Ik denk dat die advocaat hem er wel weer doorheen lult. Ongelofelijk dat hij ook Kramer vrij kreeg, dat was ook zo'n overduidelijke domme actie.quote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik kijk helaas naar Feyenoord. Dramatisch slechte eerste helft tot nu toe. En een schorsing voor Gustafson waarschijnlijk, ook balen.
Sorry KingRoland, ik zal mijn best doen mijn gedrag te verbeterenquote:
Ik bedoelde natuurlijk op de naam Gozubuyukquote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry KingRoland, ik zal mijn best doen mijn gedrag te verbeteren
Zegt genoeg over heraclesquote:Op zondag 6 december 2015 15:20 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord kan er trouwens helemaal niks van. Zwakste tegenstander op cambuur na in een uitwedstrijd tot nog toe.
Haha maar dit is echt een duidelijke elleboog. Dat was meer een duwtje. Dus ik denk dat er nu echt wel een schorsing aankomt.quote:Op zondag 6 december 2015 15:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik denk dat die advocaat hem er wel weer doorheen lult. Ongelofelijk dat hij ook Kramer vrij kreeg, dat was ook zo'n overduidelijke domme actie.
De volgende uitwedstrijd is bij Twente.quote:Op zondag 6 december 2015 15:20 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord kan er trouwens helemaal niks van. Zwakste tegenstander op cambuur na in een uitwedstrijd tot nog toe.
Dat was ook geen duwtje man. Prima dat die advocaat het zo weet te verkopen maar elk weldenkend mens weet dat dat gewoon een klap was.quote:Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha maar dit is echt een duidelijke elleboog. Dat was meer een duwtje. Dus ik denk dat er nu echt wel een schorsing aankomt.
quote:Op zondag 6 december 2015 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo herkennen we de objectieve users
Bij bepaalde wedstrijdenquote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vier jaar geleden was het nog Forza Twente?
Niemand gaat voor zijn plezier naar Feyenoord kijken.quote:Op zondag 6 december 2015 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel een zielig anti Feyenoord kliekje hier trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |