Ook een beetje op de tijd letten wel he, jullie hebben allebei nog school dus probeer het niet te laat te makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
We doen meestal 's avonds/'s nachts bellen ja.Niet elke dag tho
Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.
Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.
Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.
Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.
Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebtquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Best wel, kan niet klagen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.
Waarom dat jongen? Voel me prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef leeell het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Wat lijkt het mij enorm kut om jou te zijn.
Grappig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebt
quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat Fylax zo'n betafaggot is die zo onder de plak zit dat hij niet eens meer door heeft dat zijn relatie verschrikkelijk is.
En zo wel, dat moest hij dan toch een keer leren.
Van die jaloerse knullen die beetje van het wishfull thinking zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken.
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken.
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat manquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat mansowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
Nee je reageert op iemand andersquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
Is jouw glas halfleeg of halfvolquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?
Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat mansowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?
Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.
Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.
Dit is dan wel weer om te huilen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:04 schreef Fylax het volgende:
iemand zou een kloon moeten maken en alsof doen dat het die vriendin is
Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mijquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.
Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mij
Maar gelukkig maar. Of had jij ook volwassen mensen die toen tegen jou aan gingen zeuren over van ach joh kap er maar mee want zo gaat het toch lopen? vast niet he
In wat doe je jezelf dan te kort?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.
Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
Dat ligt meer aan jou dan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.
Maar jij eet ook alleen nog moedermelk? Of proef je ook wel eens wat anders?
Noodzakelijk nog welquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...
Ik weet niet, heb je het nog niet aan je meisje vertelt dan?quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat homo's die nog in de kast zitten relaties met meisjes aangaan tijdens de verkenningsfase ? Die meisjes krijgen een valse hoop op de toekomst dat is niet erg vriendelijk.
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:23 schreef alors het volgende:
Noodzakelijk nog wel Echt, mensen die zich dit wijsmaken, het heeft te maken met hoe je over relaties denkt.
Ik weet dat dat voor de meesten zo is ja, dat gaf ik al aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.
Er zijn nogal wat plekken op deze wereld waar je geacht wordt als maagd het huwelijk in te gaan, dus daar twijfel ik aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.
En zelfs al is het noodzakelijk om te seksen met verschillende personen in je jonge jaren (zeg maar tot je 25e), dan heeft Fylax nog steeds tijd zat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat dat voor de meesten zo is ja, dat gaf ik al aan.
Maar waarom is het noodzakelijk? Omdat je volgens jou zonder die 'ervaring' niet kunt functioneren in een relatie? Of gewoon omdat jij seks wilt hebben gehad met meerdere vrouwen?
Neuk je een chick, neuk je er 10. Het maakt allemaal weinig uit, en seks is geen soort van hindernisloop waarbij je er zoveel gehad moet hebben voordat je pas een volwaardig mens bent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En zelfs al is het noodzakelijk om te seksen met verschillende personen in je jonge jaren (zeg maar tot je 25e), dan heeft Fylax nog steeds tijd zat.
Je vreet toch ook niet elke dag hetzelfde? Variatie, man. Andere smaken proberen, tot je weet wat je het lekkerst vindt. Settlen kan altijd nog.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In wat doe je jezelf dan te kort?
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je vreet toch ook niet elke dag hetzelfde? Variatie, man. Andere smaken proberen, tot je weet wat je het lekkerst vindt. Settlen kan altijd nog.
Goed zoeken. Beetje vent ontmaagt meerdere vrouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?
Een afgelikte boterham argument snap ik nooit. Een boterham kan zich niet wassen etc. Als het afgelikte boterham argument geldt, dan kan je niemand neuken of moet je ze recht in de baarmoeder nemen, ik bedoel... Wat een vieze rotzooi als iemand tot leven komt. Vrouwen worden ook nog eens ongesteld alsof dat zo lekker is.... Tja wat een flut argument vind ik dat altijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?
Wat denk je van al die strontluiers die ze als baby heeft gehad. Daar denk je tijdens het beffen ook niet over na, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een afgelikte boterham argument snap ik nooit. Een boterham kan zich niet wassen etc. Als het afgelikte boterham argument geldt, dan kan je niemand neuken of moet je ze recht in de baarmoeder nemen, ik bedoel... Wat een vieze rotzooi als iemand tot leven komt. Vrouwen worden ook nog eens ongesteld alsof dat zo lekker is.... Tja wat een flut argument vind ik dat altijd.
Juist dat is dus mijn argument, wil je een frisse vrouw, moet je er al voor de geboorte bij zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat denk je van al die strontluiers die ze als baby heeft gehad. Daar denk je tijdens het beffen ook niet over na, lijkt me.
Nou ja, tenzij je een hele rare fetish hebt.
Er is ook helemaal niets mis met een vrouw met een beetje ervaring, dan leer je nog eens wat bij ook.
Ik mag hopen dat je dan levenslang wordt opgesloten gestoorde gek!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed zoeken. Beetje vent ontmaagt meerdere vrouwen.
Is er trouwens een garantie dat jouw eerste vriendinnetje, waar je altijd bij blijft, niet al afgelikt is? Dat ze jouw eerste is, zegt natuurlijk niets.
Want ontmaagden is strafbaar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan levenslang wordt opgesloten gestoorde gek!
Het scheelt natuurlijk wie de TS is hč. Bij een ander was het één en al gelukwensen geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Voszje het volgende:
Die verzuurde reactiesVeel geluk, Fylax!
Gebeurt alleen niet zo vaak bij FOK!kersquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
Bij een ander was het één en al gelukwensen geweest.
quote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Tomansss het volgende:
Wacht niet te lang met de sex. Als ze naar 3 maanden nog geen sex wil kan je er beter mee stoppen en opzoek gaan naar een ander waar je wel binnen 3 maand sex mee kan hebben. Jij hebt ook je behoeftes.
Fylaxje heeft geen sex nodig want Fylaxquote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Tomansss het volgende:
Wacht niet te lang met de sex. Als ze naar 3 maanden nog geen sex wil kan je er beter mee stoppen en opzoek gaan naar een ander waar je wel binnen 3 maand sex mee kan hebben. Jij hebt ook je behoeftes.
3 maanden wachten met seksquote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Tomansss het volgende:
Anders hoeft het niet meer nee. Anders is er ook geen lol meer aan te beleven.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
3 maanden wachten met seksWaarom wachten als je ook meteen op de eerste date seks kunt hebben? Weet je meteen wat je in huis hebt en of het verder nog zin heeft om er geld in te steken. Ja toch?
˛
Nee, dat vind ik absoluut niet kunnen! De dames krijgen dan meteen al een heel verkeerd beeld van mannen en dat gaat in hun volgende relaties met hetero-mannen grote problemen opleveren.quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat homo's die nog in de kast zitten relaties met meisjes aangaan tijdens de verkenningsfase ? Die meisjes krijgen een valse hoop op de toekomst dat is niet erg vriendelijk.
Dit inderdaad! Als dat meisje daarna met een hetero man wat krijgt doet ze allemaal dingen bij die man waarvan hij denkt WTF!!???quote:Op donderdag 10 december 2015 18:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik absoluut niet kunnen! De dames krijgen dan meteen al een heel verkeerd beeld van mannen en dat gaat in hun volgende relaties met hetero-mannen grote problemen opleveren.
Zeer nu begrijp ik waarom je geen discipelen aanneemt. Veel geluk met je lar.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:28 schreef zeer het volgende:
Zat echt bomvol met vragen inderdaad fijn dat zo beantwoord te zien en nog fijner dat ik nu ook invulling kan geven aan m'n eigen afstandsrelatie terwijl m'n moeder me met de auto naar haar toe brengt.
Sletjequote:Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat onze relatie monogaam was
quote:Op donderdag 10 december 2015 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Dagboektopic van Fylax, boeiend.
Narcist. [ afbeelding ]
Je hebt ook nog mensen die dan afhaken want bij seks op de eerste date heb je een slet en dan is het geen relatie materiaal. Ongeacht het feit dat je het dan zelf ook gedaan hebtquote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
3 maanden wachten met seksWaarom wachten als je ook meteen op de eerste date seks kunt hebben? Weet je meteen wat je in huis hebt en of het verder nog zin heeft om er geld in te steken. Ja toch?
˛
Klik dan niet op dit topic, als je geen fuck geeft om andermans verhalen dan ben je zelf eerder een narcist/egoďst. Die gozer is trots op z'n meisje en wil dat graag in het openbaar aantonen. Moet toch gewoon kunnen?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Dagboektopic van Fylax, boeiend.
Narcist. [ afbeelding ]
Een relatie moet van twee kanten komen, als Fylax behoefte heeft aan seks en zijn vriendin niet, dan is dat haar goed recht. Ik ga ervan uit dat ze allebei nog geen seks hebben gehad (verbeter me maar als het wel zo is) en de eerste keer is speciaal. Al doen ze het pas over een jaar, geef het wat tijd. Er zijn ook mensen bij die wél met hun verstand denken in plaats van met hun lul.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:20 schreef Tomansss het volgende:
Hij heeft een vriendin = minder fok, plus de afstand = minder fokquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef Tomansss het volgende:
Vind het overigens jammer dat Fylax niet meer reageert....
Deze post.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef iPancakeMix het volgende:
Wat word ik toch vreselijk moe van sommige reacties binnen dit topic![]()
Fylax is 16, in de bloei van zijn leven, stapelverliefd op een meisje. Gun hem dat dan. Ga niet meteen lopen beweren dat het ''binnen zo veel tijd toch wel weer uit gaat en er over een paar jaar met eenop terug wordt gekeken''.
Dankjewel voor de positieve post.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef iPancakeMix het volgende:
Fylax is 16, in de bloei van zijn leven, stapelverliefd op een meisje. Gun hem dat dan. Ga niet meteen lopen beweren dat het ''binnen zo veel tijd toch wel weer uit gaat en er over een paar jaar met eenop terug wordt gekeken''.
[..]
Klik dan niet op dit topic, als je geen fuck geeft om andermans verhalen dan ben je zelf eerder een narcist/egoďst. Die gozer is trots op z'n meisje en wil dat graag in het openbaar aantonen. Moet toch gewoon kunnen?
[..]
Een relatie moet van twee kanten komen, als Fylax behoefte heeft aan seks en zijn vriendin niet, dan is dat haar goed recht. Ik ga ervan uit dat ze allebei nog geen seks hebben gehad (verbeter me maar als het wel zo is) en de eerste keer is speciaal. Al doen ze het pas over een jaar, geef het wat tijd. Er zijn ook mensen bij die wél met hun verstand denken in plaats van met hun lul.
Fylax, super veel geluk gewenst in je relatie. Niemand kan de toekomst voorspellen, ook niet de pessimistische internethelden die hier rondhangen en onschuldige mensen bashen omdat hun pielemuis daarvan omhoog gaat. Wie weet eindigt het wel binnen een jaar omdat het niet is geworden wat je hoopte, maar daar ga je toch niet vanuit als je midden in de bloei van jullie relatie zit? Focus je op het heden, niet op de toekomst, hoe graag je misschien ook wel niet denkt aan dingen als samenwonen als je wat ouder bent (al betrapte ik mezelf daar ook weleens op bij mijn ex)
Zit op het puntje van mijn stoel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel voor de positieve post.Anderen ook erg bedankt, erg fijn om te lezen.
Ik zal straks het tweede deel plaatsen over hoe mijn ouders reageerden.
Ben bijna geneigd om dit deel vol te gaan spammen om zo sneller aan deel 2 te kunnen begonnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:46 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Zit op het puntje van mijn stoel.
ik doe met je meequote:Op vrijdag 11 december 2015 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben bijna geneigd om dit deel vol te gaan spammen om zo sneller aan deel 2 te kunnen begonnen.
Voor een 17 jarige kan dat net zo goed een langeafstandsrelatie zijn als het buitenland voor een volwassene.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Steef121 het volgende:
Je kunt geen (lange)afstandsrelatie hebben als je allebei in Nederland woont.
Voor mij is een relatie een langeafstandsrelatie als ik er minimaal 3 uur voor moet reizen met de trein en bus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Steef121 het volgende:
Je kunt geen (lange)afstandsrelatie hebben als je allebei in Nederland woont.
Bedankt voor uw wijze inzichten, Kardinaal!quote:Op donderdag 10 december 2015 01:15 schreef KardinaalTeken het volgende:
Denk erom TS: geen seks voor het huwelijk.
Wat een lieve postquote:Op vrijdag 11 december 2015 10:50 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Klik dan niet op dit topic, als je geen fuck geeft om andermans verhalen dan ben je zelf eerder een narcist/egoďst. Die gozer is trots op z'n meisje en wil dat graag in het openbaar aantonen. Moet toch gewoon kunnen?
[..]
Een relatie moet van twee kanten komen, als Fylax behoefte heeft aan seks en zijn vriendin niet, dan is dat haar goed recht. Ik ga ervan uit dat ze allebei nog geen seks hebben gehad (verbeter me maar als het wel zo is) en de eerste keer is speciaal. Al doen ze het pas over een jaar, geef het wat tijd. Er zijn ook mensen bij die wél met hun verstand denken in plaats van met hun lul.
Fylax, super veel geluk gewenst in je relatie. Niemand kan de toekomst voorspellen, ook niet de pessimistische internethelden die hier rondhangen en onschuldige mensen bashen omdat hun pielemuis daarvan omhoog gaat. Wie weet eindigt het wel binnen een jaar omdat het niet is geworden wat je hoopte, maar daar ga je toch niet vanuit als je midden in de bloei van jullie relatie zit? Focus je op het heden, niet op de toekomst, hoe graag je misschien ook wel niet denkt aan dingen als samenwonen als je wat ouder bent (al betrapte ik mezelf daar ook weleens op bij mijn ex)
alles koek en eiquote:
Leuk dat je ouders nu positief zijn! Enne...Rotterdam is niet zo heel eng hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |