Zoek anders gewoon een leven johquote:
Hoe lang zou dit nog goed blijven gaan?quote:Op zondag 6 december 2015 14:56 schreef Tagliano het volgende:
Begois zit er weer eens naast bij een hoge bal
Goeiequote:Op zondag 6 december 2015 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoek anders gewoon een leven joh
[..]
Hoe lang zou dit nog goed blijven gaan?
32 minutenquote:Op zondag 6 december 2015 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoek anders gewoon een leven joh
[..]
Hoe lang zou dit nog goed blijven gaan?
Heracles speelt fris aanvallend voetbal, laat het balletje lekker gaan, speelt op de helft van de tegenstander, legt Feyenoord zijn wil op, het positiespel is uitstekend en bovendien zie je dat ze controle over de wedstrijd hebben.quote:En Heracles domineert.
Leicester City 31% - 69% Manchester Unitedquote:
FC Twente speelt Ajax wegquote:Op zondag 6 december 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester City 31% - 69% Manchester United
Shots: 7-10
Schoten op doel: 3-2
Van Gaal ''We hebben gedomineerd''
Gisteren
Manchester United 1-2 West Ham United qua schoten op doel
Van Gaal ''we hebben gedomineerd''
Dat dus, je hebt er geen fuck aan.quote:Op zondag 6 december 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0 passes in Leicesterstrafschopgebied door MUFC
Gisteren
Ik ben niet zo van de woordgrappen.quote:Op zondag 6 december 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Cavaliers, je had wel iets meer kunnen doen met die titel. Ik denk aan HEERacles of zo.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 6 december 2015 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0 passes in Leicesterstrafschopgebied door MUFC
Gisteren
Jaquote:Op zondag 6 december 2015 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Van gaal is een debiel?
1. Van Gaal is een debielquote:Op zondag 6 december 2015 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van gaal is een debiel?
quote:Op zondag 6 december 2015 14:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Van gaal is een debiel?
Werkelijk álles bij ons is gesponsord. Ik ontdek elke keer weer dingen met een nieuwe bedrijfsnaam er op.quote:Op zondag 6 december 2015 15:01 schreef Tagliano het volgende:
De verbanddoos van de verzorger van PEC wordt mede mogelijk gemaakt door Kallenkoot Campers uit Coevorden
Door wie wordt de kantinejuffrouw gesponsord?quote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk álles bij ons is gesponsord. Ik ontdek elke keer weer dingen met een nieuwe bedrijfsnaam er op.
MAC3PARK-stadion, genotquote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk álles bij ons is gesponsord. Ik ontdek elke keer weer dingen met een nieuwe bedrijfsnaam er op.
Door mij, elke avondquote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Door wie wordt de kantinejuffrouw gesponsord?
Altijd fijn, stadions met een naam waarvan je geen idee hebt hoe je ze uit moet sprekenquote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
Het is MAC³PARK. Geen idee hoe je dat uitspreekt.
Je voert nu een overduidelijke act op. Wees eens oprecht, zoals de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zei het toch, Elia beste buitenspeler van de Eredivisie
Mac tot de macht 3 Park?quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
Mactotdederdemachtpark.quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
MACsquaredcubedPARK? Mak-drie-park? Mac-three-park?quote:Op zondag 6 december 2015 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd fijn, stadions met een naam waarvan je geen idee hebt hoe je ze uit moet spreken
MAC Cube Park?quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
3 is kubieke xquote:Op zondag 6 december 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
MACsquaredPARK? Mak-drie-park? Mac-three-park?
Is het "mek" of "mac" of "mc"quote:Op zondag 6 december 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
MACsquaredPARK? Mak-drie-park? Mac-three-park?
We? Altijd al geweten dat je ook een Feyenoordert bent.quote:Op zondag 6 december 2015 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, het lijkt erop dat we dit jaar naar de Coolsingel gaan.
Strafworp.quote:Op zondag 6 december 2015 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je ook penalty's bij korfbal?
corpfsbal, mooiquote:Op zondag 6 december 2015 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb je ook penalty's bij korfbal?
Tsja, weddenschapje hequote:Op zondag 6 december 2015 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We? Altijd al geweten dat je ook een Feyenoordert bent.
Vertel eens iets nieuw. Hoe staat het met het veldrijden stijn?quote:
Ik ben momenteel aan het wachten tot Heracles eindelijk afmaakt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vertel eens iets nieuw. Hoe staat het met het veldrijden stijn?
You win sum you lose sum, zoals Steve zou zeggenquote:Op zondag 6 december 2015 15:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sinds mensen zijn gaan zeiken over die makkelijk gegeven pingels aan het begin van het seizoen geven scheidsrechters geen enkele penalty meer aan Feyenoord.
Kan hij niet, mag ondertussen toch bekend zijn?quote:Op zondag 6 december 2015 15:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stop eens met het opvoeren van een act.
Het is de tweelingbroer van Kramer.quote:Op zondag 6 december 2015 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Wout Weghorst een parodie op een voetballer.
Jij was vier jaar geleden voor Twente.quote:Op zondag 6 december 2015 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan hij niet, mag ondertussen toch bekend zijn?
Hallo Kopsterk,quote:Op zondag 6 december 2015 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Wout Weghorst een parodie op een voetballer.
Weghorst is zowaar nog slechter.quote:Op zondag 6 december 2015 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is de tweelingbroer van Kramer.
Hopelijk gaat het dit keer niet goed... Achterlijke mongoolquote:Op zondag 6 december 2015 15:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Feyenoord een eigen huisjurist
En de stadionlampen mee want Feyenoord doet vooralsnog heel weinig aan de bal.quote:Op zondag 6 december 2015 15:09 schreef Sked het volgende:
Feyenoord heeft de scheids mee.
Gras is groen.
In ZEIST staan ze nu dan ook onder drukquote:Op zondag 6 december 2015 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dit keer niet goed... Achterlijke mongool
Jij bent echt een vreemde user.quote:Op zondag 6 december 2015 15:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Handig Gustafson. 4 wedstrijden schorsing ofzo. Zitten we weer met die kutvilhena opgescheept.
Om het goed te doenquote:Op zondag 6 december 2015 15:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
In ZEIST staan ze nu dan ook onder druk
Prima stand-in voor Feyenoordquote:Op zondag 6 december 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat was de man die zich heel makkelijk aanpaste en op termijn naar de Engelse subtop kon.
madtwitter:VI_nl twitterde op zondag 06-12-2015 om 15:11:02De Jong wil geen vragen over toekomst: 'Sodemieter lekker op' https://t.co/jer6Ji5tsI #Cambuur https://t.co/BQjArRHcWF reageer retweet
Die vertrekt toch in de winterstop ? Kan ie nog 1 wedstrijdje meedoen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Handig Gustafson. 4 wedstrijden schorsing ofzo. Zitten we weer met die kutvilhena opgescheept.
Immersquote:Op zondag 6 december 2015 15:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die vertrekt toch in de winterstop ? Kan ie nog 1 wedstrijdje meedoen.
2quote:Op zondag 6 december 2015 15:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die vertrekt toch in de winterstop ? Kan ie nog 1 wedstrijdje meedoen.
Ah, een Davy'tjequote:Op zondag 6 december 2015 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga alvast op Twitter zoeken naar tweets over de 020-media. Deze wedstrijd is toch zo saai als de tyfus.
NEC-PEC is wel aardigquote:Op zondag 6 december 2015 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga alvast op Twitter zoeken naar tweets over de 020-media. Deze wedstrijd is toch zo saai als de tyfus.
Jij bent nog vreemder dan Maartenfr12quote:Op zondag 6 december 2015 15:12 schreef Syntix het volgende:
Heeft feyenoord eigenlijk al een keer een uitwedstrijd gespeeld dit jaar of doen ze dat allemaal na de winterstop?
Nee, Davy doet doorgaans aan posts van zes maanden geleden oprakelen en dan jou smerig op de achillespees trappen omdat je het blijkbaar fout zag.quote:
Feyenoord werd net ook een penalty ontnomenquote:Op zondag 6 december 2015 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gênant hoe Feyenoord weer geholpen moet worden.
Gelukkig wordt hij omschreven als ''Bottegod''.quote:Op zondag 6 december 2015 15:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Speelde een goede bekerfinale en is de beste verdediger van de Eredivisie
Dat werd niet herhaald, was dus niet te zien.quote:Op zondag 6 december 2015 15:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord werd net ook een penalty ontnomen
Men wilde hem bij Ajax in plaats van Veltmanquote:Op zondag 6 december 2015 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt hij omschreven als ''Bottegod''.
Ah, doekje nodig tegen de tranen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gênant hoe Feyenoord weer geholpen moet worden.
Namen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Men wilde hem bij Ajax in plaats van Veltman
Wat lul je nou allemaal?quote:Op zondag 6 december 2015 15:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent nog vreemder dan Maartenfr12
quote:Op zondag 6 december 2015 15:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord werd net ook een penalty ontnomen
Oh, ik dacht dat je het over FOK!kers had.quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
UWV-Wim-1954 op facebook en dergelijke
Die van Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Brammess het volgende:
FOX heeft nog geen herhaling laten zien van de duidelijke penalty
Het bestaat. Immers.quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Wel jammer dat Gustafson nu waarschijnlijk geschorst gaat worden. z'n vervanger kan nooit veel slechter zijn.
Na Rapid zouden die er vast ook wel tussen zittenquote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over FOK!kers had.
PEC heeft voor alles een sponsor, dat hebben er weinig.quote:Op zondag 6 december 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
NEC heeft ook een extratijdsponsor. Is Zwolle niet de enige
Duidelijk een teken van de KNJB.quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Brammess het volgende:
FOX heeft nog geen herhaling laten zien van de duidelijke penalty
Compenseren voor het te vaak laten zien van de overtreding van Kramer tegen de graafquote:Op zondag 6 december 2015 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duidelijk een teken van de KNJB.
Ik mis een paar puntjesquote:Op zondag 6 december 2015 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Een ouderwets fluitconcertje voor Gozubuyuk, en het is rust
Is altijd zo als Feyenoord speelt... Komen de jankerds onder hun steentjes weg om te mutsen over hoe Feyenoord wel niet elke keer geholpen wordtquote:
Kijk je ook naar het almachtige PEC Zwolle of kijk je naar Feyenoord? Beiden is ook een goed antwoord.quote:
www.specsavers.nlquote:
Ik kijk helaas naar Feyenoord. Dramatisch slechte eerste helft tot nu toe. En een schorsing voor Gustafson waarschijnlijk, ook balen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kijk je ook naar het almachtige PEC Zwolle of kijk je naar Feyenoord? Beiden is ook een goed antwoord.
Ik denk dat die advocaat hem er wel weer doorheen lult. Ongelofelijk dat hij ook Kramer vrij kreeg, dat was ook zo'n overduidelijke domme actie.quote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik kijk helaas naar Feyenoord. Dramatisch slechte eerste helft tot nu toe. En een schorsing voor Gustafson waarschijnlijk, ook balen.
Sorry KingRoland, ik zal mijn best doen mijn gedrag te verbeterenquote:
Ik bedoelde natuurlijk op de naam Gozubuyukquote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry KingRoland, ik zal mijn best doen mijn gedrag te verbeteren
Zegt genoeg over heraclesquote:Op zondag 6 december 2015 15:20 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord kan er trouwens helemaal niks van. Zwakste tegenstander op cambuur na in een uitwedstrijd tot nog toe.
Haha maar dit is echt een duidelijke elleboog. Dat was meer een duwtje. Dus ik denk dat er nu echt wel een schorsing aankomt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik denk dat die advocaat hem er wel weer doorheen lult. Ongelofelijk dat hij ook Kramer vrij kreeg, dat was ook zo'n overduidelijke domme actie.
De volgende uitwedstrijd is bij Twente.quote:Op zondag 6 december 2015 15:20 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord kan er trouwens helemaal niks van. Zwakste tegenstander op cambuur na in een uitwedstrijd tot nog toe.
Dat was ook geen duwtje man. Prima dat die advocaat het zo weet te verkopen maar elk weldenkend mens weet dat dat gewoon een klap was.quote:Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha maar dit is echt een duidelijke elleboog. Dat was meer een duwtje. Dus ik denk dat er nu echt wel een schorsing aankomt.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo herkennen we de objectieve users
Bij bepaalde wedstrijdenquote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vier jaar geleden was het nog Forza Twente?
Niemand gaat voor zijn plezier naar Feyenoord kijken.quote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel een zielig anti Feyenoord kliekje hier trouwens.
Relevante username.quote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
boehoehoequote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom kijk je dan kneusquote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand gaat voor zijn plezier naar Feyenoord kijken.
Volgens feyenoord fans kunnen ze kampioen worden hahahquote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijden die ze wonnen zekerquote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij bepaalde wedstrijden. Nu zie ik ze graag degraderen.
Kijk je pohi er maar op na.quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, maar goed... Als jij beter weet waar ik voor juich dan ikzelf, is het ook goed hoor...
Achja, het was inderdaad een mazzeltje. Maar zo belangrijk is die Kramer nou ook weer niet. Ik baal er meer van dat Gustafson geschorst gaat worden, want ik heb echt een bloedhekel aan Vilhena.quote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was ook geen duwtje man. Prima dat die advocaat het zo weet te verkopen maar elk weldenkend mens weet dat dat gewoon een klap was.
Als Stijn nog langer naar zijn zusje gaat kijken gaat de buurt er raar over spreken.quote:
Sowieso tegen Ajax, PSV, Heracles, Vitesse....quote:Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De wedstrijden die ze wonnen zeker
Wordt dat serieus gebruikt als afkorting?quote:Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kijk je pohi er maar op na.
Genot.
Ja.quote:Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wordt dat serieus gebruikt als afkorting?
Het is net zoals de vorige seizoenen wachten tot de bubbel eindelijk barst. Ik vind het weinig impressive.quote:Op zondag 6 december 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens feyenoord fans kunnen ze kampioen worden hahah
quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vraag me echt af waarom Mario nog steeds commentaar geeft.
Ik heb wel wat beters te doen dat in het verleden te blijven hangen... Itt jij, blijkbaar...quote:Op zondag 6 december 2015 15:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kijk je pohi er maar op na.
Genot.
Ik vind het gewoon leuk om mensen te exposen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dat in het verleden te blijven hangen... Itt jij, blijkbaar...
Oei, harde diss ditquote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dat in het verleden te blijven hangen... Itt jij, blijkbaar...
Ze zijn minder dan Heracles dan weet je het wel. Hebben geluk met de kuipvrees.quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is net zoals de vorige seizoenen wachten tot de bubbel eindelijk barst. Ik vind het weinig impressive.
Ze spelen voor de knaken in plaats voor het hart.quote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Het valt me nu pas op maar wat staat er op het logo van heracles? Is het nou een man of een leeuw?? En waarom staat er geen hartje meer op?
Werk je ook op aanvraag?quote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om mensen te exposen.
Het is Heracles, klaphark. Een Griekse held die als harnas de vacht van een mythische leeuw met ondoordringbare huid draagt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Het valt me nu pas op maar wat staat er op het logo van heracles? Is het nou een man of een leeuw?? En waarom staat er geen hartje meer op?
Oh jij verwacht dat iedereen de griekse mythologie uit zijn hoofd kent, kneusquote:Op zondag 6 december 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Heracles, klaphark. Een Griekse held die als harnas de vacht van een mythische leeuw met ondoordringbare huid draagt.
Denk jij dat Cambuur beter kan dan dit?quote:
Er is een Disneyfilm over de kerel gemaakt. Bovendien gaf de naam van de club al een hint.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh jij verwacht dat iedereen de griekse mythologie uit zijn hoofd kent, kneus
Het enige argument wat ik zou kunnen verzinnen is dat zijn aanpak mogelijk leidt tot veel blessures. Uiteraard is dat niet voldoende reden, maar dat is slechts wat ik kan bedenkenquote:
Voor mensen van jouw niveau heeft Disney een dergelijke film gemaakt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Neen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk jij dat Cambuur beter kan dan dit?
Er zijn er maar weinigen die weten dat Heracles en Hercules één en dezelfde persoon isquote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een Disneyfilm over de kerel gemaakt. Bovendien gaf de naam van de club al een hint.
Net als Ajax ook al een fantasie.quote:Op zondag 6 december 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Heracles, klaphark. Een Griekse held die als harnas de vacht van een mythische leeuw met ondoordringbare huid draagt.
Als ik alle domme opmerkingen van Stijn moet onthouden ben ik hele dagen bezig.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Neen.
Ik doelde meer op een domme opmerking van hem tegen Celtic laatst.
Je verwacht ook nog eens dat ik naar Disney films kijk, doe ff normaal man.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een Disneyfilm over de kerel gemaakt. Bovendien gaf de naam van de club al een hint.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik alle domme opmerkingen van Stijn moet onthouden ben ik hele dagen bezig.
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je verwacht ook nog eens dat ik naar Disney films kijk, doe ff normaal man.
Mario is niet helemaal objectiefquote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Mario Been vond dat het "niet handig" van De Staaf was en dat Flederus er ook een hoop theater bij haalt
Wil je hiermee ook maar enigszins impliceren dat de mening van Mario Been relevant is?quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Mario Been vond dat het "niet handig" van De Staaf was en dat Flederus er ook een hoop theater bij haalt
Een mannetje die een centaur ff anaal neemt?quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?
[ afbeelding ]
Fledderus is ook de grootste matennaaier op de Nederlandse velden, maar hij kreeg wel echt een beuk.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Nee dat boeit me geen enequote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?
[ afbeelding ]
Die foto van Jan Joost heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat op zich ook wel klopt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Wordt die kentaur nou van achter genomen?quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wordt die kentaur nou van achter genomen?
Dan ben je echt teringdomquote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinigen die weten dat Heracles en Hercules één en dezelfde persoon is
Op zijn grieks he.quote:Op zondag 6 december 2015 15:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wordt die kentaur nou van achter genomen?
Je weet serieus niet dat Heracles een Griekse halfgod is?quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Net te laat.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Grieks, zullen we maar zeggen dan?
Te laat hans.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Grieks, zullen we maar zeggen dan?
Ik had de link tussen heracles en dat maffe poppetje op hun logo niet gelegd. Dat is heel anders dan niet weten wie Heracles is.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet serieus niet dat Heracles een Griekse halfgod is?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had de link tussen heracles en dat maffe poppetje op hun logo niet gelegd. Dat is heel anders dan niet weten wie Heracles is.
Sorry meneer, ik zal het niet meer doen meneer.quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik en gedraag je.
Zoekeenleven is niet zo slim.quote:Op zondag 6 december 2015 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je weet serieus niet dat Heracles een Griekse halfgod is?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sorry meneer, ik zal het niet meer doen meneer.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik had de link tussen heracles en dat maffe poppetje op hun logo niet gelegd. Dat is heel anders dan niet weten wie Heracles is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |