quote:Op maandag 7 december 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
Daar zullen we later alleen maar spijt van krijgen.
Van welke tot welke leeftijd had je een relatie dan?quote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef dimmak het volgende:
Gezien.
Succes Fylax in deze prille relatie. Loop niet te hard van stapel, je bent nog jong.
Dat is ook vaak tegen mij gezegd. Maar nadat ik mijn halve jeugd heb vergooid aan een relatie kan ik niks anders doen dat die wijze les te verspreiden.
17 tot 23.quote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Van welke tot welke leeftijd had je een relatie dan?
Hihi.quote:Op maandag 7 december 2015 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Zal nog wat worden als het uit gaat. Heftige tijden.
15 maandenquote:Op maandag 7 december 2015 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
POULTJE
Ik zet een tientje op <1 maand.
Dit vind ik heel goed en heel erg verstandig van jou. Trek je niks aan van mensen die het raar vinden dat je dat nog niet heb gedaan, of die vinden dat je het zo onderhand wel eens moet gaan doen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Moet dat dan al zo snel? Ik vind zoiets best belangrijk, omdat het onze eerste keer zal zijn. Dat moet wel zo speciaal mogelijk gebeuren, in ieder geval niet zo snel al. Daar zullen we later alleen maar spijt van krijgen.
Als hij terug kan denken aan een hele mooie tijd maakt dat niets uit toch?quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Tomansss het volgende:
Leuk voor je Fylax! Meeste relaties op die leeftijd gaan binnen 3 jaar stuk. Vaak zelfs binnen 2 jaar.
Als ie achter af maar niet gaat zeiken dat het een verschrikkelijke tijd met haar was en het snel wil vergeten etc...quote:Op maandag 7 december 2015 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij terug kan denken aan een hele mooie tijd maakt dat niets uit toch?
Denk niet dat Fylax zo'n betafaggot is die zo onder de plak zit dat hij niet eens meer door heeft dat zijn relatie verschrikkelijk is.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Als ie achter af maar niet gaat zeiken dat het een verschrikkelijke tijd met haar was en het snel wil vergeten etc...
Dit. Je wasmachine gaat ongetwijfeld een keer stuk. Had je hem om die reden dan maar in de winkel moeten laten staan?quote:Op maandag 7 december 2015 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij terug kan denken aan een hele mooie tijd maakt dat niets uit toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dit. Je wasmachine gaat ongetwijfeld een keer stuk. Had je hem om die reden dan maar in de winkel moeten laten staan?
OT: Fylax, je bent een baas. Heb een leuke tijd samen en geniet er zo veel mogelijk van. Naast mij gunnen heel veel anders users het jullie. Hou dat in gedachten en luister niet naar de "haters"ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
De wijze lessen van een andere 14 jarige.quote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef tailfox het volgende:
Heel leuk dit, een "relatie" tussen 2 14 jarige.
Maar er zit niks serieus achter.
Hoop het wel voor je, maar nope over een paar jaar lach je hierom om. Want dan weet je pas wat liefde is
lees mijn profiel.quote:Op maandag 7 december 2015 23:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
De wijze lessen van een andere 14 jarige.
Fylax is 16.quote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef tailfox het volgende:
Heel leuk dit, een "relatie" tussen 2 14 jarige.
Maar er zit niks serieus achter.
Hoop het wel voor je, maar nope over een paar jaar lach je hierom om. Want dan weet je pas wat liefde is
dan geld het voor 16 jarige.quote:
Wat wil je ermee zeggen, je weet 't nooit van te voren.quote:Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan geld het voor 16 jarige.
Veranderd niet veel dat je op die leeftijd makkelijker verliefd raakt.
tuurlijk maar als het nu moeizaam gaat door de afstand gaat het over 10 jaar waarschijnlijk niet beter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen, je weet 't nooit van te voren.
Hoe kom je daar nou bij; het leven is geweldig !quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. (...)
Als je enkel water in je kop of vel over je ogen hebt wel ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij; het leven is geweldig !
Ik zou een psycholoog bezoeken als je alles zo somber inzietquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je enkel water in je kop of vel over je ogen hebt wel ja.
Omdat het leven chaos is houdt het zichzelf in stand ik weet niet waarom ik leef. Ik ben een ongeluk het universum heeft mij niet eens bedoelt te maken een sneller zaadje meer niet. Sowieso waarom moet iedereen fylax geluk wensen? Alsof er ook maar iets bedoeld mee wordt. Als ik zeg veel sterkte betekend dat sterk jezelf. Je kan jezelf sterken geluk kun je niet manifesteren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou een psycholoog bezoeken als je alles zo somber inziet
beetje cyberseksen, geil toch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Zie je elkaar wel regelmatig? Anders wordt het al snel zo'n kansloze whatsapp relatie.
Nee dat is het niet...!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij; het leven is geweldig !
We kunnen elkaar elk weekend zien ja, met uitzonderingen zoals aankomend weekend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Zie je elkaar wel regelmatig? Anders wordt het al snel zo'n kansloze whatsapp relatie.
Mag ik je een tip geven, niet teveel appen. Je kan beter met elkaar bellen of skypen dan de hele dag berichtjes sturen. Voor je 't weet heb je een keer een ruzietje over iets en dan gaat dat ook standaard via wapp omdat je niet anders gewend bent, NIET doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
We kunnen elkaar elk weekend zien ja, met uitzonderingen zoals aankomend weekend.
We doen meestal 's avonds/'s nachts bellen ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven, niet teveel appen. Je kan beter met elkaar bellen of skypen dan de hele dag berichtjes sturen. Voor je 't weet heb je een keer een ruzietje over iets en dan gaat dat ook standaard via wapp omdat je niet anders gewend bent, NIET doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |