prima te doen in een t-shirtquote:
sneeuw-gekkie in dat topicquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja oke, dat was vooral om die ene even te dissen.
Ah vandaar... denk al wtfquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja oke, dat was vooral om die ene even te dissen.
Wat is er zo zielig aan hem danquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ondanks dat ik die knul fylax 1 van de meest zielige personen van FOK! vind is het ook wel heel erg treurig gesteld met die reacties daar"van die wishfull thinking jochies die bijna willen dat het geen stand houdt omdat ze jelly zijn ofzo.
Nee, sorry, ben geen homo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet walgen van de uitgelekte foto's van Kate "Koelkast" Upton
Dat is ook mijn grote vraag idd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wat is er zo zielig aan hem dan
Snap nooit waarom hij zoveel besproken wordt op FOK!, alhoewel ik er nu ook aan meedoe
Ok dat is wel zielig iddquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh persoonlijke dm's gekregen met nogal lachwekkende inhoud. En goed dat gedrag is wel typisch 13 jarige onzekere knul gedrag. Ben ik ook geen fan van.
Net zo erg als de 'oooohh soo awsome luvv story, tell me morequote:Op dinsdag 8 december 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ondanks dat ik die knul fylax 1 van de meest zielige personen van FOK! vind is het ook wel heel erg treurig gesteld met die reacties daar"van die wishfull thinking jochies die bijna willen dat het geen stand houdt omdat ze jelly zijn ofzo.
ja beetje overdreven. Of misschien wel oprecht van hen omdat ze er zelf geen of weinig ervaring mee hebben en nieuwsgierig zijnquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net zo erg als de 'oooohh soo awsome luvv story, tell me more![]()
' types
![]()
Jij denkt te veel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik verdenk Danny ervan dat hij een mod een kloon heeft laten aanmaken om dat hiv-topic te openen om zo meer users de sc's uit te trekken
turk gespotquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:52 schreef Faeroer het volgende:
Nog uurtje te gaan en dan jailbreak
Wie maakt me wat?
Lekker die muzieknummertje in de auto en toeteren ja tog
Tuteren tuterenquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:52 schreef Faeroer het volgende:
Wie maakt me wat?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:52 schreef Faeroer het volgende:
Wie maakt me wat?
de apple directeur komt je kielhalenquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:52 schreef Faeroer het volgende:
Wie maakt me wat?
fantastischquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:01 schreef madeliefff het volgende:
nu 15 procent extra korting op de tien procent korting die ze altijd al hebben bij ici parisen nog extra vijf procent als je drie dingen koopt. Ik moet al twee dingen hebben en dan koop ik wel watjes ofzo erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |