Ik vind het gewoon leuk om mensen te exposen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dat in het verleden te blijven hangen... Itt jij, blijkbaar...
Oei, harde diss ditquote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dat in het verleden te blijven hangen... Itt jij, blijkbaar...
Ze zijn minder dan Heracles dan weet je het wel. Hebben geluk met de kuipvrees.quote:Op zondag 6 december 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is net zoals de vorige seizoenen wachten tot de bubbel eindelijk barst. Ik vind het weinig impressive.
Ze spelen voor de knaken in plaats voor het hart.quote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Het valt me nu pas op maar wat staat er op het logo van heracles? Is het nou een man of een leeuw?? En waarom staat er geen hartje meer op?
Werk je ook op aanvraag?quote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om mensen te exposen.
Het is Heracles, klaphark. Een Griekse held die als harnas de vacht van een mythische leeuw met ondoordringbare huid draagt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Het valt me nu pas op maar wat staat er op het logo van heracles? Is het nou een man of een leeuw?? En waarom staat er geen hartje meer op?
Oh jij verwacht dat iedereen de griekse mythologie uit zijn hoofd kent, kneusquote:Op zondag 6 december 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Heracles, klaphark. Een Griekse held die als harnas de vacht van een mythische leeuw met ondoordringbare huid draagt.
Denk jij dat Cambuur beter kan dan dit?quote:
Er is een Disneyfilm over de kerel gemaakt. Bovendien gaf de naam van de club al een hint.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh jij verwacht dat iedereen de griekse mythologie uit zijn hoofd kent, kneus
Het enige argument wat ik zou kunnen verzinnen is dat zijn aanpak mogelijk leidt tot veel blessures. Uiteraard is dat niet voldoende reden, maar dat is slechts wat ik kan bedenkenquote:
Voor mensen van jouw niveau heeft Disney een dergelijke film gemaakt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh jij verwacht dat iedereen de griekse mythologie uit zijn hoofd kent, kneus
Neen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk jij dat Cambuur beter kan dan dit?
Er zijn er maar weinigen die weten dat Heracles en Hercules één en dezelfde persoon isquote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een Disneyfilm over de kerel gemaakt. Bovendien gaf de naam van de club al een hint.
Net als Ajax ook al een fantasie.quote:Op zondag 6 december 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Heracles, klaphark. Een Griekse held die als harnas de vacht van een mythische leeuw met ondoordringbare huid draagt.
Als ik alle domme opmerkingen van Stijn moet onthouden ben ik hele dagen bezig.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Neen.
Ik doelde meer op een domme opmerking van hem tegen Celtic laatst.
Je verwacht ook nog eens dat ik naar Disney films kijk, doe ff normaal man.quote:Op zondag 6 december 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een Disneyfilm over de kerel gemaakt. Bovendien gaf de naam van de club al een hint.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik alle domme opmerkingen van Stijn moet onthouden ben ik hele dagen bezig.
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je verwacht ook nog eens dat ik naar Disney films kijk, doe ff normaal man.
Mario is niet helemaal objectiefquote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Mario Been vond dat het "niet handig" van De Staaf was en dat Flederus er ook een hoop theater bij haalt
Wil je hiermee ook maar enigszins impliceren dat de mening van Mario Been relevant is?quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Mario Been vond dat het "niet handig" van De Staaf was en dat Flederus er ook een hoop theater bij haalt
Een mannetje die een centaur ff anaal neemt?quote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?
[ afbeelding ]
Fledderus is ook de grootste matennaaier op de Nederlandse velden, maar hij kreeg wel echt een beuk.quote:Op zondag 6 december 2015 15:29 schreef Brammess het volgende:
Nee dat boeit me geen enequote:Op zondag 6 december 2015 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga je zo vragen wie dit mannetje is? En wat hij voor rare vorm op zijn hoofd heeft?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |