Beetje cobalt blauw eyeshade voor die vrouwtje kopen mmm lekker hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:01 schreef madeliefff het volgende:
nu 15 procent extra korting op de tien procent korting die ze altijd al hebben bij ici parisen nog extra vijf procent als je drie dingen koopt. Ik moet al twee dingen hebben en dan koop ik wel watjes ofzo erbij
Wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:01 schreef madeliefff het volgende:
nu 15 procent extra korting op de tien procent korting die ze altijd al hebben bij ici parisen nog extra vijf procent als je drie dingen koopt. Ik moet al twee dingen hebben en dan koop ik wel watjes ofzo erbij
ik heb nog bonnen dus ik koop mademoiselle van Chanel parfum ( die had ik al maar is bijna leeg ) en ik wil een turqoize oogschaduwquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb nog bonnen dus ik koop mademoiselle van Chanel parfum ( die had ik al maar is bijna leeg ) en ik wil een turqoize oogschaduw
Ben wel heel benieuwd nuquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee die kleur staat mij mooi!! Geen enkele andere kleur vind ik mooi staan bij mij lol
Gewoon knullen met envyquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:10 schreef Chai het volgende:
Snap echt niet wat die zeikerds in Fylax' topic willen bereiken.Alsof iemand een relatie gaat verbreken vanwege ongunstige statistieken.
Dat zou juist een stuk ongezonder zijn dan er vol voor gaan en kijken waar het schip strandt.
smoothquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd nuheb je nog niet gezien met zulke oogschaduw.
Complimentje van vrouwenverslinder gianniquote:
ik draag nu alleen weleens eyeliner in die kleur. Ik laat wel een keer zien op een pic.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd nuheb je nog niet gezien met zulke oogschaduw.
je kan ook op de naam letten en op schreeuwerig iets laten weten. Dan is het cripquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:13 schreef Chai het volgende:
Ik las oogschaduw en dacht gelijk dat Crip er was
De goden zijn mij welgezindquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik draag nu alleen weleens eyeliner in die kleur. Ik laat wel een keer zien op een pic.
lolquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:13 schreef Chai het volgende:
Ik las oogschaduw en dacht gelijk dat Crip er was
Hierop ingaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:10 schreef Chai het volgende:
Snap echt niet wat die zeikerds in Fylax' topic willen bereiken.Alsof iemand een relatie gaat verbreken vanwege ongunstige statistieken.
Dat zou juist een stuk ongezonder zijn dan er vol voor gaan en kijken waar het schip strandt.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Deze reactie moest ik even gelezen hebben want jij stinkt.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik douche anders netjes iedere dag, dus nee...
Vind ik grappig. Wsl hebben ze zelf in hun jonge jaren onder de plak gezeten bij een of andere moeder de gans.quote:
Ik was lichtelijk verbaasd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort random conversaties in R&P![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij vind je tieten ook gewoon mooi en weet niet hoe die dat op een positieve manier kenbaar kan maken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik was lichtelijk verbaasd.![]()
Echt geen idee waar dit ineens vandaan komt.
Ik gok meer op gewoon niks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik grappig. Wsl hebben ze zelf in hun jonge jaren onder de plak gezeten bij een of andere moeder de gans.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij vind je tieten ook gewoon mooi en weet niet hoe die dat op een positieve manier kenbaar kan maken.
Ik die van jou ook (meen ik serieus). Wat doen we nu?quote:
Vind het wel knap dat je de moeite op kan brengen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik grappig. Wsl hebben ze zelf in hun jonge jaren onder de plak gezeten bij een of andere moeder de gans.
Jij past je UI en je mening aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:33 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik die van jou ook (meen ik serieus). Wat doen we nu?
Robbertje matten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:33 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik die van jou ook (meen ik serieus). Wat doen we nu?
nehquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij past je UI en je mening aan.
sterk welquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij past je UI en je mening aan.
Ik dacht een tijdje net toen ik aan t posten was dat jij gordon ramsay als avatar had.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Robbertje matten natuurlijk.
Tieten vies?quote:
link?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:39 schreef JimmyDean het volgende:
Die reacties van SneeuwLeeuw in dat topique van Fylax...
Valt ook wel mee manquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat wijf is in haar totaliteit kankervies, vriend.
;pquote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Al die mensen hier die afgeven op andermans uiterlijk, terwijl iedereen weet dat FOK! volk gewoon godtieves lelijk is, allemaal
Fuxking faggitland is dat geworden zegquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:06 schreef Chai het volgende:
NWS / Zweden schaft verliezen af voor de jeugd omdat dat kwetsend is_!!
Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat wijf is in haar totaliteit kankervies, vriend.
Niks, maar ik vind je niet zo mooi.quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind je niet zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |