Ik zou ook geen soa van een kind willen neequote:
' hoi pa en maquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really?
Zo grappig vind ik het anders niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
' hoi pa en maik heb weer een nieuwe vriendin nu net paar maandjes! ze heeft HIV!
'
Ik zou eraan denken om zoiets uit het zicht te halen als mijn ouder langskomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Op de verpakking stond al dat het hiv-remmers waren.
Dus of ik ben hiv-positief of zij.
Wat had ik anders moeten zeggen?
Heb ik zeker gehad. Toen ik 15 was. Zo geschift van verliefdheid als jij nu bent zou ik nooit meer kunnen en willen worden. Djiezus...... Ik sta echt perplex.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
[..]
alsof jullie nooit door verliefdheid de dingen niet altijd even helder zien?
Ik wel. Je bent echt fucking grappig of fucking achterlijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik het anders niet.
ofquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Want een andere SOA oplopen is minder erg?![]()
Alhoewel, hiv is natuurlijk wel de ergste SOA die er is.
Nevermind
Je ouders ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik het anders niet.
Weet je wat het is? 1% Is een zeer kleine kans en genoeg mensen achten een grotere kans acceptabel bij andere ziektes, maar hiv is wel echt een heel stigmatiserende ziekte en het is een serieus probleem bij het vinden van een relatie. Als je je kind dat van geboorte meegeeft, gaat dat dus nog een flinke stap verder dan ziekteverschijnselen alleen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed dat zij haar verantwoordelijkheid neemt. En ergens vind ik jouw progressieve houding ook wel bewonderenswaardig als het niet alleen de verliefdheid is.
Als ik de keus had dan had ik het ook wel anders aangepakt ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eraan denken om zoiets uit het zicht te halen als mijn ouder langskomen.
Of eigenlijk niet eens in die situatie komen.
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest danquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Manisha het volgende:
[..]
Heb ik zeker gehad. Toen ik 15 was. Zo geschift van verliefdheid als jij nu bent zou ik nooit meer kunnen en willen worden. Djiezus...... Ik sta echt perplex.
Ja het was wel dom wat ik zei.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Je bent echt fucking grappig of fucking achterlijk
[..]
of
'iedereen heeft wel wat'
Als je dit soort dingetjes nu terugleest moet je niet lachen?
quote:
Ik vind niet dat jij voor mijn ouders kunt praten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien ook wel. Als ze je om zulke dommigheid postnataal willen aborteren help je ze wel een handje natuurlijk.
Inderdaad, bij andere ziektes wordt een grotere gok gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Weet je wat het is? 1% Is een zeer kleine kans en genoeg mensen achten een grotere kans acceptabel bij andere ziektes, maar hiv is wel echt een heel stigmatiserende ziekte en het is een serieus probleem bij het vinden van een relatie. Als je je kind dat van geboorte meegeeft, gaat dat dus nog een flinke stap verder dan ziekteverschijnselen alleen.
[..]
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.
Verliefdheid is zeker mooi!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Als ik de keus had dan had ik het ook wel anders aangepakt ja.
Maar wat gebeurd is is gebeurd. Ik kan er nu weinig meer aan veranderen.
Bovendien, vroeg of laat waren ze er toch wel achter gekomen. Heb namelijk geen geheimen voor mijn ouders.
[..]
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest danVerliefdheid is mooi!
[..]
Ja het was wel dom wat ik zei.
Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef heb1vraag het volgende:
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest danVerliefdheid is mooi!
Nouja voor liefde. Eigenlijk voor lust omdat het hem vooral om het neuken zonder condoom gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
[..]
Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?
Verliefdheid is zeker mooi, maar bereid zijn HIV op te lopen voor de liefde is gewoon gestoord.
Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.
Bedankt, ik let zeker op. En we maken ook zeker geen overhaaste beslissingen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verliefdheid is zeker mooi!in jouw geval helaas ook gevaarlijk. Maar je lijkt je daar wel redelijk bewust van te zijn, dat is al een pre.
Misschien komt het wel omdat ze mijn eerste echte vriendin is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
[..]
Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?
Verliefdheid is zeker mooi, maar bereid zijn HIV op te lopen voor de liefde is gewoon gestoord.
Volgens mij kan de kans op dit moment teruggebracht worden tot <1%.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.
Zoals?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef heb1vraag het volgende:
En op andere vlakken ben ik misschien wel weer heel volwassen
Ik hoef je ouders niet te kennen om aan te nemen dat ze het geen goed idee vinden dat je nu al overweegt HIV-positief te worden omdat het wat geiler neukt met je verse scharrel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:17 schreef heb1vraag het volgende:
Ik vind niet dat jij voor mijn ouders kunt praten.
Als dit de vrouw is met wie ik gelukkig ben, dan zij dat zo.
Mijn ouders vinden haar trouwens ook heel lief en leuk
Oké, wanneer ben je beschikbaar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef borbit het volgende:
Kun je niet zorgen dat ze eerst een keer seks heeft met een maagd? Dat geneest hiv. Vanzelfsprekend moet je dan wel een maagd vinden die op een even dag geboren is en op een oneven dag bevruchting heeft plaatsgevonden.
Intellectueel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoals?
Je komt namelijk heel erg over als puber die net ontmaagd is en voor de rest van z'n leven bij z'n breezervriendinnetje blijft
Ik overweeg niet om nu al hiv-positief te worden. Ik spreek alleen over 'ooit, op lange termijn'.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik hoef je ouders niet te kennen om aan te nemen dat ze het geen goed idee vinden dat je nu al overweegt HIV-positief te worden omdat het wat geiler neukt met je verse scharrel.
Wat Clumsy Clown ook al terecht zei: de houding die je nu aanneemt is een sluipmoordenaar. Door de mogelijkheid te overwegen maakt je het risico 'per ongeluk' onbeschermde seks te hebben onbewust vele malen groter.
Wist ik ook niet, waarvoor ik TS moet bedanken, want zonder dit topic zou ik het nog niet weten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.
Overhaaste beslissingen komen vaker voor dan je denkt. Die gierende hormonencocktail kan je impulsieve beslissingen laten maken en volgens mij is dit de eerste keer voor jou dat je dat ervaart. Wees je daarvan alsjeblieft van bewust en kijk uit met het gebruiken van alcohol en andere drugs.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Bedankt, ik let zeker op. En we maken ook zeker geen overhaaste beslissingen.
Als je echt zo intellectueel bent als je beweert, dan had je wel begrepen dat ik enkel zeg dat je overkomt als net ontmaagde puber. Zo volwassen ben je dus niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Intellectueel.
Als je mijn topic hebt gelezen dan weet je dat ze niet mijn eerste bedpartner was.
En dagelijks meedoen aan de lotto met 1% winkans gaat toch betekenen dat TS op den duur de winaar gaat zijn... Want ik neem aan dat het hier niet om 1x neuken zonder condoom gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef Chai het volgende:
Houd je aan de gemaakte afspraken. Het kan verleidelijk zijn om te denken ach 99% dat het goed gaat.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Wist ik ook niet, waarvoor ik TS moet bedanken, want zonder dit topic zou ik het nog niet weten.
Dus dankje TS.
Bedankt voor de reactie. Drugs doen we allebei niet. Drank op zijn tijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Overhaaste beslissingen komen vaker voor dan je denkt. Die gierende hormonencocktail kan je impulsieve beslissingen laten maken en volgens mij is dit de eerste keer voor jou dat je dat ervaart. Wees je daarvan alsjeblieft van bewust en kijk uit met het gebruiken van alcohol en andere drugs.
Houd je aan de gemaakte afspraken. Het kan verleidelijk zijn om te denken ach 99% dat het goed gaat.
Mwah, dat vind ik dan wel weer heel negatief gesteld. Ja, hij is misschien heel verliefd en denkt daardoor op een manier die voor buitenstaanders wat mal overkomt, maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze verder echt perfect bij elkaar passen en voor altijd samenblijven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zoals?
Je komt namelijk heel erg over als puber die net ontmaagd is en voor de rest van z'n leven bij z'n breezervriendinnetje blijft
Ik heb nooit gezegd dat ik je beeldspraak niet begreep.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je echt zo intellectueel bent als je beweert, dan had je wel begrepen dat ik enkel zeg dat je overkomt als net ontmaagde puber. Zo volwassen ben je dus niet.
Topreactie!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik dan wel weer heel negatief gesteld. Ja, hij is misschien heel verliefd en denkt daardoor op een manier die voor buitenstaanders wat mal overkomt, maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze verder echt perfect bij elkaar passen en voor altijd samenblijven.
In Nederland activeert zoiets altijd meteen de standaardriedel "Het is je eerste vriendin, er komen nog zoveel anderen etc.", maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Zeker niet als je elkaar als twintigers ontmoet, dat is, ook zonder eerdere ervaring, wel anders dan op je 16e.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik dan wel weer heel negatief gesteld. Ja, hij is misschien heel verliefd en denkt daardoor op een manier die voor buitenstaanders wat mal overkomt, maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze verder echt perfect bij elkaar passen en voor altijd samenblijven.
In Nederland activeert zoiets altijd meteen de standaardriedel "Het is je eerste vriendin, er komen nog zoveel anderen etc.", maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Zeker niet als je elkaar als twintigers ontmoet, dat is, ook zonder eerdere ervaring, wel anders dan op je 16e.
Zo'n uitspraak is niet iets voor een verstandige vent van 23 die net een paar maanden een relatie heeft, ongeacht of het zijn eerste relatie is. Pas na enkele reacties komt TS met "natuurlijk gaan we niet nu meteen onbeschermd seks hebben, echt niet hoor!!!1!!"quote:Als we dus toch al weten dat we ooit onbeschermde seks gaan hebben, dan kunnen we beter nu ook al onbeschermde seks hebben, toch? (Is fijner?)
Je bent nu verliefd, dat is natuurlijk heel leuk maar de kans dat jullie echt de rest van jullie leven bij elkaar blijven is klein, statistisch gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:04 schreef heb1vraag het volgende:
Wauw bedankt voor de vele reacties, nu al!
Het merendeel zegt dus 'niet doen'.
Misschien neemt mijn gevoel het inderdaad over van mijn verstand, want toch wil ik het wel ergens...
De afgelopen maanden ging alles gewoon goed, en ik denk dat de voornaamste reden waarom ik zonder condoom seks wil hebben is dat het de intimiteit vergroot. (Ons seksleven kan er dus alleen maar op vooruit gaan.)
Dat ik dan de rest van de leven de gevolgen moet dragen, soit, maar dat moet zij ook en dan kunnen we elkaar helpen (of ben ik nu weer veel te romantisch bezig)
Het lijkt mij gewoon zo raar om voor de rest van je leven geen onbeschermde seks te hebben, snappen jullie?
" iets anders willen"? Lol. Denk eerder een geval van eindelijk een vriendinnetje hebben en nu alles willen doen om je liefde te tonen uit dankbaarheid en onzekerheid.. dingen die niet eens nodig zijn. En wat als jullie uit elkaar gaan en je weer gaat daten? Dan is het lastig iemand te vinden die niet afschrikt omdat je hiv hebt. Ik vind het overigens wel mooi dat jij niet bent afgeschrikt erdoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:29 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Intellectueel.
Als je mijn topic hebt gelezen dan weet je dat ze niet mijn eerste bedpartner was.
[..]
Ik overweeg niet om nu al hiv-positief te worden. Ik spreek alleen over 'ooit, op lange termijn'.
Met andere woorden, mocht onze relatie stand houden zoals deze nu is, zouden we dan niet 'ooit' eens wat anders willen?
try before you diequote:Op dinsdag 8 december 2015 14:44 schreef VMSDKR het volgende:
Dus je zit er srs over te denken om HIV op te lopen zodat je haar zonder condoom kan neuken?
Is dit het echte leven?
Is dit 2015?
Is dit de toekomst?
What a time to be alive.
als je maar niet denkt dat je haar bij je houdt op deze manier net zoals mensen die denken dat het krijgen van een kindje daarbij help t. Zo kom je namelijk een beetje over op mij TSquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
" iets anders willen"? Lol. Denk eerder een geval van eindelijk een vriendinnetje hebben en nu alles willen doen om je liefde te tonen uit dankbaarheid en onzekerheid.. dingen die niet eens nodig zijn. En wat als jullie uit elkaar gaan en je weer gaat daten? Dan is het lastig iemand te vinden die niet afschrikt omdat je hiv hebt. Ik vind het overigens wel mooi dat jij niet bent afgeschrikt erdoor
Jouw leven jouw keuze maar ik hoop dat je er een paar jaar mee wacht zoals je aangaf en je niet in het moment anders beslist.
Als zij haar remmers neemt is de kans via onbeschermde vaginale gemeenschap slechts 0.04%. Maar het blijft een risico.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......
Misschien is dat wel gewoon de roze bril?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Zo'n uitspraak is niet iets voor een verstandige vent van 23 die net een paar maanden een relatie heeft, ongeacht of het zijn eerste relatie is. Pas na enkele reacties komt TS met "natuurlijk gaan we niet nu meteen onbeschermd seks hebben, echt niet hoor!!!1!!"
De kans op een straight flush bij poker is 0.00154 % En is mij al 2x overkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als zij haar remmers neemt is de kans via onbeschermde vaginale gemeenschap slechts 0.04%. Maar het blijft een risico.
Dank voor je reactie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent nu verliefd, dat is natuurlijk heel leuk maar de kans dat jullie echt de rest van jullie leven bij elkaar blijven is klein, statistisch gezien.
Dus dan ga je nu een risico lopen om ook HIV te krijgen met alle gevolgen van dien.
Stel voor je krijgt ook het HIV virus en je relatie loopt op de klippen, denk je dat eventuele toekomstige vriendinnen zo open-minded zijn? Hoe moet dat als je ooit kinderen wil met een andere vrouw? ( wil je kinderen met deze vrouw moet dat sowieso met IU.)
Zeker na pas 3 maanden is dit een enorme domme beslissing en mocht ik degene zijn met HIV zou ik er ook niet aan meewerken.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
" iets anders willen"? Lol. Denk eerder een geval van eindelijk een vriendinnetje hebben en nu alles willen doen om je liefde te tonen uit dankbaarheid en onzekerheid.. dingen die niet eens nodig zijn. En wat als jullie uit elkaar gaan en je weer gaat daten? Dan is het lastig iemand te vinden die niet afschrikt omdat je hiv hebt. Ik vind het overigens wel mooi dat jij niet bent afgeschrikt erdoor
Jouw leven jouw keuze maar ik hoop dat je er een paar jaar mee wacht zoals je aangaf en je niet in het moment anders beslist.
Dat laatste zeker niet! Ik ben niet gek!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat je haar bij je houdt op deze manier net zoals mensen die denken dat het krijgen van een kindje daarbij help t. Zo kom je namelijk een beetje over op mij TS
Ik heb de rest van het topic ook gelezen en ik blijf bij mijn punt, ik begrijp overigens ook niet zo goed waarom je perse zonder condoom wil (in de toekomst).quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Dank voor je reactie.
Misschien is de rest van het topic ook interessant voor je.
Ik zou het nu ook zeker nog niet willen. Ik zat gewoon te filosoferen over later.
Mijn vriendin let ook heel goed op hoor! Zij heeft de condoom al in haar hand voordat ik er überhaupt over kan beginnen
Niet nu. Misschien ooit later.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:01 schreef Joene het volgende:
WTF![]()
Held van de maand deze TS. 3 maanden een of andere chick , en nu hiv op willen lopen en dan ook nog zn 1e vriendin
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |