Oh, ik dacht dat je het over FOK!kers had.quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
UWV-Wim-1954 op facebook en dergelijke
Die van Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Brammess het volgende:
FOX heeft nog geen herhaling laten zien van de duidelijke penalty
Het bestaat. Immers.quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Wel jammer dat Gustafson nu waarschijnlijk geschorst gaat worden. z'n vervanger kan nooit veel slechter zijn.
Na Rapid zouden die er vast ook wel tussen zittenquote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over FOK!kers had.
PEC heeft voor alles een sponsor, dat hebben er weinig.quote:Op zondag 6 december 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
NEC heeft ook een extratijdsponsor. Is Zwolle niet de enige
Duidelijk een teken van de KNJB.quote:Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Brammess het volgende:
FOX heeft nog geen herhaling laten zien van de duidelijke penalty
Compenseren voor het te vaak laten zien van de overtreding van Kramer tegen de graafquote:Op zondag 6 december 2015 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duidelijk een teken van de KNJB.
Ik mis een paar puntjesquote:Op zondag 6 december 2015 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Een ouderwets fluitconcertje voor Gozubuyuk, en het is rust
Is altijd zo als Feyenoord speelt... Komen de jankerds onder hun steentjes weg om te mutsen over hoe Feyenoord wel niet elke keer geholpen wordtquote:
Kijk je ook naar het almachtige PEC Zwolle of kijk je naar Feyenoord? Beiden is ook een goed antwoord.quote:
www.specsavers.nlquote:
Ik kijk helaas naar Feyenoord. Dramatisch slechte eerste helft tot nu toe. En een schorsing voor Gustafson waarschijnlijk, ook balen.quote:Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kijk je ook naar het almachtige PEC Zwolle of kijk je naar Feyenoord? Beiden is ook een goed antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |