In wat doe je jezelf dan te kort?quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoho, ik gun ze de lol zolang het duurt hoor. Ik heb heel wat puberlol gehad in verschillende relaties waarvan ik dacht dat ze forever zouden zijn.
Maar je doet jezelf als mens gewoon te kort als je je hele leven bij dezelfde partner blijft. Je moet de markt een beetje verkennen.
Dat ligt meer aan jou dan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Iedereen die mij kende wist dat het na een maand of drie toch over was.
Maar jij eet ook alleen nog moedermelk? Of proef je ook wel eens wat anders?
Noodzakelijk nog welquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:03 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Een paar relatie is wel noodzakelijk, ja. En we spreken pas over een relatie als je seks hebt tenzij je zo'n geloviger bent...
Ik weet niet, heb je het nog niet aan je meisje vertelt dan?quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat homo's die nog in de kast zitten relaties met meisjes aangaan tijdens de verkenningsfase ? Die meisjes krijgen een valse hoop op de toekomst dat is niet erg vriendelijk.
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:23 schreef alors het volgende:
Noodzakelijk nog wel Echt, mensen die zich dit wijsmaken, het heeft te maken met hoe je over relaties denkt.
Ik weet dat dat voor de meesten zo is ja, dat gaf ik al aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.
Er zijn nogal wat plekken op deze wereld waar je geacht wordt als maagd het huwelijk in te gaan, dus daar twijfel ik aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja echt. Een paar daarmee bedoel ik meer dan 1 en dat gaat zeker op voor de meesten, zo niet iedereen.
En zelfs al is het noodzakelijk om te seksen met verschillende personen in je jonge jaren (zeg maar tot je 25e), dan heeft Fylax nog steeds tijd zat.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat dat voor de meesten zo is ja, dat gaf ik al aan.
Maar waarom is het noodzakelijk? Omdat je volgens jou zonder die 'ervaring' niet kunt functioneren in een relatie? Of gewoon omdat jij seks wilt hebben gehad met meerdere vrouwen?
Neuk je een chick, neuk je er 10. Het maakt allemaal weinig uit, en seks is geen soort van hindernisloop waarbij je er zoveel gehad moet hebben voordat je pas een volwaardig mens bent.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
En zelfs al is het noodzakelijk om te seksen met verschillende personen in je jonge jaren (zeg maar tot je 25e), dan heeft Fylax nog steeds tijd zat.
Je vreet toch ook niet elke dag hetzelfde? Variatie, man. Andere smaken proberen, tot je weet wat je het lekkerst vindt. Settlen kan altijd nog.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
In wat doe je jezelf dan te kort?
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je vreet toch ook niet elke dag hetzelfde? Variatie, man. Andere smaken proberen, tot je weet wat je het lekkerst vindt. Settlen kan altijd nog.
Goed zoeken. Beetje vent ontmaagt meerdere vrouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?
Een afgelikte boterham argument snap ik nooit. Een boterham kan zich niet wassen etc. Als het afgelikte boterham argument geldt, dan kan je niemand neuken of moet je ze recht in de baarmoeder nemen, ik bedoel... Wat een vieze rotzooi als iemand tot leven komt. Vrouwen worden ook nog eens ongesteld alsof dat zo lekker is.... Tja wat een flut argument vind ik dat altijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:32 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Variatie.. Maar jij neemt graag een hap van een afgelikte boterham?
Wat denk je van al die strontluiers die ze als baby heeft gehad. Daar denk je tijdens het beffen ook niet over na, lijkt me.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een afgelikte boterham argument snap ik nooit. Een boterham kan zich niet wassen etc. Als het afgelikte boterham argument geldt, dan kan je niemand neuken of moet je ze recht in de baarmoeder nemen, ik bedoel... Wat een vieze rotzooi als iemand tot leven komt. Vrouwen worden ook nog eens ongesteld alsof dat zo lekker is.... Tja wat een flut argument vind ik dat altijd.
Juist dat is dus mijn argument, wil je een frisse vrouw, moet je er al voor de geboorte bij zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat denk je van al die strontluiers die ze als baby heeft gehad. Daar denk je tijdens het beffen ook niet over na, lijkt me.
Nou ja, tenzij je een hele rare fetish hebt.
Er is ook helemaal niets mis met een vrouw met een beetje ervaring, dan leer je nog eens wat bij ook.
Ik mag hopen dat je dan levenslang wordt opgesloten gestoorde gek!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed zoeken. Beetje vent ontmaagt meerdere vrouwen.
Is er trouwens een garantie dat jouw eerste vriendinnetje, waar je altijd bij blijft, niet al afgelikt is? Dat ze jouw eerste is, zegt natuurlijk niets.
Want ontmaagden is strafbaar?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dan levenslang wordt opgesloten gestoorde gek!
Het scheelt natuurlijk wie de TS is hè. Bij een ander was het één en al gelukwensen geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:18 schreef Voszje het volgende:
Die verzuurde reactiesVeel geluk, Fylax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |