De wijze lessen van een andere 14 jarige.quote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef tailfox het volgende:
Heel leuk dit, een "relatie" tussen 2 14 jarige.
Maar er zit niks serieus achter.
Hoop het wel voor je, maar nope over een paar jaar lach je hierom om. Want dan weet je pas wat liefde is
lees mijn profiel.quote:Op maandag 7 december 2015 23:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
De wijze lessen van een andere 14 jarige.
Fylax is 16.quote:Op maandag 7 december 2015 23:09 schreef tailfox het volgende:
Heel leuk dit, een "relatie" tussen 2 14 jarige.
Maar er zit niks serieus achter.
Hoop het wel voor je, maar nope over een paar jaar lach je hierom om. Want dan weet je pas wat liefde is
dan geld het voor 16 jarige.quote:
Wat wil je ermee zeggen, je weet 't nooit van te voren.quote:Op maandag 7 december 2015 23:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan geld het voor 16 jarige.
Veranderd niet veel dat je op die leeftijd makkelijker verliefd raakt.
tuurlijk maar als het nu moeizaam gaat door de afstand gaat het over 10 jaar waarschijnlijk niet beter.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen, je weet 't nooit van te voren.
Hoe kom je daar nou bij; het leven is geweldig !quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. (...)
Als je enkel water in je kop of vel over je ogen hebt wel ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij; het leven is geweldig !
Ik zou een psycholoog bezoeken als je alles zo somber inzietquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je enkel water in je kop of vel over je ogen hebt wel ja.
Omdat het leven chaos is houdt het zichzelf in stand ik weet niet waarom ik leef. Ik ben een ongeluk het universum heeft mij niet eens bedoelt te maken een sneller zaadje meer niet. Sowieso waarom moet iedereen fylax geluk wensen? Alsof er ook maar iets bedoeld mee wordt. Als ik zeg veel sterkte betekend dat sterk jezelf. Je kan jezelf sterken geluk kun je niet manifesteren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou een psycholoog bezoeken als je alles zo somber inziet
beetje cyberseksen, geil toch.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Zie je elkaar wel regelmatig? Anders wordt het al snel zo'n kansloze whatsapp relatie.
Nee dat is het niet...!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:26 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij; het leven is geweldig !
We kunnen elkaar elk weekend zien ja, met uitzonderingen zoals aankomend weekend.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Zie je elkaar wel regelmatig? Anders wordt het al snel zo'n kansloze whatsapp relatie.
Mag ik je een tip geven, niet teveel appen. Je kan beter met elkaar bellen of skypen dan de hele dag berichtjes sturen. Voor je 't weet heb je een keer een ruzietje over iets en dan gaat dat ook standaard via wapp omdat je niet anders gewend bent, NIET doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
We kunnen elkaar elk weekend zien ja, met uitzonderingen zoals aankomend weekend.
We doen meestal 's avonds/'s nachts bellen ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven, niet teveel appen. Je kan beter met elkaar bellen of skypen dan de hele dag berichtjes sturen. Voor je 't weet heb je een keer een ruzietje over iets en dan gaat dat ook standaard via wapp omdat je niet anders gewend bent, NIET doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |