quote:Op maandag 7 december 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
Daar zullen we later alleen maar spijt van krijgen.
Van welke tot welke leeftijd had je een relatie dan?quote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef dimmak het volgende:
Gezien.
Succes Fylax in deze prille relatie. Loop niet te hard van stapel, je bent nog jong.
Dat is ook vaak tegen mij gezegd. Maar nadat ik mijn halve jeugd heb vergooid aan een relatie kan ik niks anders doen dat die wijze les te verspreiden.
17 tot 23.quote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Van welke tot welke leeftijd had je een relatie dan?
Hihi.quote:Op maandag 7 december 2015 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Zal nog wat worden als het uit gaat. Heftige tijden.
15 maandenquote:Op maandag 7 december 2015 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
POULTJE
Ik zet een tientje op <1 maand.
Dit vind ik heel goed en heel erg verstandig van jou. Trek je niks aan van mensen die het raar vinden dat je dat nog niet heb gedaan, of die vinden dat je het zo onderhand wel eens moet gaan doen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Moet dat dan al zo snel? Ik vind zoiets best belangrijk, omdat het onze eerste keer zal zijn. Dat moet wel zo speciaal mogelijk gebeuren, in ieder geval niet zo snel al. Daar zullen we later alleen maar spijt van krijgen.
Als hij terug kan denken aan een hele mooie tijd maakt dat niets uit toch?quote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Tomansss het volgende:
Leuk voor je Fylax! Meeste relaties op die leeftijd gaan binnen 3 jaar stuk. Vaak zelfs binnen 2 jaar.
Als ie achter af maar niet gaat zeiken dat het een verschrikkelijke tijd met haar was en het snel wil vergeten etc...quote:Op maandag 7 december 2015 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij terug kan denken aan een hele mooie tijd maakt dat niets uit toch?
Denk niet dat Fylax zo'n betafaggot is die zo onder de plak zit dat hij niet eens meer door heeft dat zijn relatie verschrikkelijk is.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Als ie achter af maar niet gaat zeiken dat het een verschrikkelijke tijd met haar was en het snel wil vergeten etc...
Dit. Je wasmachine gaat ongetwijfeld een keer stuk. Had je hem om die reden dan maar in de winkel moeten laten staan?quote:Op maandag 7 december 2015 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij terug kan denken aan een hele mooie tijd maakt dat niets uit toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:48 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dit. Je wasmachine gaat ongetwijfeld een keer stuk. Had je hem om die reden dan maar in de winkel moeten laten staan?
OT: Fylax, je bent een baas. Heb een leuke tijd samen en geniet er zo veel mogelijk van. Naast mij gunnen heel veel anders users het jullie. Hou dat in gedachten en luister niet naar de "haters"ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |