Ik zou ook geen soa van een kind willen neequote:
' hoi pa en maquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je verteld aan je ouders dat je vriendin een soa heeft? really?
Zo grappig vind ik het anders niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
' hoi pa en maik heb weer een nieuwe vriendin nu net paar maandjes! ze heeft HIV!
'
Ik zou eraan denken om zoiets uit het zicht te halen als mijn ouder langskomen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:01 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Op de verpakking stond al dat het hiv-remmers waren.
Dus of ik ben hiv-positief of zij.
Wat had ik anders moeten zeggen?
Heb ik zeker gehad. Toen ik 15 was. Zo geschift van verliefdheid als jij nu bent zou ik nooit meer kunnen en willen worden. Djiezus...... Ik sta echt perplex.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
[..]
alsof jullie nooit door verliefdheid de dingen niet altijd even helder zien?
Ik wel. Je bent echt fucking grappig of fucking achterlijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik het anders niet.
ofquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Want een andere SOA oplopen is minder erg?![]()
Alhoewel, hiv is natuurlijk wel de ergste SOA die er is.
Nevermind
Je ouders ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Zo grappig vind ik het anders niet.
Weet je wat het is? 1% Is een zeer kleine kans en genoeg mensen achten een grotere kans acceptabel bij andere ziektes, maar hiv is wel echt een heel stigmatiserende ziekte en het is een serieus probleem bij het vinden van een relatie. Als je je kind dat van geboorte meegeeft, gaat dat dus nog een flinke stap verder dan ziekteverschijnselen alleen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
De kans kan lager dan 1% worden gemaakt......
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed dat zij haar verantwoordelijkheid neemt. En ergens vind ik jouw progressieve houding ook wel bewonderenswaardig als het niet alleen de verliefdheid is.
Als ik de keus had dan had ik het ook wel anders aangepakt ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eraan denken om zoiets uit het zicht te halen als mijn ouder langskomen.
Of eigenlijk niet eens in die situatie komen.
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest danquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Manisha het volgende:
[..]
Heb ik zeker gehad. Toen ik 15 was. Zo geschift van verliefdheid als jij nu bent zou ik nooit meer kunnen en willen worden. Djiezus...... Ik sta echt perplex.
Ja het was wel dom wat ik zei.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Je bent echt fucking grappig of fucking achterlijk
[..]
of
'iedereen heeft wel wat'
Als je dit soort dingetjes nu terugleest moet je niet lachen?
quote:
Ik vind niet dat jij voor mijn ouders kunt praten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien ook wel. Als ze je om zulke dommigheid postnataal willen aborteren help je ze wel een handje natuurlijk.
Inderdaad, bij andere ziektes wordt een grotere gok gemaakt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Weet je wat het is? 1% Is een zeer kleine kans en genoeg mensen achten een grotere kans acceptabel bij andere ziektes, maar hiv is wel echt een heel stigmatiserende ziekte en het is een serieus probleem bij het vinden van een relatie. Als je je kind dat van geboorte meegeeft, gaat dat dus nog een flinke stap verder dan ziekteverschijnselen alleen.
[..]
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.
Verliefdheid is zeker mooi!quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef heb1vraag het volgende:
[..]
Als ik de keus had dan had ik het ook wel anders aangepakt ja.
Maar wat gebeurd is is gebeurd. Ik kan er nu weinig meer aan veranderen.
Bovendien, vroeg of laat waren ze er toch wel achter gekomen. Heb namelijk geen geheimen voor mijn ouders.
[..]
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest danVerliefdheid is mooi!
[..]
Ja het was wel dom wat ik zei.
Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef heb1vraag het volgende:
Misschien ben ik nog wel heel erg jong van geest danVerliefdheid is mooi!
Nouja voor liefde. Eigenlijk voor lust omdat het hem vooral om het neuken zonder condoom gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
[..]
Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?
Verliefdheid is zeker mooi, maar bereid zijn HIV op te lopen voor de liefde is gewoon gestoord.
Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:10 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat het toch meer verliefdheid is dan iets anders, maar daar is ook niet zoveel mis mee. Alleen nu geen overhaaste beslissingen gaan lopen maken.
Bedankt, ik let zeker op. En we maken ook zeker geen overhaaste beslissingen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verliefdheid is zeker mooi!in jouw geval helaas ook gevaarlijk. Maar je lijkt je daar wel redelijk bewust van te zijn, dat is al een pre.
Misschien komt het wel omdat ze mijn eerste echte vriendin is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef Manisha het volgende:
[..]
Aangezien we even oud zijn denk ik dat je behoorlijk jong van geest bent ja. Verbazend jong. Is je chick ook nog zo jong van geest?
Verliefdheid is zeker mooi, maar bereid zijn HIV op te lopen voor de liefde is gewoon gestoord.
Volgens mij kan de kans op dit moment teruggebracht worden tot <1%.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar toch goed om eerst eens te informeren hoe en wat (dat het tegenwoordig mogelijk is om de besmettingskans zó ver terug te dringen wist ik bijvoorbeeld niet) dan gelijk gillend wegrennen uit angst. Die angstreactie houdt ook een bepaald taboe in stand.
Zoals?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:21 schreef heb1vraag het volgende:
En op andere vlakken ben ik misschien wel weer heel volwassen
Ik hoef je ouders niet te kennen om aan te nemen dat ze het geen goed idee vinden dat je nu al overweegt HIV-positief te worden omdat het wat geiler neukt met je verse scharrel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:17 schreef heb1vraag het volgende:
Ik vind niet dat jij voor mijn ouders kunt praten.
Als dit de vrouw is met wie ik gelukkig ben, dan zij dat zo.
Mijn ouders vinden haar trouwens ook heel lief en leuk
Oké, wanneer ben je beschikbaar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef borbit het volgende:
Kun je niet zorgen dat ze eerst een keer seks heeft met een maagd? Dat geneest hiv. Vanzelfsprekend moet je dan wel een maagd vinden die op een even dag geboren is en op een oneven dag bevruchting heeft plaatsgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |