abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 14:05:06 #101
364681 over_hedge
pi_158104754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:04 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ook geen kind?
Ik zou ook geen soa van een kind willen nee :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:06:08 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158104776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really? :D
' hoi pa en ma :D ik heb weer een nieuwe vriendin nu net paar maandjes! ze heeft HIV! :D '
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158104793
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

' hoi pa en ma :D ik heb weer een nieuwe vriendin nu net paar maandjes! ze heeft HIV! :D '
Zo grappig vind ik het anders niet.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:07:34 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158104805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Op de verpakking stond al dat het hiv-remmers waren.
Dus of ik ben hiv-positief of zij.
Wat had ik anders moeten zeggen?
Ik zou eraan denken om zoiets uit het zicht te halen als mijn ouder langskomen.

Of eigenlijk niet eens in die situatie komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158104818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

[..]

alsof jullie nooit door verliefdheid de dingen niet altijd even helder zien?
Heb ik zeker gehad. Toen ik 15 was. Zo geschift van verliefdheid als jij nu bent zou ik nooit meer kunnen en willen worden. Djiezus...... Ik sta echt perplex.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:08:33 #106
64831 2NutZ
pi_158104830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Ik wel. Je bent echt fucking grappig of fucking achterlijk _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Want een andere SOA oplopen is minder erg? :?

Alhoewel, hiv is natuurlijk wel de ergste SOA die er is.
Nevermind
of

'iedereen heeft wel wat'

Als je dit soort dingetjes nu terugleest moet je niet lachen? :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158104836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Je ouders ook niet denk ik.
pi_158104847
Goed, en dan loop je t risico en dan ben je net die sneuneus die t wèl oppikt... En wil je dan nog steeds kinderen? Stel dat die gezond zijn, en ze hebben 2 ouders die (bewust) HIV-positief zijn, vind je dat eerlijk voor ze? Kun je ze dan het leven bieden dat ze verdienen denk je? :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_158104849
Misschien ook wel. Als ze je om zulke dommigheid postnataal willen aborteren help je ze wel een handje natuurlijk.
pi_158104861
Je kunt een besnijdenis ondergaan om de kans op overdracht te verminderen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158104867
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef wuuht het volgende:

[..]

De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......
Weet je wat het is? 1% Is een zeer kleine kans en genoeg mensen achten een grotere kans acceptabel bij andere ziektes, maar hiv is wel echt een heel stigmatiserende ziekte en het is een serieus probleem bij het vinden van een relatie. Als je je kind dat van geboorte meegeeft, gaat dat dus nog een flinke stap verder dan ziekteverschijnselen alleen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Goed dat zij haar verantwoordelijkheid neemt. En ergens vind ik jouw progressieve houding ook wel bewonderenswaardig als het niet alleen de verliefdheid is.
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.
pi_158104904
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zou eraan denken om zoiets uit het zicht te halen als mijn ouder langskomen.

Of eigenlijk niet eens in die situatie komen.
Als ik de keus had dan had ik het ook wel anders aangepakt ja.
Maar wat gebeurd is is gebeurd. Ik kan er nu weinig meer aan veranderen.
Bovendien, vroeg of laat waren ze er toch wel achter gekomen. Heb namelijk geen geheimen voor mijn ouders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Manisha het volgende:

[..]

Heb ik zeker gehad. Toen ik 15 was. Zo geschift van verliefdheid als jij nu bent zou ik nooit meer kunnen en willen worden. Djiezus...... Ik sta echt perplex.
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest dan :) Verliefdheid is mooi!

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik wel. Je bent echt fucking grappig of fucking achterlijk _O-

[..]

of

'iedereen heeft wel wat'

Als je dit soort dingetjes nu terugleest moet je niet lachen? :D
Ja het was wel dom wat ik zei.
pi_158104934
Gvd wat een topic _O-

Liefde maakt idd blind.
pi_158104994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je ouders ook niet denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien ook wel. Als ze je om zulke dommigheid postnataal willen aborteren help je ze wel een handje natuurlijk.
Ik vind niet dat jij voor mijn ouders kunt praten.
Als dit de vrouw is met wie ik gelukkig ben, dan zij dat zo.

Mijn ouders vinden haar trouwens ook heel lief en leuk :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Weet je wat het is? 1% Is een zeer kleine kans en genoeg mensen achten een grotere kans acceptabel bij andere ziektes, maar hiv is wel echt een heel stigmatiserende ziekte en het is een serieus probleem bij het vinden van een relatie. Als je je kind dat van geboorte meegeeft, gaat dat dus nog een flinke stap verder dan ziekteverschijnselen alleen.

[..]

Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.
Inderdaad, bij andere ziektes wordt een grotere gok gemaakt.
Maar nogmaals, we willen op dit moment ook nog geen kinderen, maar later in de toekomst ooit wel.
En misschien is de medische wetenschap over 5 jaar wel zo veranderd, of zijn de ziekteverschijnselen van mijn vriendin zo minimaal geworden, dat het allemaal veel makkelijker is :) Wie weet!
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:18:05 #115
64831 2NutZ
pi_158105005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Als ik de keus had dan had ik het ook wel anders aangepakt ja.
Maar wat gebeurd is is gebeurd. Ik kan er nu weinig meer aan veranderen.
Bovendien, vroeg of laat waren ze er toch wel achter gekomen. Heb namelijk geen geheimen voor mijn ouders.

[..]

[..]

Ja het was wel dom wat ik zei.
Verliefdheid is zeker mooi! _O_ in jouw geval helaas ook gevaarlijk. Maar je lijkt je daar wel redelijk bewust van te zijn, dat is al een pre.
pi_158105013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef heb1vraag het volgende:

Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?

Verliefdheid is zeker mooi, maar bereid zijn HIV op te lopen voor de liefde is gewoon gestoord.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 14:19:06 #117
364681 over_hedge
pi_158105031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:

[..]

Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?

Verliefdheid is zeker mooi, maar bereid zijn HIV op te lopen voor de liefde is gewoon gestoord.
Nouja voor liefde. Eigenlijk voor lust omdat het hem vooral om het neuken zonder condoom gaat. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158105055
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.
pi_158105098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Verliefdheid is zeker mooi! _O_ in jouw geval helaas ook gevaarlijk. Maar je lijkt je daar wel redelijk bewust van te zijn, dat is al een pre.
Bedankt, ik let zeker op. En we maken ook zeker geen overhaaste beslissingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:

[..]

Misschien komt het wel omdat ze mijn eerste echte vriendin is.
Ik ben misschien jong van geest, maar zeker niet onwetend.
Ik ben me 100% bewust van alle risico's, en we maken ook geen overhaaste beslissingen. Ik wilde gewoon de algemene visie polsen over mijn situatie.

En op andere vlakken ben ik misschien wel weer heel volwassen ;)
pi_158105138
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.
Volgens mij kan de kans op dit moment teruggebracht worden tot <1%.
En wie weet hoe ver de medische wetenschap over 5 jaar wel niet is!
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:23:51 #121
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_158105150
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef heb1vraag het volgende:

En op andere vlakken ben ik misschien wel weer heel volwassen ;)
Zoals?
Je komt namelijk heel erg over als puber die net ontmaagd is en voor de rest van z'n leven bij z'n breezervriendinnetje blijft
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_158105158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:17 schreef heb1vraag het volgende:
Ik vind niet dat jij voor mijn ouders kunt praten.
Als dit de vrouw is met wie ik gelukkig ben, dan zij dat zo.

Mijn ouders vinden haar trouwens ook heel lief en leuk :)
Ik hoef je ouders niet te kennen om aan te nemen dat ze het geen goed idee vinden dat je nu al overweegt HIV-positief te worden omdat het wat geiler neukt met je verse scharrel.

Wat Clumsy Clown ook al terecht zei: de houding die je nu aanneemt is een sluipmoordenaar. Door de mogelijkheid te overwegen maakt je het risico 'per ongeluk' onbeschermde seks te hebben onbewust vele malen groter.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:24:23 #123
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158105165
Je mag van geluk spreken dat wij in een wereld leven waar we veilig seks kunnen hebben, waar dit soort ziektes redelijk te behandelen zijn en dat je op verschillende manieren een kindje kan krijgen.

En dan denk je hierover na..
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:24:32 #124
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_158105174
Kun je niet zorgen dat ze eerst een keer seks heeft met een maagd? Dat geneest hiv. Vanzelfsprekend moet je dan wel een maagd vinden die op een even dag geboren is en op een oneven dag bevruchting heeft plaatsgevonden.
pi_158105213
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef borbit het volgende:
Kun je niet zorgen dat ze eerst een keer seks heeft met een maagd? Dat geneest hiv. Vanzelfsprekend moet je dan wel een maagd vinden die op een even dag geboren is en op een oneven dag bevruchting heeft plaatsgevonden.
Oké, wanneer ben je beschikbaar?
pi_158105303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zoals?
Je komt namelijk heel erg over als puber die net ontmaagd is en voor de rest van z'n leven bij z'n breezervriendinnetje blijft
Intellectueel.

Als je mijn topic hebt gelezen dan weet je dat ze niet mijn eerste bedpartner was.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik hoef je ouders niet te kennen om aan te nemen dat ze het geen goed idee vinden dat je nu al overweegt HIV-positief te worden omdat het wat geiler neukt met je verse scharrel.

Wat Clumsy Clown ook al terecht zei: de houding die je nu aanneemt is een sluipmoordenaar. Door de mogelijkheid te overwegen maakt je het risico 'per ongeluk' onbeschermde seks te hebben onbewust vele malen groter.
Ik overweeg niet om nu al hiv-positief te worden. Ik spreek alleen over 'ooit, op lange termijn'.
Met andere woorden, mocht onze relatie stand houden zoals deze nu is, zouden we dan niet 'ooit' eens wat anders willen?
pi_158105366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Wist ik ook niet, waarvoor ik TS moet bedanken, want zonder dit topic zou ik het nog niet weten.

Dus dankje TS. :)
pi_158105370
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Bedankt, ik let zeker op. En we maken ook zeker geen overhaaste beslissingen.
Overhaaste beslissingen komen vaker voor dan je denkt. Die gierende hormonencocktail kan je impulsieve beslissingen laten maken en volgens mij is dit de eerste keer voor jou dat je dat ervaart. Wees je daarvan alsjeblieft van bewust en kijk uit met het gebruiken van alcohol en andere drugs.

Houd je aan de gemaakte afspraken. Het kan verleidelijk zijn om te denken ach 99% dat het goed gaat.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:34:48 #129
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_158105429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Intellectueel.

Als je mijn topic hebt gelezen dan weet je dat ze niet mijn eerste bedpartner was.
Als je echt zo intellectueel bent als je beweert, dan had je wel begrepen dat ik enkel zeg dat je overkomt als net ontmaagde puber. Zo volwassen ben je dus niet.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_158105442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef Chai het volgende:
Houd je aan de gemaakte afspraken. Het kan verleidelijk zijn om te denken ach 99% dat het goed gaat.
En dagelijks meedoen aan de lotto met 1% winkans gaat toch betekenen dat TS op den duur de winaar gaat zijn... Want ik neem aan dat het hier niet om 1x neuken zonder condoom gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 14:35:38 ]
pi_158105488
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Wist ik ook niet, waarvoor ik TS moet bedanken, want zonder dit topic zou ik het nog niet weten.

Dus dankje TS. :)
Graag gedaan!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Overhaaste beslissingen komen vaker voor dan je denkt. Die gierende hormonencocktail kan je impulsieve beslissingen laten maken en volgens mij is dit de eerste keer voor jou dat je dat ervaart. Wees je daarvan alsjeblieft van bewust en kijk uit met het gebruiken van alcohol en andere drugs.

Bedankt voor de reactie. Drugs doen we allebei niet. Drank op zijn tijd.
Gelukkig let mijn vriendin ook altijd erg goed op. Die zou het haarzelf nooit kunnen vergeven als we toch opeens onbeschermde seks hebben, zonder dat we dat uitvoerig besproken hadden van te voren.
pi_158105498
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zoals?
Mwah, dat vind ik dan wel weer heel negatief gesteld. Ja, hij is misschien heel verliefd en denkt daardoor op een manier die voor buitenstaanders wat mal overkomt, maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze verder echt perfect bij elkaar passen en voor altijd samenblijven.

In Nederland activeert zoiets altijd meteen de standaardriedel "Het is je eerste vriendin, er komen nog zoveel anderen etc.", maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Zeker niet als je elkaar als twintigers ontmoet, dat is, ook zonder eerdere ervaring, wel anders dan op je 16e.
pi_158105558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Als je echt zo intellectueel bent als je beweert, dan had je wel begrepen dat ik enkel zeg dat je overkomt als net ontmaagde puber. Zo volwassen ben je dus niet.
Ik heb nooit gezegd dat ik je beeldspraak niet begreep.
pi_158105613
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Mwah, dat vind ik dan wel weer heel negatief gesteld. Ja, hij is misschien heel verliefd en denkt daardoor op een manier die voor buitenstaanders wat mal overkomt, maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze verder echt perfect bij elkaar passen en voor altijd samenblijven.

In Nederland activeert zoiets altijd meteen de standaardriedel "Het is je eerste vriendin, er komen nog zoveel anderen etc.", maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Zeker niet als je elkaar als twintigers ontmoet, dat is, ook zonder eerdere ervaring, wel anders dan op je 16e.
Topreactie!
We doen het rustig aan en zien wel waar het schip strandt. Tot nu toe gaat alles heel goed en we zijn heel gelukkig met elkaar samen O+
pi_158105648
wtf is dit voor onzin :?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158105671
Dus je zit er srs over te denken om HIV op te lopen zodat je haar zonder condoom kan neuken?

Is dit het echte leven?

Is dit 2015?

Is dit de toekomst?

What a time to be alive.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:45:48 #137
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_158105692
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

quote:
Als we dus toch al weten dat we ooit onbeschermde seks gaan hebben, dan kunnen we beter nu ook al onbeschermde seks hebben, toch? (Is fijner?)
Zo'n uitspraak is niet iets voor een verstandige vent van 23 die net een paar maanden een relatie heeft, ongeacht of het zijn eerste relatie is. Pas na enkele reacties komt TS met "natuurlijk gaan we niet nu meteen onbeschermd seks hebben, echt niet hoor!!!1!!"
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:46:46 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158105718
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!

Het merendeel zegt dus 'niet doen'.

Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)

Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
Je bent nu verliefd, dat is natuurlijk heel leuk maar de kans dat jullie echt de rest van jullie leven bij elkaar blijven is klein, statistisch gezien.
Dus dan ga je nu een risico lopen om ook HIV te krijgen met alle gevolgen van dien.
Stel voor je krijgt ook het HIV virus en je relatie loopt op de klippen, denk je dat eventuele toekomstige vriendinnen zo open-minded zijn? Hoe moet dat als je ooit kinderen wil met een andere vrouw? ( wil je kinderen met deze vrouw moet dat sowieso met IU.)

Zeker na pas 3 maanden is dit een enorme domme beslissing en mocht ik degene zijn met HIV zou ik er ook niet aan meewerken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158105744
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Intellectueel.

[..]

Ik overweeg niet om nu al hiv-positief te worden. Ik spreek alleen over 'ooit, op lange termijn'.
Met andere woorden, mocht onze relatie stand houden zoals deze nu is, zouden we dan niet 'ooit' eens wat anders willen?
" iets anders willen"? Lol. Denk eerder een geval van eindelijk een vriendinnetje hebben en nu alles willen doen om je liefde te tonen uit dankbaarheid en onzekerheid.. dingen die niet eens nodig zijn. En wat als jullie uit elkaar gaan en je weer gaat daten? Dan is het lastig iemand te vinden die niet afschrikt omdat je hiv hebt. Ik vind het overigens wel mooi dat jij niet bent afgeschrikt erdoor :)

Jouw leven jouw keuze maar ik hoop dat je er een paar jaar mee wacht zoals je aangaf en je niet in het moment anders beslist.
pi_158105830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:44 schreef VMSDKR het volgende:
Dus je zit er srs over te denken om HIV op te lopen zodat je haar zonder condoom kan neuken?

Is dit het echte leven?

Is dit 2015?

Is dit de toekomst?

What a time to be alive.
try before you die
pi_158105940
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

" iets anders willen"? Lol. Denk eerder een geval van eindelijk een vriendinnetje hebben en nu alles willen doen om je liefde te tonen uit dankbaarheid en onzekerheid.. dingen die niet eens nodig zijn. En wat als jullie uit elkaar gaan en je weer gaat daten? Dan is het lastig iemand te vinden die niet afschrikt omdat je hiv hebt. Ik vind het overigens wel mooi dat jij niet bent afgeschrikt erdoor :)

Jouw leven jouw keuze maar ik hoop dat je er een paar jaar mee wacht zoals je aangaf en je niet in het moment anders beslist.
als je maar niet denkt dat je haar bij je houdt op deze manier net zoals mensen die denken dat het krijgen van een kindje daarbij help t. Zo kom je namelijk een beetje over op mij TS
pi_158106052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef wuuht het volgende:

[..]

De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......
Als zij haar remmers neemt is de kans via onbeschermde vaginale gemeenschap slechts 0.04%. Maar het blijft een risico.
pi_158106095
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[..]

Zo'n uitspraak is niet iets voor een verstandige vent van 23 die net een paar maanden een relatie heeft, ongeacht of het zijn eerste relatie is. Pas na enkele reacties komt TS met "natuurlijk gaan we niet nu meteen onbeschermd seks hebben, echt niet hoor!!!1!!"
Misschien is dat wel gewoon de roze bril? :P
En volgens mij heb ik het in mijn openingsbericht enkel over de toekomst/later/ooit eens.

Als ik echt zo dom/onwetend zou zijn geweest dan had ik bij de eerste vrijpartij al zonder condoom geneukt. (Niet dat mijn vriendin dat zou toestaan, maar enfin ;))
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 15:01:32 #144
364681 over_hedge
pi_158106137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als zij haar remmers neemt is de kans via onbeschermde vaginale gemeenschap slechts 0.04%. Maar het blijft een risico.
De kans op een straight flush bij poker is 0.00154 % En is mij al 2x overkomen. :P
pi_158106142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je bent nu verliefd, dat is natuurlijk heel leuk maar de kans dat jullie echt de rest van jullie leven bij elkaar blijven is klein, statistisch gezien.
Dus dan ga je nu een risico lopen om ook HIV te krijgen met alle gevolgen van dien.
Stel voor je krijgt ook het HIV virus en je relatie loopt op de klippen, denk je dat eventuele toekomstige vriendinnen zo open-minded zijn? Hoe moet dat als je ooit kinderen wil met een andere vrouw? ( wil je kinderen met deze vrouw moet dat sowieso met IU.)

Zeker na pas 3 maanden is dit een enorme domme beslissing en mocht ik degene zijn met HIV zou ik er ook niet aan meewerken.
Dank voor je reactie.
Misschien is de rest van het topic ook interessant voor je.

Ik zou het nu ook zeker nog niet willen. Ik zat gewoon te filosoferen over later.

Mijn vriendin let ook heel goed op hoor! Zij heeft de condoom al in haar hand voordat ik er überhaupt over kan beginnen ;)
pi_158106146
WTF :D _O- Held van de maand deze TS. 3 maanden een of andere chick , en nu hiv op willen lopen en dan ook nog zn 1e vriendin :D :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:02:22 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158106156
-reactie op verwijderd bericht-

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 08-12-2015 20:14:58 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158106171
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef madeliefff het volgende:

[..]

als je maar niet denkt dat je haar bij je houdt op deze manier net zoals mensen die denken dat het krijgen van een kindje daarbij help t. Zo kom je namelijk een beetje over op mij TS
Dat laatste zeker niet! Ik ben niet gek!
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:04:25 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158106201
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef heb1vraag het volgende:

[..]

Dank voor je reactie.
Misschien is de rest van het topic ook interessant voor je.

Ik zou het nu ook zeker nog niet willen. Ik zat gewoon te filosoferen over later.

Mijn vriendin let ook heel goed op hoor! Zij heeft de condoom al in haar hand voordat ik er überhaupt over kan beginnen ;)
Ik heb de rest van het topic ook gelezen en ik blijf bij mijn punt, ik begrijp overigens ook niet zo goed waarom je perse zonder condoom wil (in de toekomst).
pi_158106239
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Joene het volgende:
WTF :D _O- Held van de maand deze TS. 3 maanden een of andere chick , en nu hiv op willen lopen en dan ook nog zn 1e vriendin :D :')
Niet nu. Misschien ooit later.
Zoals ik al heb verteld ;)

En zo'n rare gedachtegang vond ik het niet eens.

In dit topic hoopte ik eigenlijk gewoon op reacties van mensen die in een langdurige relatie zitten waarbij één van de partners hiv-positief is, en de ander niet. Ik ben heel benieuwd hoe zij er tegen aankijken en hoe zij er nu mee omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')