ouder bent (al betrapte ik mezelf daar ook weleens op bij mijn ex :P)
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:12:00 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158170205
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef Tomansss het volgende:
Vind het overigens jammer dat Fylax niet meer reageert....
Hij heeft een vriendin = minder fok, plus de afstand = minder fok :(
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:14:01 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158170227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef iPancakeMix het volgende:

Fylax is 16, in de bloei van zijn leven, stapelverliefd op een meisje. Gun hem dat dan. Ga niet meteen lopen beweren dat het ''binnen zo veel tijd toch wel weer uit gaat en er over een paar jaar met een :') op terug wordt gekeken''.
Deze post. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158170256
quote:

[..]

Klik dan niet op dit topic, als je geen fuck geeft om andermans verhalen dan ben je zelf eerder een narcist/egoďst. Die gozer is trots op z'n meisje en wil dat graag in het openbaar aantonen. Moet toch gewoon kunnen?

[..]

Een relatie moet van twee kanten komen, als Fylax behoefte heeft aan seks en zijn vriendin niet, dan is dat haar goed recht. Ik ga ervan uit dat ze allebei nog geen seks hebben gehad (verbeter me maar als het wel zo is) en de eerste keer is speciaal. Al doen ze het pas over een jaar, geef het wat tijd. Er zijn ook mensen bij die wél met hun verstand denken in plaats van met hun lul.

Fylax, super veel geluk gewenst in je relatie. Niemand kan de toekomst voorspellen, ook niet de pessimistische internethelden die hier rondhangen en onschuldige mensen bashen omdat hun pielemuis daarvan omhoog gaat. Wie weet eindigt het wel binnen een jaar omdat het niet is geworden wat je hoopte, maar daar ga je toch niet vanuit als je midden in de bloei van jullie relatie zit? Focus je op het heden, niet op de toekomst, hoe graag je misschien ook wel niet denkt aan dingen als samenwonen als je wat ouder bent (al betrapte ik mezelf daar ook weleens op bij mijn ex :P)
Dankjewel voor de positieve post. ^O^ Anderen ook erg bedankt, erg fijn om te lezen.

Ik zal straks het tweede deel plaatsen over hoe mijn ouders reageerden. :)
(she/her)
pi_158170791
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dankjewel voor de positieve post. ^O^ Anderen ook erg bedankt, erg fijn om te lezen.

Ik zal straks het tweede deel plaatsen over hoe mijn ouders reageerden. :)
Zit op het puntje van mijn stoel.
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:13:29 #177
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158171361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Zit op het puntje van mijn stoel.
Ben bijna geneigd om dit deel vol te gaan spammen om zo sneller aan deel 2 te kunnen begonnen.
pi_158174152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:13 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ben bijna geneigd om dit deel vol te gaan spammen om zo sneller aan deel 2 te kunnen begonnen.
ik doe met je mee
Moeten zij weten
pi_158175838
Begonnen :')
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:27:35 #180
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158176241
Kun je mooi Unintended voor haar zingen :*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:55:06 #181
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158176790
Ben benieuwd naar het volgende verhaal :)
  vrijdag 11 december 2015 @ 19:23:44 #182
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_158177430
Je kunt geen (lange)afstandsrelatie hebben als je allebei in Nederland woont.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_158177957
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Steef121 het volgende:
Voor een 17 jarige kan dat net zo goed een langeafstandsrelatie zijn als het buitenland voor een volwassene.
  vrijdag 11 december 2015 @ 21:06:12 #184
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158180433
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Steef121 het volgende:
Voor mij is een relatie een langeafstandsrelatie als ik er minimaal 3 uur voor moet reizen met de trein en bus.
  vrijdag 11 december 2015 @ 22:06:48 #185
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158182470
quote:
4s.gif Op donderdag 10 december 2015 01:15 schreef KardinaalTeken het volgende:
Denk erom TS: geen seks voor het huwelijk.
Bedankt voor uw wijze inzichten, Kardinaal! _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_158183014
quote:

[..]

[..]

Wat een lieve post
pi_158183578
Deel 2 - De reactie van mijn ouders

Zoals jullie weten leerde ik mijn vriendin een jaar geleden via WhatsApp kennen. In dat jaar hebben we vaak het idee gehad om te meeten. Dit hebben we elke keer uitgesteld, tot we in augustus een echt plan hadden. Alles was al geregeld. Datum, plek, vervoer etc. Enig probleempje: Het mocht niet van mijn ouders.

Over de reden deden ze, en dan vooral mijn moeder, erg vaag. Eerst was het dat 'je nooit weet of het echt dat meisje is, en niet gewoon iemand die jou iets kwaad wil doen'. Toen ik allerlei bewijzen had getoond, was het dat 'de afstand te ver is.' Dat terwijl zij naar Nijmegen zou komen, niet andersom. Als ik had gezegd dat ik naar Rotterdam was gegaan, had ik het namelijk wel begrepen. Long story short, het mocht niet. Period.

Uiteindelijk hebben we dus toch, ietwat stiekem, afgesproken eind vorige maand. Toen we bij elkaar waren heb ik mijn moeder geappt met een foto dat ik samen met haar was. ''Leuk meisje, jammer dat ze zover woont'', was haar reactie. Vond ze het dan nu opeens wel goed?

Een paar dagen later kwam ik langs bij het werk van mijn moeder om wat dingetjes te vragen. Als laatste zei ik: ''[Naam van mijn vriendin] komt zondag weer, dit keer bij mij thuis.'' Ze reageerde, uiteraard, verbaasd. ''Oh, dat zeg je nu zo even? Je neemt toch geen rela...'' Voordat ze haar zin af kon maken antwoordde ik al dat ik al een relatie met haar heb. Dit vond ze echt totaal niet leuk. ''Kon je niet iemand hier in de buurt zoeken?'' en ''Wat moet je met een meisje zo ver weg?'' kreeg ik onder andere als reactie. De collega's van mijn moeder vonden het echter wel erg leuk. Ik kan de reactie van mijn moeder wel begrijpen om eerlijk te zijn. Ik kwam er misschien iets te direct mee, en dat dan ook nog eens op haar werk.

Eenmaal thuisgekomen vertelde ik hetzelfde nieuws aan mijn vader, die wel enthousiast reageerde. Hij vond het erg leuk. Ook vertelde ik dat mijn moeder zo negatief had gereageerd. Hij zei aan mijn kant te staan en dat hij met mijn moeder zou gaan praten. Diezelfde avond nog kwam mijn moeder naar mij toe om te zeggen dat ze even goed heeft nagedacht en het toch erg leuk vindt voor mij. Ik vind het erg fijn dat mijn ouders het nu eindelijk allebei accepteren.

Volgende week vrijdag wordt erg spannend, want ik ga in mijn eentje naar Rotterdam toe om haar te zien. Ik word daarna wel opgehaald door mijn ouders, waar ik zelf voor gekozen heb. Ik vind 's avonds alleen in een vreemde stad lopen toch nog iets te spannend om te doen. De dag daarna komt zij naar mijn huis toe. Ook hebben we nog wat andere voorlopige datums afgesproken, zoals met oud en nieuw. Hopelijk mag ze dan hier blijven slapen.
(she/her)
pi_158183744
^O^
pi_158184241
Iemand een samenvatting?
pi_158184691
Goed dat alles open en eerlijk kan. Is wel het beste.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:25:09 #191
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158184900
Fijn dat je moeder het uiteindelijk wel accepteerde. Is niks als je het constant achter iemand zijn rug om moet doen.
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:32:10 #192
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_158185099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 23:04 schreef Tomansss het volgende:
Iemand een samenvatting?
alles koek en ei
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:41:13 #193
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_158185391
Mooi man :D
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_158185846
Ah wat leuk :D
  vrijdag 11 december 2015 @ 23:57:59 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158185949
Spannende tijden Fyl, houdt ons op de hoogte!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158186290
Leuk man. De reactie van je moeder is beschermend en ook logisch. Dat gaat wel over.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:13:20 #197
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158186398
Goed dat je schijt hebt aan wat je ma vindt, op je 17de hoef je naar dat soort dingen echt niet te luisteren. Hoort bij de fase.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:14:03 #198
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_158186418
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:16 schreef Fylax het volgende:

Leuk dat je ouders nu positief zijn! Enne...Rotterdam is niet zo heel eng hoor ;)
Tuurlijk zijn er minder prettig aanvoelende straten maar je vriendin zal wel weten waar het leuk is.
Weet je al wat jullie gaan doen? Ergens eten? Bios? Iets drinken?
En in het centrum of ergens anders?

Als het droog is en jullie zijn in de buurt van het centrum zou ik in ieder geval even naar de erasmusbrug wandelen en bovenop van het uitzicht gaan genieten. Ik vind dat in ieder geval erg mooi O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:23:12 #199
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158186628
Goed om te horen dat je ouders nu allebei OK ermee zijn. ^O^
pi_158186909
Leuk hoor fylie ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')