Door wie wordt de kantinejuffrouw gesponsord?quote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk įlles bij ons is gesponsord. Ik ontdek elke keer weer dingen met een nieuwe bedrijfsnaam er op.
MAC3PARK-stadion, genotquote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk įlles bij ons is gesponsord. Ik ontdek elke keer weer dingen met een nieuwe bedrijfsnaam er op.
Door mij, elke avondquote:Op zondag 6 december 2015 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Door wie wordt de kantinejuffrouw gesponsord?
Altijd fijn, stadions met een naam waarvan je geen idee hebt hoe je ze uit moet sprekenquote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
Het is MAC³PARK. Geen idee hoe je dat uitspreekt.
Je voert nu een overduidelijke act op. Wees eens oprecht, zoals de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zei het toch, Elia beste buitenspeler van de Eredivisie
Mac tot de macht 3 Park?quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
Mactotdederdemachtpark.quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
MACsquaredcubedPARK? Mak-drie-park? Mac-three-park?quote:Op zondag 6 december 2015 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd fijn, stadions met een naam waarvan je geen idee hebt hoe je ze uit moet spreken
MAC Cube Park?quote:Op zondag 6 december 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo heet het niet.
3 is kubieke xquote:Op zondag 6 december 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
MACsquaredPARK? Mak-drie-park? Mac-three-park?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |