abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158102251
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

We doen meestal 's avonds/'s nachts bellen ja. :Y Niet elke dag tho
Ook een beetje op de tijd letten wel he, jullie hebben allebei nog school dus probeer het niet te laat te maken ;) snap 't wel hoor maar probeer erop te letten haha
pi_158102548
Leuk voor je kerel! Kunnen veel fokkers nog wat van leren haha. Relaties op die leeftijd zijn intens, in ieder geval was dat bij mij wel zo. Toch mooie tijd om op terug te kijken.

Kan dus nu fylax in het wild spotten in roffa :D

Overigens wat de afstand betreft mijn vriendin woonde in Groningen en ik in Rotterdam en we zijn nog steeds bij elkaar.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_158102581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.

Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.

Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:11 #104
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158103167
quote:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.

Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.

Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
HAHAHAHA

Wat lijkt het mij enorm kut om jou te zijn.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:03:15 #105
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_158103306
quote:

Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebt _O-
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158104057
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken. :')
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:40:01 #107
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_158104155
Ik vind dit zo schattig! Veel succes met de liefde.. O+
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:23:10 #108
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158106654
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:27 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.
Best wel, kan niet klagen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef leeell het volgende:

[..]

HAHAHAHA

Wat lijkt het mij enorm kut om jou te zijn.
Waarom dat jongen? Voel me prima.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef DuTank het volgende:

[..]

Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebt _O-
Grappig. :')
Liefde voor God
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:28:09 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158106760
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk niet dat Fylax zo'n betafaggot is die zo onder de plak zit dat hij niet eens meer door heeft dat zijn relatie verschrikkelijk is.

En zo wel, dat moest hij dan toch een keer leren.
:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken. :')
Van die jaloerse knullen die beetje van het wishfull thinking zijn :') sneu idd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158106961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:40:28 #111
64831 2NutZ
pi_158107037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat man :') sowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158107038
Kan niet wachten op de einde relatie topic(s).
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:42:34 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107075
Vriendin zegt hij.

Hahahahaha
pi_158107149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat man :') sowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:49:08 #115
64831 2NutZ
pi_158107220
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
Nee je reageert op iemand anders ;) en ik pak jouw quote even om al die mensen die hier ongeveer hetzelfde zeggen ook even mee te nemen.
pi_158107221
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Is jouw glas halfleeg of halfvol
pi_158107242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?
pi_158107270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?
Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:58:39 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.
pi_158107423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:51 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?
Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:02:56 #121
64831 2NutZ
pi_158107476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.
Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.
pi_158107489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:59 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?
Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:05:09 #123
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107511
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.

Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:06:57 #124
64831 2NutZ
pi_158107546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:04 schreef Fylax het volgende:
iemand zou een kloon moeten maken en alsof doen dat het die vriendin is
Dit is dan wel weer om te huilen natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.

Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mij :)

Maar gelukkig maar. Of had jij ook volwassen mensen die toen tegen jou aan gingen zeuren over van ach joh kap er maar mee want zo gaat het toch lopen? vast niet he
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:09:28 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158107605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:

Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mij :)

Maar gelukkig maar. Of had jij ook volwassen mensen die toen tegen jou aan gingen zeuren over van ach joh kap er maar mee want zo gaat het toch lopen? vast niet he
Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.

Maar jij eet ook alleen nog moedermelk? Of proef je ook wel eens wat anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')