Ook een beetje op de tijd letten wel he, jullie hebben allebei nog school dus probeer het niet te laat te makenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
We doen meestal 's avonds/'s nachts bellen ja.Niet elke dag tho
Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.
Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.
Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.
Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.
Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebtquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Best wel, kan niet klagen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dude... Goede ervaringen in de liefde zo te horen.
Waarom dat jongen? Voel me prima.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:56 schreef leeell het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Wat lijkt het mij enorm kut om jou te zijn.
Grappig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Seks is inderdaad niet spectaculair als je het alleen met je rechter hand hebt
quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat Fylax zo'n betafaggot is die zo onder de plak zit dat hij niet eens meer door heeft dat zijn relatie verschrikkelijk is.
En zo wel, dat moest hij dan toch een keer leren.
Van die jaloerse knullen die beetje van het wishfull thinking zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken.
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
Al die zuurpruimen hier die op basis van een verhaaltje meteen de conclusie trekken dat dit gaat mislukken.
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat manquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat mansowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
Nee je reageert op iemand andersquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
Is jouw glas halfleeg of halfvolquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op jou, hoor. Natuurlijk zijn er paar puberstellen die samen oud worden, maar in het algemeen gaat 99.99% uit elkaar.
Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nouja, er staat tiener. Allebei nog geen seks gehad, kans is wel heel groot dat het een keer uitgaat.
Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom is het feit dat ze nog geen seks hebben gehad relevant?
Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach je gaat toch niet tegen 2 verliefde pubers zo zuur doen en zeggen dat het toch wel uitgaat mansowieso weet niemand dat. Er zijn echt stellen die bij elkaar gebleven zijn de hele leven hoor.
Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zin in een ander wanneer ze weer jaren verder zijn? Zich afvragen hoe het is om met iemand anders te zijn?
Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van die 3 op de duizend die inderdaad vanaf hun pubertijd bij elkaar blijven, zijn er 2 zielsongelukkig.
Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Want om een slagende relatie te hebben moet je er eerst een paar achter de rug hebben?
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat jij alle gegevens beschikbaar hebt blijkbaar. Maar ook al is het 1, waarom zou je zo zuur willen doen tegen 2 verliefde pubers.. laat die lekker gelukkig zijn joh misgunner.
Dit is dan wel weer om te huilen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:04 schreef Fylax het volgende:
iemand zou een kloon moeten maken en alsof doen dat het die vriendin is
Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mijquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.
Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dat mag ieder mens lekker voor zichzelf bepalen lijkt mij
Maar gelukkig maar. Of had jij ook volwassen mensen die toen tegen jou aan gingen zeuren over van ach joh kap er maar mee want zo gaat het toch lopen? vast niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |